ik kom naar bijna elke meet manquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom dan ook een keer naar normale meets.
Dat is wel makkelijk, want met al dat bier moet je vast pissenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan heb ik hem nog aan he, dat gaat halverwege de avond pas naar beneden van al dat gratis bier
Beter single en kieskeurig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...3 rijen dik in dranghekken voor de deur
Of misschien ben ik wel te kieskeurig is het mijn eigen schuld.
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met kieskeurig zijn. Ben ik ook hoor. Soms kom je opeens zomaar iemand tegen zonder dat je het verwacht.
waarom denk je dat de broek naar beneden gaat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk, want met al dat bier moet je vast pissen
Dus jij plast zittend, wijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom denk je dat de broek naar beneden gaat?
hihaho
Een die niet in Rotterdam is.quote:
En dat doe je midden in de kroeg? Dan vliegt de pis dus door de lucht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
nee ik heb de ruimte gewoon nodig om te kunnen helikopteren
Oh ja dat laatste is wel een ideequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:56 schreef sp3c het volgende:
trouwens, nix mis met zittend plassen, dan kun je nog eens de krant lezen of een potje jetpack joyride spelen ofzo
midden in de kroeg jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat doe je midden in de kroeg? Dan vliegt de pis dus door de lucht.
Ja ik ben ook nogal visueel ingesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Utrecht o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
midden in de kroeg ja
maar alleen met een ijshockeystick in mijn hol en zo'n petje met bierblikjes aan de zijkant
en een propellor bovenopUh oke. Wat heb jij gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lijk je op een combi tussen yoki en arjan, idioot.
Vooral de afstand is beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Utrecht is wel leuk, beter dan Rotterdam eigenlijk.
Ja maar in Amsterdam heb ik altijd de onbedwingbare neiging te zuipen, en dan kom ik niet meer thuis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij zeker ja. Al is Amsterdam NOG leuker natuurlijkOok een hele goede meetplek.
ja dat willen we niet hebben natuurlijk hequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar in Amsterdam heb ik altijd de onbedwingbare neiging te zuipen, en dan kom ik niet meer thuis.
En in Utrecht heb je dat niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar in Amsterdam heb ik altijd de onbedwingbare neiging te zuipen, en dan kom ik niet meer thuis.
Gek genoeg minder.quote:
Of ik moet bij Corrie op de bank crashen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat willen we niet hebben natuurlijk he
Denk niet dat je daar op pastquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ik moet bij Corrie op de bank crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |