Gewoon in de kroeg, drank is dichtbijquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst iemand vinden om dronken te voeren.
Het klinkt zo makkelijk...maar dan doe ik dat toch weer niet.quote:
Niet zo'n date.quote:
En hoe sleep ik dan 80kg man de lift in naar mijn huis?!quote:
Op een of andere manier denk ik dat dat niet werkt hoor. Dat bier wel maar tieten roepen, ik denk dat de meeste mannen denken dat je neit goed bij je hoofd bent.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
mannen zijn niet zo moeilijk
gewoon ergens opafstappen en zeggen 'bier?'
gevolgd door
'tieten?'
dan komt het goed
Ja ach, waarom moeten al die homo's ook van die hunks met sportlichamen zijn, verdammt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dan moet je het met het eerste doen he? En je blitse auto showen
Ja niet een "dronken voeren en volblaffen" date.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:45 schreef sp3c het volgende:
godverdomme eerst was leukleuk een dingetje en nu hebben we ook date dates?
the fuck?
ff wachten tot het glas leeg is natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat dat niet werkt hoor. Dat bier wel maar tieten roepen, ik denk dat de meeste mannen denken dat je neit goed bij je hoofd bent.
Ja dat zeg ik nou ook altijdquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, waarom moeten al die homo's ook van die hunks met sportlichamen zijn, verdammt.
Ja precies, zeg ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:45 schreef sp3c het volgende:
godverdomme eerst was leukleuk een dingetje en nu hebben we ook date dates?
the fuck?
Vooral....waarom moeten het allemaal homo's zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, waarom moeten al die homo's ook van die hunks met sportlichamen zijn, verdammt.
Ach kom nou, als een vrouw dat echt zou zeggen dan ren je hard weg man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ff wachten tot het glas leeg is natuurlijk
Ja, of je eindigt met zo'n oh oh cherso tokkie, die vinden dat wel leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach kom nou, als een vrouw dat echt zou zeggen dan ren je hard weg man.
GMTA natuurlijk.quote:
Jullie hebben ook genoeg keuze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral....waarom moeten het allemaal homo's zijn.
Doe eens eerlijk delen!
Oh je had zelfs je broek al op je enkels, in de kroeg... op zo een man zou ik dus weer niet afstappen he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
zo hard kun je helemaal niet rennen met je broek op je enkels, das levensgevaarlijk
op dat moment heb ik toch al gratis bier gehad dus dan is het sowieso al een winnende avondquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je had zelfs je broek al op je enkels, in de kroeg... op zo een man zou ik dus weer niet afstappen he?
Die zijn het bangst volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of je eindigt met zo'n oh oh cherso tokkie, die vinden dat wel leuk
nee want een man met zijn broek op zijn enkels krijgt geen bier van mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
op dat moment heb ik toch al gratis bier gehad dus dan is het sowieso al een winnende avond
Slijmgleuf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
maar goed, volgens mij ben jij hartstikke mooi en zo dus jij vindt echt wel een man hoor.
Nou...3 rijen dik in dranghekken voor de deurquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn het bangst volgens mijBeetje stoer doen.
maar goed, volgens mij ben jij hartstikke mooi en zo dus jij vindt echt wel een man hoor.
Kom dan ook een keer naar normale meets.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
van voordeur krijg ik al 3 bier maar hij geeft het nooit, op een gegeven moment kan ik een hele avond gratis bierdrinken met die knakker
ja dan heb ik hem nog aan he, dat gaat halverwege de avond pas naar beneden van al dat gratis bierquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
nee want een man met zijn broek op zijn enkels krijgt geen bier van mij.
Niks mis met kieskeurig zijn. Ben ik ook hoor. Soms kom je opeens zomaar iemand tegen zonder dat je het verwacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...3 rijen dik in dranghekken voor de deur
Of misschien ben ik wel te kieskeurig is het mijn eigen schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |