quote:
Ja die kerel waar ik 't net over had?quote:
Ik deed niks, word gevraagd.quote:
Handjes thuis op de eerste date hè, anders is het geen blijvertjequote:
Leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die kerel waar ik 't net over had?
Die.
Wat een slechte regel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Handjes thuis op de eerste date hè, anders is het geen blijvertje
Nee, dat lekkere wijf met die dikke tieten......quote:
Maakt ook niet uit....zijn nooit blijvertjesquote:
Specu en ik delen meteen onze peners met elkaar. Fo sho!quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Handjes thuis op de eerste date hè, anders is het geen blijvertje
Door mijn stralende looks en geweldige karakter uiteraard. Het is alleen een extreem sportief type en bijbehorend lijf dus mijn kantoorleven lijf zal wel weer roet in het eten gooien uiteindelijk haha.quote:
gewoon dronken voerenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Door mijn stralende looks en geweldige karakter uiteraard. Het is alleen een extreem sportief type en bijbehorend lijf dus mijn kantoorleven lijf zal wel weer roet in het eten gooien uiteindelijk haha.
Nou ja dan moet je het met het eerste doen he? En je blitse auto showenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Door mijn stralende looks en geweldige karakter uiteraard. Het is alleen een extreem sportief type en bijbehorend lijf dus mijn kantoorleven lijf zal wel weer roet in het eten gooien uiteindelijk haha.
Moet ik wel eerst iemand vinden om dronken te voeren.quote:
Gewoon in de kroeg, drank is dichtbijquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst iemand vinden om dronken te voeren.
Het klinkt zo makkelijk...maar dan doe ik dat toch weer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |