Ga je een oranje kleurtje aanvragen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wacht wel weer op beestjes van de Appie of C1000 om m'n dashboard mee te versieren.
Ja, verkoop vanaf maandag. En gelukkig bij 6 blikjes, dus die kan ik wel slijten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dacht ik gelezen te hebben.
En een blauwe.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je een oranje kleurtje aanvragen?
boeien, oranje gekte = oranje gektequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wou m'n auto in oranje wrapping laten maken tijdelijk. Maar denk dat het WK deze keer enorm kort is voor ons dus ik laat het maar achterwege.
Ja maar wordt te duur dan voor een week of 2.quote:
geld is al sinds de spanjaarden een goed argumentquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar wordt te duur dan voor een week of 2.
Ga je maar eens niet naar een 37 gangen restaurant.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar wordt te duur dan voor een week of 2.
Nederlander = Nederlander he.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
geld is al sinds de spanjaarden een goed argument
precies, anders waren we gewoon nog steeds spanjaardenquote:
Ach het voetbal stelt hier tegenwoordig ook weinig meer voor, met de halve eredivisie gevuld met Jupiler teams.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
precies, anders waren we gewoon nog steeds spanjaarden
beetje jammer voor het ijshockey maar wel beter voor de voetbollers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |