Hm, homo's op de werkvloer ken ik 0 van.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik had het meer over homo's....etnische achtergrond zie je snel genoeg wel.
Dat vind ik dan wel weer knullig, mensen met een kleur zijn heus niet anders.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
Er zijn weleens mensen die mijn ouders vragen wanneer ze besloten mij te vertellen dat ik "anders" was. En dan die verbazing als mijn moeder zegt, nou vanaf de dag dat ze hier was (baby). Alsof je een kind met een andere kleur 10jr in onzekerheid laat zitten.
Jammer, want er zullen best mensen zijn die daar moeite mee hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, homo's op de werkvloer ken ik 0 van.
Ja ik weet wel een paar, maar die zijn ook allemaal in de kast. Openlijke homo's eigenlijk nooit tegengekomen in mijn werkomgeving. Ik had bij wijze van spreken zo in het leger kunnen zitten qua openheid erover.
Nou hoef je ook niet in je onderbroek op een boot te staan want dat is voor niemand leuk, maar dit is het andere uiterste.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, homo's op de werkvloer ken ik 0 van.
Ja ik weet wel een paar, maar die zijn ook allemaal in de kast. Openlijke homo's eigenlijk nooit tegengekomen in mijn werkomgeving. Ik had bij wijze van spreken zo in het leger kunnen zitten qua openheid erover.
Ja, daarom zitten we ook nog allemaal in de kast.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer, want er zullen best mensen zijn die daar moeite mee hebben.
Finance is niet echt een liberale omgeving, elas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou hoef je ook niet in je onderbroek op een boot te staan want dat is voor niemand leuk, maar dit is het andere uiterste.
Tot ik VS in het echt heb gezien...onthoud ik me nog even van het aannemen dat ik dat niet wil zien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou hoef je ook niet in je onderbroek op een boot te staan want dat is voor niemand leuk, maar dit is het andere uiterste.
Zal wel stikken van de kastfiguren dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
Finance is niet echt een liberale omgeving, elas.
Ik heb collega's gehad die al 20 jaar getrouwd waren met een man, samenwoonden en al ik weet niet hoelang er werkten, maar nog steeds in de kast zaten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel stikken van de kastfiguren dan.
In ondergoed hoef je me niet te zien denk, maar je hebt me in ieder geval al op foto's gezien dus dat scheelt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot ik VS in het echt heb gezien...onthoud ik me nog even van het aannemen dat ik dat niet wil zien.
In Februari ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
Volgende NWS meet op een boot door de gracht.
Iedereen in zijn onderbroek.
Ik heb jou nog nooit gezien hoor, ik mis altijd alle foto'squote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In ondergoed hoef je me niet te zien denk, maar je hebt me in ieder geval al op foto's gezien dus dat scheelt.
Oh, dan moet je Specu maar vragen naar een omschrijving.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hoor, ik mis altijd alle foto's
Ja, met een boerka er overheen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
Volgende NWS meet op een boot door de gracht.
Iedereen in zijn onderbroek.
Jupiler geloof ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
oeh that reminds me, ik moet die oranje onderbroek hebben
was dat jupiler of heineken?
Niks mis met een extra krat.quote:
Ga je een oranje kleurtje aanvragen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wacht wel weer op beestjes van de Appie of C1000 om m'n dashboard mee te versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |