Als je geluk hebt, krijg je vanavond nog een kans.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
Kut zit ik heel de tijd op de Lapo te azen, ben ik net te laat. Had net een goede TT bedacht.
Komt wel goed, zit de komende dagen veel achter de pc voor opdrachten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, krijg je vanavond nog een kans.
Oh, verrek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:55 schreef Felagund het volgende:
Er zijn opeens wel 10 topics weg in de TT.
Omdat ik totaal niet op zit te letten omdat ik niet wist dat ik de LaPo had en ook helemaal geen titel wist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef Felagund het volgende:
En waarom staat er zowel iets voor als na (Indie Central ...)?
Laat het voortaan maar aan mij over dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik totaal niet op zit te letten omdat ik niet wist dat ik de LaPo had en ook helemaal geen titel wist.
Als je zo graag de laatste post wil moet je niet een kwartier niets posten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Laat het voortaan maar aan mij over dan.
Ja kut was ff scheren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je zo graag de laatste post wil moet je niet een kwartier niets posten.
Ik vond de vorige niets aan en live is het echt om in huillachen uit te barsten dus ik heb er geen aandacht aan besteed. Is 'ie tof?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:06 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Lykke Li?
Nouja, vind het eigenlijk niet een spannend album. Is ze live zo slecht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond de vorige niets aan en live is het echt om in huillachen uit te barsten dus ik heb er geen aandacht aan besteed. Is 'ie tof?
Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:06 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Lykke Li?
Hun laatste goede werk vind ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Norrage het volgende:
Wat is West Ryder Pauper Lunatic Asylum toch een weergaloos album
Weet ik niet, ik heb haar nog niet live gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Nouja, vind het eigenlijk niet een spannend album. Is ze live zo slecht?
Dankjewel. Pingu is leuk. Net als Buurman & Buurman.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb haar nog niet live gezien.
Je Pingu UI is trouwens erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |