quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef Mansjester het volgende:
Die papzak is ook vrij vervelend met haar overdreven nette gedoe en dialoog gelul
Parijs tegen Nicequote:
Zitten ze weer met die boom.quote:
Dit soort mensen lekker naar Amerika verschepen per containerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat wonen we in een mooi land dat we ons hier druk om kunnen maken.
Ja dat vroeg ik me net ook al afquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat is dit voor'n bondage broek?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef computergirl het volgende:
Hoe moet je dan eigenlijk een gesprek beëindigen met een vervelende kerel aan je deur?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, 40-45 deden ze de deur niet eens open als er geklopt werd,
Zal wel hip zijn, net als die broeken die door een shredder zijn gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat is dit voor'n bondage broek?
[ afbeelding ]
Deur dicht doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef computergirl het volgende:
Hoe moet je dan eigenlijk een gesprek beëindigen met een vervelende kerel aan je deur?
wel als er AUFMACHEN! geroepen werdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, 40-45 deden ze de deur niet eens open als er geklopt werd,
Inderdaad, tering zeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef alors het volgende:
Die juryJe gaat toch geen dakgoot betalen voor een ander
![]()
Deur dichtdoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef computergirl het volgende:
Er werd nog wel gevraag of de deur zou kunnen worden geopend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
40-45 werd er niet geklopt maar de deur gewoon geopend
Je luier verschonen kan helpen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voel wel nattigheid, maar niet aan m'n muur.
Ja, heftig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iets eisen en dan 870 euro aan kosten opgelegd krijgen
Plus grind.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iets eisen en dan 870 euro aan kosten opgelegd krijgen
Echt hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef darkshadow16 het volgende:
Ook echt die tegeld er weer uit en 15 cm grind terug
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Cassius het volgende:
Maak er maar een tekening van en stuur maar op naar Mallorca.
Niks mis meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een paar weken beginnen het WK en de Tour al
Krijgen we dan hier een eigen voetbal topic? Hoeven we niet in het drukke deelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een paar weken beginnen het WK en de Tour al
das wel mooi. kunnen we daar nog 3 a 4 wk van genieten tot het WKquote:
Ik heb geen zin in die livetopics van NL met allemaal nobuddies. Behalve bij NL - Spanje, want dat wordt 0-5quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Krijgen we dan hier een eigen voetbal topic? Hoeven we niet in het drukke deel
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef svann het volgende:
Dacht dat de deskundige constateerde dat het dakwater ook zonder containers tegen de muur liep.
De koers met de meeste kneuzen tegenwoordig...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sterker nog, de mooiste koers van het jaar is al begonnen.
De Giro
Jij en ik gaan voor Chili supporteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in die livetopics van NL met allemaal nobuddies. Behalve bij NL - Spanje, want dat wordt 0-5
Is een van mijn favoriete landen. Helaas in de poule met mijn #1 en #2quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij en ik gaan voor Chili supporteren.
En waarschijnlijk moeten ze het in de 1/8 finale tegen de topfavoriet opnemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is een van mijn favoriete landen. Helaas in de poule met mijn #1 en #2
Is er ook een rijdende hogerberoepsrechter?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef -0- het volgende:
Haha lol
Eiser rekening van 900 euro
containers moeten weg
Tuin in originele staat
keiharde backfire dit _0-
Dat dacht ik ook. Wat maakt zo'n container nou uit zou ik zeggen. Kwam niet helemaal duidelijk naar voren, voor mij althans.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef svann het volgende:
Dacht dat de deskundige constateerde dat het dakwater ook zonder containers tegen de muur liep.
Ja het word allemaal een beetje Henk en Ingrid niveau dit seizoen. Kom op zeg, ze moeten wel een goot ophangen, maar dat moet de buurvrouw betalen, maar OOK nog een strookje tegels weghalen en grind terugplaatsen. En dat ook nog terwijl die expert had aangetoond dat die containers vrij weinig met de lekkage te maken haddenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef Sriracha het volgende:
Ik vond het een beetje een vage uitspraak van Mr. Visser, dat water spat met of zonder containers toch wel tegen de muur op en het strookje grind dat er moet komen zou toch niet voldoende zijn?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het word allemaal een beetje Henk en Ingrid niveau dit seizoen. Kom op zeg, ze moeten wel een goot ophangen, maar dat moet de buurvrouw betalen, maar OOK nog een strookje tegels weghalen en grind terugplaatsen. En dat ook nog terwijl die expert had aangetoond dat die containers vrij weinig met de lekkage te maken hadden
Wat hebben de containers met de tegels en het grind te maken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het word allemaal een beetje Henk en Ingrid niveau dit seizoen. Kom op zeg, ze moeten wel een goot ophangen, maar dat moet de buurvrouw betalen, maar OOK nog een strookje tegels weghalen en grind terugplaatsen. En dat ook nog terwijl die expert had aangetoond dat die containers vrij weinig met de lekkage te maken hadden
Goot ophangen + containers op eigen erf was voldoende geweest, maar het grind vervangen was zonder toestemming van de buren gebeurd, en aangezien dat op hun erf was is de uitspraak wel correct.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:46 schreef FoXje het volgende:
Wat een belachelijke uitspraak. En dan die jury
Grind terugplaatsen omdat de buurvrouw dat blijkbaar niet weg had mogen halen, dat zou een voldoende uitspraak zijn geweest. Plus de containers los van de muur zetten, in elk geval niet over de erfgrens heen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt net een promo voor probleemwijken.quote:
Nog 4 dagen volhouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil geen Pauw en Witteman en hoef dus ook niet te weten wat er in zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef alors het volgende:
Broekje uit.RokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Oeps bijna vergeten. Ik zat nog bij Herman ten Blijker.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Oeps bijna vergeten. Ik zat nog bij Herman ten Blijker.
quote:
en terechtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mevrouw leek helemaal emotioneel te worden bij het woord bladvanger
Welke lelijke? Ze zijn allemaal lelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Eerin het volgende:
Die lelijke weet volgens mij niet meer hoe hij zijn mond dicht moet doen. Sjonjejonge, je zal toch maar zo oud worden.
Soms is t wel grappigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Zijn deze afleveringen meestal nog de moeite waard of kan ik beter naar bed gaan?
Had ze spuug in d'r haar?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef tralalala het volgende:
Leuk die 90% herhaling en 10% nieuw materiaal
Die nep-Hitler. Deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Welke lelijke? Ze zijn allemaal lelijk.
Omdat het eerder is opgenomen en het toen nog wintertijd en winter was?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog een reden dat het kappen van die boom zo godsgruwelijk vroeg moet?
Rudi Carrellquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]Ohja ik zat nog te bedenken op wie ze ook alweer leek
Ja nee maar ze zei net half zes of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat het eerder is opgenomen en het toen nog wintertijd en winter was?
ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat nadat die boom weg is de kelder alsnog tot de nok vol loopt.
Kan ook avond zijn.quote:
Na Mattheusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rudi Voller was ook wel de meest gore mof in het voetbal ooit.
Geen tijd om haar haar te doen, te vroegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat is er met die blauwe clip in het haar van Elske? Raar.
Daarom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
Wateroverlast kwam toch niet door de boom?
Volgens mij zei ze dat het heel vroeg was.quote:
Ligt er aan met wiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Zijn deze afleveringen meestal nog de moeite waard of kan ik beter naar bed gaan?
Die staat op 2quote:
Dan krijgt de buurman nog steeds de schuld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren als blijkt dat hun kelder nog steeds onder water staat nadat die boom weg is.
Ja beetje jammer he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit is echt merendeel herhaling, ik haak af.
dan ligt het aan meester Frank Visser.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren als blijkt dat hun kelder nog steeds onder water staat nadat die boom weg is.
Nuhuh, ze moest om vijf uur in de ochtend haar bed uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |