abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:23:05 #101
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139941649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

owjeetje

gezeur over de westerse media altijd ... :') :') :')
Ik vond het wel grappig, mag ik?
pi_139941661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Omdat ze niks met de EU te maken willen hebben misschien?
Als die achterlijke regering nou had gewacht om de banden met de EU aan te trekken tot na de verkiezingen was het misschien allemaal wel wat soepeler geweest. Of waren ze bang dat de kiezers helemaal niet zo EU gezind zijn?
Dus omdat een aantal burgers niet bepaald EU-gezind is, kan een gebied zich zomaar afscheiden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:23:47 #103
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139941674
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef betyar het volgende:

[..]

Jij denkt natuurlijk dat die mensen alle stem"bureaus" afrijden?
j aen tien keer bij hetzelfde "stemburo"
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 12:24:14 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139941690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik vond het wel grappig, mag ik?
van mij mag het maar ik vind dat gezeur over de grote boze westerse media altijd zo'n zwaktebod

je komt het in elke discussie tegen bijna maar het is nooit echt sterk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:24:39 #105
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139941702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat een aantal burgers niet bepaald EU-gezind is, kan een gebied zich zomaar afscheiden?
Ligt eraan he. Hoeveel mensen, de reden etc. etc. etc. etc. Wat mij betreft mogen ze dat daar ja.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:25:15 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139941719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

van mij mag het maar ik vind dat gezeur over de grote boze westerse media altijd zo'n zwaktebod

je komt het in elke discussie tegen bijna maar het is nooit echt sterk
Je komt ook in elke discussie dat andere bronnen propaganda is........
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:25:54 #107
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139941744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef HD9 het volgende:

[..]

j aen tien keer bij hetzelfde "stemburo"
Bron? Ooh wacht kom je vast met de propaganda die wij hier moeten horen van onze leiders.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 12:25:55 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139941745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef betyar het volgende:

[..]

jamaarhunnie is ook nooit heel erg sterk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_139941795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef betyar het volgende:

[..]

Ligt eraan he. Hoeveel mensen, de reden etc. etc. etc. etc. Wat mij betreft mogen ze dat daar ja.
Zelfs als er enkel een beetje werd geflirt met de EU en er in de verste verte geen sprake van is dat Oekraine toetreedt tot de Unie.

Ik vind het persoonlijk wat zwak. Dan kun je elk wissewasje wel gebruiken als excuus om de onafhankelijkheid uit te roepen. Belastingverhoging? Wij scheiden ons af!
pi_139941812
BBC:
quote:
Ukraine is due to host round-table talks in Kiev as efforts continue to find a negotiated settlement to the crisis in the east of the country.

The talks will include members of the interim government and regional leaders, but pro-Russian separatists have refused to take part.

The move is part of a "roadmap" drawn up by the Organisation for Security and Co-operation and Europe (OSCE).

On Tuesday, seven Ukrainian soldiers were killed by rebels in the east.
Duitse bron:
quote:
Kiew/Moskau (dpa) - Die ukrainische Übergangsregierung will heute in Kiew einen "Runden Tisch zur nationalen Einheit" ins Leben rufen und einen Dialog für eine Friedenslösung beginnen. Vertreter der prorussischen Kräfte aus dem Osten der früheren Sowjetrepublik sind allerdings nicht eingeladen.

Die prowestliche Regierung lehnt Gespräche mit den Separatisten ab.
Zu den Verhandlungen erwartet werden Regierungsmitglieder sowie politische und gesellschaftliche Persönlichkeiten der Krisenregionen Donezk und Lugansk. Moskau kritisierte den "Unwillen" der prowestlichen Machthaber in Kiew zu direkten Gesprächen mit ihren Gegnern vor der Präsidentenwahl am 25. Mai.
Benieuwd wat het gaat uithalen, Kiev heeft al gezegd dat het maanden zal duren. Verwachten ze dat de rebellen hun wapens opgeven voor er iets uit de bus komt, of gaan ze gewoon voortvechten terwijl de besprekingen aan de gang zijn? Bij het eerste bloedbad zal één van de partijen niet verder willen onderhandelen.
pi_139941833
quote:

[..]

Obscure blogjes en Russia Today zijn nou eenmaal niet de meest betrouwbare bronnen.
pi_139942028
quote:
Außenminister Frank-Walter Steinmeier wollte im ukrainischen Odessa einen Kranz in Gedenken der Toten niederlegen. Doch die Aktion wurde abgesagt. Das zeigt, wie labil die Situation in dem Land derzeit ist.
http://www.handelsblatt.c(...)erlegen/9889892.html
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:34:10 #113
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_139942047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef Skillsy het volgende:
De meeste landen zijn geindoctrineerd met het Westen gedachten goed. "Kom maar bij ons dan zal alles beter zijn". Eerst lekker maken en dan komen ze in de shit en kiezen ze voor Rusland zijn de rapen gaar. Het probleem bij deze landen is dat de bevolking niet bij het Westen wil maar ze worden gehersenspoeld. Want West = best. En East= bad.
Veel mensen in andere landen geloven zelf dat alles beter wordt als ze zich aansluiten bij Het Westen, emigreren naar Het westen, ... Komen ze hier, en dan blijkt dat er grote aanpassing problemen zijn. Dat had ik ze van te voren al kunnen vertellen. Emigranten in het Westen houden in eigen land vaak de schijn op dat ze het hier goed hebben. Anders denken ze in het thuisland dat het de schuld van de emigrant is dat hij het niet gemaakt heeft. Laten we niet doen alsof alle illusies van westerse oorsprong zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-05-2014 14:10:43 ]
The view from nowhere.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:37:00 #114
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139942131
quote:

[..]

Bron? Ooh wacht kom je vast met de propaganda die wij hier moeten horen van onze leiders.
j adat gebeurt, als er geen originele stembiljetten op naam worden uitgereikt, dan kunen fanatiekelingen 20 keer stemmen

Ik kan ook een referndum houden bij mij in de straat of het dorp zich moet afscheiden van nederland en dan met een kalasnikov bij de deur ga staan, dan ga ikzelf 100 keer stemmen en dan ben ik koning
pi_139942233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Veel mensen in andere landen geloven zelf dat alles beter wordt als ze aansluiten bij Het Westen, emigreren naar heet westen, ... Komen ze hier, en dan blijkt dat er grote aanpassing problemen zijn. Dat had ik ze van te voren al kunnen vertellen. Emigranten in het Westen houden in eigen land vaak de schijn op dat ze het niet goed hebben. Anders denken ze in het thuisland dat het de schuld van de emigrant is dat hij het niet gemaakt heeft. Laten we niet doen alsof alle illusies van westerse oorsprong zijn.
Niet om het een of ander, maar in het westen is het doorgaans ook gewoon beter toeven. En landen die lid zijn geworden van de EU zijn daar in de meeste gevallen niet slechter van geworden.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:51 #116
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139942367
Er zit nu iemand in Rusland die vrij vertaald hetzelfde typt:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef Skillsy het volgende:
De meeste landen zijn geindoctrineerd met het Russische gedachten goed. "Kom maar bij ons dan zal alles beter zijn". Eerst lekker maken en dan komen ze in de shit en kiezen ze voor het Westen zijn de rapen gaar. Het probleem bij deze landen is dat de bevolking niet bij Rusland wil maar ze worden gehersenspoeld. Want East = best. En West = bad.
Dus tja, lekker belangrijk.

Die persoon is Rusland wordt wel binnenkort naar de Gulag in Siberië verbannen. Dat dan weer wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door DustPuppy op 14-05-2014 12:48:57 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:06:42 #117
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_139943172
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef sp3c het volgende:
het was nu ook weer niet zo dat de sancties tegen Irak afhankelijk waren van de eventuele aanwezigheid van massavernietigingswapens, dat was maar een voetnoot in een hele lijst eisen

probleem was dat de bondgenoten geen zin meer hadden om er na 10 jaar nog tijd en aandacht (=geld!) in te steken en de Amerikanen eigenlijk ook niet dus dachten ze goedkoper uit te zijn door een korte snelle oorlog tegen Saddam uit te vechten
De Sancties tegen Irak waren ingesteld om te voldoen aan de eis van de VN om te ontwapenen na de oorlog in Koeweit. Tegenover de zorg voor Saddam Hoesseins aspiraties om een regionale grootmacht te worden, stond het bezwaar om een aanvalsoorlog op een land te beginnen. Een aanvalsoorlog op een land van de omvang van Irak is niet goedkoop (niet in militaire, politieke of financiele zin).

Vooral in politieke zin is de prijs hoog geweest, en dat is eenvoudig voorspelbaar. Hetzelfde zie je nu tav Oekraine. De annexatie van delen van het land door de RF kan wereldwijd verstrekkende politieke gevolgen hebben. Het idee dat niemand het veel kan schelen dat burgers onder de voet gelopen worden in een machtsspel tussen landen, de uitleg dat de internationale rechtsorde een goochem spelletje is, en dat dat de onveiligheid en dood van burgers irrelevant is, wordt door mensen niet ligt opgevat. Het leidt overal tot reacties.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-05-2014 14:12:37 ]
The view from nowhere.
pi_139943350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
Er zit nu iemand in Rusland die vrij vertaald hetzelfde typt:

[..]

Dus tja, lekker belangrijk.

Die persoon in Rusland wordt wel binnenkort naar de Gulag in Siberië verbannen. Dat dan weer wel.
Propaganda

En waarom denk je dat?

Ik ken Russen EN (oost)Oekrainiers die allemaal mijn stelling innemen. Feit blijft wel dat het Westen hier schuld aan is en oke Poetin is geen Ghandi maar Poetin is wel voor het Russische volk.

EU : NEE!
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:13:33 #119
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139943405
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef Skillsy het volgende:

[..]
maar Poetin is wel voor het Russische volk.

Ja en iedere verkiezing wint ie tot zijn dood met 98% van de stemmen
pi_139943442
quote:

[..]

Propaganda

En waarom denk je dat?

Ik ken Russen EN (oost)Oekrainiers die allemaal mijn stelling innemen. Feit blijft wel dat het Westen hier schuld aan is en oke Poetin is geen Ghandi maar Poetin is wel voor het Russische volk.

Je kent Russen die het westen kut vinden? Het moet niet gekker worden.

En de EU is inderdaad het kwaad. We hebben het zo verschrikkelijk zwaar hier in Europa.
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:15:14 #121
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139943468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar in het westen is het doorgaans ook gewoon beter toeven.
Er zijn mensen die hun leven wagen om hier jouw toilet te mogen schoonmaken

En ik weet dat ze in de Oekraine een zeer hoge dunk hebben van de EU en in Africa ook
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:15:20 #122
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_139943471
quote:

[..]

Propaganda

En waarom denk je dat?

You just completely missed the point of my argument. Kudos to you!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_139943896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rusland staat voor homohaat en intolerantie. Hoewel het de laatste jaren weliswaar economisch beter gaat, leven veel Russen nog steeds in armoede. Hoe je wendt of keert, Rusland blijft gewoon een klote-plek om te wonen.
Wel eerst naar uzelf kijken voor je gaat vinger wijzen he!

Naar aanleiding van Rusland en homo's:

quote:
We verkondigen zowel in België als Nederland dat we tolerant zijn tegenover homo?s, maar op straat lijken ze wel vogelvrij. Regelmatig worden homo?s in onze steden in elkaar geslagen, gewoon omdat ze hand in hand lopen.

En laten we neit alles op de allochtonen afschuiven ook 'witte hetero's zijn niet altijd tolerant tegenover homoseksuelen. Uit de tweede Zzzip-studie, een grote enquête naar de leefsituatie van Vlaamse holebi?s die in 2011 de mening van 2400 holebi?s en 1000 hetero?s peilde, blijkt dat 12 procent van de hetero-ondervraagden vindt dat er te veel aandacht besteed wordt aan holebi?s. 16 procent denkt dat holebi?s abnormaal zijn, en maar liefst de helft is van mening dat kinderen op school niet moeten leren dat homoseksualiteit normaal is.
Hahah blijkt in het Westen geen haartje beter :D
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:30:44 #124
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139944001
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef Skillsy het volgende:

[..]

[..]

Hier worden ze niet vermoord, dat is daar in dat proletenland wel anders.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_139944042
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef Skillsy het volgende:

[..]

[..]

Ten eerste worden homo's hier niet gediscrimineerd door de overheid. Daarnaast zal elke homo ter wereld je vertellen dat het hier beter toeven is dan in Rusland.

En als ik naar mezelf kijk: ik heb geen hekel aan bruinwerkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')