De VS heeft jarenlang Irak in de tang genomen. Economisch sancties, no-fly zones inclusief bombardementen, alle vorm van informatie vergaring inclusief wapeninspecteurs. Alles om te kunnen inschatten welke militaire capaciteit het land had.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik denk dat men wel een hoeveelheid chemische wapens had verwacht te vinden, al was het maar omdat quasi niemand in zo'n situatie heel z'n voorraad zou vernietigen, men had er niet op gerekend dat sadam zo bang was dat ie echt alles liet opruimen.
Maar sowieso, het was niet alleen het vervalsen van bewijzen, de aanleiding was 9/11 waar Irak niks mee te maken had.
Komt enkel omdat het westen de afscheiding niet zal erkennen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door voor afscheiding te stemmen, zal de situatie aldaar niet sneller stabiliseren.
Waarom zou het westen dat ook doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Komt enkel omdat het westen de afscheiding niet zal erkennen.
fixedquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:35 schreef sp3c het volgende:
global lightning is een jaarlijks terugkerend feestje net als bv global thunder en red flag
dat heeft niet zoveel met de situatie in de oekraine te maken
Geen ideequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou het westen dat ook doen?
Omdat dat referendum een lachertje is en er binnenkort verkiezingen zijn. Dan kunnen ze stemmen op de partij van hun keuze.quote:
Totaal niet te vergelijken, ik vergelijk het liever met Kosovo, iets met etniciteit. Daar kon het ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat dat referendum een lachertje is en er binnenkort verkiezingen zijn. Dan kunnen ze stemmen op de partij van hun keuze.
Het provinciebestuur van Groningen kan toch ook niet plots de onafhankelijkheid uitroepen uit onvrede over een electorale PVV-overwinning?
En ja, ik besef dat de wijze waarop Janoekovitsj is verjaagd, te denken geeft. Al had hij natuurlijk gewoon z'n conclusies moeten trekken toen de overgrote meerderheid in het parlement zich tegen hem keerde.
Tsja, de Friesen voelen zich ook cultureel onafhankelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken, ik vergelijk het liever met Kosovo, iets met etniciteit. Daar kon het ook.
in Bosnie kon het dan weer nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken, ik vergelijk het liever met Kosovo, iets met etniciteit. Daar kon het ook.
Omdat ze niks met de EU te maken willen hebben misschien?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de Friesen voelen zich ook cultureel onafhankelijk.
Overigens zie ik niet in hoe het feit dat er veel etnische Russen in het gebied wonen, rechtvaardiging is voor een afsplitsing. En waarom dan nu? Omdat ze zich niet vertegenwoordig voelen door Kiev? Nee, daarom staan er ook verkiezingen in de planning.
Correct, vergelijk liever helemaal niks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Bosnie kon het dan weer niet
dit soort vergelijkingen zijn nooit echt handig
geloof ik niks van, als ik haar hoorde dan is er geen enkele echte donetsk wezen stemmenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Toch mooi dat de Oekraïense vrouw van een neef hier juist het tegenovergestelde zegt.
Mooi alles slikken wat de westerse media ons voorlegt. De rest is propagandaquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef HD9 het volgende:
[..]
geloof ik niks van, als ik haar hoorde dan is er geen enkele echte donetsk wezen stemmen
laat er eerst maar eens echte verkiezingen komen , met een echte oproepkaart en niet van die losse invulbriefjes die je overal kunt ophalen
het waren geen briefjes op naam, dus je kon wel 20 keer stemmen als je tijd hadquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi alles slikken wat de westerse media ons voorlegt. De rest is propaganda
Dat is nog niet zo duidelijk. De lengte van de rijen bij stemlokalen zijn afhankelijke van het aantal stemlokalen. In Mariupol was maar 10 van 100 stemlokalen open.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik de Rusland-fanboys in dit topic mag geloven heeft het referendum van afgelopen zondag onomstotelijk bewezen dat de overgrote meerderheid de regering in Kiev meer dan zat is en zich af wil scheiden van Oekraine.
Wat ik heb gezien is dat men zijn of haar paspoort afgaf en de naam werd genoteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef HD9 het volgende:
[..]
het waren geen briefjes op naam, dus je kon wel 20 keer stemmen als je tijd had
en wat zegt dat, ??quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien is dat men zijn of haar paspoort afgaf en de naam werd genoteerd.
owjeetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |