Worden we nu de Rail Away Hooligans?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:27 schreef Grifte het volgende:
Straks weer Rail Away
Al heb ik deze aflevering al gezien.
Zoiets lugubers moest ik ook aan denken inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:27 schreef OProg het volgende:
Dan kan je wel iets leuks van je opa en oma laten maken.
Maak jij het topic ouwe reus?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Worden we nu de Rail Away Hooligans?
Uran hoopt op het einde nog tijd te hebben om te onderhandelen.quote:
Ben ik De Man?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maak jij het topic ouwe reus?
De Man, De Pax en Alorsalba komen vast ook kijken, als dat geen feest wordt.
Oké ik ga het topicje even maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maak jij het topic ouwe reus?
De Man, De Pax en Alorsalba komen vast ook kijken, als dat geen feest wordt.
Ik denk dat hij zijn eigen pis nog fixeert.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:29 schreef marcodej het volgende:
Ze maken de pis van deze man niet snel lauw denk ik.
Ik vind het onderwerp wel leuk...maar die vrouw doet me aan mijn moeder denken...ellenlange verhalen met geen clou in zichtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Het gaat over kunst en men haakt af.
Zo Wilfried over jazz.
Zie de negatieve posts al voor me leuk.
Heerlijk dit.
Ik hoop dat hij het bonnetje nog heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:31 schreef Pandaplint het volgende:
Die man heeft de brains en zij was vroeger een bimbo?
Die kunst is leuk hoor, maar ik wil Wilfried horenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Het gaat over kunst en men haakt af.
Zo Wilfried over jazz.
Zie de negatieve posts al voor me leuk.
Heerlijk dit.
oh matthewsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer zijn Rabo talentje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp wel leuk...maar die vrouw doet me aan mijn moeder denken...ellenlange verhalen met geen clou in zicht
Nou nee daar heb ik mijn buik nu wel van vol.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef tong80 het volgende:
Karina wil het over het songfestival hebben.
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Kelis is toch van dat milkshake liedje?
Ja en Caught Out There, beter bekend als I Hate You So Much Right Now.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, soort Pools ESF-nummer avant la lettre.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga helaas nog niet kijken tot.. maandag, denkquote:
Cavaliers is nu boos.quote:
"Zet hem op een P en spuit me vol!"quote:
Oh?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga helaas nog niet kijken tot.. maandag, denk
Morgen hertentamen, overmorgen sociaal leven enzoquote:
Succesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen hertentamen, overmorgen sociaal leven enzo
Ah, succes en veel plezier dan alvast.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen hertentamen, overmorgen sociaal leven enzo
Ik ken geen nieuw werk...even luisteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kelis vind ik een beetje overrated maar ze is wel redelijk.
\oquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Stickertje vindt dit niet leuk.
Ik wel, soul
Waaghals zit nu te fappen.quote:
stickertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Stickertje vindt dit niet leuk.
Ik wel, soul
Al blijft Kriss leukerquote:
Uitstekende post.quote:
Jazz vind ik ook leuk, heb nu helemaal radio 6 ontdekt!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
Zowaar bijna iedereen die de muziek goed vond! Dat gebeurt niet vaak.
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jazz vind ik ook leuk, heb nu helemaal radio 6 ontdekt!
B toch?quote:
Dat is niet de jazz waar Wilfried op doelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Ja ik luister bij de strandtent weleens naar jazz
Niet voor vijftigers, die weten dat nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat platen juist weer helemaal 'hip' waren.
Ja vooral bij steeds van die korte stukjes achter elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
Van dit soort muziek krijg ik echt de zenuwen
Je hebt ook zo'n speciaal Jazz radio 6 zender, die zet ik 's nachts weleens aan als ik niet kan slapen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]Helemaal goed. Die luister ik dus ook altijd.
Dat kan ik juist nog wel hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Niet teveel van dat nerveuze gepingel daar krijg ik de kriebels van.
Alleen maar jazz trek ik niet. Beetje afwisseling vind ik lekkerder. Vooral wat soul (en discoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n speciaal Jazz radio 6 zender, die zet ik 's nachts weleens aan als ik niet kan slapen.
Nee, ik houd ook meer van die langzame jazz...kopje thee erbij, boek of tijdschrift en dan lekker op de bank. Liefst op een rgenachtige donkere winteravond.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ik juist nog wel hebben
Disco isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar jazz trek ik niet. Beetje afwisseling vind ik lekkerder. Vooral wat soul (en disco)
Dit. En Wilfried is tenminste gemeend enthousiast.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:50 schreef tong80 het volgende:
Geweldig dit. Mensen die zo enthousiast zijn.
Johannes wat doe je, nu zit het ook in mijn hoofd man!quote:
'Als kunst dan een keer in de spotlights staat, moet het wel een feestje worden'quote:Recensenten moeten de lekkerste plekjes in kunstland aanwijzen terwijl ze de weg daarheen met confetti plaveien, schrijft Bart Smout. Wie daarvan afwijkt mag zich verantwoorden (in DWDD). 'Zo'n zeikstuk over Anne op de voorpagina plaatsen, dat doe je toch niet.'
Best een lekker nummerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook weer onder een steen gelegen, want Mr Probz zegt me helemaal niets, ook niet nadat ik het liedje heb beluisterd
Dan heb je echt onder een steen gelegen inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook weer onder een steen gelegen, want Mr Probz zegt me helemaal niets, ook niet nadat ik het liedje heb beluisterd
Ik heb de radio ook niet zo heel vaak aan. Op Radio 6 heb ik hem niet gehoord en op Radio 1 ook niet en dat zijn de enige zenders waar ik af en toe naar luister.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan heb je echt onder een steen gelegen inderdaad.
Ik luister zelf eigenlijk nooit radio waar muziek op is en ik heb het alsnog weet ik het hoe vaak gehoord.
Ik heb eigenlijk altijd Radio 1 op staan als ik radio luister.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb de radio ook niet zo heel vaak aan. Op Radio 6 heb ik hem niet gehoord en op Radio 1 ook niet en dat zijn de enige zenders waar ik af en toe naar luister.
Aandachtsgeil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Heleen van Royen en haar selfies.. toch wel een opmerkelijk fenomeen. Zou ze zichzelf zo lekker vinden of komt die drang van foto's juist voort uit onzekerheid of angst om ouder te worden?
idd ongeinspireerd.quote:
Best wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
Een camera op een fiets. On-ge-loof-lijk!![]()
![]()
Vlak voor de show nog door zich aan een jonge stagiair te vergrijpen.quote:
En terwijl wij slapen roven zij de tent leeg.quote:
geylquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Vlak voor de show nog door zich aan een jonge stagiair te vergrijpen.
Mijn tent is toch al leegquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En terwijl wij slapen roven zij de tent leeg.
De professionele duiding wordt straks verzorgd door Nic0.quote:
Die grap heeft inmiddels ook een baardquote:
Ik ook niet.quote:
Een werkende neger heeft sowieso een streepje voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |