exrx.net?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe was die ene site ook alweer waar al die trainigsprogrammas opstaan?
Ben het ff kwijt niet gebookmarked
Nah ik bedoel echt waar al die programms zoals 531 ss sheiko al die rotzooi helemaal uit staan gelegdquote:
De positie waarin je telkens land en wegspringt is de meest explosieve en krachtigste. Je lichaam neemt deze houding van nature aan wanneer je probeert zo hoog mogelijk te springen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus hoe mijn voeten staan als ik neerkom is mijn stance? En puur uit nieuwsgierigheid, hoezo werkt dit zo?
Typ gewoon '<programma> pdf' in Google.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nah ik bedoel echt waar al die programms zoals 531 ss sheiko al die rotzooi helemaal uit staan gelegd
Alright thanks. Geldt dit ook voor de squat trouwens?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De positie waarin je telkens land en wegspringt is de meest explosieve en krachtigste. Je lichaam neemt deze houding van nature aan wanneer je probeert zo hoog mogelijk te springen.
Je zou naar een technische school kunnen gaan met werkplaats of een autogarage.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Kunnen ze bij de gamma/multimate schijven uitdraaien van 51mm naar 56mm?
Simpel gezegd: Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright thanks. Geldt dit ook voor de squat trouwens?
Denk niet dat ik elke dag een verschil van een KG ga zien o.i.d. Heb best een kut weegschaal namelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kies een van de twee uit en kijk hoe je gewicht daarop reageert het liefst elke ochtend (zonder paranoïde te worden en aanpassingen te maken in je dieet). Vandaar uit bepalen of je te veel aan komt/afvalt of gelijk blijft na twee weken. Op basis daarvan kan je een aanpassing maken qua kcal target.
Dank, is 't het geld niet waard, moet 1,25KG schijfjes uitdraaien, laat dan maar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:57 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Je zou naar een technische school kunnen gaan met werkplaats of een autogarage.
Kan in principe met de simpelste frees en in twee gangen maar niet iedereen zou het willen doen (je moet wel over de goede beitel beschikken en kvs in je frees (houtwerkplaats is dus niet toereikend meestal)).
Zoals Snakey zei, het zal wel gehard staal zijn, maar nog geen rvs volgens mij. Dus het is geen wereld probleem. Anders de oude er uit persen en nieuwe laten draaien met dezelfde buitendiameter maar 56mm binnendiameter en er in laten persen haha.
Al met al, het zal je vast een duur grapje worden om 12 schijven ofzo op te laten boren.
Reken maar op 100¤ aangezien iemand er toch wel een paar uurtjes mee bezig is en je koelmiddel nodig gaat hebben.
Watergewicht, glycogeenvoorraad, ontlasting etc telt allemaal mee op een weegschaal. Vandaar op de correcte manier wegen. Elke ochtend na eventuele ontlasting en voor het eten/drinken met de zelfde kleding (of gebrek hieraanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denk niet dat ik elke dag een verschil van een KG ga zien o.i.d. Heb best een kut weegschaal namelijk
Maar ik snap je punt, ga wel 2 weekjes op 3000 kcal leven en kijken hoeveel ik ben aangekomen/verloren.
2 stuks 20¤ als je een goede prijs maakt. Beter nieuwe kopen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dank, is 't het geld niet waard, moet 1,25KG schijfjes uitdraaien, laat dan maar.
Damn, één van die oprichters is wel heel groot.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ook fruit: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=78 Goede prijs volgens mij.
[..]
Klinkt logisch ja. Ik zal het eens uittesten.
Ja die lats komen meer door de gear dan door rowsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, zijn altijd maar vage indicators denk ik? Voor hetzelfde geld had ze met een goeie BOR ook zulke lats gehad.
Precies, dat is de beste manier. Gewoon even in de gaten houden en dan aanpassingen doen. 100kcal zakken of stijgen enz.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denk niet dat ik elke dag een verschil van een KG ga zien o.i.d. Heb best een kut weegschaal namelijk
Maar ik snap je punt, ga wel 2 weekjes op 3000 kcal leven en kijken hoeveel ik ben aangekomen/verloren.
Gewoon natty hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die lats komen meer door de gear dan door rowshelemaal bij een vrouw.
[..]
Precies, dat is de beste manier. Gewoon even in de gaten houden en dan aanpassingen doen. 100kcal zakken of stijgen enz.
Damn nice. Kun je t zo in de blender flikkeren door je shake of met wat water heb je zo een lekkere shake. Nooit meer fruit schoonmaken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ook fruit: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=78 Goede prijs volgens mij.
[..]
Ik ga binnenkort ook even een flinke bestelling plaatsen. Die grain fed burgers moeten errug goed zijn volgens een gozer uit de gym. Ik ben al erg tevreden over de paardenbiefstuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:28 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Damn nice. Kun je t zo in de blender flikkeren door je shake of met wat water heb je zo een lekkere shake. Nooit meer fruit schoonmaken.
Ga binnenkort eens bestellen (ik krijg last van mijn handen met fruit schoonmaken... Zuur, etc)
Zeker nice, prijzen zijn ook erg goed. Voor die 45 euro van een proefpakket kun je er al 14 maaltijden uit halen. Zit je rond de 3,20 per maaltijd voor je vlees. Not bad, not bad. En groente is ook erg goedkoop.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
waar woon je?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Kunnen ze bij de gamma/multimate schijven uitdraaien van 51mm naar 56mm?
toevallig wel??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waar woon je?
In de buurt van Leiden toevallig?
Staan hier 20 draaibanken bij de fijnmechanischedienst hier op m'n werk...
Ze hebben alles omggg..quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waar woon je?
In de buurt van Leiden toevallig?
Staan hier 20 draaibanken bij de fijnmechanischedienst hier op m'n werk...
we willen eleiko kwaliteitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Waarom koop je niet een klont (oud) ijzer en knutsel je je eigen barbells, dumbbels, schijven en apparaten in elkaar en zet die in een schuur?
ja garage kopen in m'n flat, deur open, lekker pompen shirtless, deadliften buiten. En dan volhouden dat het geen achterbuurt is lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Waarom koop je niet een klont (oud) ijzer en knutsel je je eigen barbells, dumbbels, schijven en apparaten in elkaar en zet die in een schuur?
Mwoah, met een powerrack, een barbell en 200KG aan gewichten ben je al een heel eind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:25 schreef Cataclyst het volgende:
Thuisgym zou zeker episch zijn, lekker muziek blasten, schreeuwen, weights laten droppen. Liften met je buddy's bij jou thuis, lijkt me keihard gewoon. Nadeel is wel dat je er en de ruimte voor moet hebben en dat er best wel een flink prijskaartje aan hangt.
Overigens, volgende week (nieuwe 5/3/1 cycle) beginnen met Dave Tate's Periodization Bible assistance template, ben benieuwd! Iemand al ervaring hiermee of alleen BBB of eigen assistance tot nu toe?
Is zeker prima te doen, maar ik zou persoonlijk wel de extra'tjes missen als een flinke dumbbell stack en cable, dipstation, pull ups kan je aan je powerrack doen dus dat valt wel mee. Denk dat het ook makkelijker te overwegen is als je echt in een gat woont, zoals eerder gezegd, of als je gym membership echt belachelijk duur is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoah, met een powerrack, een barbell en 200KG aan gewichten ben je al een heel eind.
+- 500,-
Klopt, ik heb het zelf een tijdje overwogen aangezien ik een neef heb die van z'n spul af wilt, alleen jammer genoeg geen plek om hem neer te zetten..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:47 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Is zeker prima te doen, maar ik zou persoonlijk wel de extra'tjes missen als een flinke dumbbell stack en cable, dipstation, pull ups kan je aan je powerrack doen dus dat valt wel mee. Denk dat het ook makkelijker te overwegen is als je echt in een gat woont, zoals eerder gezegd, of als je gym membership echt belachelijk duur is.
Ik ben vaste klant van die avocado's. Gaan er 21 in de week doorheen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onderschat kutburen niet. 'Overlast' van 8 setjes deadlifts 2x in de week.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het zelf een tijdje overwogen aangezien ik een neef heb die van z'n spul af wilt, alleen jammer genoeg geen plek om hem neer te zetten..
lat pulley kun je soms bij je powerrack indoen, dipstation ook, en ja dumbbels en cables zal je wel missen ja.
+ het feit dat je gewoon alles kan doen zonder spotter vanwege die safety pins.
Gewoon dikke rubberen gymvloer kopen voor een paar tientjes voor die 3 vierkante meter, is dat ook opgelost.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ben vaste klant van die avocado's. Gaan er 21 in de week doorheen.
[..]
Onderschat kutburen niet. 'Overlast' van 8 setjes deadlifts 2x in de week.Sommige buren zijn molotov-cocktail waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |