Ah, duidelijk! Thanksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is al wel heel lang aanwezig.
Is een grote verzamelaar van pakketten die de rest voor de webshop afhandelt (verzamelen, doorsturen, retouren etc etc).
Speciaal Firefox voor je opgestart, en zo te zien werkt het hier prima!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef charsom het volgende:
Zijn er hier Firefox gebruikers die op Aliexpress het probleem ondervinden dat het dropdown menu om in te loggen niet werkt? Als ik er mijn muis overheen beweeg komt er niks tevoorschijn. In Internet Explorer werkt dit wel...
Ja ik weet niet wat je alles vind, maak eens fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:06 schreef l0lownkill het volgende:
@ManageTheAnger
Heb jij bij die maxxter muis dat alles niet perfect belicht is? Bij mij alleen het logo en het scrollwieletje in daglicht. 's avonds alles net een beetje meer maar niet helemaal (rood)
Astrotec AS-200HD. Een herondekking. Ik had 'em al, maar nu met de UD110v2 i.c.m. de S.M.S.L sApII Pro en nu de FiiO X3 komt 'ie erg lekker uit de verf. Misschien moet ik wat meer open design headphones halen. Wat minder geschikt voor in de trein, vanwege soundleaking natuurlijk, maar voor de soundstage erg fijn. Anyways, kun je halen bij Lendmeurears / MP4Nation natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Welke hoofdtelefoon staat er op die foto?
Oe! Zullen we LED-pigs met FOK!-logo laten maken voor deze heuglijke gebeurtenis?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topic
Ik denk, even snel door het overzicht bladerend dat dit topic 298 is.
50 per pagina en de eerste begint met 252 ipv 251 = 298 ipv 299.
Uit de OP. Jwt.quote:
EDIT: Direct link van dropbox werkt niet in een IMG tag, dus bij deze:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je alles vind, maak eens foto
Of eieren met FOK! logoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:14 schreef shiznuts het volgende:
Oe! Zullen we LED-pigs met FOK!-logo laten maken voor deze heuglijke gebeurtenis? [ afbeelding ]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
EDIT: Direct link van dropbox werkt niet in een IMG tag, dus bij deze:
https://www.dropbox.com/s(...)05-13%2019.14.02.jpg
Ach zal wel komen omdat ik naast een raam zit. Alsnog gaat het niet om het licht maar de muis zelfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja das dan helaas pindakaas want ik ga niet alle topics langslopen en aanpassenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gratis bier van Danny bij het 300e topic
Ik denk, even snel door het overzicht bladerend dat dit topic 298 is.
50 per pagina en de eerste begint met 252 ipv 251 = 298 ipv 299.
Alleen deze aanpassen kan nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja das dan helaas pindakaas want ik ga niet alle topics langslopen en aanpassen
Dan zijn er 2 299's?quote:
Ik heb dezelfdequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad, heb voor jou ook 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Package Included:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef l0lownkill het volgende:
nog 1 laatste vraag; Bij die charging hub (http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U3JcSfl_tKg), zit daar een voedingskabel bij?
Eigenlijk bedoel ik EUquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef igi0n het volgende:
[..]
Package Included:
1 x ORICO 4 Port Charge Station.
1 x Charge Cable.
Enkel een Amerikaanse. Is zo'n aansluiting in een 8-vorm.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef l0lownkill het volgende:
nog 1 laatste vraag; Bij die charging hub (http://www.buyincoins.com/item/37810.html#.U3JcSfl_tKg), zit daar een voedingskabel bij?
Eventueel kan je deze: http://www.buyincoins.com/item/786.html#.U3JhOPl_ty0 er nog bij scoren. Dan weet je zeker dat je een Europese aansluiting hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik EU
Maar top, bedankt voor de hulp.
Heb hem dus bij BIC besteld, en via ebay nog 5 kabeltjes voor 2,50.
Pfoe, kan je dan niet beter sparen voor een GoPro?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef SanAnt het volgende:
Volgende maand denk ik deze bestellen (heb deze maand al genoeg aankopen gedaan)
Action Cam G8900 kost wel wat meer dan de sj4000 maar dan heb je ook wat ...
Wacht ook nog ff wat reviews af
Op youtube kon ik alleen deze vinden van een allibabachinees die rond loopt in een achterstands wijkje (met grote autos) in China
Voor Aziatische begrippen is dat overigens een zeer prima buurt. Zie eigenlijk niets verkeerd, ja, grijs en grauw, maar wel alles netjes. Dat is in Azië echt niet overal zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef SanAnt het volgende:
Op youtube kon ik alleen deze vinden van een allibabachinees die rond loopt in een achterstands wijkje (met grote autos) in China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |