abonnement Unibet Coolblue
pi_139916444
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:
En omdat ze allemaal op een manier reageren die jij niet vindt passen, is het een hoax.
Nee, omdat er geen feiten bekend zijn.

quote:
Ik zie geen enkele reden om aan het waarheidsgehalte van dit drama te twijfelen. Omdat het helaas vaker voorkomt en zal voorkomen dat iemand volkomen postal gaat, omdat het motief volledig ontbreekt of enorm vergezocht is en vooral omdat het alternatief van een zoveel omvattende hoax te absurd voor woorden is.
Je haalt dingen door elkaar. Je gebruikt de mogelijkheid dat iets zou kunnen gebeuren als argument voor het verhaal. Dat is een non-sequitur. Het verhaal dat gepresenteerd wordt, klopt niet met de FEITEN. Hoe kan het dan "geen enkele reden zijn om aan het officiele verhaal" te twijfelen?

quote:
Maar misschien kun jij al die loose ends die in de laatste posts op zijn geworpen aan elkaar knopen? Of een poging daartoe wagen?
Welke precies?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:33:30 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139916551
Er is een verschil tussen geen feiten bekend en feiten niet willen aannemen.
En de vragen staan gewoon hierboven vermeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139916604
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:33 schreef Copycat het volgende:
Er is een verschil tussen geen feiten bekend en feiten niet willen aannemen.
Wat maakt het dan een feit? Een feit is een primair datapunt; foto's video's, getuigenverklaringen (mits echt), harde data.

quote:
En de vragen staan gewoon hierboven vermeld.
Welke dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:36:08 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139916689
Teruglezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:37:19 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139916744
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar een drill is niet de werkelijkheid, dat snap je zelf toch ook wel? Een middag doen alsof er een shooting is geweest is toch heel wat anders dan de rest van je leven volhouden dat je zoon/dochter is neergeschoten t.o.v. de rest van de mensheid?
Ik snap heel goed dat een drill niet de werkelijkheid is en alleen de situatie nabootst om het zo echt mogelijk te laten lijken .
Ik wou dat iedereen zo dacht als jij denkt over leugens vertellen tegen de rest van de mensheid maar helaas lijkt niet iedereen op jou .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_139916787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij niet nog van mening kan veranderen en ook tot de conclusie komt dat het nep is ?
Ik houd daar wel rekening mee .
Voordat ik hierin dook dacht ik ook dat het echt was.

Als je ziet hoe de betrokkenen reageren, moet je al merken dat het dat op zijn minst een grote kans heeft een oefening te zijn, geen echte aanslag. De afwezigheid van ambulances en traumahelikopters als er 26 neergeschoten onschuldigen zijn, zegt al heul veel.

Maar ik vrees dat velen hier geen open mind hebben en in elk mogelijk topic alleen komen om "de gekkies" belachelijk te maken. Waarom, geen idee, want het verhoogt de waarheidsvinding niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139916810
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:36 schreef Copycat het volgende:
Teruglezen.
Wat, je denkt mij te kunnen commanderen?? :D :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:39:35 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139916866
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:

Wat, je denkt mij te kunnen commanderen?? :D :D
Nee hoor. Maar ik ga niet voor jou posts herhalen die je zelf kunt vinden door even terug te lezen. In dit topic. Van vandaag nota bene.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139917217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Naar mijn idee klopt er meer dan voldoende om de feiten voor waar aan te nemen.
Feiten of verklaringen van overheidsinstanties? Feiten zijn primaire data, verklaringen secundair.
quote:
Natuurlijk kunnen verhalen van getuigen ofzo weleens verschillen.
En laat dat nou net het geval zijn bij Sandy Hook! :D

Sterker; DEZELFDE getuige spreekt zichzelf tegen (Glenn Rosen bijvoorbeeld, meermalen), en getuigen die NAAST ELKAAR zitten (man en vrouw, geen onbekenden van elkaar) spreken elkaar "live" op film tegen.

quote:
Alsof het een ontruimingsoefening is.. Waar haal jij acteurs vandaan die hun hele leven blijven liegen? En waarom is dat waarschijnlijker dan een echte schietpartij?
Dat eerste is logischer dan een schietpartij out of the blue; de opgestelde gele en rode vlakken buiten de school, het gebrek aan ambulances, etc. Net als dat NORAD op 9/11 was kaltgestellt "omdat het toch maar een oefening was".

Jij vindt het niet toevallig dat er drills waren zowel bij
• Sandy Hook
• Boston - zie tweet Boston Globe
• 9/11

Al die zaken zijn op zijn minst verdacht en niet voor niets daarom al 14, 22 en 83 delen lang. Een drill organiseren en die "echt" maken is handiger en verklaart de feiten beter dan geen drill.

quote:
Had je ze in hun gezicht durven zeggen dat je ze liegen als ze geen foto's van hun aan flarden geschoten kinderen laten zien?
Nee, want de situatie is anders. Wij zijn het publiek, hebben geen persoonlijke relatie met de ouders en bekijken deze zaak gewoon als een nieuwsfeit, waar nogal wat vragen omheen liggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139917258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Als we alleen al naar klokkenluiders kijken waren er ongelooflijk veel mensen die daarvoor hun mond hielden en meewerkten voordat een klokkenluider met hun informatie naar buiten kwam . De norm is dus dat mensen hun mond houden om verschillende redenen en dat jarenlang kunnen volhouden . De enkeling trekt zijn bek open terwijl de meerderheid meeloopt en niet gehinderd word door schuldgevoel of empathie of door rechtvaardigheid .
Dat.

Het feit dat er al zoveel gelovers in het officiele verhaal zijn, geeft al aan hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Een complot is niet moeilijk te regelen, heb er een heel topic aan gewijd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 19:56:42 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_139917554
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat.

Het feit dat er al zoveel gelovers in het officiele verhaal zijn, geeft al aan hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Een complot is niet moeilijk te regelen, heb er een heel topic aan gewijd.
Of het is gewoon de waarheid. Een doorgeslagen jongen die een wanhoopsdaad deed.
pi_139917647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of het is gewoon de waarheid. Een doorgeslagen jongen die een wanhoopsdaad deed.
Als dat zo is, kom dan met bewijzen (primaire data, GEEN verklaringen) dat:
• Adam Lanza deze wapens kon handelen
• Adam Lanza in de school gesignaleerd is (primaire data; security cambeelden, foto's, etc.)
• al die andere wegrennende verdachten er niets mee te maken hadden
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:23:27 #88
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139918759
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als dat zo is, kom dan met bewijzen (primaire data, GEEN verklaringen) dat:
• Adam Lanza deze wapens kon handelen
• Adam Lanza in de school gesignaleerd is (primaire data; security cambeelden, foto's, etc.)
• al die andere wegrennende verdachten er niets mee te maken hadden
Vraag dat bij de politie. Net of die data openbaar is voor ons :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139918902
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vraag dat bij de politie. Net of die data openbaar is voor ons :')
Jij hebt geen vragen? Alles duidelijk? Jij gelooft FBI-agenten en andere VSAmerikaanse overheidsinstanties op hun blauwe ogen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:29:16 #90
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139919015
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt geen vragen? Alles duidelijk? Jij gelooft FBI-agenten en andere VSAmerikaanse overheidsinstanties op hun blauwe ogen?
Die heb ik wel, maar daar heb je eerder ook gemakshalve overheen gelezen.

En ik moet met bewijzen komen, de reden die jij aangaf dat je niet geloofde dat Lanza had geschoten was dat hij te iel zou zijn. Hoezo is dat wel een argument?

En het zijn 'Amerikaanse' btw ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139919169
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik wel, maar daar heb je eerder ook gemakshalve overheen gelezen.
Nee. Ik zag dat je vragen had. Maar die veranderen het officiele verhaal niet verder voor jou?

quote:
En ik moet met bewijzen komen,
Nou, jij niet zozeer, maar wel de VSAmerikanen. Het is heel simpel; als ze alle vragen van de BNW'ers willen beantwoorden, dan komen ze toch mooi met beelden die de boel dichttimmeren, hoe moeilijk kan het zijn?

Dat ze dat niet doen en de directe aanval kiezen ("als je andere informatie verspreidt dan door deze microfoons komen, ben je strafbaar!" - WTF?? dat vind jij niet ernstig?), geeft al aan dat er iets vuils zit. Iemand die niets te verbergen heeft, reageert niet zo vijandig.

quote:
de reden die jij aangaf dat je niet geloofde dat Lanza had geschoten was dat hij te iel zou zijn. Hoezo is dat wel een argument?
Nee, het is een combinatie:
• nooit op een shooting range gesignaleerd
• geen enkele informatie over Adam sinds zijn vroegere jeugd beschikbaar
• zijn gewicht en postuur duiden nu eenmaal niet op een geoefende schutter met 96,3% nauwkeurigheid

quote:
En het zijn 'Amerikaanse' btw ;)
Ik maak dat onderscheid bewust. Ik woon ook op het Amerikaanse continent, doch niet in de VS ervan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:39:38 #92
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139919467
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Ik zag dat je vragen had. Maar die veranderen het officiele verhaal niet verder voor jou?

[..]

Nou, jij niet zozeer, maar wel de VSAmerikanen. Het is heel simpel; als ze alle vragen van de BNW'ers willen beantwoorden, dan komen ze toch mooi met beelden die de boel dichttimmeren, hoe moeilijk kan het zijn?
Gast, waarom zouden ze dat moeten willen? Deze topic-reeks loopt niet voor niets al zo lang. Ik geloof werkelijk waar dat er NIETS is wat aangeleverd kan worden wat NIET in twijfel gaat worden getrokken door de BNW-ers.

quote:
Dat ze dat niet doen en de directe aanval kiezen ("als je andere informatie verspreidt dan door deze microfoons komen, ben je strafbaar!" - WTF?? dat vind jij niet ernstig?), geeft al aan dat er iets vuils zit. Iemand die niets te verbergen heeft, reageert niet zo vijandig.
Ik weet even niet precies waar je nu precies naar verwijst, maar doorgaands zijn ze er wel strict in als er informatie wordt vrijgegeven buiten het officiële onderzoek. Zeker als deze nog gaande is.
Afhankelijk van het tijdstip van de uitspraken hoeft daar echt niets raars aan te zijn.

quote:
Nee, het is een combinatie:
• nooit op een shooting range gesignaleerd
• geen enkele informatie over Adam sinds zijn vroegere jeugd beschikbaar
eerste kan ik niet verifiëren, qua tweede. hoeveel wil je weten? Interview met de vader gelezen?

quote:
• zijn gewicht en postuur duiden nu eenmaal niet op een geoefende schutter met 96,3% nauwkeurigheid
Postuur zegt he-le-maal niets.
De bushmaster die getoond wordt weegt 3 tot 3.5 Kilo, dat kan een peuter tillen.

quote:
ik maak dat onderscheid bewust. Ik woon ook op het Amerikaanse continent, doch niet in de VS ervan.
Ok duidelijk, als jij je beter voelt door het onderscheid vooral zo houden. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139919746
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gast, waarom zouden ze dat moeten willen? Deze topic-reeks loopt niet voor niets al zo lang. Ik geloof werkelijk waar dat er NIETS is wat aangeleverd kan worden wat NIET in twijfel gaat worden getrokken door de BNW-ers.
Dat risico zit erin. Toch; het zou hun zaak sterker maken; ze doen alle moeite hun verhaal te onderbouwen. Dat is nu niet het geval.

quote:
Ik weet even niet precies waar je nu precies naar verwijst, maar doorgaands zijn ze er wel strict in als er informatie wordt vrijgegeven buiten het officiële onderzoek. Zeker als deze nog gaande is.
Afhankelijk van het tijdstip van de uitspraken hoeft daar echt niets raars aan te zijn.

Ik vind dat echt heel erg, jij niet? Hoe kan de politie nou bepalen dat "releasing other information than us can be prosecuted"? Dat tart alle principes van de rechtsstaat en de informatievoorziening, ben je dat niet met me eens?

quote:
eerste kan ik niet verifiëren,
Niemand kan dat. Maar als er geen bewijs is, hoe kan je dan volhouden dat Adam een "getrainde shooter" was? Vanwege Call of Duty en een ander spel dat hij op de XBOX had? Dan kan je half VS wel oppakken.

quote:
qua tweede. hoeveel wil je weten? Interview met de vader gelezen?
Nee, interessant, heb je een linkje!?

quote:
Postuur zegt he-le-maal niets.
De bushmaster die getoond wordt weegt 3 tot 3.5 Kilo, dat kan een peuter tillen.
Postuur zegt niet alles. Iel is trouwens niet hetzelfde als mager of slank. Iel is "geen spiermassa", afhangende schouertjes. Precies zoals je Adam op die foto's (van onbekende ouderdom) ziet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:03:00 #94
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139920581
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat risico zit erin. Toch; het zou hun zaak sterker maken; ze doen alle moeite hun verhaal te onderbouwen. Dat is nu niet het geval.
En waarom zouden ze? Ik steek ook geen moeite in de 2 eindgebruikers die het niet eens zijn met mijn beleid. Ietwat vreemde parallel misschien, maar mijn wil is ook daar wet.
Even de aanname doen dat het allemaal waar is, waarom zou je dan tijd/energie/geld steken om een paar dwarse figuren nog te overtuigen? Ze zijn niet de meerderheid (verre van zelfs). Ik zou die ook lekker laten roepen.

quote:

Ik vind dat echt heel erg, jij niet? Hoe kan de politie nou bepalen dat "releasing other information than us can be prosecuted"? Dat tart alle principes van de rechtsstaat en de informatievoorziening, ben je dat niet met me eens?
Eens, maar ergens ook begrijpelijk. Wederom; aannemende dat het allemaal waar is; dan ben je het op een gegeven moment gewoon beu. er zijn tig reacties van hulpverleners van dit soort kaliber te vinden Ook ivm de boston bombing, columbine en nog wat andere zaken.

quote:
Niemand kan dat. Maar als er geen bewijs is, hoe kan je dan volhouden dat Adam een "getrainde shooter" was? Vanwege Call of Duty en een ander spel dat hij op de XBOX had? Dan kan je half VS wel oppakken.
Waarom moet je een getrainde schutter zijn in een klein klaslokaal?
Geef mij een bushmaster en een klaslokaal vol peuters en ik garandeer je dat ik er ook wel een redelijk aantal raak.

quote:
Nee, interessant, heb je een linkje!?
http://www.newyorker.com/(...)40317fa_fact_solomon

quote:
Postuur zegt niet alles. Iel is trouwens niet hetzelfde als mager of slank. Iel is "geen spiermassa", afhangende schouertjes. Precies zoals je Adam op die foto's (van onbekende ouderdom) ziet.
3e van rechts, high school:


Ik kan op basis hiervan echt niets zeggen over wat hij kan tillen, maar durf wel vrijwel zeker te zeggen dat een geweer van 3.5kg geen probleem zou moeten zijn. Of twijfel je zelfs daaraan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139921123
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Feiten of verklaringen van overheidsinstanties? Feiten zijn primaire data, verklaringen secundair.

[..]

En laat dat nou net het geval zijn bij Sandy Hook! :D

Sterker; DEZELFDE getuige spreekt zichzelf tegen (Glenn Rosen bijvoorbeeld, meermalen), en getuigen die NAAST ELKAAR zitten (man en vrouw, geen onbekenden van elkaar) spreken elkaar "live" op film tegen.

[..]

Dat eerste is logischer dan een schietpartij out of the blue; de opgestelde gele en rode vlakken buiten de school, het gebrek aan ambulances, etc. Net als dat NORAD op 9/11 was kaltgestellt "omdat het toch maar een oefening was".

Jij vindt het niet toevallig dat er drills waren zowel bij
• Sandy Hook
• Boston - zie tweet Boston Globe
• 9/11

Al die zaken zijn op zijn minst verdacht en niet voor niets daarom al 14, 22 en 83 delen lang. Een drill organiseren en die "echt" maken is handiger en verklaart de feiten beter dan geen drill.

[..]

Nee, want de situatie is anders. Wij zijn het publiek, hebben geen persoonlijke relatie met de ouders en bekijken deze zaak gewoon als een nieuwsfeit, waar nogal wat vragen omheen liggen.
Waarom de feiten mi. aannemelijk zijn, heb ik al gezegd
In welk opzicht spreekt dezelfde getuige zichzelf tegen?
Een schietpartij out of the blue is vaker voorgekomen. De onmogelijkheid van een in scene gezette poppenkast is al eerder besproken.
Hoe toevallig een oefening is terwijl er echt wat gebeurt, weet ik niet. Ik kan het nergens mee vergelijken. Niet met de freqentie van de oefeningen aldaar en niet met aanslagen waarbij toevallig geen drills werden gehouden. De vraag of dat verdacht is zou legitiem kunnen zijn, maar zou dat juist niet ook erg opvallen?
Dat je publiek bent, maakt het idd anders. Als je die mensen had gekend, had je geweten dat het geen acteurs waren en dat illustreert nu juist de onmogelijkheid van het in scene zetten van zoiets. Er zijn er genoeg die wel een persoonlijke relatie met de slachtoffers hebben. Bij iedere acteur zou dan het hele netwerk van vrienden, familie, collega's, zakenpartners, enz. ook moeten bestaan uit acteurs of omgekochte mensen.. De kans op lekken is daarmee ongelooflijk groot.
pi_139921128
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En waarom zouden ze? Ik steek ook geen moeite in de 2 eindgebruikers die het niet eens zijn met mijn beleid. Ietwat vreemde parallel misschien, maar mijn wil is ook daar wet.
Even de aanname doen dat het allemaal waar is, waarom zou je dan tijd/energie/geld steken om een paar dwarse figuren nog te overtuigen? Ze zijn niet de meerderheid (verre van zelfs). Ik zou die ook lekker laten roepen.
Dat zou zo zijn als de feiten allemaal duidelijk liggen. Dat is niet het geval. Maar akkoord, iedereen kan van alles roepen.

quote:
Eens, maar ergens ook begrijpelijk. Wederom; aannemende dat het allemaal waar is; dan ben je het op een gegeven moment gewoon beu. er zijn tig reacties van hulpverleners van dit soort kaliber te vinden Ook ivm de boston bombing, columbine en nog wat andere zaken.
Natuurlijk is het begrijpelijk dat men 1 nieuwskanaal wil houden; controle.

Ik vind het echter wel ernstig als -neem niet aan dat het gebeurd is- mensen echt vervolgd worden voor uitspraken op sociale media over deze zaak. Iedereen heeft het recht een mening te hebben, zelfs als iemand beweert 34 marsmannetjes schietend gezien te hebben in die school.

quote:
Waarom moet je een getrainde schutter zijn in een klein klaslokaal?
Hoe kom jij er toch bij dat dat klaslokaal "klein" was??

Er werden volgens het "officiele verhaal" 20 kinderen en 6 volwassenen omgelegd. Om 20 kinderen in een klas te krijgen heb je al een lokaal nodig van zeg 4x5 rijen = 2 meter per tafeltje (1 meter tafeltje en 1 meter loopruimte) = 8x10 = 80 m2. Waar de kinderen direct onder tafels kruipen, dat is ze geleerd in eerdere drills op die school (toegegeven!). En dan toch 96.3% nauwkeurigheid halen?? Iets wat topschutters nog niet kunnen.

quote:
Geef mij een bushmaster en een klaslokaal vol peuters en ik garandeer je dat ik er ook wel een redelijk aantal raak.
Ja, ik ook. Maar niet: 3-11 (!) gemikte schoten en slechts 3,7% missers.

quote:
Ik kan op basis hiervan echt niets zeggen over wat hij kan tillen, maar durf wel vrijwel zeker te zeggen dat een geweer van 3.5kg geen probleem zou moeten zijn. Of twijfel je zelfs daaraan?
Dank, een recentere foto. Onduidelijk echter. Nee, ik geloof wel dat hij dat geweer kan tillen. Ik zie echter (buiten dat Call of Duty-spel) geen enkele aanwijzing dat Lanza een topschutter was.

Het is niet 1 geisoleerd punt waarom ik het een hoax noem, maar alle geisoleerde punten bij elkaar roepen zoveel vragen op (waar antwoorden niet op komen, slechts de "veroordeling" van hen die vragen stellen of andere nieuwsberichten de wereld in sturen), dat ik niet anders kan dan het een hoax noemen. De casus voor de hoax is logischer dan die voor het "officiele verhaal".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139921724
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom de feiten mi. aannemelijk zijn, heb ik al gezegd
De weinige die bekend zijn?

quote:
In welk opzicht spreekt dezelfde getuige zichzelf tegen?
Glenn Rosen hangt verschillende verhalen op, met zijn heerlijk amateuristische toneelervaring, over de buschauffeur, ehh chauffeuse, over de 6 kinderen die hij zogenaamd in zijn tuin vond met "onze leraar is dood" (hoe zijn die kinderen van de school via het firehouse naar Rosens tuin gekomen? Hoe wisten ze dat "hun leraar" dood was en zaten zij niet in die klas dan? Hoe kunnen 6 kinderen ongezien die afstand afleggen en waarom zouden zij niet bij de schoolleiding aankloppen maar bij een "vreemde" man?

quote:
Een schietpartij out of the blue is vaker voorgekomen.
Klopt. Is an sich geen bewijs, maar helpt wel mooi bij de framing.

quote:
De onmogelijkheid van een in scene gezette poppenkast is al eerder besproken.
Die onmogelijkheid is er niet. Die mogelijkheid is er immers altijd. Als je al niet eens de feiten helder hebt, hoe kun je dan een complot uitsluiten?

quote:
Hoe toevallig een oefening is terwijl er echt wat gebeurt, weet ik niet. Ik kan het nergens mee vergelijken. Niet met de freqentie van de oefeningen aldaar en niet met aanslagen waarbij toevallig geen drills werden gehouden. De vraag of dat verdacht is zou legitiem kunnen zijn, maar zou dat juist niet ook erg opvallen?
Ja, dat laatste is ook mijn vraag. Je zou verwachten dat er nogal wat uit de school klappers (ook geen pun) zijn, bij zo'n oefening die "toch op echt uitdraait". Echter, voor mij is de drill het kernpunt van een false flag; je kunt zo de hulpdiensten al helemaal instellen op de feiten. Precies wat je bij 9/11 zag.

quote:
Als je die mensen had gekend, had je geweten dat het geen acteurs waren
Oh?

quote:
en dat illustreert nu juist de onmogelijkheid van het in scene zetten van zoiets. Er zijn er genoeg die wel een persoonlijke relatie met de slachtoffers hebben. Bij iedere acteur zou dan het hele netwerk van vrienden, familie, collega's, zakenpartners, enz. ook moeten bestaan uit acteurs of omgekochte mensen.. De kans op lekken is daarmee ongelooflijk groot.
Het is in mijn ogen verdacht dat (vrijwel) alle ouders van "gedode" kinderen niet zolang in Newtown (what's in the name) zijn komen wonen. Uit alle delen van het land. Dat maakt dat hun sociale netwerk kleiner is en hoeven ze dus tegen minder mensen te liegen.

Dan nog de vraag; er zaten 660 kinderen op die school? Waarom zien we dan maar een stuk of 15 in dat treintje op 1 (!) foto de school uitlopen? Waar zijn die andere 605 leerlingen??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139921780
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:

• zijn gewicht en postuur duiden nu eenmaal niet op een geoefende schutter met 96,3% nauwkeurigheid

Er was iemand die vroeg hoe je aan dat getal kwam.. En die had berekend dat het niet kon kloppen. Was je daar al op ingegaan? Dan heb ik er mss. overheen gelezen.
pi_139921986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er was iemand die vroeg hoe je aan dat getal kwam.. En die had berekend dat het niet kon kloppen. Was je daar al op ingegaan? Dan heb ik er mss. overheen gelezen.
Dat getal heb ik uit filmpjes, kan het wel opzoeken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139922035
gerelateerd: http://www.huffingtonpost(...)groun_n_5310928.html

Sandy Hook 'Truther' Tells Victim's Mother Her Daughter Never Existed

A playground in Mystic, Connecticut, dedicated to a girl shot during the Newtown massacre, is allegedly being vandalized by "truthers" who claim the shooting never took place.

A vinyl sign weighing 50 pounds was stolen last Tuesday from the Grace McDonnell Playground.

The sign featured a peace symbol that was based on the 7-year-old girl's drawing. She is one of the 20 children shot by Adam Lanza at Sandy Hook Elementary in Newtown, Connecticut on Dec. 14, 2012.

Grace's mother, Lynn McDonnell, found out about the theft when a man claiming to have stolen the sign called her.

During a brief conversation, the sign-stealer allegedly told McDonnell that he took the sign because he believes the school shooting was a hoax, CBS2.com reports.

He also taunted her that her daughter never existed, a comment that suggested he thought McDonnell was part of the alleged conspiracy.

Adam Lanza fatally shot 20 children and six adult staff members at the elementary school after killing his mother at their nearby home, in one of the most infamous shootings in recent history.

However, a small group of "truthers" allege the shooting never occurred or was part of a ‘false flag’ operation designed to open the door to the confiscation of all guns by the government, RawStory.com reports.

Truthers offer numerous theories about what they say really happened, but all of them can be easily explained or debunked.

The Grace McDonnell Playground was opened on April 27, and is one of 26 being built in Connecticut, New York and New Jersey by the Where Angels Play Foundation, to honor the victims of the massacre.

The foundation has ordered a replacement sign, according to executive director MaryKate Lavin.

"We are going to keep moving forward," she told NBC Connecticut. "This is not going to stop us, but it is heartbreaking."

The sign theft at the Grace McDonnell Playground isn't an isolated event. It comes just days after vandals painted graffiti at a playground in Hartford dedicated to Newtown victim Anna Grace Marquez-Greene.

The sign was spray-painted with the letters “BEKS” with a peace sign and then the words “To Sandy Hook,” CBS Connecticut reports.

Police are still investigating both incidents.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')