abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139911501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zie weinig feiten aangedragen worden , " het lijkt me onmogelijk " is geen feit . Daar heb je weer zo'n gekkie en aluhoedje , ook geen feit . Een foto van een jongen met een geweer om je voor te stellen dat Adam met een geweer loopt , ook geen feit .
Een redenering is een feit en kan ook bewijsvoering zijn: hoe wil je de echte ouders wegwerken? En de kinderen? Hoe doe je dat met de familie van zowel de acteurs als de ouders als de kinderen? Hoe wil je ze vervangen door acteurs zonder dat iemand iets in de gaten heeft? Hoe wil je mensen hun leven lang hun klep laten houden? (iets waar de organisatoren toch over nagedacht moeten hebben) Hoe wil je alle hulpdiensten erbij betrekken zonder dat iemand zijn klep opendoet of per ongeluk informatie lekt?
Hoe komt het dat jij niet verder kijkt dan dat een ontruimingsoefening best echt kan lijken?
Als je erkent dat dat allemaal niet mogelijk is, is het dus echt geweest.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:18:23 #52
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139911738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij niet nog van mening kan veranderen en ook tot de conclusie komt dat het nep is ?
Ik houd daar wel rekening mee .
Dus jij hebt de conclusie al getrokken, wat moeten wij nog bewijzen dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139911809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij niet nog van mening kan veranderen en ook tot de conclusie komt dat het nep is ?
Ik houd daar wel rekening mee .
Dat zou idd kunnen, als daar aanleiding toe is.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:23:38 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139911914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een redenering is een feit en kan ook bewijsvoering zijn: hoe wil je de echte ouders wegwerken? En de kinderen? Hoe doe je dat met de familie van zowel de acteurs als de ouders als de kinderen? Hoe wil je ze vervangen door acteurs zonder dat iemand iets in de gaten heeft? Hoe wil je mensen hun leven lang hun klep laten houden? (iets waar de organisatoren toch over nagedacht moeten hebben) Hoe wil je alle hulpdiensten erbij betrekken zonder dat iemand zijn klep opendoet of per ongeluk informatie lekt?
Hoe komt het dat jij niet verder kijkt dan dat een ontruimingsoefening best echt kan lijken?
Als je erkent dat dat allemaal niet mogelijk is, is het dus echt geweest.
Niet bij een tegenstrijdige verklaring van een misdrijf , dan zullen feiten het verhaal duidelijk moeten maken en niet of iemand zich er iets van voor kan stellen dat het is gebeurd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_139912087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet bij een tegenstrijdige verklaring van een misdrijf , dan zullen feiten het verhaal duidelijk moeten maken en niet of iemand zich er iets van voor kan stellen dat het is gebeurd .
en of een redenering ook bij een rechtszaak een bewijs kan zijn..
Je haalt dingen door elkaar. Het gaat er niet om wat ik me kan voorstellen. Het gaat erom dat het onmogelijk zo gebeurd kan zijn.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:14:15 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139913352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

en of een redenering ook bij een rechtszaak een bewijs kan zijn..
Je haalt dingen door elkaar. Het gaat er niet om wat ik me kan voorstellen. Het gaat erom dat het onmogelijk zo gebeurd kan zijn.
Het gaat er dus ook niet om of jij vind dat het onmogelijk is , dat heeft geen waarde in een politieonderzoek en zegt niks over de ware toedracht . Een active shooter drill word vaker geoefend dus dat is niet onmogelijk om te plannen en uit te voeren . Voor geld doen mensen alles wat je maar kan bedenken en ook wat je niet kan bedenken .
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:20:56 #57
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139913558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat er dus ook niet om of jij vind dat het onmogelijk is , dat heeft geen waarde in een politieonderzoek en zegt niks over de ware toedracht . Een active shooter drill word vaker geoefend dus dat is niet onmogelijk om te plannen en uit te voeren . Voor geld doen mensen alles wat je maar kan bedenken en ook wat je niet kan bedenken .
Da's allemaal leuk en aardig, maar dat laatste maakt het ook niet realistischer en maakt het ook nog geen feit (om jouw woorden maar te gebruiken). Voor geld kun je iemand kopen om iemand anders om te leggen die je niet mag, dat is realistisch.
Een heel dorp omkopen incl stilzwijgen ad infinitum, met vervalsen van bewijs en de nationale media bespelen?

Om Hawking maar weer even te quoten (en waar aliens staat mag je alle andere conspiracies zetten)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:27:50 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139913762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Da's allemaal leuk en aardig, maar dat laatste maakt het ook niet realistischer en maakt het ook nog geen feit (om jouw woorden maar te gebruiken). Voor geld kun je iemand kopen om iemand anders om te leggen die je niet mag, dat is realistisch.
Een heel dorp omkopen incl stilzwijgen ad infinitum, met vervalsen van bewijs en de nationale media bespelen?

Als we alleen al naar klokkenluiders kijken waren er ongelooflijk veel mensen die daarvoor hun mond hielden en meewerkten voordat een klokkenluider met hun informatie naar buiten kwam . De norm is dus dat mensen hun mond houden om verschillende redenen en dat jarenlang kunnen volhouden . De enkeling trekt zijn bek open terwijl de meerderheid meeloopt en niet gehinderd word door schuldgevoel of empathie of door rechtvaardigheid .
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 18:28:06 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_139913767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Om Hawking maar weer even te quoten (en waar aliens staat mag je alle andere conspiracies zetten)
[ afbeelding ]
Dat bestaat gewoon niet en is ook helemaal niet realistisch want zoveel moeite en geld voor wat? Slaat gewoon nergens op. Sommige mensen willen gewoon graag dat het een hoax is, terwijl het hier gaat om een zeer ongelukkige verwarde en waarschijnlijk boze jongen. Zoals er meer gestoorde knullen rondlopen die dit soort dingen doen. Het is helaas niet uniek, deze schoolmoord.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 18:30:09 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_139913833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Als we alleen al naar klokkenluiders kijken waren er ongelooflijk veel mensen die daarvoor hun mond hielden en meewerkten voordat een klokkenluider met hun informatie naar buiten kwam . De norm is dus dat mensen hun mond houden om verschillende redenen en dat jarenlang kunnen volhouden . De enkeling trekt zijn bek open terwijl de meerderheid meeloopt en niet gehinderd word door schuldgevoel of empathie of door rechtvaardigheid .
Empathie door rechtvaardigheid :?
pi_139913839
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom of het uit te voeren is.
Als je op die manier mij wil doen inzien dat ik mijn mening moet wijzigen, moet je echt met wat beters komen.
pi_139913881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bestaat gewoon niet en is ook helemaal niet realistisch want zoveel moeite en geld voor wat? Slaat gewoon nergens op. Sommige mensen willen gewoon graag dat het een hoax is, terwijl het hier gaat om een zeer ongelukkige verwarde en waarschijnlijk boze jongen. Zoals er meer gestoorde knullen rondlopen die dit soort dingen doen. Het is helaas niet uniek, deze schoolmoord.
Ja maar, ja maar.. Dat vind jij. En in een rechtszaak gaat het daar helemaal niet om.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:31:35 #63
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139913882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Met dat verschil dat de verhouding precies andersom is; 1 persoon die de geheimen van xxxx personen op straat gooit vs xxxxxx personen die 1 geheim moeten bewaren.

De norm is dat mensen hun mond houden? Daarom lekken alle albums voordat ze uitgebracht worden? Lag het script van de nieuwe Tarantino op straat terwijl maar 6(!) man het script hadden? En dit zijn slechts nog triviale zaken.
De hoeveelheid corporate secrets die ik in het rookhok heb gehoord zijn niet meer op 1 hand te tellen.

2 can keep a secret if 1 of them is dead.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 18:32:54 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_139913931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Met dat verschil dat de verhouding precies andersom is; 1 persoon die de geheimen van xxxx personen op straat gooit vs xxxxxx personen die 1 geheim moeten bewaren.

De norm is dat mensen hun mond houden? Daarom lekken alle albums voordat ze uitgebracht worden? Lag het script van de nieuwe Tarantino op straat terwijl maar 6(!) man het script hadden? En dit zijn slechts nog triviale zaken.
De hoeveelheid corporate secrets die ik in het rookhok heb gehoord zijn niet meer op 1 hand te tellen.

2 can keep a secret if 1 of them is dead.
Die heb ik een poosje als sig gehad.
Moest hem er maar weer eens inzetten :P
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 18:33:28 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_139913951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar.. Dat vind jij. En in een rechtszaak gaat het daar helemaal niet om.
Waar gaat het dan om :?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:40:57 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139914195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom of het uit te voeren is.
Als je op die manier mij wil doen inzien dat ik mijn mening moet wijzigen, moet je echt met wat beters komen.
Op you tube kan je verschillende active shooter drills bekijken , voor de rest moet iedereen in de eerste plaats zichzelf in de spiegel kunnen kijken met zijn eigen wereldbeeld . Dan begrijp je dus wat mensen bedoelen als ze dat zeggen van de msm versie .
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:44:24 #67
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139914314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Op you tube kan je verschillende active shooter drills bekijken , voor de rest moet iedereen in de eerste plaats zichzelf in de spiegel kunnen kijken met zijn eigen wereldbeeld . Dan begrijp je dus wat mensen bedoelen als ze dat zeggen van de msm versie .
Maar een drill is niet de werkelijkheid, dat snap je zelf toch ook wel? Een middag doen alsof er een shooting is geweest is toch heel wat anders dan de rest van je leven volhouden dat je zoon/dochter is neergeschoten t.o.v. de rest van de mensheid?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:51:47 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139914587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:

Maar een drill is niet de werkelijkheid, dat snap je zelf toch ook wel? Een middag doen alsof er een shooting is geweest is toch heel wat anders dan de rest van je leven volhouden dat je zoon/dochter is neergeschoten t.o.v. de rest van de mensheid?
En dus nooit je kind meer kunnen zien. Als er al een kind was.
Ben echt benieuwd hoe Summers dat concreet voor zich ziet, compleet met alle loose ends die vastgeknoopt moeten worden en vastgeknoopt moeten blijven.
Maar verwacht weer een loos antwoord van veel woorden, weinig inhoud.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139914634
ik zie dat Summers weer vriendelijk behandeld wordt... :N

Als het dan zo dom en respectloos moet: mensen die GEEN vragen stellen bij een grinnikende (!) Robbie Parker en die Glenn Rosen 100% vertrouwen schenken, noem ik weinig psychisch onderlegd...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:07:15 #70
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139915202
Nou geef jij dan eens antwoord op de vragen die hierboven gesteld worden toreador :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:11:55 #71
148823 znarch
ondertitel
pi_139915464
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:
ik zie dat Summers weer vriendelijk behandeld wordt... :N

Als het dan zo dom en respectloos moet: mensen die GEEN vragen stellen bij een grinnikende (!) Robbie Parker en die Glenn Rosen 100% vertrouwen schenken, noem ik weinig psychisch onderlegd...
Het zegt meer over jou dat jij denkt doordat iemand grinnekend gefilmd wordt dat dat meteen aannemelijk maakt dat het een hoax is.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_139915660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef znarch het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dat jij denkt doordat iemand grinnekend gefilmd wordt dat dat meteen aannemelijk maakt dat het een hoax is.
Het is niet bepaald de enige flaw. Was het dat wel, had je een punt gehad. Nu is het het geheel aan flaws dat het "officiele verhaal" onmogelijk is te controleren.

Daarnaast nog een opheldering voor al diegenen hier die vragen om foto's als "gruwelijk" of "op zoek naar Rotten.com" ziet. Die beschuldiging alleen al is een dikke persoonlijke aanval (maar de mods mogen dingen die anderen niet mogen), maar slaat ook nergens op.

Toon gewoon camerabeelden van Adam Lanza die de school insluipt en overduidelijk vele malen schiet. Dat zou al een hoop vragen oplossen. Dat we die beelden niet te zien krijgen, geeft al aan dat men zeker iets te verbergen heeft.

Vraag: WAT uit het "officiele verhaal" is nou zo overtuigend dat 'jullie' GEEN vragen hebben??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 13 mei 2014 @ 19:15:20 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139915671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef znarch het volgende:

Want de menselijke emoties moeten altijd in een bepaald stramien passen. Ook in dit soort ondenkbare omstandigheden die je letterlijk en figuurlijk binnenstebuiten keren. Stress, wanhoop, shock ... kunnen heus allemaal geen vreemde invloed hebben op je psyche en gedrag. Doe je raar, dan klopt het niet.
pi_139915763
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want de menselijke emoties moeten altijd in een bepaald stramien passen. Ook in dit soort ondenkbare omstandigheden die je letterlijk en figuurlijk binnenstebuiten keren. Stress, wanhoop, shock ... kunnen heus allemaal geen vreemde invloed hebben op je psyche en gedrag. Doe je raar, dan klopt het niet.
Nee, dat hoeft niet en ja, alles kan anders zijn.

Dat is nu net niet het geval bij Sandy Hook. ALLE nabestaanden van de "slachtoffers" reageren op dezelfde minzame, vergeeflijke, tranenloze manier.

Die Glenn Rosen staat gewoon zijn nephuilen en overacting te OEFENEN, hoeveel meer bewijs wil je van de set-up van die gek?

dinsdag 13 mei 2014 @ 19:21:15 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139915980
En omdat ze allemaal op een manier reageren die jij niet vindt passen, is het een hoax.
Magertjes.

Ik zie geen enkele reden om aan het waarheidsgehalte van dit drama te twijfelen. Omdat het helaas vaker voorkomt en zal voorkomen dat iemand volkomen postal gaat, omdat het motief volledig ontbreekt of enorm vergezocht is en vooral omdat het alternatief van een zoveel omvattende hoax te absurd voor woorden is.

Maar misschien kun jij al die loose ends die in de laatste posts op zijn geworpen aan elkaar knopen? Of een poging daartoe wagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')