Ik weet geen naam meer voor chocolat dus er valt weinig te sandsen voor mij.quote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet geen naam meer voor chocolat dus er valt weinig te sandsen voor mij.
Ja he.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet geen naam meer voor chocolat dus er valt weinig te sandsen voor mij.
Ja zeg dit is toch ongehoordquote:
Heb je hem weer hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 06:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
"They Turned An Epic Villain Into A Weird Forgettable Joke"
oh gut
Nee want hij komt alleen links spammenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef drakin het volgende:
klikt er eigenlijk iemand nog op die ninja links?
Nee natuurlijk niet. Dit doet 'ie ook in allerlei andere slowchats, vanuit het niets een 'relevant' linkje voor dat topic posten en vervolgens weer verdwijnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef drakin het volgende:
klikt er eigenlijk iemand nog op die ninja links?
Maar waarom doet hij het?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dit doet 'ie ook in allerlei andere slowchats, vanuit het niets een 'relevant' linkje voor dat topic posten en vervolgens weer verdwijnen.
Oh natuurlijk, wat slim van je robby.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is een ninja, die willen zich nogal eens uit het zicht onttrekken.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:15 schreef picodealion het volgende:
Iedereen dit pareltje al gezien?
(en ja het is Lil' Jon dus de muziek is matig, maar de clip is baas)
lamers is ook niet altijd de snelstequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef drakin het volgende:
zitten jullie nou al lang te wachten tot er een opstarter komt?
Ik doe niet echt meer mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef drakin het volgende:
zitten jullie nou al lang te wachten tot er een opstarter komt?
Zometeen wel, als ik m'n medicijnen inneem.quote:
Ik ook niet deze maand, kijk alleen even omdat de film net afgrlopen is.quote:
Met mijn medicijnen kan ik niet al mijn alter ego's onderdrukken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zometeen wel, als ik m'n medicijnen inneem.
Al met al is RoboCop nog best geinig, Samuel L. Jackson met z'n golfplaten haar
Welke?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet deze maand, kijk alleen even omdat de film net afgrlopen is.
The Great Dictator, ik kijk steeds de 29e film na de film die ik gezien heb,omdat DF 29 zei. Volgende is net waarover nu een vraag gesteld wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Met mijn medicijnen kan ik niet al mijn alter ego's onderdrukken.
[..]
Welke?
Levenslang met drang?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
The Great Dictator, ik kijk steeds de 29e film na de film die ik gezien heb,omdat DF 29 zei. Volgende is net waarover nu een vraag gesteld wordt.
Alleen geen zin om nu nog 1 te kijken, heb vanavond The Outsiders ook al zitten kijken.
Wablief?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef drakin het volgende:
ik kijk steeds de 29e film na de film die ik gezien heb,omdat DF 29 zei. Volgende is net waarover nu een vraag gesteld wordt.
Maar jij gaat ook niet JUICHEN.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik praat nooit over mezelf, ik ben toch geen Sands... of Louis van Gaal.
Nee sorry, ik wou ermee naar Noah, maar door tegenvallende reviews kregen andere zaken prioriteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Horny, ben je nog naar de film geweest met die kaartjes? Werkten ze alle 2?
Wow, dat kan haast geen toeval zijn. Fijn hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Jullie hebben van die boete gelezen toch.
Nou... vandaag een bruiloft. Ik kijk gister op mijn opdracht. Staat de naam van meneer agent er boven.
Ik vandaag de bruidegom opgehaald. Was hem niet, maar door zijn pooitiehelm was het moeilijk te zien. Ik aan de vader van de bruidegom gevraagd of hij een zoon bij de politie heeft. Ja dus...
Sta ik nou net bij het gemeentehuis, komt de agent naar me toe en zegd: "De boete gaat niet door"
Wat een last valt er daarmee van mijn schouders zeg
Blijkt dat erg uit zijn boeken ofzo? Ik zou ze nog krijgen van Sas binnenkort.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jammer dat het een enorme homohater is.
Het is over het algemeen bekend dat hij een homohater is. Ook in zijn boeken. Ender's Game is een van de weinige boeken waar homohaat geen issue is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Blijkt dat erg uit zijn boeken ofzo? Ik zou ze nog krijgen van Sas binnenkort.
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:24 schreef picodealion het volgende:
Het feit dat Polanski is opgepakt wegens pedofilie maakt uiteindelijk ook niet dat ik zijn films slechter vind.
En het is bij zoiets nog altijd de vraag wat er waar van is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:24 schreef picodealion het volgende:
Het feit dat Polanski is opgepakt wegens pedofilie maakt uiteindelijk ook niet dat ik zijn films slechter vind.
Tuurlijk, maar zelfs als het wel zo is. Bij Scott Card is het wel zeker namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
En het is bij zoiets nog altijd de vraag wat er waar van is.
Leuk! Ben benieuwd hoeveel keer je hem nog daarna gaat zien. Ik denk dat ik daar ook wel in de buurt kom met mijn favoriete film, maar heb nooit de tel daarbij bijgehouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen voor de 27e keer kijken. Maar dan samen met mijn zoontje
![]()
De film staat niet eens in mijn top 10 beste films allertijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoeveel keer je hem nog daarna gaat zien. Ik denk dat ik daar ook wel in de buurt kom met mijn favoriete film, maar heb nooit de tel daarbij bijgehouden.
Ik ben benieuwd naar je volgende verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film staat niet eens in mijn top 10 beste films allertijdenGeen idee waarom ik Ender's Game keer op keer kan kijken
Zelf beschouw ik het als een absurde afwijking
Ik ben erg benieuwd of mijn zoontje de film net zo leuk gaat vinden als ik
Limitless is niet boven de 20 uit gekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je volgende verslaving.
Nog extreem veelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limitless is niet boven de 20 uit gekomen
Ja maar, ja maar, ik heb hem al meer dan een half jaar niet meer gezienquote:
Maar dat je dat in zo'n korte tijd zo vaak gaat kijken, ik heb volgens mij nog nooit een film 27 keer gekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb hem al meer dan een half jaar niet meer gezien
Ondanks mijn afwijking is er niks mis met mijn geheugenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik snap niet dat je überhaupt onthoudt dat je Limitless 27x hebt gezien. Heb je daar een speciaal boekje voor waarin je streepjes zet?
Maar je hebt de film al wel netjes gekocht?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn afwijking is er niks mis met mijn geheugen
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef drakin het volgende:
Enders Game is 27, Limitless is nooit bij de 20 gekomen.
Ik heb Ender's Game in BD50, 1080p en 720p én mijn blu-ray speler aangesloten op het netwerk. Waarom zou ik in godsnaam een hardcopy kopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar je hebt de film al wel netjes gekocht?
Omdat je hem al 27 keer gekeken hebt? Zonder te betalenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Ender's Game in BD50, 1080p en 720p én mijn blu-ray speler aangesloten op het netwerk. Waarom zou ik in godsnaam een hardcopy kopen?
Beste aankoop ooitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat je hem al 27 keer gekeken hebt? Zonder te betalen
Maar als je er zoveel plezier van hebt dan ga je er toch wel voor betalen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste aankoop ooit
Als ik werkelijk moest betalen voor alle media wat ik kijk, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig naar de bios, en dat is duur genoeg.
Nope. Ik moet morgen met minder plezier naar Rio 2.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als je er zoveel plezier van hebt dan ga je er toch wel voor betalen?
Ik download ook alles, maar daarnaast koop ik ook dingen waarvan ik zeg dat ik ze echt mooi vind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste aankoop ooit
Als ik werkelijk moest betalen voor alle media wat ik kijk, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig naar de bios, en dat is duur genoeg.
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope. Ik moet morgen met minder plezier naar Rio 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |