Nu moet je wel gelijk lopen anders heb je de kans op spoilersquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ook dat nog. Maar je wist niet beter, dus veel maakte het ook niet uit. Dat is ook echt pas de laatste jaren een beetje bijgetrokken op tv volgens mij. Dexter was 1 van de eerste series die gelijk liep met de VS?
Absoluut niet! Een van de betere films de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder origineel, toch?
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Absoluut niet! Een van de betere films de afgelopen tijd.![]()
Laatst nog Gravity in 3D gezien
Je bent rijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:53 schreef dyonvbaal het volgende:
De bedragen die zo genaamd krijgt volgens al die spam mailtjes worden echt absurd hoog. 10.500.00 dollar...
Niet intrappen! Wegklikken!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:53 schreef dyonvbaal het volgende:
De bedragen die zo genaamd krijgt volgens al die spam mailtjes worden echt absurd hoog. 10.500.00 dollar...
O, nou bedankt, je hebt me gered. Ik wilde net na die zielige mevrouw een mail sturen dat het niet helemaal klopt, maar ik al blij ben met de helft ervan...quote:
Teletubbie Batman : Dquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef Sands het volgende:
[ ]afbeelding ]
Ben Affleck als Batman, vertrouwen is stijgende
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Teletubbie Batman : D
[ afbeelding ]
Eens. Dopekoe ziet dit morgenochtend pasquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry Dopekoe, maar ik vind dat je niet netjes speelt de laatste tijd. 's Ochtends sta je te popelen om een nieuwe opstarter te zetten, ook als de huidige vraagsteller 19 minuten daarvoor gewoon nog een hint plaatste, of zelfs als het punt pas 17 minuten daarvoor is uitgedeeld.
Op zich prima dat je enthousiast bent, maar vervolgens gooi je zelf wel met regelmaat het topic dood. Kan gebeuren dat een vraag eens niet snel beantwoordt wordt, maar tussen 3 en 5 zijn er altijd wel een handvol mensen aanwezig hier, en je bent niet bepaald scheutig met hints.
Zou je anderen iets meer tijd willen gunnen hun vraag af te stellen, en/of wat actiever je vraag onderhouden als je weet dat je binnen korte tijd weer 16 uur offline bent?
Hij heeft wel wat beters te doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens. Dopekoe ziet dit morgenochtend pas
Betaald Fok!ken, wat een droombaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat beters te doenBehalve op zijn werk
Ik wil ook wel zo'n baan, hoewel ik nu 2 weken vakantie hebquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Betaald Fok!ken, wat een droombaan.
De nieuwe schijnt dus best aardig/goed te zijn. Ipv dus Zilla, maar er zijn ook veel Amerikanen die dat zien als de "originele" filmquote:
Ik sands, jij sandst, wij sandsen.quote:
Oke je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik sands, jij sandst, wij sandsen.
Het klinkt vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |