The Great Dictator, ik kijk steeds de 29e film na de film die ik gezien heb,omdat DF 29 zei. Volgende is net waarover nu een vraag gesteld wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Met mijn medicijnen kan ik niet al mijn alter ego's onderdrukken.
[..]
Welke?
Levenslang met drang?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
The Great Dictator, ik kijk steeds de 29e film na de film die ik gezien heb,omdat DF 29 zei. Volgende is net waarover nu een vraag gesteld wordt.
Alleen geen zin om nu nog 1 te kijken, heb vanavond The Outsiders ook al zitten kijken.
Wablief?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef drakin het volgende:
ik kijk steeds de 29e film na de film die ik gezien heb,omdat DF 29 zei. Volgende is net waarover nu een vraag gesteld wordt.
Maar jij gaat ook niet JUICHEN.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik praat nooit over mezelf, ik ben toch geen Sands... of Louis van Gaal.
Nee sorry, ik wou ermee naar Noah, maar door tegenvallende reviews kregen andere zaken prioriteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Horny, ben je nog naar de film geweest met die kaartjes? Werkten ze alle 2?
Wow, dat kan haast geen toeval zijn. Fijn hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Jullie hebben van die boete gelezen toch.
Nou... vandaag een bruiloft. Ik kijk gister op mijn opdracht. Staat de naam van meneer agent er boven.
Ik vandaag de bruidegom opgehaald. Was hem niet, maar door zijn pooitiehelm was het moeilijk te zien. Ik aan de vader van de bruidegom gevraagd of hij een zoon bij de politie heeft. Ja dus...
Sta ik nou net bij het gemeentehuis, komt de agent naar me toe en zegd: "De boete gaat niet door"
Wat een last valt er daarmee van mijn schouders zeg
Blijkt dat erg uit zijn boeken ofzo? Ik zou ze nog krijgen van Sas binnenkort.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jammer dat het een enorme homohater is.
Het is over het algemeen bekend dat hij een homohater is. Ook in zijn boeken. Ender's Game is een van de weinige boeken waar homohaat geen issue is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Blijkt dat erg uit zijn boeken ofzo? Ik zou ze nog krijgen van Sas binnenkort.
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:24 schreef picodealion het volgende:
Het feit dat Polanski is opgepakt wegens pedofilie maakt uiteindelijk ook niet dat ik zijn films slechter vind.
En het is bij zoiets nog altijd de vraag wat er waar van is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:24 schreef picodealion het volgende:
Het feit dat Polanski is opgepakt wegens pedofilie maakt uiteindelijk ook niet dat ik zijn films slechter vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |