Tuurlijk, maar zelfs als het wel zo is. Bij Scott Card is het wel zeker namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
En het is bij zoiets nog altijd de vraag wat er waar van is.
Leuk! Ben benieuwd hoeveel keer je hem nog daarna gaat zien. Ik denk dat ik daar ook wel in de buurt kom met mijn favoriete film, maar heb nooit de tel daarbij bijgehouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen voor de 27e keer kijken. Maar dan samen met mijn zoontje
![]()
De film staat niet eens in mijn top 10 beste films allertijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoeveel keer je hem nog daarna gaat zien. Ik denk dat ik daar ook wel in de buurt kom met mijn favoriete film, maar heb nooit de tel daarbij bijgehouden.
Ik ben benieuwd naar je volgende verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film staat niet eens in mijn top 10 beste films allertijdenGeen idee waarom ik Ender's Game keer op keer kan kijken
Zelf beschouw ik het als een absurde afwijking
Ik ben erg benieuwd of mijn zoontje de film net zo leuk gaat vinden als ik
Limitless is niet boven de 20 uit gekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je volgende verslaving.
Nog extreem veelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limitless is niet boven de 20 uit gekomen
Ja maar, ja maar, ik heb hem al meer dan een half jaar niet meer gezienquote:
Maar dat je dat in zo'n korte tijd zo vaak gaat kijken, ik heb volgens mij nog nooit een film 27 keer gekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb hem al meer dan een half jaar niet meer gezien
Ondanks mijn afwijking is er niks mis met mijn geheugenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik snap niet dat je überhaupt onthoudt dat je Limitless 27x hebt gezien. Heb je daar een speciaal boekje voor waarin je streepjes zet?
Maar je hebt de film al wel netjes gekocht?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn afwijking is er niks mis met mijn geheugen
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef drakin het volgende:
Enders Game is 27, Limitless is nooit bij de 20 gekomen.
Ik heb Ender's Game in BD50, 1080p en 720p én mijn blu-ray speler aangesloten op het netwerk. Waarom zou ik in godsnaam een hardcopy kopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar je hebt de film al wel netjes gekocht?
Omdat je hem al 27 keer gekeken hebt? Zonder te betalenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Ender's Game in BD50, 1080p en 720p én mijn blu-ray speler aangesloten op het netwerk. Waarom zou ik in godsnaam een hardcopy kopen?
Beste aankoop ooitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat je hem al 27 keer gekeken hebt? Zonder te betalen
Maar als je er zoveel plezier van hebt dan ga je er toch wel voor betalen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste aankoop ooit
Als ik werkelijk moest betalen voor alle media wat ik kijk, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig naar de bios, en dat is duur genoeg.
Nope. Ik moet morgen met minder plezier naar Rio 2.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als je er zoveel plezier van hebt dan ga je er toch wel voor betalen?
Ik download ook alles, maar daarnaast koop ik ook dingen waarvan ik zeg dat ik ze echt mooi vind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste aankoop ooit
Als ik werkelijk moest betalen voor alle media wat ik kijk, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig naar de bios, en dat is duur genoeg.
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope. Ik moet morgen met minder plezier naar Rio 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |