Tuurlijk, maar zelfs als het wel zo is. Bij Scott Card is het wel zeker namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
En het is bij zoiets nog altijd de vraag wat er waar van is.
Leuk! Ben benieuwd hoeveel keer je hem nog daarna gaat zien. Ik denk dat ik daar ook wel in de buurt kom met mijn favoriete film, maar heb nooit de tel daarbij bijgehouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen voor de 27e keer kijken. Maar dan samen met mijn zoontje
![]()
De film staat niet eens in mijn top 10 beste films allertijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoeveel keer je hem nog daarna gaat zien. Ik denk dat ik daar ook wel in de buurt kom met mijn favoriete film, maar heb nooit de tel daarbij bijgehouden.
Ik ben benieuwd naar je volgende verslaving.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film staat niet eens in mijn top 10 beste films allertijdenGeen idee waarom ik Ender's Game keer op keer kan kijken
Zelf beschouw ik het als een absurde afwijking
Ik ben erg benieuwd of mijn zoontje de film net zo leuk gaat vinden als ik
Limitless is niet boven de 20 uit gekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je volgende verslaving.
Nog extreem veelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limitless is niet boven de 20 uit gekomen
Ja maar, ja maar, ik heb hem al meer dan een half jaar niet meer gezienquote:
Maar dat je dat in zo'n korte tijd zo vaak gaat kijken, ik heb volgens mij nog nooit een film 27 keer gekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb hem al meer dan een half jaar niet meer gezien
Ondanks mijn afwijking is er niks mis met mijn geheugenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik snap niet dat je überhaupt onthoudt dat je Limitless 27x hebt gezien. Heb je daar een speciaal boekje voor waarin je streepjes zet?
Maar je hebt de film al wel netjes gekocht?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn afwijking is er niks mis met mijn geheugen
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef drakin het volgende:
Enders Game is 27, Limitless is nooit bij de 20 gekomen.
Ik heb Ender's Game in BD50, 1080p en 720p én mijn blu-ray speler aangesloten op het netwerk. Waarom zou ik in godsnaam een hardcopy kopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar je hebt de film al wel netjes gekocht?
Omdat je hem al 27 keer gekeken hebt? Zonder te betalenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Ender's Game in BD50, 1080p en 720p én mijn blu-ray speler aangesloten op het netwerk. Waarom zou ik in godsnaam een hardcopy kopen?
Beste aankoop ooitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat je hem al 27 keer gekeken hebt? Zonder te betalen
Maar als je er zoveel plezier van hebt dan ga je er toch wel voor betalen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste aankoop ooit
Als ik werkelijk moest betalen voor alle media wat ik kijk, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig naar de bios, en dat is duur genoeg.
Nope. Ik moet morgen met minder plezier naar Rio 2.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als je er zoveel plezier van hebt dan ga je er toch wel voor betalen?
Ik download ook alles, maar daarnaast koop ik ook dingen waarvan ik zeg dat ik ze echt mooi vind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste aankoop ooit
Als ik werkelijk moest betalen voor alle media wat ik kijk, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig naar de bios, en dat is duur genoeg.
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope. Ik moet morgen met minder plezier naar Rio 2.
Ik heb Rio 1 niet gezien (en lijkt me ook niks)... maar mijn zoontje wel en hij weet ook dat hij nu (nog) in de bios draait. Zoon wint.quote:
Ik? Ik kijk alles maar 1 keerquote:
1? Ik dacht dat je net Rio 2 zei, ik denk dat het niet lang duurt en je zoon doet hier ook meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Rio 1 niet gezien (en lijkt me ook niks)... maar mijn zoontje wel en hij weet ook dat hij nu (nog) in de bios draait. Zoon wint.
Ik zei het verkeerd: Hij vind Rio 1 heel leuk, dus hij wilt graag Rio 2 zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
1? Ik dacht dat je net Rio 2 zei, ik denk dat het niet lang duurt en je zoon doet hier ook mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd: Hij vind Rio 1 heel leuk, dus hij wilt graag Rio 2 zien.
En nee, mijn zoon gaat niet aan mijn verslaving deelnemen. Ik ben juist bezig hem zo op te leiden dat hij niet op mij gaat lijken.
Opvoeden danquote:
Nee. Ik maak 2 uitstekende studenten van zequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Sands het volgende:
[..]
En je dochter mag op haar 16de gewoon los gaan?
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Ik maak 2 uitstekende studenten van ze![]()
Ik doe mijn uiterste bestquote:
Mary Poppins ook goed?quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
Als ik werkelijk moest betalen voor alles wat ik bij de supermarkt haal, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig uit eten, en dat is duur genoeg.
Volgens mij kun je altijd bezwaar aantekenen. Volgens mij is het wel zo dat je de boete moet betalen, maar als je bezwaar gegrond verklaard wordt krijg je dat terug. Dacht ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan een boete achteraf nog wel ingetrokken worden eigenlijk? Kan me herinneren dat mijn moeder ooit tegen een boete in was gegaan en dat de agent het toen met haar eens was, maar kon niet meer ongedaan worden gemaakt ofzo.
Okee, maar dat gaat dan toch niet via de agent die de boete uitschreef?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij kun je altijd bezwaar aantekenen. Volgens mij is het wel zo dat je de boete moet betalen, maar als je bezwaar gegrond verklaard wordt krijg je dat terug. Dacht ik.
nee, volgens mij niet. Volgens mij staat op de bon waar je bezwaar kunt aantekenen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar dat gaat dan toch niet via de agent die de boete uitschreef?
yep, 1800 was het.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dyon, wat een tof toeval!![]()
Bijna 2000 euro toch?
Ik dacht ook, eenmaal geschreven is doorgevoerd. Maar hij zei echt letterlijk: De boete gaat niet door. Dus blijkbaar kan het welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan een boete achteraf nog wel ingetrokken worden eigenlijk? Kan me herinneren dat mijn moeder ooit tegen een boete in was gegaan en dat de agent het toen met haar eens was, maar kon niet meer ongedaan worden gemaakt ofzo.
Ja precies, dus dan kan de agent zelf niks meer inbrengen als het organisme wat daarover gaat het bezwaar afkeurt (denk dat dat toen bij mijn moeder zo was).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet. Volgens mij staat op de bon waar je bezwaar kunt aantekenen.
Dan zal het wel in orde zijn, gelukkig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht ook, eenmaal geschreven is doorgevoerd. Maar hij zei echt letterlijk: De boete gaat niet door. Dus blijkbaar kan het wel
Rio 1 is leuk, Rio 2 schijnt wat minder te zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Rio 1 niet gezien (en lijkt me ook niks)... maar mijn zoontje wel en hij weet ook dat hij nu (nog) in de bios draait. Zoon wint.
Naar wie zwaai jij? Ik zie niemandquote:
Ik vind aanstootgevend een stom woord, wordt vaak gebruikt door mensen die dingen al heel snel niet vinden kunnen. Zo is mij eens verweten dat ik aanstootgevend gekleed was op mijn stage terwijl ik gewoon een braaf jurkje aan hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:00 schreef drakin het volgende:
Aanstootgevend zou het pas worden bij de scene met de padden
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind aanstootgevend een stom woord, wordt vaak gebruikt door mensen die dingen al heel snel niet vinden kunnen. Zo is mij eens verweten dat ik aanstootgevend gekleed was op mijn stage terwijl ik gewoon een braaf jurkje aan had
Nou, was niet echt kort ofzo, en ook niet echt strak. Begrijp eigenlijk niet wat er nou zo erg aan was, maar heb het sindsdien niet meer aan gehadquote:
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Robby87 het volgende:
Kreeg je dat schriftelijk te horen? Zou dat woord m'n bek niet eens uitkrijgen.
Oh een jaloerse vrouwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze zat me gewoon heel afkeurend te bekijken van top tot teen en toen zei ze dat ze het ongepast en aanstootgevend vond om zoiets te dragen naar een stage. Was overigens gewoon een andere student hoor, geen begeleider ofzo (thank god).
quote:
Zijn ze al beter geworden? Of kun je beter maar stoppen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:55 schreef Sands het volgende:
Best grappig trouwens om tekeningen van 10+ jaar geleden terug te vinden.
Ik teken al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn ze al beter geworden? Of kun je beter maar stoppen?
Nou, ben wel bang dat anderen het ook iet vinden kunnen ja. Maar het was echt niet slutty, heb er een foto van op picturetrail geloof ik, even kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:47 schreef Robby87 het volgende:
Blijkbaar had ze enigszins wel een punt, anders zou je het zo weer aantrekken toch?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, ben wel bang dat anderen het ook iet vinden kunnen ja. Maar het was echt niet slutty, heb er een foto van op picturetrail geloof ik, even kijken.Nou dat kan echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te hoerig om mee naar je werkt te gaan, maar voor stappen nog net niet te hoerig?quote:
Oh op die manier. Daar zou ik het weer wat warm voor vinden, lange mouwenquote:
Nou nou, dyon, rustig aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Te hoerig om mee naar je werkt te gaan, maar voor stappen nog net niet te hoerig?
Waar heb ik dat gezegd?quote:
My middle name.quote:
Schijn bedriegt.quote:
Ik denk dat ze volgens hem in de bibelbelt nog te hoerig gekleed zijn..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wacht even op het deskundige oordeel van lemans
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wacht even op het deskundige oordeel van lemans
Deze foto? http://pic100.picturetrai(...)159787/408187526.jpgquote:
Soms vraag ik me af wat jij in dit topic doet, beetje een broedplaats voor psychopaten en ander gespuis hier, kijk maar naar Sands.quote:
Hij krijgt een ereplaats in mijn kast, samen met die schoenen die jij zo lelijk vondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Robby87 het volgende:
Gooi dat mormel alsjeblieft weg Njos, daar maak je niemand blij mee.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jij in dit topic doet, beetje een broedplaats voor psychopaten en ander gespuis hier, kijk maar naar Sands.
Haha,dat geldt voor heel Fok!, en the internetz in het algemeenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jij in dit topic doet, beetje een broedplaats voor psychopaten en ander gespuis hier, kijk maar naar Sands.
Dankje DFquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooi (en niet ongepast) jurkje..![]()
Weet jij trouwens nog goede anatomieboeken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha,dat geldt voor heel Fok!, en the internetz in het algemeen
Ze is zelf ook niet helemaal goed in d'r hoofd, kijk maar naar dat jurkje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Sobotta, prometheus. Er is nog een hele bekende maar daar kom ik even niet op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Weet jij trouwens nog goede anatomieboeken?
Dank uquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sobotta, prometheus. Er is nog een hele bekende maar daar kom ik even niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |