Oh op die manier. Daar zou ik het weer wat warm voor vinden, lange mouwenquote:
Nou nou, dyon, rustig aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Te hoerig om mee naar je werkt te gaan, maar voor stappen nog net niet te hoerig?
Waar heb ik dat gezegd?quote:
My middle name.quote:
Schijn bedriegt.quote:
Ik denk dat ze volgens hem in de bibelbelt nog te hoerig gekleed zijn..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wacht even op het deskundige oordeel van lemans
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wacht even op het deskundige oordeel van lemans
Deze foto? http://pic100.picturetrai(...)159787/408187526.jpgquote:
Soms vraag ik me af wat jij in dit topic doet, beetje een broedplaats voor psychopaten en ander gespuis hier, kijk maar naar Sands.quote:
Hij krijgt een ereplaats in mijn kast, samen met die schoenen die jij zo lelijk vondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Robby87 het volgende:
Gooi dat mormel alsjeblieft weg Njos, daar maak je niemand blij mee.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jij in dit topic doet, beetje een broedplaats voor psychopaten en ander gespuis hier, kijk maar naar Sands.
Haha,dat geldt voor heel Fok!, en the internetz in het algemeenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jij in dit topic doet, beetje een broedplaats voor psychopaten en ander gespuis hier, kijk maar naar Sands.
Dankje DFquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooi (en niet ongepast) jurkje..![]()
Weet jij trouwens nog goede anatomieboeken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha,dat geldt voor heel Fok!, en the internetz in het algemeen
Ze is zelf ook niet helemaal goed in d'r hoofd, kijk maar naar dat jurkje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Sobotta, prometheus. Er is nog een hele bekende maar daar kom ik even niet op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Weet jij trouwens nog goede anatomieboeken?
Dank uquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sobotta, prometheus. Er is nog een hele bekende maar daar kom ik even niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |