Ik? Ik kijk alles maar 1 keerquote:
1? Ik dacht dat je net Rio 2 zei, ik denk dat het niet lang duurt en je zoon doet hier ook meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Rio 1 niet gezien (en lijkt me ook niks)... maar mijn zoontje wel en hij weet ook dat hij nu (nog) in de bios draait. Zoon wint.
Ik zei het verkeerd: Hij vind Rio 1 heel leuk, dus hij wilt graag Rio 2 zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
1? Ik dacht dat je net Rio 2 zei, ik denk dat het niet lang duurt en je zoon doet hier ook mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd: Hij vind Rio 1 heel leuk, dus hij wilt graag Rio 2 zien.
En nee, mijn zoon gaat niet aan mijn verslaving deelnemen. Ik ben juist bezig hem zo op te leiden dat hij niet op mij gaat lijken.
Opvoeden danquote:
Nee. Ik maak 2 uitstekende studenten van zequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:17 schreef Sands het volgende:
[..]
En je dochter mag op haar 16de gewoon los gaan?
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee. Ik maak 2 uitstekende studenten van ze![]()
Ik doe mijn uiterste bestquote:
Mary Poppins ook goed?quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
Als ik werkelijk moest betalen voor alles wat ik bij de supermarkt haal, was ik 400 euro per maand lichter.
Ik ga regelmatig uit eten, en dat is duur genoeg.
Volgens mij kun je altijd bezwaar aantekenen. Volgens mij is het wel zo dat je de boete moet betalen, maar als je bezwaar gegrond verklaard wordt krijg je dat terug. Dacht ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan een boete achteraf nog wel ingetrokken worden eigenlijk? Kan me herinneren dat mijn moeder ooit tegen een boete in was gegaan en dat de agent het toen met haar eens was, maar kon niet meer ongedaan worden gemaakt ofzo.
Okee, maar dat gaat dan toch niet via de agent die de boete uitschreef?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij kun je altijd bezwaar aantekenen. Volgens mij is het wel zo dat je de boete moet betalen, maar als je bezwaar gegrond verklaard wordt krijg je dat terug. Dacht ik.
nee, volgens mij niet. Volgens mij staat op de bon waar je bezwaar kunt aantekenen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar dat gaat dan toch niet via de agent die de boete uitschreef?
yep, 1800 was het.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dyon, wat een tof toeval!![]()
Bijna 2000 euro toch?
Ik dacht ook, eenmaal geschreven is doorgevoerd. Maar hij zei echt letterlijk: De boete gaat niet door. Dus blijkbaar kan het welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan een boete achteraf nog wel ingetrokken worden eigenlijk? Kan me herinneren dat mijn moeder ooit tegen een boete in was gegaan en dat de agent het toen met haar eens was, maar kon niet meer ongedaan worden gemaakt ofzo.
Ja precies, dus dan kan de agent zelf niks meer inbrengen als het organisme wat daarover gaat het bezwaar afkeurt (denk dat dat toen bij mijn moeder zo was).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet. Volgens mij staat op de bon waar je bezwaar kunt aantekenen.
Dan zal het wel in orde zijn, gelukkig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht ook, eenmaal geschreven is doorgevoerd. Maar hij zei echt letterlijk: De boete gaat niet door. Dus blijkbaar kan het wel
Rio 1 is leuk, Rio 2 schijnt wat minder te zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Rio 1 niet gezien (en lijkt me ook niks)... maar mijn zoontje wel en hij weet ook dat hij nu (nog) in de bios draait. Zoon wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |