die laatstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zojuist op een parel van een profiel gestuit.
Elk bericht dat deze (volwasssen?) vrouw post eindigt met
groetjes voornaam achternaam
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoorts
Ah maar dat is iemand die zwakbegaafd is volgens mij! Eigenlijk best sneu als je dan graag ergens wilt werken maar dat door zoiets niet kanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoorts
Ach ik vind het eigenlijk wel heel netjes opgelost van Toverlandquote:
Oh ja, dat was het... Ennuh..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Karin model () Almere
Zus van Wilma denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoorts
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het... Ennuh..maar toch bedankt
Oeps... Andere profiel ook bekeken. Los van dat ze er niet uitziet. Oud verlept enzo... Ze moet toch zelf kunnen zien dat de 'modellen foto's', compleet WAAR-DE-LOOS zijn?quote:
Ze is zo vol van zich zelf , dat ze het allemaal geweldig vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeps... Andere profiel ook bekeken. Los van dat ze er niet uitziet. Oud verlept enzo... Ze moet toch zelf kunnen zien dat de 'modellen foto's', compleet WAAR-DE-LOOS zijn?
Ja maar dan nog, grootheidswaanzin prima... De foto's zelf zijn gewoon lelijk. Als het portfolio foto's moeten zijn (ook lilleke mensen komen op tvquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze is zo vol van zich zelf , dat ze het allemaal geweldig vindt.
Ze is vroeger model geweest zegt ze. Maar daar heeft ze waarschijnlijk geen foto's van.
Ik denk persoonlijk dat ze vroeger graag model wilde worden, maar daar is waarschijnlijk nooit wat van gekomen (gebrek aan een fatsoenlijk hoofd en zo).
Maar blijkbaar denkt ze nog steeds dat ze model is of kan worden.
Dus haar vriendin heeft ze voor niks gepimt??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeps... Andere profiel ook bekeken. Los van dat ze er niet uitziet. Oud verlept enzo... Ze moet toch zelf kunnen zien dat de 'modellen foto's', compleet WAAR-DE-LOOS zijn?
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:13 schreef Syntos het volgende:
[..]
Is er nog meer van die?
Ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen.
En hij verwacht een 120 meter bakquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk niet dat PIERRE hem nog krijgt xD
Hij noemt haar ook de hele tijd "Anna" terwijl ze "Anne" heet ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk niet dat PIERRE hem nog krijgt xD
Neee niet voor niks... Anders hadden wij er niet om kunnen gniffelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dus haar vriendin heeft ze voor niks gepimt??![]()
Omgquote:
Echt, godsamme, al was hij de enige die hem hebben wilde dan kreeg hij hem nog niet met z'n gedramquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omg_! Dat is te erg voor woorden. Ik zou ook zoiets hebben van: Val dood ofzo.
Doe een linkje danquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk op zijn Facebook dan. Gvd, deze man.
Gaat niet via de app. Maar zijn naam staat nog in een van de berichten dus je hebt hem zo gevonden.quote:
Ja ik zie alleen Pierrequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat niet via de app. Maar zijn naam staat nog in een van de berichten dus je hebt hem zo gevonden.
Beter lezen, heb hem al gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |