heet het zo? okequote:
Truequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daan vraagt er ook om hoor, met dat belabberde taalgebruik.
Wel heerlijk dit
Perongeluk een linkje van Karin haar fb via dm?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En dat diegene jouw 'like' weer kan 'liken' enz enz
De foto's van Karin's fotoshoot staan nog niet online
Ben erg benieuwd naar de foto's van haar en de kinderen
Gewoon zoeken op Karin model (quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Perongeluk een linkje van Karin haar fb via dm?
De foto's zijn opgepimtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Karin model () Almere
Heb je ook bij haar eigen pagina gekeken (Karin Montana (quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
De foto's zijn opgepimt
Je zou toch iedereen in je vriendenlijst vragen daar al die foto's te liken
Dat zijn vaak dezelfde tokkies die bij elk bericht uit het midden oosten iets zeggen als "barbaarse cultuur" of "middeleeuwse praktijken". En dan hier hetzelfde willen doen met pedo's of mensen die een hond mishandelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef led_lamp het volgende:
Ongetwijfeld al eens langsgekomen, maar ik ben vandaag geïntroduceerd in de wereld van de "pedo-hunt" FB-groepen. Serieus, de shit die daar op staat, niet normaal gewoon![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, ook daar, en daar schrijft ze ook dat haar foto's gepimt zijn. (27 mei met rode sjaal)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heb je ook bij haar eigen pagina gekeken (Karin Montana () ?
quote:morgen lekker extra dagje toverland alleen.
omdat we morgen vrij zijn van het werk.
i.v.m hemelvaart.
en zaterdag zoals altijd ook weer naar toverland.
heb er zin in.
groeten Voornaam Achternaam
quote:vandaag is het eindelijk zover.
mijn ov chipkaart is binnen.
binnenkort kijken voor de kortingskaart.
groeten voornaam achternaam
quote:sinds gisteren kei verkouden, keelpijn, moe. en al twee dagen slecht geslapen. elk uur wakker geweest. ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. groeten voornaam achternaam
quote:morgen hebben wij vrij van het werk.
en daarom ga ik een keertje extra naar toverland toe.
en ook zaterdag weer.
quote:ben fijn naar toverland geweest. kom ik vanmorgen vroeg op het station in eindhoven. kreeg mee dat er geen treinen van eindhoven naar venlo gaat. en al die tussen stations ook niet. kon met de snelbus mee, die worden ervoor ingezet. en heb daar ook geluk mee gehad. hij had mij bij toverland afgezet. want hij kwam er praktisch langs. en hij moest na der hand naar het station in horst sevenum. scheelt weer een half uurtje fietsen. maar toen moest ik een heel uur wachten tot het park openging. want die ging pas om 10 uur open. en ik was er om ongeveer 9 uur. maar dat maakt niet uit.
enzovoortsquote:ben verdrietig. ik kan niet komen werken in toverland. ik voldeed niet aan een aantal dingetjes. ik moest op een half uurtje afstand wonen, dat kan niet als je in eindhoven woont. je hebt geen goede begeleiding vanuit toverland als je hulp nodig hebt. je moet alles zelf kunnen. je moet binnen een uurtje een attractie kunnen beheren, want meer tijd hebben ze er niet voor om het je te leren. je moet werkervaring hebben, en die heb ik niet. ze hebben veiligheidskeuringen van attracties, dus die moet je kunnen beheren. je moet op vijftien dingen tegelijk letten. dus ik kon niet komen, vindt het raar. je kunt het toch altijd proberen of iemand het kan, en dan kun je altijd nog kijken, of het gaat of niet. maar ik mag van hun, wel een keer een uurtje komen kijken, achter de schermen bij de attracties. en als ik wil ook een toverland t shirt aan.
die laatstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zojuist op een parel van een profiel gestuit.
Elk bericht dat deze (volwasssen?) vrouw post eindigt met
groetjes voornaam achternaam
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoorts
Ah maar dat is iemand die zwakbegaafd is volgens mij! Eigenlijk best sneu als je dan graag ergens wilt werken maar dat door zoiets niet kanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoorts
Ach ik vind het eigenlijk wel heel netjes opgelost van Toverlandquote:
Oh ja, dat was het... Ennuh..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Karin model () Almere
Zus van Wilma denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
enzovoorts
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het... Ennuh..maar toch bedankt
Oeps... Andere profiel ook bekeken. Los van dat ze er niet uitziet. Oud verlept enzo... Ze moet toch zelf kunnen zien dat de 'modellen foto's', compleet WAAR-DE-LOOS zijn?quote:
Ze is zo vol van zich zelf , dat ze het allemaal geweldig vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeps... Andere profiel ook bekeken. Los van dat ze er niet uitziet. Oud verlept enzo... Ze moet toch zelf kunnen zien dat de 'modellen foto's', compleet WAAR-DE-LOOS zijn?
Ja maar dan nog, grootheidswaanzin prima... De foto's zelf zijn gewoon lelijk. Als het portfolio foto's moeten zijn (ook lilleke mensen komen op tvquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze is zo vol van zich zelf , dat ze het allemaal geweldig vindt.
Ze is vroeger model geweest zegt ze. Maar daar heeft ze waarschijnlijk geen foto's van.
Ik denk persoonlijk dat ze vroeger graag model wilde worden, maar daar is waarschijnlijk nooit wat van gekomen (gebrek aan een fatsoenlijk hoofd en zo).
Maar blijkbaar denkt ze nog steeds dat ze model is of kan worden.
Dus haar vriendin heeft ze voor niks gepimt??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeps... Andere profiel ook bekeken. Los van dat ze er niet uitziet. Oud verlept enzo... Ze moet toch zelf kunnen zien dat de 'modellen foto's', compleet WAAR-DE-LOOS zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |