Goed idee.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
Niet [RECORDWEEK @ 3FM #4658] als TT aanhouden? Niemand die op dat idee komt? Matig...
Sorry hoor jeetje mina.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
Niet [RECORDWEEK @ 3FM #4658] als TT aanhouden? Niemand die op dat idee komt? Matig...
lachen gieren brullenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:13 schreef Zaktabak het volgende:
Als hij nu al zo'n fout maakt, hoe zou dat het einde van de week uitpakken
Nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
+Oquote:Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef minthy het volgende:
@wolfrolf; ik ben er pas tegen 16u. Daarom nu al een hysterisch bovenhandse zwaai
Jemig.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
het ergste is dat hij na die 190 uur nog niet eens zeker is van zijn record want eerst moeten ze bij Guinness al die uren beluisteren en kijken of er geen fouten zijn gemaakt.
wow!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
het ergste is dat hij na die 190 uur nog niet eens zeker is van zijn record want eerst moeten ze bij Guinness al die uren beluisteren en kijken of er geen fouten zijn gemaakt.
200uur Giel terugluisteren....dan heb je een kutbaanquote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
Daarmee wens ik de mannen en vrouwen van Guinness heel veel succes.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
Ed Sheeranquote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Evertjan het volgende:
Ed Sheeran in de Ziggo dome?? Is die zo populair?
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
200uur Giel terugluisteren....dan heb je een kutbaan
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Daarmee wens ik de mannen en vrouwen van Guinness heel veel succes.
blijkbaar. ik snap het ook niet, maar anderen snappen weer niet dat ik naar The Thermals in een halfvol Ekko of Fixkes in een kwartvolle Blokhuispoort ga. ieder zijn/haar dingquote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Evertjan het volgende:
Ed Sheeran in de Ziggo dome?? Is die zo populair?
quote:
Jij bent ook te slordig om te kunnen FOK!kenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Giel is veel te slordig om dit te kunnen
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent ook te slordig om te kunnen FOK!ken
Hij moet het daarna nog een keer doen, maar dan tegen de wind in.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
Met het format van 3FM is het bijna niet mogelijk om dat wereldrecord binnen te slepen.
Simpelweg alleen al om de 'gast-dj's', die zich meer als sidekick dan als gast gedragen... En zo gaat het Guinness Book of World Records het ook wel zien.
Denk je nu echt dat ze niet weten of het wel goed is?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
Met het format van 3FM is het bijna niet mogelijk om dat wereldrecord binnen te slepen.
Simpelweg alleen al om de 'gast-dj's', die zich meer als sidekick dan als gast gedragen... En zo gaat het Guinness Book of World Records het ook wel zien.
Ze zullen toch wel het vorige record beluisterd hebben?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent ook te slordig om te kunnen FOK!ken
Mintgodinquote:Op maandag 12 mei 2014 13:12 schreef minthy het volgende:
Ik wou helemaal geen TR doen omdat het mij geen bal interesseert.
Zolang hij zelf maar elke minuut iets zegt toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
Klopt. Elke minuut moet hij iets zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zolang hij zelf maar elke minuut iets zegt toch?
Dan moet ik mijn broekje wel heel lang uitdoen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:49 schreef Evertjan het volgende:
190 uur lang Voetbal International zou dan wel weer een recordpoging waard zijn
je moet weer je oude UI terug nemen manquote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn broekje wel heel lang uitdoen.
Waterreusquote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet weer je oude UI terug nemen man
ik zie het al voor me....Giel die om de 59 sec alleen maar "iets" zegtquote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. Elke minuut moet hij iets zeggen.
dan hangt jouw lulhannes_vermeer wel erg lang buitenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn broekje wel heel lang uitdoen.
weddenschapje verlorenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet weer je oude UI terug nemen man
zei die dat echt? Wat een waardeloze gozer is datquote:Op maandag 12 mei 2014 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
weddenschapje verlorenHij dacht dat City geen kampioen zou worden.
Dan laat hij zich toch door een hoertje pijpen??!! Huehuehuehuequote:
Wat een baasquote:
quote:- Giel Beelen mag om de dag drie uur slapen. Met speciale lampen wordt hij wakker gehouden en in slaap gebracht.
- Eén uur radiomaken levert vijf minuten pauze op. Een toiletbezoek gaat van die tijd af. Pauzes mogen wel opgespaard worden.
- Hij moet zelf ieder nummer aan- en afkondigen.
- Hij moet alle onderwerpen en items zelf aankondigen en de interviews houden. Hij moet alle nummers zelf instarten.
- Geïnterviewde gasten mogen niet langer dan een minuut achter elkaar - praten.
- Alles is live, niets mag vooraf opgenomen zijn. Dat betekent dus geen terugblikken of fragmenten.
- Hetzelfde nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld.
- Alles moet worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation en de uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation. Dat zit wel goed: 3FM zal een hoop extra luisteraars krijgen ter gelegenheid van het tienjarig jubileum van de ochtendshow.
- Nummers moeten tussen de 2 en 6 minuten duren. Sommige muziek valt dus af.
wtfquote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
"eigenlijk ben ik te beroerd om het onderhoud aan het graf van mijn ouders op de begraafplaats te doen"quote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Goede grapquote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan laat hij zich toch door een hoertje pijpen??!! Huehuehuehue
misschien is die wel echt beroerdquote:Op maandag 12 mei 2014 14:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
"eigenlijk ben ik te beroerd om het onderhoud aan het graf van mijn ouders op de begraafplaats te doen"
![]()
![]()
DISKWALIFICATIE!!quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken:
(...)
- Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen.
(...)
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ordpoging-Radiomaken
De muziek is toch ook van tevoren opgenomen?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Zaktabak het volgende:
Giel zei 'ik doe het wel even vanaf een bandje'...
[..]
DISKWALIFICATIE!!
Geen luisteraar van de week dusquote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Evertjan het volgende:
de regels
[..]
geen terugblikken of fragmenten
[..]
neehoor, al die bands komen naar de studioquote:Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
De muziek is toch ook van tevoren opgenomen?
BOODSCHAP!!1quote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie het al voor me....Giel die om de 59 sec alleen maar "iets" zegt
Dus er stond daarstraks ook een dode Michael Jackson?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, al die bands komen naar de studio![]()
briljant was die gozerquote:
Leuk dat je dat ook meteen gevisualiseerd hebt middels je UI.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat hij 190 uur lang zeggen dat hij elke plaat aan moet kondigen? Komt me nu al de strot uit.
Een paar jaar terug nog reden voor een 24-uurs ban, maar nu al maanden zonder commentaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:52 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk dat je dat ook meteen gevisualiseerd hebt middels je UI.
Zo hee jij bent rebels.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Een paar jaar terug nog reden voor een 24-uurs ban, maar nu al maanden zonder commentaar.
Koninginquote:
pino en cor zijn idd dol op Ranjaquote:
zit op mn werk, ik ga dat enge mens van gossip hier niet opzoekenquote:
Slapen op commandoquote:Op maandag 12 mei 2014 15:54 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t&utm_medium=twitter
Invallers in de nacht...
... van dinsdag op woensdag valt Gerard Ekdom in.
... van woensdag op donderdag vallen Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra in.
... van zaterdag op zondag vallen Rámon Verkoeijen en Tomas Delsing in.
... van maandag op dinsdag vallen Barend van Deelen en Wijnand Speelman in.
Als je moe bent (gemaakt) lukt dat wel hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Slapen op commando
Je moet het maar kunnen. Ik heb er al een aantal slaaponderzoeken mee verprutst
Klopt. Dat is wel het verschil.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Als je moe bent (gemaakt) lukt dat wel hoor.
Drie uur dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat hij maar twee uur achter elkaar mocht slapen.
Haha wat een homo.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:05 schreef DeLuna het volgende:
Dat was leuk, beetje klagen over je examens. Nu was mijn examen muziek ook wel klachtwaardig trouwens. Een hobo aanzien voor een dwarsfluit.
Want?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef Holenmens het volgende:
Sandra van Nieuwland![]()
Laat Michiel het maar niet horen
Hoezo?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Als dit zo al die dagen doorgaat vrees ik voor diskwalificatie.
Vraag me echt af hoe ze willen voorkomen dat je idee krijgt dat vaste presentatoren cohosts zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Als dit zo al die dagen doorgaat vrees ik voor diskwalificatie.
Dat duurt nog een uur man!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef Holenmens het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis dat het nieuws om 16:30 uur is![]()
Muis zit in een andere tijdszonequote:
Nee jullie zitten in een andere tijdszone.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee jullie zitten in een andere tijdszone.
Ik beweer toch niet dat dat niet zo is?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarmee jij Einstein's theorie weer bewijst: alles is relatief!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet dat dat niet zo is?
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarmee jij Einstein's theorie weer bewijst: alles is relatief!
quote:
muisquote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Godver, die was echt geniaal iddquote:Op maandag 12 mei 2014 16:38 schreef Pandaplint het volgende:
"En je stond niet in de spitz?"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
Maar waarom zitten de djs er gewoon bij?
Ga weg ofzo
De mijne had lady gagaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:05 schreef DeLuna het volgende:
Dat was leuk, beetje klagen over je examens. Nu was mijn examen muziek ook wel klachtwaardig trouwens. Een hobo aanzien voor een dwarsfluit.
Oh. Bedankt.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:07 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Record is gewoon inclusief de pauzes.
Monday 12-05-2014 17:20quote:
oke ik ga ff kijken naar SBSquote:Op maandag 12 mei 2014 17:47 schreef sneakydesert het volgende:
Bij shownieuws schakelen ze live over naar de 3FM studio
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hij moet toch elk nummer aan of afkondigen?
Dat heeft hij de afgelopen 3 nummers niet gedaan.quote:
Sommige nummers stoppen ook halverwege heb ik het idee, en dan hoor je weer de voice-over en begint er een anderequote:Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft hij de afgelopen 3 nummers niet gedaan.
Dat zou goed kunnen jaquote:Op maandag 12 mei 2014 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dat ook. En hij was zo druk bezig met die tv-crew dat hij te laat was om de nieuwe liedjes zelf in te starten. De computer heeft dat na een tijdje voor hem gedaan.
Klopt die paardenbek van Barend valt snel opquote:Op maandag 12 mei 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zitten Barend en Wijnand bij VI in de studio
Die kaaklijn is niet best, inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:36 schreef gijsman het volgende:
[..]
Klopt die paardenbek van Barend valt snel op
Mwoah.quote:
Het origineel van de MHquote:Op maandag 12 mei 2014 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah.
Daarentegen Luke Sital-Singh op de playlist
Geen ideequote:Op maandag 12 mei 2014 20:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het origineel van de MH
Verliefd op die tekst
SC isquote:Op maandag 12 mei 2014 20:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het origineel van de MH
Verliefd op die tekst
Op zijn meisje uit Amsterdam?quote:
Nee, een storing in de STER-computer die nog steeds regelmatig voor blijft komen.quote:
Hoe leuk ik dit ook vind, dit trekt hij niet.quote:
Die gaat hij ook niet volmaken. Dat kán gewoon niet goed gaan.quote:
101TVquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef ddx het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze op stream geen reclame uitzenden ?
Je mist er anders niet veel aan hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef ddx het volgende:
En die mag geen reclame uitzenden ?
(Toch jammer dat 101tv niet op de schotel te ontvangen is.)
Met of zonder glijmiddel?quote:
Heb eens wat meer vertrouwen.quote:
Inderdaad. Giel gaat gewoon de maand vol maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb eens wat meer vertrouwen.
Giel is nog altijd een groot radio talent. Ik vind dat hij dit tof doet. Nieuwe prikkels brengen de oude bazenGiel weer naar boven.
En die bazenGiel mis ik.
0800-GIELHIER
Dit is kunstquote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is deze WuTang clan arrogantie met 1 geperste CD
BAM! Die zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met Katrien Duck, zonder condoom, DROOG!
Zoiets ja, reclame die voor de ene zender ingekocht is mag niet op een andere zender tegelijkertijd óók uitgezonden worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef ddx het volgende:
En die mag geen reclame uitzenden ?
(Toch jammer dat 101tv niet op de schotel te ontvangen is.)
uh okequote:Op maandag 12 mei 2014 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
tof, op dit moment wordt mijn laptop zo heet dat je er bijna een ei op kan bakken en geeft hij elektrische schokken.
nog een week wachten op mijn nieuwe.
Al eens opengemaakt en de ventilator schoongemaakt? Zou een hoop kunnen helpen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
tof, op dit moment wordt mijn laptop zo heet dat je er bijna een ei op kan bakken en geeft hij elektrische schokken.
hoe is het met de wijnkelderquote:Op maandag 12 mei 2014 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
ik dacht ik geeft een update van mijn leven.
uhm nee, al 5 jaar lang nietquote:Op maandag 12 mei 2014 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al eens opengemaakt en de ventilator schoongemaakt? Zou een hoop kunnen helpen.
is het gefuseerd met de Tesseract?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
uhm ik ben een meisje.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de energiebron van de Asgardians uit de Avengers
vorige week voor de 2e keer naar Capt America II en kan niet wachten op Guardians of the Galaxyquote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uhm, heb je The avengers gekeken onlangs?
Ik heb Cap2 nog steeds niet gexienquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vorige week voor de 2e keer naar Capt America II en kan niet wachten op Guardians of the Galaxy
ik heb ze allemaal op Blu Ray van de nieuwe Marvel serie Zelfs the Hulk en Iron Man 2 en 3 en je moet Cap 2 echt zien meesterlijke rol van Robert Redfordquote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb Cap2 nog steeds niet gexien
dat wordt de bluray vrees ik
GOTCmust see!!!!!
wil je met me mee naar de LotR en Hobbit marathon aan het einde van het jaar? Dan ga ik als Dwarf en jij als Elfje Ik denk dat je het enigste meisje bentquote:
Ik heb ook alles van Marvel op BluRayquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal op Blu Ray van de nieuwe Marvel serie Zelfs the Hulk en Iron Man 2 en 3 en je moet Cap 2 echt zien meesterlijke rol van Robert Redford
Mijn doel is hobbit 1+2 thuis kijken, dan hobbit 3 IMAX en aansluitend thuis de LotR EE trilogiequote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil je met me mee naar de LotR en Hobbit marathon aan het einde van het jaar? Dan ga ik als Dwarf en jij als Elfje Ik denk dat je het enigste meisje bent
Dan zou het de eerste keer zijn dat ik die films ga zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil je met me mee naar de LotR en Hobbit marathon aan het einde van het jaar? Dan ga ik als Dwarf en jij als Elfje Ik denk dat je het enigste meisje bent
wel de 1e Spiderman trilogie met Tobey. X-men ben ik nooit zo fan van geweest al hoop ik ooit nog eens een ultieme superhelden trilogie met alle Avengers dus ook Spiderman, Wolverine en the FFquote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook alles van Marvel op BluRayincl x-men, wolverine, spider-man
Het is REDELIJK de moeite.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zou het de eerste keer zijn dat ik die films ga zien.
Ik heb LotR ook dit jaar pas voor het eerst gezien.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zou het de eerste keer zijn dat ik die films ga zien.
volgens mij gaan ze bij de Cinemec in Ede een soort van LotR marathon houden voor de kerstvakantiequote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn doel is hobbit 1+2 thuis kijken, dan hobbit 3 IMAX en aansluitend thuis de LotR EE trilogie
/fanboimode
fietsafstand van mijn huisquote:Op maandag 12 mei 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze bij de Cinemec in Ede een soort van LotR marathon houden voor de kerstvakantie
Vet! jammer dat dan waarschijnlijk de bioscoop edits zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze bij de Cinemec in Ede een soort van LotR marathon houden voor de kerstvakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |