Goed idee.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
Niet [RECORDWEEK @ 3FM #4658] als TT aanhouden? Niemand die op dat idee komt? Matig...
Sorry hoor jeetje mina.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
Niet [RECORDWEEK @ 3FM #4658] als TT aanhouden? Niemand die op dat idee komt? Matig...
lachen gieren brullenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:13 schreef Zaktabak het volgende:
Als hij nu al zo'n fout maakt, hoe zou dat het einde van de week uitpakken
Nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
+Oquote:Op maandag 12 mei 2014 13:00 schreef minthy het volgende:
@wolfrolf; ik ben er pas tegen 16u. Daarom nu al een hysterisch bovenhandse zwaai
Jemig.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
het ergste is dat hij na die 190 uur nog niet eens zeker is van zijn record want eerst moeten ze bij Guinness al die uren beluisteren en kijken of er geen fouten zijn gemaakt.
wow!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
het ergste is dat hij na die 190 uur nog niet eens zeker is van zijn record want eerst moeten ze bij Guinness al die uren beluisteren en kijken of er geen fouten zijn gemaakt.
200uur Giel terugluisteren....dan heb je een kutbaanquote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
Daarmee wens ik de mannen en vrouwen van Guinness heel veel succes.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
Ed Sheeranquote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Evertjan het volgende:
Ed Sheeran in de Ziggo dome?? Is die zo populair?
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
200uur Giel terugluisteren....dan heb je een kutbaan
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Daarmee wens ik de mannen en vrouwen van Guinness heel veel succes.
blijkbaar. ik snap het ook niet, maar anderen snappen weer niet dat ik naar The Thermals in een halfvol Ekko of Fixkes in een kwartvolle Blokhuispoort ga. ieder zijn/haar dingquote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Evertjan het volgende:
Ed Sheeran in de Ziggo dome?? Is die zo populair?
quote:
Jij bent ook te slordig om te kunnen FOK!kenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Giel is veel te slordig om dit te kunnen
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent ook te slordig om te kunnen FOK!ken
Hij moet het daarna nog een keer doen, maar dan tegen de wind in.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef Evertjan het volgende:
daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
Met het format van 3FM is het bijna niet mogelijk om dat wereldrecord binnen te slepen.
Simpelweg alleen al om de 'gast-dj's', die zich meer als sidekick dan als gast gedragen... En zo gaat het Guinness Book of World Records het ook wel zien.
Denk je nu echt dat ze niet weten of het wel goed is?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
Met het format van 3FM is het bijna niet mogelijk om dat wereldrecord binnen te slepen.
Simpelweg alleen al om de 'gast-dj's', die zich meer als sidekick dan als gast gedragen... En zo gaat het Guinness Book of World Records het ook wel zien.
Ze zullen toch wel het vorige record beluisterd hebben?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent ook te slordig om te kunnen FOK!ken
Mintgodinquote:Op maandag 12 mei 2014 13:12 schreef minthy het volgende:
Ik wou helemaal geen TR doen omdat het mij geen bal interesseert.
Zolang hij zelf maar elke minuut iets zegt toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
Klopt. Elke minuut moet hij iets zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zolang hij zelf maar elke minuut iets zegt toch?
Dan moet ik mijn broekje wel heel lang uitdoen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:49 schreef Evertjan het volgende:
190 uur lang Voetbal International zou dan wel weer een recordpoging waard zijn
je moet weer je oude UI terug nemen manquote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn broekje wel heel lang uitdoen.
Waterreusquote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet weer je oude UI terug nemen man
ik zie het al voor me....Giel die om de 59 sec alleen maar "iets" zegtquote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. Elke minuut moet hij iets zeggen.
dan hangt jouw lulhannes_vermeer wel erg lang buitenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn broekje wel heel lang uitdoen.
weddenschapje verlorenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet weer je oude UI terug nemen man
zei die dat echt? Wat een waardeloze gozer is datquote:Op maandag 12 mei 2014 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
weddenschapje verlorenHij dacht dat City geen kampioen zou worden.
Dan laat hij zich toch door een hoertje pijpen??!! Huehuehuehuequote:
Wat een baasquote:
quote:- Giel Beelen mag om de dag drie uur slapen. Met speciale lampen wordt hij wakker gehouden en in slaap gebracht.
- Eén uur radiomaken levert vijf minuten pauze op. Een toiletbezoek gaat van die tijd af. Pauzes mogen wel opgespaard worden.
- Hij moet zelf ieder nummer aan- en afkondigen.
- Hij moet alle onderwerpen en items zelf aankondigen en de interviews houden. Hij moet alle nummers zelf instarten.
- Geïnterviewde gasten mogen niet langer dan een minuut achter elkaar - praten.
- Alles is live, niets mag vooraf opgenomen zijn. Dat betekent dus geen terugblikken of fragmenten.
- Hetzelfde nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld.
- Alles moet worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation en de uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation. Dat zit wel goed: 3FM zal een hoop extra luisteraars krijgen ter gelegenheid van het tienjarig jubileum van de ochtendshow.
- Nummers moeten tussen de 2 en 6 minuten duren. Sommige muziek valt dus af.
wtfquote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
"eigenlijk ben ik te beroerd om het onderhoud aan het graf van mijn ouders op de begraafplaats te doen"quote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Goede grapquote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan laat hij zich toch door een hoertje pijpen??!! Huehuehuehue
misschien is die wel echt beroerdquote:Op maandag 12 mei 2014 14:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
"eigenlijk ben ik te beroerd om het onderhoud aan het graf van mijn ouders op de begraafplaats te doen"
![]()
![]()
DISKWALIFICATIE!!quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken:
(...)
- Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen.
(...)
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ordpoging-Radiomaken
De muziek is toch ook van tevoren opgenomen?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:25 schreef Zaktabak het volgende:
Giel zei 'ik doe het wel even vanaf een bandje'...
[..]
DISKWALIFICATIE!!
Geen luisteraar van de week dusquote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Evertjan het volgende:
de regels
[..]
geen terugblikken of fragmenten
[..]
neehoor, al die bands komen naar de studioquote:Op maandag 12 mei 2014 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
De muziek is toch ook van tevoren opgenomen?
BOODSCHAP!!1quote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie het al voor me....Giel die om de 59 sec alleen maar "iets" zegt
Dus er stond daarstraks ook een dode Michael Jackson?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, al die bands komen naar de studio![]()
briljant was die gozerquote:
Leuk dat je dat ook meteen gevisualiseerd hebt middels je UI.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat hij 190 uur lang zeggen dat hij elke plaat aan moet kondigen? Komt me nu al de strot uit.
Een paar jaar terug nog reden voor een 24-uurs ban, maar nu al maanden zonder commentaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:52 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk dat je dat ook meteen gevisualiseerd hebt middels je UI.
Zo hee jij bent rebels.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Een paar jaar terug nog reden voor een 24-uurs ban, maar nu al maanden zonder commentaar.
Koninginquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |