Vorig seizoen stonden we in de winterstop zelfs op plek 7.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vergeet niet dat het eind vorig seizoen al knudde was. De eerste seizoenhelft was nog gewoon NEC-niveau, zo rond de 12e plek. Toen kwamen Falkenburg en Booymans, de gewonnen wedstrijd tegen Vitesse en de heel goede thuiswedstrijd tegen PSV.
NEC zat in een flow, op vrijdagavond waren er 12.800 toeschouwers en vervolgens werd er met 1-2 van VVV verloren.
Ik heb dat steeds als het keerpunt gezien, daarna is er geen goede serie meer geweest.
Het is niet officieel, dat Ophof heeft gelekt. (toch?)quote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich nog best chic dat Boekhoorn direct aan Ophof laten weten hoe hij erin zit. Het had ook allemaal achter de rug van Ophof kunnen gaan. Dat Ophof het laat uitlekken.... tja
Kun je niet verwachten in een half jaar bij zo een samenstelling vd TDquote:Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Is het niet een taak van de trainer om spelers op elkaar af te stemmen... om een team te smeden?
Nick vd Velden was zeer belangrijk voor het team. Een aanjager die voorop ging in de strijd. Die hebben we zeker gemist. Tja, hij koos voor FC Groningen, wat een logische keus in mijn ogen was.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ach, en wie weet waren vd Velden en Platje wel belanrijker voor het team dan menigeen dacht.
Zo dan. En nog gewonnen van Groningen en Heerenveen als ik me goed herinner.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Vorig seizoen stonden we in de winterstop zelfs op plek 7.
Zijn geruchten. Kan net zo goed Boekhoorn zijn geweest, om druk te zetten.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:03 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het is niet officieel, dat Ophof heeft gelekt. (toch?)
Inderdaad. Nick was het grootste gedeelte van zijn tijd hier aan het pendelen tussen bank en basis. Vreemd dat hij het bij Groningen nu wel kan brengen. Zelfde gaat op voor Falkenburg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Mark het volgende:
Kwam er hier ook niet altijd uit, doet het in Groningen een stuk beter wat dat betreft. Maar goed, er zijn hier wel meer goede spelers vertrokken waarvan je denkt: Als die nou nog hier zou spelen.....
Helemaal niet slecht dat iedereen weg gaat. Was toch een klote team. Ik denk dat je met de Gladonnetjes en Bokilaatjes van deze wereld nog verder komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef Gijscoman het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-leegloop-1.4367469
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214868
Om een of andere reden neem ik dit nieuws niet heel serieus.
Dat Gentenaar en Vermijl weggingen stond al vast. Castillion en Gravenberch transfervrij was volgens mij ook al bekend, al betekent dat niet dat Gravenberch niet een nieuw contract zal krijgen. Koolwijk transfervrij was nieuw voor mij, maar alsnog was zijn vertrek al lang bekend.
Vertrek Jantscher, Rieks, Conboy, Nielsen en Higdon lag ook al in de lijn der verwachtingen. Jahanbakhsh zal NEC alleen laten gaan voor een bedrag van minstens 1 miljoen (en anders verdient Ophof het echt ontslagen te worden) en je moet je afvragen of clubs dat nu willen betalen voor hem.
Van deze spelers zouden alleen Higdon, Jantscher, Nielsen en Rieks vertrekken vanwege degradatie.
Vertrek van Haitz, Hemlein, Diarra en Palsson lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk. Stefanik n.a.v. dit seizoen ook, maar hij kan misschien weer terug naar Slowakije. Dit zijn geruchten die je zo verspreiden kan. Sowieso is Palsson op dit moment niet bezig met een transfer, maar met vakantie, zo geven zijn twitter-berichten aan.
Dit dus, verbaas me dat er hier zo makkelijk gedacht wordt dat iedereen maar blijft. Er zullen heus wat spelers zijn die weg willen/kunnen, of simpelweg niet meer te betalen zijn als je in de JL speelt (en suikeroompje numero uno zojuist z'n hulp heeft stopgezet).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef Caland het volgende:
Tsja. Die buitenlanders zijn naar NEC gekomen om in de eredivisie te ballen. Niet omdat jullie zo'n geinig stadion hebben. Hoe matig ze ook zijn, die gaan nu nog liever terug naar eigen land natuurlijk. Ik vond al dat men hier wat optimistisch was over het aanblijven van een aantal spelers.
Volgens mij valt dat nogal mee in dit topicquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dit dus, verbaas me dat er hier zo makkelijk gedacht wordt dat iedereen maar blijft.
Ben benieuwd of we 1 miljoen kunnen krijgen voor Ali. Verwacht dat we flink nat gaan wat betreft transferwaarde nu we in de Jupiler League zitten en financieel het water tot aan de lippen staat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef Gijscoman het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-leegloop-1.4367469
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214868
Om een of andere reden neem ik dit nieuws niet heel serieus.
Dat Gentenaar en Vermijl weggingen stond al vast. Castillion en Gravenberch transfervrij was volgens mij ook al bekend, al betekent dat niet dat Gravenberch niet een nieuw contract zal krijgen. Koolwijk transfervrij was nieuw voor mij, maar alsnog was zijn vertrek al lang bekend.
Vertrek Jantscher, Rieks, Conboy, Nielsen en Higdon lag ook al in de lijn der verwachtingen. Jahanbakhsh zal NEC alleen laten gaan voor een bedrag van minstens 1 miljoen (en anders verdient Ophof het echt ontslagen te worden) en je moet je afvragen of clubs dat nu willen betalen voor hem.
Van deze spelers zouden alleen Higdon, Jantscher, Nielsen en Rieks vertrekken vanwege degradatie.
Vertrek van Haitz, Hemlein, Diarra en Palsson lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk. Stefanik n.a.v. dit seizoen ook, maar hij kan misschien weer terug naar Slowakije. Dit zijn geruchten die je zo verspreiden kan. Sowieso is Palsson op dit moment niet bezig met een transfer, maar met vakantie, zo geven zijn twitter-berichten aan.
Bron: De Gelderlanderquote:NEC stuurt teammanager Ton Spaan weg
NIJMEGEN - NEC heeft teammanager Ton Spaan weggestuurd. Spaan was 20 jaar in functie bij de Nijmeegse club. Ook materiaalman Herman Janssen moet stoppen met zijn werkzaamheden. Ook hij was exact 20 jaar actief bij NEC.
Communicatie schande
Directeur Bart van Ingen deelde Spaan het slechte nieuws mee. "Ze willen een frisse wind door de organisatie laten waaien. De manier waarop het mij werd verteld, verdient niet de schoonheidsprijs. Al die jaren heb ik me met hart en ziel ingezet voor de club en dan krijg je in één zin te horen 'we willen niet met je verder.' De communicatie is erg slecht op dit moment. Een schande", aldus Spaan die zich grote zorgen maakt over de toekomst van de club. 'Ik heb 19 prachtige jaren gehad en één klotejaar. Hoe de club nu geleid wordt, daar heb ik mijn bedenkingen bij.'
Edo Ophof ziek thuis
Na de degradatie duurt de onrust bij NEC voort. Technisch directeur Edo Ophof zit al een week ziek thuis en ligt zwaar onder vuur bij de Raad van Commissarissen en enkele machtige investeerders. De grootste geldschieter, Marcel Boekhoorn, heeft het vertrouwen in Ophof opgezegd. Daarnaast rekenen ook veel fans Ophof af op de degradatie. De verwachting is dat de oud-speler van NEC niet meer zal terugkeren bij NEC. Verder verliest de helft van het kantoorpersoneel zijn baan. Het gaat naar verluidt om ongeveer 15 werknemers.
Spelers in etalage
Ook worden bijna alle spelers uit de selectie in de etalage gezet nu de club na 20 jaar in de eerste divisie moet spelen. NEC wil niet op namen reageren, maar zeker is dat de gehuurde spelers niet meer terugkeren in de Goffert en dat ook de transfervrije spelers Ryan Koolwijk en Geoffrey Castillion vertrekken. De begroting gaat omlaag naar ongeveer 8 miljoen euro.
Voor je het weet verkopen ze de doelpalen ook nog :Squote:Op woensdag 21 mei 2014 18:06 schreef larry91 het volgende:
Ze moeten nu wel echt gaan oppassen. Spelers wegdoen: prima, kantoormedewerkers ontslaan: begrijpelijk maar klote, cultuurbewakers als Herman en Ton eruit knikkeren: de grens opzoeken. Ik kan heel veel tolereren omdat nu eenmaal de consequentie is van degradatie. Maar extreem goedkope krachten die bij het meubilair horen ontslaan onder de noemer frisse wind, ik word er spontaan misselijk van. What's next? Ronnie eruit?
Janssen van functie laten wisselen vind ik eigenlijk helemaal geen slecht idee. Misschien kan hij bij de jeugd wel wat potten breken en ervoor zorgen dat talentvolle jeugd ook die stap kan zetten naar het eerste elftal, hetgeen voor mij gevoel nu nogal eens misgaat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef larry91 het volgende:
Niet de doelpalen maar Ophof is exit. Ook Janssen zal hoofdtrainer af zijn maar gaat waarschijnlijk een andere functie bekleden.
Ronnie en Jack worden meer assistenten plus. Maar dat laatste klopt zeer zeker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jansen heeft de neuwe functie geweigerd en 'stapt op'
Ronnie de Groot en Jack de Gier krijgen ander werk, of iets dergelijks..
Zo zie je maar, de enige cultuurbewakers bij een bvo zijn uiteindelijk alleen nog de supporters en de vrijwilligers.
Gaat 'm ook niet worden denk ik. Direct na de degradatie waren mensen her en der wel positief, maar nu toch blijkt dat de halve selectie in mag rukken, de grootste geldschieter ermee kapt, en het management een grote rotzooi is wordt het toch lastig daar een goed team te hebben staan denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed management wel
Ik hoop dat jullie volgend jaar terugkeren, maar... ik zie het toch wel somber in zo.
Hier zit wel veel waarheid in: http://www.vi.nl/radio/in(...)t-mourinho-komen.htmquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat 'm ook niet worden denk ik. Direct na de degradatie waren mensen her en der wel positief, maar nu toch blijkt dat de halve selectie in mag rukken, de grootste geldschieter ermee kapt, en het management een grote rotzooi is wordt het toch lastig daar een goed team te hebben staan denk ik.
Eigen schuld moesten ze er maar niet mee in zee gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier zit wel veel waarheid in: http://www.vi.nl/radio/in(...)t-mourinho-komen.htm
Investeerders die te veel macht hebben en weinig transparantie. Toch kom je niet van die lui af.
Nouja, je moet gewoon voorkomen dat ze echt invloed op het beleid krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eigen schuld moesten ze er maar niet mee in zee gaan.
Is ook wat overdreven naar mijn mening. Ja, het loopt niet zoals het hoort, maar VI weet het ook weer zwaar te overdrijven. Enige vorm van nuance is daar helaas ook niet mogelijk, helaas. Voor een objectievere kijk op NEC heb je m.i. meer aan de Gelderlander (Lex Lammers) en Omroep Gelderland. Zijn over het algemeen goed geïnformeerd, genuanceerder en nemen niet alles over wat er op bijv. het forum van de supportersvereniging wordt geplaatst, hetgeen VI wel nogal eens lijkt te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier zit wel veel waarheid in: http://www.vi.nl/radio/in(...)t-mourinho-komen.htm
Investeerders die te veel macht hebben en weinig transparantie. Toch kom je niet van die lui af.
Ik ben er ook pissig dat dit soort clubmensen zonder pardon bij het grofvuil worden gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:06 schreef larry91 het volgende:
Ze moeten nu wel echt gaan oppassen. Spelers wegdoen: prima, kantoormedewerkers ontslaan: begrijpelijk maar klote, cultuurbewakers als Herman en Ton eruit knikkeren: de grens opzoeken. Ik kan heel veel tolereren omdat nu eenmaal de consequentie is van degradatie. Maar extreem goedkope krachten die bij het meubilair horen ontslaan onder de noemer frisse wind, ik word er spontaan misselijk van. What's next? Ronnie eruit?
Nou ja, feit is wel dat kampioen worden van de Juup veel moeilijker is dan eerdere jaren. Sparta, Roda, NEC, RKC en VVV gaan er eigenlijk allemaal al half vanuit dat ze gaan promoveren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat RKC volgend jaar gewoon kampioen wordt, omdat het de enige club is waar het niet zo lijkt te rommelen
Maar wat voor voordelen biedt een consultancy-bureau ten opzichte van een kundige technisch directeur? Staf de laan uitsturen en adviseurs inhuren maakt alleen maar dat je de controle over je eigen club verliest. Naast dat het heel veel geld kost.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef larry91 het volgende:
Ik vind dat bureau niet eens zo'n verkeerd idee. De voetbalwereld is wat dat betreft veel conservatiever dan de rest van de sectoren in de wereld. In een tijd waar zelfs overheidsbedrijven consultancy bedrijven aannemen blijft het in de voetbalwereld vooral de oude route bevaren. Bij NEC is dat compleet verkeerd gegaan. Dus advies op technisch beleid kan zeker geen kwaad, Henkie kan ook niet alles alleen (en zijn scoutings kwaliteiten zijn dit jaar niet toereikend geweest).
Expertise van buitenaf dat te duur is om zelf in te kopen, een breder netwerk etc. Zelfde argumentatie welke bij ieder ander bedrijf ook worden gevoerd. Er zitten nadelen en voordelen aan vast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat voor voordelen biedt een consultancy-bureau ten opzichte van een kundige technisch directeur? Staf de laan uitsturen en adviseurs inhuren maakt alleen maar dat je de controle over je eigen club verliest. Naast dat het heel veel geld kost.
Goede berichten. Welkom!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef led_lamp het volgende:
Hee allemaal, first post hier in dit topic. Led_lamp, aangenaam. 22 jaar oud, student en Nijmegenaar. Nog belangrijker: Volgend jaar eerste seizoenskaart!
Supporters die hun eerste scc nemen in de JP daartegen zeg ik: Chapeau! En welkom natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef led_lamp het volgende:
Hee allemaal, first post hier in dit topic. Led_lamp, aangenaam. 22 jaar oud, student en Nijmegenaar. Nog belangrijker: Volgend jaar eerste seizoenskaart!
Successupportersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:41 schreef larry91 het volgende:
[..]
Supporters die hun eerste scc nemen in de JP daartegen zeg ik: Chapeau! En welkom natuurlijk
Niet zo nuilen allemaalquote:
Inmiddels de 3000 gepasseerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Als ik in Nijmegen had gewoond, had ik na jaren van 'afwezigheid' zeker weer een scc genomen.
Op hoeveel staat de teller?
Sije Visser opgestapt uit de rvc! Goede actie van hemzelf, hij is ook debet aan dit geheel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb inmiddels wel een beetje behoefte aan meer duidelijkheid van achter de schermen.
Donderdag wordt er met afgevaardigden van de supportersverenigingen gepraat...dan komt er (meer) duidelijkheid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb inmiddels wel een beetje behoefte aan meer duidelijkheid van achter de schermen.
Ik kan me niet voorstellen dat die meer te horen krijgen dan dat er al naar de pers gecommuniceerd is.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:28 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Donderdag wordt er met afgevaardigden van de supportersverenigingen gepraat...dan komt er (meer) duidelijkheid.
Goed nieuws inderdaadquote:
quote:Marcel Boekhoorn neemt binnen afzienbare tijd een aanzienlijk aandeel in NEC. Hans van Delft zal daarvoor terugtreden als investeerder én als voorzitter van het STAK. Dat beweren althans verschillende bronnen rondom de club.
Een vertrek van Van Delft als investeerder én voorzitter van het Stichting Administratiekantoor (STAK) zet de deur voor Boekhoorn open om de langverwachte stap te zetten fors in de club te investeren. Boekhoorn heeft het voornemen in een vierjarenplan zijn inbreng in de club te vergroten.
Het is geen geheim dat Boekhoorn en Van Delft geen vrienden zijn. Boekhoorn, die zijn vader op diens sterfbed beloofde NEC ooit groot te maken, voelt in de aanwezigheid van Van Delft een ernstige belemmering om nog langer te investeren in de Nijmeegse club.
Onlangs lekte al een sms-bericht van Boekhoorn uit naar de redactie van Studio Voetbal. Daarin zegde de multimiljonair ook al zijn vertrouwen op in technisch directeur Edo Ophof. Maar niet alleen de aanwezigheid van de technisch directeur maakt dat Boekhoorn geen cent naar de Nijmeegse club willen toeschuiven. Ook Van Delft als investeerder en betrokkene binnen NEC is Boekhoorn een doorn in het oog. Naar verluidt is Van Delft dus nu bereid zich helemaal uit NEC terug te trekken, ten faveure van Boekhoorn. Zodra Van Delft enkele lopende zaken heeft afgehandeld, zou hij zich volledig terugtrekken uit de club.
Wanneer dit scenario waarheid wordt, mag dit een heuse kanteling genoemd worden. Hans van Delft werd in 1997 voorzitter van de Nijmegenaren. Marcel Boekhoorn - supporter en mega-investeerder - staat al jaren bekend als weldoener van NEC. Een vertrek van Van Delft zou het einde van een lange periode als investeerder betekenen.
Begin mei degradeerde NEC sinds 21 jaar naar de Jupiler League, nadat de club het overgrote deel van het seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie had verkeerd. Onlangs werd bekend dat het contract met trainer Anton Janssen door NEC is ontbonden.
Tsja, niets aan te doen hè.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Is het inmiddels al wat bezonken dat jullie volgend seizoen naar Volendam, Emmen en Den Bosch reizen?
Gaan we arrogant doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef led_lamp het volgende:
[..]
Tsja, niets aan te doen hè.Of moet ik nu opeens fan worden van een andere club?
heeft wel met iedereen problemen, hopelijk pakt het goed uitquote:Op maandag 2 juni 2014 11:16 schreef led_lamp het volgende:
Het begin van stabielere tijden? Ik heb wel vertrouwen in een doorgewinterde zakenman, plus het is een Nijmegenaar!
My badquote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaan we arrogant doen?
Gewoon uit sympathie gast
Dat was meer een cynische reactie ipv serieusquote:Op maandag 2 juni 2014 14:35 schreef led_lamp het volgende:
[..]
My badAlhoewel was ik lichtelijk bevooroordeeld door de "vitesse kampioen 14/15
" van uw
Ik moet bekennen dat ik er wel zin in heb.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Is het inmiddels al wat bezonken dat jullie volgend seizoen naar Volendam, Emmen en Den Bosch reizen?
Tjah aan de ene kant snap ik het wel. Je strijdt natuurlijk mee om 'een' kampioenschap en dat is een totaal andere beleving dan middenmoot/play-offs. NEC is zo weer terug, vast volgend seizoen alweer. Play-offs voor promotie is al bijna een zekerheid.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er wel zin in heb.
Daarnaast denk ik dat het voor NEC alleen maar positief kan uitpakken (binnen de club).
Binnen 2 jaar zijn we terug.
Gaat me niet zozeer om de strijd om een kampioenschap of het feit dat we meer wedstrijden kunnen/moeten winnen. Het is meer de charme van een club als NEC.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah aan de ene kant snap ik het wel. Je strijdt natuurlijk mee om 'een' kampioenschap en dat is een totaal andere beleving dan middenmoot/play-offs. NEC is zo weer terug, vast volgend seizoen alweer. Play-offs voor promotie is al bijna een zekerheid.
Inmiddels 3500 seizoenskaarten verkocht en men hoopt nog op meer.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Als ik in Nijmegen had gewoond, had ik na jaren van 'afwezigheid' zeker weer een scc genomen.
Op hoeveel staat de teller?
Inmiddels zelfs nog meer. Ze verwachten misschien vrijdag de 4000 te halen (momenteel +-3800).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Inmiddels 3500 seizoenskaarten verkocht en men hoopt nog op meer.
Denk dat brood ook liever aan zijn reputatie werkt en dat kan ie denk ik prima doen bij NEC. Een mooie jonge groep, met potentie. Denk ook wel dat ie een tijdje wil blijven. Dus zeker geen verkeerde keus. Ik denk dat Brood ook geen zin heeft om bij bijvoorbeeld een club als zeg ADO weer direct ontslagen te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:08 schreef Gijscoman het volgende:
Om een of andere reden vind ik 'm niet bij NEC passen, maar ik hoop dat ik 't mis heb. Goede trainer en een klein wonder dat hij NEC verkiest boven Dordrecht.
Been zou natuurlijk beter zijn, maar hoop op hem is onrealistisch. Veel beter dan Brood is op dit moment voor NEC niet mogelijk. Sterker nog; Brood achtte ik eigenlijk al niet mogelijk voor NEC.
Zolang het Sno maar niet isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef rubbereend het volgende:
Brood zal weinig zin hebben in weer vechten onderin. Bij NEC zal hij de kans krijgen om mee te bouwen aan het team. En aangezien Roda en RKC er ook uit zijn zal hij misschien daar nog wel een spelertje of wat van willen hebben
quote:zondag 10 augustus 2014 N.E.C. - FC Eindhoven
vrijdag 15 augustus 2014 FC Volendam - N.E.C.
vrijdag 22 augustus 2014 N.E.C. - Fortuna Sittard
maandag 25 augustus 2014 Jong PSV - N.E.C.
vrijdag 29 augustus 2014 Helmond Sport - N.E.C.
zaterdag 13 september 2014 N.E.C. - RKC Waalwijk
vrijdag 19 september 2014 N.E.C. - FC Emmen
zondag 28 september 2014 De Graafschap - N.E.C.
vrijdag 3 oktober 2014 Almere City FC - N.E.C.
zondag 19 oktober 2014 N.E.C. - FC Den Bosch
zondag 26 oktober 2014 N.E.C. - FC Oss
zondag 2 november 2014 Sparta Rotterdam - N.E.C.
zondag 9 november 2014 N.E.C. - VVV-Venlo
maandag 24 november 2014 Jong Ajax - N.E.C
vrijdag 28 november 2014 N.E.C. - Jong FC Twente
maandag 1 december 2014 Telstar - N.E.C.
zondag 7 december 2014 N.E.C. - Achilles'29
vrijdag 12 december 2014 Roda JC - N.E.C.
zondag 21 december 2014 N.E.C. - MVV
vrijdag 16 januari 2015 FC Eindhoven - N.E.C
vrijdag 23 januari 2015 RKC Waalwijk - N.E.C.
zondag 1 februari 2015 N.E.C. - Helmond Sport
vrijdag 6 februari 2015 Fortuna Sittard - N.E.C.
maandag 9 februari 2015 N.E.C. - Jong PSV
vrijdag 13 februari 2015 FC Emmen - N.E.C.
zondag 22 februari 2015 Achilles'29 - N.E.C.
vrijdag 27 februari 2015 N.E.C. - Roda JC
maandag 9 maart 2015 Jong FC Twente - N.E.C
vrijdag 13 maart 2015 N.E.C. - Telstar
maandag 16 maart 2015 N.E.C. - FC Volendam
vrijdag 20 maart 2015 MVV - N.E.C.
vrijdag 3 april 2015 N.E.C. - Sparta Rotterdam
maandag 6 april 2015 FC Oss - N.E.C.
zondag 12 april 2015 N.E.C. - De Graafschap
zondag 19 april 2015 N.E.C. - Almere City FC
vrijdag 24 april 2015 FC Den Bosch - N.E.C.
vrijdag 1 mei 2015 N.E.C. - Jong Ajax
vrijdag 8 mei 2015 VVV-Venlo - N.E.C.
Laatste wedstrijd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuke laatste wedstrijd op zich.
quote:
Ik kan eigenlijk ook niet wachten, ik ga komend seizoen wel wat vaker uitwedstrijden meepakken. Toch weer wat oldskool stadions bezoeken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik begin echt zin te krijgen in het nieuwe seizoen. Terwijl ik nog geen idee heb hoe de selectie er over twee maanden uit gaat zien..
Hoop eigenlijk al dat we dan kampioen zijn.....als we het uberhaupt wordenquote:
Ik denk dat je als supporter liever thuis het kampioenschap binnen wil hengelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:01 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niet wachten, ik ga komend seizoen wel wat vaker uitwedstrijden meepakken. Toch weer wat oldskool stadions bezoeken.
[..]
Hoop eigenlijk al dat we dan kampioen zijn.....als we het uberhaupt worden
bij voorkeur wel ja....maar eigenlijk maakt het me niet uit...kampioen is kampioen en dat betekent het jaar erop weer in de eredivisie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je als supporter liever thuis het kampioenschap binnen wil hengelen.
Inderdaad. Het enige wat echt telt is terugkeren naar de eredivisie. De rest is bijzaak. Al zou ik een kampioensfeestje tegen jong Ajax op 1 mei ook niet direct afslaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:04 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
bij voorkeur wel ja....maar eigenlijk maakt het me niet uit...kampioen is kampioen en dat betekent het jaar erop weer in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |