Neuh niet echt een sukkel meer een aktieheld en geen echte James Bond vind ik.quote:
dit was mijn plaatje voor kingstown zijn holquote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden hoor, en ik heb nu geen zin om een paint te gaan maken van Kingstown zijn hol.
Done.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit was mijn plaatje voor kingstown zijn hol
[ afbeelding ]
kan nog wel denk ik
Oh ik weet wie je bedoelt. Iets met een V dacht ik. Kut hoe heet hij ook alweer. Die was wel grappig.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
waarom komt die ene knakworst hier eigenlijk niet meer
van rls, hoe heettie ook alweer
die 'stoere'
Juan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
die 'stoere'
Dat is voor mijn tijd denk ik, geen idee wie je bedoeld.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
die 'stoere'
Iets met een V ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet wie je bedoelt. Iets met een V dacht ik. Kut hoe heet hij ook alweer. Die was wel grappig.
Dit herken ik van zo'n user, ben de naam vergeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
die roept ook altijd dat de mods hem willen haten
Iets met een V!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde een andere. Shit hoe heette hij nou
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die heb ik regelmatig hier zien posten.
Slaap lekker. Ik slaap pas als ik weet wie ik nou bedoelquote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
ja iets met een dier was het
of een duivel, das bijna hetzelfde
ik ga gewoon naar bedd
Oh die, die ken ik wel. Goeie gozer.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
I knowEn ik ben de hele lijst met een V doorgelopen en heb hem gevonden. Viro.
De usernaam Viro zegt me echt helemaal niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet zo heel vaak gepost, maar ik vond hem wel grappig.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De usernaam Viro zegt me echt helemaal niets.
Hij deed/doet volgens mij veel met dat FOK! radio gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet zo heel vaak gepost, maar ik vond hem wel grappig.
Ik vond Njos altijd wel grappig, maar die is boos en post hier niet meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet zo heel vaak gepost, maar ik vond hem wel grappig.
Oh ja staat me inderdaad zoiets bij. Geen idee waarom ik hem heb onthouden, zo vaak was hij hier niet, zeker indruk gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij deed/doet volgens mij veel met dat FOK! radio gebeuren.
Gisteravond poste ze nog.. die komt wel weer terug hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond Njos altijd wel grappig, maar die is boos en post hier niet meer.
Dat is dan weer minder grappig.
Die komt nog wel terug hoor. Ik was ook weleens boos en bleef dan twee weken wegquote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond Njos altijd wel grappig, maar die is boos en post hier niet meer.
Dat is dan weer minder grappig.
Ohja, radio 49 waar Uccie ook zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij deed/doet volgens mij veel met dat FOK! radio gebeuren.
Ik ken hem wel, althans verhalen, hij is een orgineel lid van de clan waar mijn broer ook in zat. Die kennen elkaar dus en zo weet ik weer een beetje wie hij is.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja staat me inderdaad zoiets bij. Geen idee waarom ik hem heb onthouden, zo vaak was hij hier niet, zeker indruk gemaakt
Ik moet eens een keer naar Uccie gaan luisteren, lijkt me wel een topshow. Even dat topic in de gaten gaan houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, radio 49 waar Uccie ook zit.
Kally kwam daar ook vandaan.
Even een ochtendgymnastiekje doen, Arie. Of een rondje wandelen. Dan ff lekker een broodje ei of een kommetje Brinta oid, dan voel je je al een stuk beter. Gewoon even doorheen bijten.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:04 schreef arjan1112 het volgende:
ja 8 uur en klaarwakker
nergens zin in
joepi
Van alcohol ga je je ook niet beter voelen.. Zuip je elke dag? Moet je niet doen, trust me.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:10 schreef arjan1112 het volgende:
ja en dan ben je om 7 uur vanavond doodmoe en om 11 uur loop je te ijlen en te huilen
want dan heb je alcohol op enz
hm toen ik 16 was kon ik zonder problemen 5 dagen wakker blijven, als ik dat nu probeer val ik na 27 uur in slaapquote:Op maandag 12 mei 2014 08:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van alcohol ga je je ook niet beter voelen.. Zuip je elke dag? Moet je niet doen, trust me.
Gewoon beetje lichaamsbeweging en beetje goed eten, ga je stukken beter van in je vel zitten.
Je bent geen 16 meer heh..
zoals bij wie ? familie waar dat zou kunnen woont in limburg, en me oma woont in het bejaardenhuis, eerst ging iedereen altijd bij haar langs... zijn nog een paar andere ooms, die zien me aankomenquote:Op maandag 12 mei 2014 08:37 schreef Specularium het volgende:
Kun je niks met je moeder gaan doen ofzo, Arjanus?
Of bij familie langs.
Ja ik ook, zelfs als mid-twintiger kon ik nog van alles doen en vreten en was ik zo fit als een jonge hond. Maar je wordt ouder pik.. dan moet je wat meer en extra moeite doen om gezond en fit te blijven, en een gezond lichaam is een gezonde geest.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hm toen ik 16 was kon ik zonder problemen 5 dagen wakker blijven, als ik dat nu probeer val ik na 27 uur in slaap
Niet alleen maar water, maar veel water drinken is wel fucking goed voor je.. beter dan koffie en cola inderdaad. Maar je mag best wel koffie en cola drinken hoor. Of je moet willen afvallen en zo.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef arjan1112 het volgende:
elke dag een half uur fietsen en wandelen is volgens mij voldoende, stukje lopen naar het tankstation om een pakje peuken te halen bv.
misschien moet ik wel wat meer groenten eten ja, kook maar 1 keer per week ofzo
het word al snel uit eten, de patatzaak, shoarmaboer of een kant en klaar maaltijd
koffie en cola is ook niet goed, mja wat moet je dan alleen water drinken zeker huh
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:54 schreef arjan1112 het volgende:
Nee, het enige wat helpt is Lithium of Tegretol slikken
Een stedentripje kan nooit kwaad natuurlijk, een beetje jezelf verwennen hoort er ook bij.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:14 schreef arjan1112 het volgende:
ok dus ik moet gewoon die ICE pakken en via booking een hotel in Wenen reserveren...
?
of een busreisje boeken, heb de brochure al binnen
of eerst naar Maastricht ofzo huh
ken ook
pff
Viro is even druk met zijn nieuwe baan en alles, maar die duikt wel weer op.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorlopig even niet, mijn laptop is een beetje gammel. Van de zomer weer als ik een nieuwe pc heb denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eens een keer naar Uccie gaan luisteren, lijkt me wel een topshow. Even dat topic in de gaten gaan houden.
Klinkt als een plan, veel plezier!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:42 schreef arjan1112 het volgende:
ja ik ga nu met mijn brommobiel buiten rijden, dan ga ik koffie drinken en de krant lezen, ouwehoeren met me vrienden en daarna ga ik terug naar huis om te douche en me tanden te poetsen, vervolgens misschien weer terug om 1 of 2 uur te werken en daarna is het 5 uur
..
Ok, nog even wachten dus. Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op maandag 12 mei 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, mijn laptop is een beetje gammel. Van de zomer weer als ik een nieuwe pc heb denk ik.
Stelt niet zoveel voor hoor, gewoon wat plaatjes aan elkaar praten.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, nog even wachten dus. Ik ben wel nieuwsgierig
Dat ga ik wel even kritisch beoordelenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor hoor, gewoon wat plaatjes aan elkaar praten.
Ben niet zo goed hoor
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ga ik wel even kritisch beoordelenEn natuurlijk soundcaps maken.
Topverhaal.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:10 schreef arjan1112 het volgende:
ja en dan ben je om 7 uur vanavond doodmoe en om 11 uur loop je te ijlen en te huilen
want dan heb je alcohol op enz
En die USB-stick?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:51 schreef Drugshond het volgende:
Sow eindelijk een tablet in mijn bezit (was zo klaar in de winkel 4 minuten), gewoon geen zin in discussies (wilde hem alleen in het zwart) afrekenen en weglopen. En nu net wat zooi uit China besteld.
Er zit echt verschil in kwaliteit heb ik gemerkt tussen verschillende merken...quote:Op maandag 12 mei 2014 11:59 schreef Drugshond het volgende:
Ja dat is nog goed gekomen... ik heb gewoon geruild in de winkel tegen een Kingston. Die het wel in 1 keer deed.
Ik zoek nog een merk stick die je veel meer dan 1000x moet kunnen beschrijven maar goedkoper is dan SSDquote:Op maandag 12 mei 2014 12:01 schreef Drugshond het volgende:
Maar die sticks van de Aldi werken ook prima (maar je moet ze alleen omzetten/partitioneren naar NTFS). Ze zijn wel USB 2.0 Maar voor video en/of muziek zijn ze snel zat. En ze zijn weer in omloop maar nu in de 64 GB variant voor 18 euro geloof ik (en dat is bijzonder goedkoop).
Geen flauw idee.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zoek nog een merk stick die je veel meer dan 1000x moet kunnen beschrijven maar goedkoper is dan SSD
De helft, dat weet ik niet. Zo kan dat misschien zo voelen dat iemand iets kwijt wilt. Niemand kan echter smart van een ander overnemen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart, of niet?
Daar gaat die opmerking niet over, Nelis.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
De helft, dat weet ik niet. Zo kan dat misschien zo voelen dat iemand iets kwijt wilt. Niemand kan echter smart van een ander overnemen.
Maar soms is het wel fijn om je verhaal gewoon te doen. Ben je het even kwijt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
De helft, dat weet ik niet. Zo kan dat misschien zo voelen dat iemand iets kwijt wilt. Niemand kan echter smart van een ander overnemen.
Gelukkig dat Uccie dan wel weet waar mijn opmerking over ging.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar gaat die opmerking niet over, Nelis.
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar soms is het wel fijn om je verhaal gewoon te doen. Ben je het even kwijt.
Gelukkig ga ik nog een keer met Uccie trouwen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gelukkig dat Uccie dan wel weet waar mijn opmerking over ging.
En heel af en toe vertelt iemand je nog iets waar je zelf niet aan gedacht hebt.quote:
Nog een keer....waar ging het de eerste keer mis dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nog een keer met Uccie trouwen.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En heel af en toe vertelt iemand je nog iets waar je zelf niet aan gedacht hebt.
Maar dat is meestal niet het doel...soms wil je gewoon even klagen en zeiken.
Ja en een beetje anoniem tegen een beeldscherm, is vaak makkelijker dan dat je je vrienden of familie ermee lastig valt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb het idee dat hier veel mensen rondhangen die alleen zijn. En het prettig vinden dat ze hier iets kwijt kunnen.
Inderdaad. In je eigen kring kan je OOK beter niet over politiek of geloof praten. Krijg je geheid gedonder van.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en een beetje anoniem tegen een beeldscherm, is vaak makkelijker dan dat je je vrienden of familie ermee lastig valt.
Ja, of ziektes of als je even niet lekker in je vel zit. Ik doe dat in elk geval niet zo snel.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad. In je eigen kring kan je beter niet over politiek of geloof praten. Krijg je geheid gedonder van.
Ik denk dat je tolerantie i.h.a. bij anderen niet te hoog moet inschatten...quote:Op maandag 12 mei 2014 12:21 schreef Specularium het volgende:
Lekker kringetje als je niet eens jezelf kunt zijn.
Valt wel mee hoor, maar als ik met mensen afspreek wil ik juist leuke dingen doen en gezelligheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:21 schreef Specularium het volgende:
Lekker kringetje als je niet eens jezelf kunt zijn.
Dat is waar. Mensen vinden het dan al gauw erg vermoeiend en krijgt je al gauw: "daar heb je hem of haar weer". Mensen hebben veelal hun eigen sores en kunnen die van jou er dan niet zo gauw meer bij hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of ziektes of als je even niet lekker in je vel zit. Ik doe dat in elk geval niet zo snel.
Gaan mensen je zo zien als een zielig figuur.
Valt hier wel mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, of ziektes of als je even niet lekker in je vel zit. Ik doe dat in elk geval niet zo snel.
Gaan mensen je zo zien als een zielig figuur.
Maar dan weet je van elkaar dat het nu even niet hoeft.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar als ik met mensen afspreek wil ik juist leuke dingen doen en gezelligheid.
Zowel mijn beste vriendin als ik gaan door wat gezondheidsdingen heen en dan ben je daar al zoveel mee bezig. Omdat dan ook nog met elkaar te gaan bespreken...liever dingen om te lachen.
Zou ik ook heel erg vinden, als mensen mij zielig zouden vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt hier wel mee.
Jij zit hele verhalen te vertellen over wat er allemaal in je darmen gaat en dat je eigenlijk een lichamelijk wrak bent maar ik zie niemand doen alsof je zielig bent.
Lekkere pinda ben je ook he?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik ook heel erg vinden, als mensen mij zielig zouden vinden.
Heb op zich een prima leven.
Ik kocht vandaag weer eens wat sloffen sigaretten om mijn voorraadje aan te vullen en de prijs was zowaar omlaag gegaan! 20 cent per pakje goedkoper.quote:
Welk merk?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag weer eens wat sloffen sigaretten om mijn voorraadje aan te vullen en de prijs was zowaar omlaag gegaan! 20 cent per pakje goedkoper.
Ben geen pindaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekkere pinda ben je ook he?
Met je eindkanarie.
Running, ja ik vond het ook een goed nummer en sterke uitvoering.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef Webschip het volgende:
Trouwens een prachtig liedje van Hongarije dit jaar bij het ESF.
JPS (rood). Was altijd 5.50 per pakje en nu 5.30.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk merk?
Want de rest is duurder geworden.
Kippevel. En dat Children of the Universe van UK, ook prachtig.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Running, ja ik vond het ook een goed nummer en sterke uitvoering.
Children of the Universe vond ik niet zo sterk.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kippevel. En dat Children of the Universe van UK, ook prachtig.
Beide vond ik veel mooier dan van Nederland.
Inderdaad. Prachtig geregisseerd.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Children of the Universe vond ik niet zo sterk.
Het NLse nummer vind ik lastig, de melodie blijft wel hangen, maar de tekst totaal niet.
Maar was wel heel mooi in beeld gebracht.
in welk landquote:Op maandag 12 mei 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag weer eens wat sloffen sigaretten om mijn voorraadje aan te vullen en de prijs was zowaar omlaag gegaan! 20 cent per pakje goedkoper.
Welke tekst van een ESF nummer is er blijven hangen van de laatste jaren?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Children of the Universe vond ik niet zo sterk.
Het NLse nummer vind ik lastig, de melodie blijft wel hangen, maar de tekst totaal niet.
Maar was wel heel mooi in beeld gebracht.
Euphoriaquote:Op maandag 12 mei 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke tekst van een ESF nummer is er blijven hangen van de laatste jaren?
quote:Why,
Why can't this moment last forever more
Tonight,
Tonight eternity's an open door
No
Don't ever stop doing the things you do
Don't go
In every breath I take I'm breathing you
Euphoria
Forever, 'til the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-u-up
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We are here
We are alone in our own universe
We are free
Where everything's aloud and love comes first
Forever and ever together
We sail into infinity
We're higher and higher and higher
We're reaching for divinity
Euphoria
Forever, 'til the end of time
From now on, only you and I
Euphoria
Forever
We sail into infinity
We're higher
We're reaching for divinity
Euphoria
Euphoria
Euphoria
Euphoria
Euphoria
Bucks Fizz - Making your mind up.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke tekst van een ESF nummer is er blijven hangen van de laatste jaren?
Mijn collega zit al een week "Love shine a light" te zingenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet die van Brotherhood of Men uit mijn hoofd
Sowieso merkte ik dat ik heel wat van die oude teksten uit mijn hoofd weetquote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega zit al een week "Love shine a light" te zingen
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso merkte ik dat ik heel wat van die oude teksten uit mijn hoofd weetGisteren of eregisteren was er zo een programma op sterren.nl met oude ESF liedjes en heel veel wist ik nog
Zitten ook veel hele leuke vrolijke liedjes bij.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso merkte ik dat ik heel wat van die oude teksten uit mijn hoofd weetGisteren of eregisteren was er zo een programma op sterren.nl met oude ESF liedjes en heel veel wist ik nog
Trouwens, ze lieten ook wat oude (en minder oude) Nederlandse inzendingen zien die me ECHT totaal niks meer zeiden. Die waren overigens ook nogal slecht, misschien daardoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zitten ook veel hele leuke vrolijke liedjes bij.
The Herreys. Poster boven je bed en alles.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zitten ook veel hele leuke vrolijke liedjes bij.
Maribel!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwens, ze lieten ook wat oude (en minder oude) Nederlandse inzendingen zien die me ECHT totaal niks meer zeiden. Die waren overigens ook nogal slecht, misschien daardoor.
Ongeveer de hele jaren '90 zijn bij een beetje zwart gat geworden. Zag pas een lijstje en kon me bij de helft niets meer voorstellen. Zullen wel dezelfde zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwens, ze lieten ook wat oude (en minder oude) Nederlandse inzendingen zien die me ECHT totaal niks meer zeiden. Die waren overigens ook nogal slecht, misschien daardoor.
Volgens mij zelfs een paar uit de periode 2000-nu. De ergste (die ik nog wel kende trouwens) was Treblequote:Op maandag 12 mei 2014 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ongeveer de hele jaren '90 zijn bij een beetje zwart gat geworden. Zag pas een lijstje en kon me bij de helft niets meer voorstellen. Zullen wel dezelfde zijn.
Is waarschijnlijk wel ergens een lijstje van te vinden. Uit m'n hoofd kom ik denk ik ook niet veel verder als een stuk of 10 namen en dan moet ik ook Lenny Kuhr en Corry Brocken al mee gaan rekenen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wist ik dan nog welPoeh welke waren het, ik kende ze niet dus ook niet onthouden.
quote:
Uit mijn hoofd wordt het sowieso lastig. Al weet ik er nu wel iets meer omdat ik dat programma heb zitten kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel ergens een lijstje van te vinden. Uit m'n hoofd kom ik denk ik ook niet veel verder als een stuk of 10 namen en dan moet ik ook Lenny Kuhr en Corry Brocken al mee gaan rekenen.
Dat Treble wat je net noemde doet geen enkel belletje rinkelen. Xandra hadden we ook nog met Colorado.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd wordt het sowieso lastig. Al weet ik er nu wel iets meer omdat ik dat programma heb zitten kijken.
En Heddy Lester..omdat mijn moeder dat zo mooi vond toen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel ergens een lijstje van te vinden. Uit m'n hoofd kom ik denk ik ook niet veel verder als een stuk of 10 namen en dan moet ik ook Lenny Kuhr en Corry Brocken al mee gaan rekenen.
Doe eens gekquote:Op maandag 12 mei 2014 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik was al bang dat ik na al die jaren verzet eindelijk moest gaan roken om erbij te horen
Xandra weet ik ook nog wel. Treble herken je denk ik wel als je het hoort.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat Treble wat je net noemde doet geen enkel belletje rinkelen. Xandra hadden we ook nog met Colorado.
Maywoodquote:Op maandag 12 mei 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Xandra weet ik ook nog wel. Treble herken je denk ik wel als je het hoort.
Humphrey Campbell
Mrs. Einstein
Michelle
Maywood
Deze weet ik me sowieso echt niet meer te herinneren. Maywood ooit meegedaan, huh!
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maywooddat heb ik wel verbannen uit mijn geheugen.
Zegt me helemaal niets, maar kan nu even niet luisterenquote:
Ik denk ook niet dat je het gaat herkennen. Totaal onbekend nummer dit.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets, maar kan nu even niet luisteren
Nog even wat nabrandertjes en dan is het wel klaar. Ik heb zelf niet eens alles gekeken, duurt ook ZO lang. Zelfs het begin van de punten gemist terwijl ik dat altijd het leukst vond, maar ook dat duurde wel erg lang allemaal.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht dat dat ESF nu wel klaar was... foutgedacht
je zou er bijna van gaan roken
De naam Mrs. Einstein zegt me wel iets, maar ik kan daar geen liedje aan vast plakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Xandra weet ik ook nog wel. Treble herken je denk ik wel als je het hoort.
Humphrey Campbell
Mrs. Einstein
Michelle
Maywood
Deze weet ik me sowieso echt niet meer te herinneren. Maywood ooit meegedaan, huh!
Ik heb idd iets van de punten gezien maar dat is ook echt alles... ja en wat reacties op de Twit, maar daar kon je bijna niet omheen op die drie dagenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even wat nabrandertjes en dan is het wel klaar. Ik heb zelf niet eens alles gekeken, duurt ook ZO lang. Zelfs het begin van de punten gemist terwijl ik dat altijd het leukst vond, maar ook dat duurde wel erg lang allemaal.
Je bent oud Frutselquote:Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb idd iets van de punten gezien maar dat is ook echt alles... ja en wat reacties op de Twit, maar daar kon je bijna niet omheen op die drie dagen
Vroeger keek ik toch een stuk vaker... Michelle ken ik wel, maar dacht dat nog uit deze eeuw was... maar zie nu aan jullie posts dat het jaren negentig wastime flies
Dat laat ik niet op me zitten... maar ik heb even gekekenquote:
Kan ik me voorstellen, je wilde toen zelf ook zo'n rad thuis denk ikquote:Eigenlijk keek ik elk jaar wel. Maar het wordt wat veel nu, 2 halve finales en dan nog eens de finale, op een gegeven moment was ik het wel een beetje zat.
Ik snap ook niet dat er 2 halve finales met elk 4 afvallers moeten zijn. Dat zijn 8 liedjes à 3 minuten. Doe die er lekker bij, duurt niet zoveel langer dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent oud Frutsel![]()
Eigenlijk keek ik elk jaar wel. Maar het wordt wat veel nu, 2 halve finales en dan nog eens de finale, op een gegeven moment was ik het wel een beetje zat.
Nee die niet, maar wel een trampolinequote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Frutsel het volgende:
Kan ik me voorstellen, je wilde toen zelf ook zo'n rad thuis denk ik
Of 1 'afvalfinale' en 1 'normale' finale. En van mij mogen er wel meer afvallen trouwens.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er 2 halve finales met elk 4 afvallers moeten zijn. Dat zijn 8 liedjes à 3 minuten. Doe die er lekker bij, duurt niet zoveel langer dan.
Ja, dat de finale 15 liedjes is ofzo. Dat is wel overzichtelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die niet, maar wel een trampoline
[..]
Of 1 'afvalfinale' en 1 'normale' finale. En van mij mogen er wel meer afvallen trouwens.
Ja ja.. ik ben al bezigquote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
. En van mij mogen er wel meer afvallen trouwens.
En duurt het ook niet zo lang. Het was nu bijna van 9 tot 1quote:Op maandag 12 mei 2014 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat de finale 15 liedjes is ofzo. Dat is wel overzichtelijk.
Nee jij met je achterhoek.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat doe je?
Je postaantal opkrikken ofzo?
Beetje slechte poging
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sta jij ook bij Normaal concerten pis over je buren te gooien?
Gaan we weer rellen Takkie?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:41 schreef Takaiki het volgende:
Maar 1 van duo Rembo & Rembo hier?
Wel een stuk rustiger zo
Wie zijn duo Rembo & Rembo?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:41 schreef Takaiki het volgende:
Maar 1 van duo Rembo & Rembo hier?
Wel een stuk rustiger zo
specularium tyf eens op met het posten onder mijn naamquote:Op maandag 12 mei 2014 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... als ik daarover nadenk word ik hitsig en ik ken heul Takkie niet
Die het vorige topic volgespamt hebbenquote:
Ja sorry, ik verander je wachtwoord wel weer terug in Lekkeropdetrekker123.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
specularium tyf eens op met het posten onder mijn naam
Ja leuk, hoe lang ga je het hier nog over hebben?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die het vorige topic volgespamt hebben
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, hoe lang ga je het hier nog over hebben?
Ik moet wennen aan die nieuwe -deelmetjemod-knopjesquote:Op maandag 12 mei 2014 15:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja sorry, ik verander je wachtwoord wel weer terug in Lekkeropdetrekker123.
Moet je eens inloggen onder Corrie, heb je ineens allemaal troep in je hol.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moet wennen aan die nieuwe -deelmetjemod-knopjes
Ik zat net ook al onder Paddy's account...echt oppassen ineens
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet tof. Dan had ik ja gezegd
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens inloggen onder Corrie, heb je ineens allemaal troep in je hol.
Dat was zeker de eerste die jij ff ging testen hequote:Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens inloggen onder Corrie, heb je ineens allemaal troep in je hol.
Ik kon het niet latenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo tof doen met deze account.
Zeg eens iets ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die het vorige topic volgespamt hebben
Die zonder punt was al weg, dus ik heb er maar een puntje achter gezetquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee niet Corrie met punt maar Corrie met komma
Leer eens lezen ofzo
Je bent zelf een hol.quote:
Ja, zo verraad je jezelf wel hè...quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je de signature bekijkt dan wist je meteen al genoeg hoor
Brommerskiek'nquote:
En toen rende je hard weg?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Brommerskiek'n![]()
Dat was best een interessante ervaring. Die achterhoekse meid bleek destijds helemaal niet zo geinteresseerd in licht gemotoriseerde tweewielers, maar des te meer in mij.
Hoewel enigszins confuus, besloot ik de ervaring toch volledig te ondergaanquote:
Ja, dat kan.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoewel enigszins confuus, besloot ik de ervaring toch volledig te ondergaan![]()
...
Corrie was laatst nog op een meetquote:
Ehm.quote:
Dan heb je het een beetje verkeerd begrepenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, heb uit betrouwbare bronnen iets anders gehoord
Heeft ze een pener?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:58 schreef arjan1112 het volgende:
kelly heeft een nieuwe vriend.. wie zou het zijn ?
[ afbeelding ]
Dat hoeft dan ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
eh volgens mij heeft ze geen penis meer, maar ze heeft ook geen baarmoeder
Nee, dit was Freek de Jongequote:Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer die tegenwoordig met de ex van Moskowich scharrelt? Die blonde bimbo?
twitter:ikbendries twitterde op maandag 12-05-2014 om 20:01:04http://t.co/CawmaKIk4g. Beetje hulp nodig vrienden. Stem op mijn WK hit ! http://t.co/Td1OWT2BdH reageer retweet
Flauw. Dries is een baas.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:
dat gaan we natuurlijk gewoon niet doen met zijn allen
Had iemand al tegen Tem gezegd dat de logboekentries verder naar onderen staanquote:Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef sp3c het volgende:
nee de topicpointer staat altijd aan de onderkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |