Neuh niet echt een sukkel meer een aktieheld en geen echte James Bond vind ik.quote:
dit was mijn plaatje voor kingstown zijn holquote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden hoor, en ik heb nu geen zin om een paint te gaan maken van Kingstown zijn hol.
Done.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit was mijn plaatje voor kingstown zijn hol
[ afbeelding ]
kan nog wel denk ik
Oh ik weet wie je bedoelt. Iets met een V dacht ik. Kut hoe heet hij ook alweer. Die was wel grappig.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
waarom komt die ene knakworst hier eigenlijk niet meer
van rls, hoe heettie ook alweer
die 'stoere'
Juan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
die 'stoere'
Dat is voor mijn tijd denk ik, geen idee wie je bedoeld.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
die 'stoere'
Iets met een V ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet wie je bedoelt. Iets met een V dacht ik. Kut hoe heet hij ook alweer. Die was wel grappig.
Dit herken ik van zo'n user, ben de naam vergeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
die roept ook altijd dat de mods hem willen haten
Iets met een V!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde een andere. Shit hoe heette hij nou
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die heb ik regelmatig hier zien posten.
Slaap lekker. Ik slaap pas als ik weet wie ik nou bedoelquote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
ja iets met een dier was het
of een duivel, das bijna hetzelfde
ik ga gewoon naar bedd
Oh die, die ken ik wel. Goeie gozer.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
I knowEn ik ben de hele lijst met een V doorgelopen en heb hem gevonden. Viro.
De usernaam Viro zegt me echt helemaal niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
I knowEn ik ben de hele lijst met een V doorgelopen en heb hem gevonden. Viro.
Heeft hier ook niet zo heel vaak gepost, maar ik vond hem wel grappig.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De usernaam Viro zegt me echt helemaal niets.
Hij deed/doet volgens mij veel met dat FOK! radio gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet zo heel vaak gepost, maar ik vond hem wel grappig.
Ik vond Njos altijd wel grappig, maar die is boos en post hier niet meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet zo heel vaak gepost, maar ik vond hem wel grappig.
Oh ja staat me inderdaad zoiets bij. Geen idee waarom ik hem heb onthouden, zo vaak was hij hier niet, zeker indruk gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij deed/doet volgens mij veel met dat FOK! radio gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |