Toen ik aankwam zat z'n kite rond een paalhoofd gewikkeld, hij een stukje verderop verstrikt in z'n lijnen (naar wat ik hoorde) zijn hoofd kwam af en toe boven...quote:
quote:
De burn die je wist dat ging komen is eindelijk hierquote:
Ik vind jou ook wel lief. Maar je hebt als twentsche een streepje voorquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel lief. Maar je hebt als twentsche een streepje voor
Maar je ziet er inderdaad uit als iemand die van metal houdtquote:
Damnquote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik aankwam zat z'n kite rond een paalhoofd gewikkeld, hij een stukje verderop verstrikt in z'n lijnen (naar wat ik hoorde) zijn hoofd kwam af en toe boven...
Toen ik aan het omkleden was kwamen de hulpdiensten al. Scheen bewusteloos te zijn.... hopelijk maakt ie het goed.
Het standaard antwoord van elke priester die celibatair leeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn geen kleine jongetjes op mijn zolderkamer
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar je ziet er inderdaad uit als iemand die van metal houdtinstead hou je van katjes en wiet. Al veel beter.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het standaard antwoord van elke priester die celibatair leeft.
The fuck?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Grote mensen hoor veilig achter jullie beeldschermpje.
Begin je nou alweer te zeuren over ons?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Dan kan je nog steeds van metal houden hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar je ziet er inderdaad uit als iemand die van metal houdtinstead hou je van katjes en wiet. Al veel beter.
TR!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg een bedreiging binnen via de dm.
Je komt ook uit twenteland?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb nog niet eens een streepje gekregen VAwat zegt dit?
Serieus ja?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
ik ben kleinquote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Was een voorstelquote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
quote:
Ik kom ook niet buitenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Report maken, wie het ook is.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
whahaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whut?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ook wat Twentsche streepjes!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind jou ook wel lief. Maar je hebt als twentsche een streepje voor
quote:
Geeft niet, ik hou nog steeds van je.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaneel, ik heb je kroketje opgegeten. Het spijt me.
En schaamstreekstreepje. Dat is alweer een streepje extraquote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen vrouwen krijgen meer streepjes, want vagijnen enzo
Lief dat je aan me denkt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik moest trouwens nog aan je denken gister Kaneel.
Mij lukte het wel om 2 broodjes Kebab naar binnen te werken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En schaamstreekstreepje. Dat is alweer een streepje extra
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ik had de kebab gehaald bij de Aldi, en ik vond het best goed te doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt.
Waren het lekkere broodjes?
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
wie wat waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Maar jij zit ook achter je beeldschermpje dus waar maak je je druk over?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Logischquote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen vrouwen krijgen meer streepjes, want vagijnen enzo
Mits netjes en goed onderhouden, niet te dik en fluffyquote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Checkquote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mits netjes en goed onderhouden, niet te dik en fluffy
Nee, maar bij pesten denk je, ik iig aan langdurig en doorgaand getreiter, niet aan een keer uitgescholden worden of een klap voor je kop krijgen ofzo, dat devalueert het woord pesten watquote:Op zondag 11 mei 2014 22:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou wat anders? Plagen? een ongelukje? Als iemand jou een keer kankerhoer noemt vind ik dat gewoon een naaistreek en pesten. Nergens voor nodig toch?
Dankjequote:
Doet me goedquote:
Ik zei nog: 'en wee je gebeente als je hier melding van maakt in Sex SC'quote:Op zondag 11 mei 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
Nice! En niet te ver doorlopend natuurlijk, tot aan de lippen, niet verderquote:
Heyquote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zei nog: 'en wee je gebeente als je hier melding van maakt in Sex SC'
Tot iets boven de klit, nog beterquote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nice! En niet te ver doorlopend natuurlijk, tot aan de lippen, niet verder
Discriminatie en racisme ook. Doordat iedereen dat constant roept bij het minste of geringstequote:Op zondag 11 mei 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar bij pesten denk je, ik iig aan langdurig en doorgaand getreiter, niet aan een keer uitgescholden worden of een klap voor je kop krijgen ofzo, dat devalueert het woord pesten wat
Nope, nog geen nieuws verder.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
jezus fax, heftig, weet je al meer over die gast?
*houdt zich inquote:
Hm, ik hoorde gisteren wel dat mensen die meer dan 500 gr rood vlees eten per week, 41 % meer kans hebben op darmkanker.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik had de kebab gehaald bij de Aldi, en ik vond het best goed te doen.
Ik jou ook, mijn teebemindequote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me goedI like you, internetpersoon
+2quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot iets boven de klit, nog beter
Dat mensen gewoon eens hun bek moeten houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij zit ook achter je beeldschermpje dus waar maak je je druk over?
uuh, wat is het verschil?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ja jij bent ook lekkerquote:
ruzie sc ik pasquote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vecht het gewoon uit in het topic, veul leuker
Het is FOK!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mensen gewoon eens hun bek moeten houden.
Ik ben serieus klaar met die opmerkingen die alleen bedoeld zijn om iemand in de zeik te nemen. Heb het lef maar om het recht in me gezicht te zeggen.
Devaluatie van het woord teerbeminde.quote:
quote:
Life is all about taking risks.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, ik hoorde gisteren wel dat mensen die meer dan 500 gr rood vlees eten per week, 41 % meer kans hebben op darmkanker.
houdt zich ook inquote:
e-vechten, straks gaan ze elkaar dood caps-locken. Ik blijf nog even kijken.quote:
Ohquote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
uuh, wat is het verschil?
Dat bedoel ik ook namelijk
I know the feelquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
It's only the interwebzquote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben serieus klaar met die opmerkingen die alleen bedoeld zijn om iemand in de zeik te nemen. Heb het lef maar om het recht in me gezicht te zeggen.
Ik kan zulke dingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Devaluatie van het woord teerbeminde.
Waar heb jij last van?quote:
RIP aan de nabestaandequote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
e-vechten, straks gaan ze elkaar dood caps-locken. Ik blijf nog even kijken.
Ik plop nog even een grolsch openquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee! Als je er dan zo met je neus doorheen kriebelt dat je aan het eind met je tong gelijk precies goed zitquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je iets verder bedoelde
Oke
[..]
I know the feel
Bedoel je hiermee vlees dat van origine rood was, of vlees dat nog rauw is à la biefstuk?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, ik hoorde gisteren wel dat mensen die meer dan 500 gr rood vlees eten per week, 41 % meer kans hebben op darmkanker.
Ik geloof dat jij echt extreem snel op je teentjes getrapt bent.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, maar ik blijf nog even lurken.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee! Als je er dan zo met je neus doorheen kriebelt dat je aan het eind met je tong gelijk precies goed zit![]()
Maat 48 he, krijg je datquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt extreem snel op je teentjes getrapt bent.
Mag ik ook?quote:
eensquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het verstandig is als je eens met iemand gaat praten. Nee, geeneens bedoeld om je in de zeik te zetten.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan ga ik over jou fantaserenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je iets verder bedoelde
Oke
[..]
I know the feel
Geen probleemquote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan ga ik over jou fantaserenTja sorry, eigen schuld
Groot gelijk heb je. Maar ik wil ook wel verslag aan je uitbrengen hoor? mag ik dan even je whatsapp? Dan kun jij lekker gaan slapen,quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, maar ik blijf nog even lurken.
Beetje cliché.quote:
Het eerste.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee vlees dat van origine rood was, of vlees dat nog rauw is à la biefstuk?
smoothquote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Maar ik wil ook wel verslag aan je uitbrengen hoor? mag ik dan even je whatsapp? Dan kun jij lekker gaan slapen,
Haha ramptoeristjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar bed, maar ik blijf nog even lurken.
Smoothquote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Maar ik wil ook wel verslag aan je uitbrengen hoor? mag ik dan even je whatsapp? Dan kun jij lekker gaan slapen,
Dus zo hossel jequote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik mag geen bier van royquote:
mag ik dan aan je tong likken? voor de smaak?quote:
Ik ben ook zo weg, wat is je nummerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgens mij heb jij mijn nummer al.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg, wat is je nummer
Nou, dan heb ik het al in de pocket.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje cliché.
Heb geen problemen met doodgaan, maar liever niet te pijnlijk.
[..]
Het eerste.
dat dan weer welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik dan aan je tong likken? voor de smaak?
Neu, alleen art windt me nog opquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow mooi![]()
Windt die gedachte je op?![]()
Ow dit moet eigenlijk in DM he?
steek maar uitquote:
Ow snapquote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, alleen art windt me nog op
ff kijken hoor.quote:
Ik heb de jouwe niet meer, maar kan me zoiets herinnerenquote:
* Moeraskat likt zacht en behendig over je tong.quote:
Sterkte vriend.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik het al in de pocket.
Fout gebruik van een rageface. Ben mad.quote:
Fijn dit. Heb je net "Hoin" verzonden.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe niet meer, maar kan me zoiets herinneren
art;quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, alleen art windt me nog op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Mijn mandje is stevig genoeg hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, door jullie gequote val ik nu door de poezenmand
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
art;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat likt zacht en behendig over je tong.
hebbesquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fijn dit. Heb je net "Hoin" verzonden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn mandje is stevig genoeg hoor.
Om lekker in te slapen.
Ja, mag dat?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ga je dit nu elke keer doen als ik een biertje drink?
Ik hosselen.quote:
Schietschijf.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mevrouw Schijf heeft wel wat kleine tietjes.
Tietjes?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
ben weer niet goed genoeg zekerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hosselen.
hahahahhahahahah
nee
Angela?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Alsof jij je laat hosselen door mijquote:
ik zou dr doen, hard.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Angela?
Heb ik altijd een mooie vrouw gevonden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Angela?
Angela schietschijf.quote:
Definitly not!quote:
waarom niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof jij je laat hosselen door mij
Ik ook van jouw. Leuke film daardoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Angela?
Ik ben nog vrij nieuwquote:Op zondag 11 mei 2014 22:28 schreef Adolecens het volgende:
't wordt tijd voor wat nieuwe aanwas hier..
quote:
ja, maar ik wil ook wel victor doen. Kwartetje?quote:
op vrouwelijk gebiedquote:
Trap er niet in. Dat zegt hij tegen iedereen blijkbaarquote:
Hoef je ook niet grappig te vinden, dat is haar bijnaam van die seriequote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Is het erg als ik het niet grappig vind?
Afwisselingquote:
Fine with mequote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar ik wil ook wel victor doen. Kwartetje?
Ken hem al langer dan vandaagquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trap er niet in. Dat zegt hij tegen iedereen blijkbaar
Echt?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoef je ook niet grappig te vinden, dat is haar bijnaam van die serie
Op een af andere manier lijkt Victor me een naar persoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, sorry hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ken hem al langer dan vandaagmaar dankje.
Lijkt me wel wennen, met zn vierenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaquote:
ik vind hem godgruwlijkgeil.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op een af andere manier lijkt Victor me een naar persoon.
Omdat jij met groeiende buikje zei iemand te zoeken die verantwoordelijkheid heeft enzo en vader kan spelen uiteindelijk.quote:
Volgens mij is darmkanker sowieso de meest voorkomende in Nederland?quote:
Heyquote:
Daar ben ik ook niet ervaren meequote:
eerder gedaan, is wel leukquote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wennen, met zn vieren
Niemand die hapt gofferdommequote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
goed punt dit.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat jij met groeiende buikje zei iemand te zoeken die verantwoordelijkheid heeft enzo en vader kan spelen uiteindelijk.
Ik ben 19, heb 2 keer een opleiding in het eerste jaar verknald en heb mezelf nog nieteens op een rij
Maar ik heb er geen probleem mee de grappige oom te spelenquote:
Tja hij is een Faxist, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want angelaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs met victor er bij is het nog steeds een win-win situatie.
Ojaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij is een Faxist, wat verwacht je dan?
Oom? Op jouw leeftijd?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen probleem mee de grappige oom te spelen
Dat magquote:Op zondag 11 mei 2014 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen probleem mee de grappige oom te spelen
toen ik 14 was werd ik tante. Niks mis mee dus.quote:
komt nog wel over een paar jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet ervaren mee
die heeft haar haar afgekniptquote:
Als ik een zus heb van 5 jaar ouder? Of een sletterig zusje van 16quote:
ik scrollde terug om te kijken of ik dat echt zo zeiquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Ik was al 2 of 3x oom toen ik 19 was
Allebei nakomertjes?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen ik 14 was werd ik tante. Niks mis mee dus.
Niet in Flikken.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
komt nog wel over een paar jaar
[..]
die heeft haar haar afgeknipt![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik scrollde terug om te kijken of ik dat echt zo zei![]()
Het is sowieso niet gek op die leeftijd hoorquote:
Maar dankjequote:
Oom worden als je 20 bent?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is sowieso niet gek op die leeftijd hoor
quote:
Nee. Stiefbroers en zus zijn een stukkie ouderquote:
Ja. Vind ik echt niet gek. Als je de jongste bent van 3 bijvoorbeeldquote:
niet weet die shit of ik word boos.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Stiefbroers en zus zijn een stukkie ouder
Inb4 discussie dat het dan geen nichtje/neefje zou zijn.
Dan zit er toch wel een flink leeftijdverschil tussen de oudste en jongste?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Vind ik echt niet gek. Als je de jongste bent van 3 bijvoorbeeld
Eh, nee?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zit er toch wel een flink leeftijdverschil tussen de oudste en jongste?
meen je dit?quote:
Bij mij wel, mijn oudste zus is 41quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken een kindje van 7 die al 6 jaar oom is
Als je 19 bent, dan kan je broer/zus van, laten we zeggen, 25 toch best een zoon/dochter krijgen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kindje is wel een nakomelingetje, en de halfzus van het kind is gewoon een hoer die op haar 17e zwanger wasquote:
Waarom is ze een hoer?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kindje is wel een nakomelingetje, en de halfzus van het kind is gewoon een hoer die op haar 17e zwanger was
Bij ons in de straat woonde een familie waarvan de jongste twee al oom waren voor ze geboren warenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken een kindje van 7 die al 6 jaar oom is
Omdat ze iedereen neukte, soa's had bij het leven en zwaar aan de drugs wasquote:
ben bijna nooit boos.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe jij kijkt als je boos bent
Was ze dan een slet of hoer?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen neukte, soa's had bij het leven en zwaar aan de drugs was
Zegt niets. Mijn zusje werd op haar 19e moeder, bewust. Ze is nu 24 en die koters gaan bijna naar school. Achteraf gezien best slim...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een zus heb van 5 jaar ouder? Of een sletterig zusje van 16
Dat wel. Die kan nog gewoon flink gaan feesten als haar koters het huis uit zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt niets. Mijn zusje werd op haar 19e moeder, bewust. Ze is nu 24 en die koters gaan bijna naar school. Achteraf gezien best slim...
Lijkt me niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt niets. Mijn zusje werd op haar 19e moeder, bewust. Ze is nu 24 en die koters gaan bijna naar school. Achteraf gezien best slim...
Dan ben ik nog een kindquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoorde gisteren op tv dat kinderen 400x lachen op een dag en volwassenen nog maar 10...
Ik was 20, mij kinderen gaan bijna uit huisquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik een kind.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoorde gisteren op tv dat kinderen 400x lachen op een dag en volwassenen nog maar 10...
soa's, drugs, en veel mensen neuken. Jaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen neukte, soa's had bij het leven en zwaar aan de drugs was
Ben benieuwd hoe ze dat nou weer onderzocht hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
hey, dat hoorde ik ookquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwah, achteraf had ik er niet zo'n moeite mee gehad. Alhoewel ik het nu prima vind dat ik geen kinderen heb.quote:
Ze neukte iedereen zonder condoom, dus ongetwijfeld soa's doorgegeven, aangezien ze die zelf ook hadquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
soa's, drugs, en veel mensen neuken. Jaklinkt niet echt aantrekkelijk.
En was ze dan ook zo'n type die die soa's lekker zat doortegeven? Zag laatst zo'n docu op tv. Van een vrouw die expres gewoon op vakanie soa's had doorgegevendan ben je toch niet goed bij je paasei.
Ik ook niet, huilen daarentegen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal die 10 bij lange na niet hoor
Ben jij zo verzuurd dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haal die 10 bij lange na niet hoor
Dat is dan nog vrij gemakkelijk te onderzoeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat nou weer onderzocht hebben
ik vind dat engquote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze neukte iedereen zonder condoom, dus ongetwijfeld soa's doorgegeven, aangezien ze die zelf ook had
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij zo verzuurd dan?
Je moet een beetje blijven lachen he
Zal wel.. Zo'n verzuurde pruimquote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij zo verzuurd dan?
Je moet een beetje blijven lachen he
oke bassie.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.
Gotta catch 'em all ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze neukte iedereen zonder condoom, dus ongetwijfeld soa's doorgegeven, aangezien ze die zelf ook had
Jij neukt altijd met condoomquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dat engwaarom doen mensen dit
Ik weet niet. Maar ze jatte ook van mn beste vriendin (het is haar stiefzusje) en kwam er pas na 26 weken achter dat ze zwanger was omdat ze zo dik isquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dat engwaarom doen mensen dit
Alsof jij dat vol houdtquote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor vandaag!!3 weken pikstraf
zelfs de dildoquote:
typischquote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar ze jatte ook van mn beste vriendin (het is haar stiefzusje) en kwam er pas na 26 weken achter dat ze zwanger was omdat ze zo dik is
Geilquote:
Dank je, het dpoet me veel dat jij dat zegt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een beetje aan je gevoel voor humor werken dan, maar het begin is er
He? Wat?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kom maar langs om aan mijn seksuele behoefte te voldoen nu Ado pikstraf heeft
Uit solidariteit Met Ado kan ik helaas niet aan dat verzoek voldoen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, het dpoet me veel dat jij dat zegt.
Kom maar langs om aan mijn seksuele behoefte te voldoen nu Ado pikstraf heeft
Ja in een gecontroleerde omgeving, waar ze lekker mogen spelenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan nog vrij gemakkelijk te onderzoeken.
Zet er iemand bij om te turven en klaar
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit solidariteit Met Ado kan ik helaas niet aan dat verzoek voldoen.
Als je 1 van ons straft dan straf je ons allemaal.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPELFOUT SPELFOUT!!!!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.
quote:
Vindt hij niet erg hoor, beetje cuckold enzoquote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het capslockday?quote:
Wat valt er te lachen? Hij heeft wel gelijkquote:
quote:
Mee naar school sturen en op t werk gaan zitten bedoelde ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in een gecontroleerde omgeving, waar ze lekker mogen spelenNogal wiedes dat ze veel lachen.
Oh dan kan het welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Vindt hij niet erg hoor, beetje cuckold enzo
Ik kom wel hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 keer na neem ik aan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen? Hij heeft wel gelijk
Fax, in een vorig leven was jij vast stakingsbreker of niet?quote:
Ja want ik wilde namelijk graag alleenstaande moeder worden op mijn 25ste.quote:
Laat maar, het is niet grappig meerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen? Hij heeft wel gelijk
Condoom gescheurd ofzo, kan ook nog hequote:
Als je het niet erg vindt ga ik wel bij een maatje langs om biertje te drinken. Ben niet zo'n typische die erbij moet/ wil blijvenquote:
Missie volbrachtquote:
Dat bepaal ik welquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt ga ik wel bij een maatje langs om biertje te drinken. Ben niet zo'n typische die erbij moet/ wil blijven
Wellichtquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Fax, in een vorig leven was jij vast stakingsbreker of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |