toen ik 14 was werd ik tante. Niks mis mee dus.quote:
komt nog wel over een paar jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet ervaren mee
die heeft haar haar afgekniptquote:
Als ik een zus heb van 5 jaar ouder? Of een sletterig zusje van 16quote:
ik scrollde terug om te kijken of ik dat echt zo zeiquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Ik was al 2 of 3x oom toen ik 19 was
Allebei nakomertjes?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen ik 14 was werd ik tante. Niks mis mee dus.
Niet in Flikken.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
komt nog wel over een paar jaar
[..]
die heeft haar haar afgeknipt![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik scrollde terug om te kijken of ik dat echt zo zei![]()
Het is sowieso niet gek op die leeftijd hoorquote:
Maar dankjequote:
Oom worden als je 20 bent?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is sowieso niet gek op die leeftijd hoor
quote:
Nee. Stiefbroers en zus zijn een stukkie ouderquote:
Ja. Vind ik echt niet gek. Als je de jongste bent van 3 bijvoorbeeldquote:
niet weet die shit of ik word boos.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Stiefbroers en zus zijn een stukkie ouder
Inb4 discussie dat het dan geen nichtje/neefje zou zijn.
Dan zit er toch wel een flink leeftijdverschil tussen de oudste en jongste?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Vind ik echt niet gek. Als je de jongste bent van 3 bijvoorbeeld
Eh, nee?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zit er toch wel een flink leeftijdverschil tussen de oudste en jongste?
meen je dit?quote:
Bij mij wel, mijn oudste zus is 41quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zit dit dan?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken een kindje van 7 die al 6 jaar oom is
Als je 19 bent, dan kan je broer/zus van, laten we zeggen, 25 toch best een zoon/dochter krijgen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kindje is wel een nakomelingetje, en de halfzus van het kind is gewoon een hoer die op haar 17e zwanger wasquote:
Waarom is ze een hoer?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kindje is wel een nakomelingetje, en de halfzus van het kind is gewoon een hoer die op haar 17e zwanger was
Bij ons in de straat woonde een familie waarvan de jongste twee al oom waren voor ze geboren warenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken een kindje van 7 die al 6 jaar oom is
Omdat ze iedereen neukte, soa's had bij het leven en zwaar aan de drugs wasquote:
ben bijna nooit boos.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe jij kijkt als je boos bent
Was ze dan een slet of hoer?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen neukte, soa's had bij het leven en zwaar aan de drugs was
Zegt niets. Mijn zusje werd op haar 19e moeder, bewust. Ze is nu 24 en die koters gaan bijna naar school. Achteraf gezien best slim...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een zus heb van 5 jaar ouder? Of een sletterig zusje van 16
Dat wel. Die kan nog gewoon flink gaan feesten als haar koters het huis uit zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt niets. Mijn zusje werd op haar 19e moeder, bewust. Ze is nu 24 en die koters gaan bijna naar school. Achteraf gezien best slim...
Lijkt me niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt niets. Mijn zusje werd op haar 19e moeder, bewust. Ze is nu 24 en die koters gaan bijna naar school. Achteraf gezien best slim...
Dan ben ik nog een kindquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoorde gisteren op tv dat kinderen 400x lachen op een dag en volwassenen nog maar 10...
Ik was 20, mij kinderen gaan bijna uit huisquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik een kind.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoorde gisteren op tv dat kinderen 400x lachen op een dag en volwassenen nog maar 10...
soa's, drugs, en veel mensen neuken. Jaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen neukte, soa's had bij het leven en zwaar aan de drugs was
Ben benieuwd hoe ze dat nou weer onderzocht hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
hey, dat hoorde ik ookquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwah, achteraf had ik er niet zo'n moeite mee gehad. Alhoewel ik het nu prima vind dat ik geen kinderen heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |