Life is all about taking risks.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, ik hoorde gisteren wel dat mensen die meer dan 500 gr rood vlees eten per week, 41 % meer kans hebben op darmkanker.
houdt zich ook inquote:
e-vechten, straks gaan ze elkaar dood caps-locken. Ik blijf nog even kijken.quote:
Ohquote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
uuh, wat is het verschil?
Dat bedoel ik ook namelijk
I know the feelquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot iets boven de klit, nog beter
It's only the interwebzquote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mensen gewoon eens hun bek moeten houden.
Ik ben serieus klaar met die opmerkingen die alleen bedoeld zijn om iemand in de zeik te nemen. Heb het lef maar om het recht in me gezicht te zeggen.
Ik kan zulke dingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Devaluatie van het woord teerbeminde.
Waar heb jij last van?quote:
RIP aan de nabestaandequote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
e-vechten, straks gaan ze elkaar dood caps-locken. Ik blijf nog even kijken.
Ik plop nog even een grolsch openquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee! Als je er dan zo met je neus doorheen kriebelt dat je aan het eind met je tong gelijk precies goed zitquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je iets verder bedoelde
Oke
[..]
I know the feel
Bedoel je hiermee vlees dat van origine rood was, of vlees dat nog rauw is à la biefstuk?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, ik hoorde gisteren wel dat mensen die meer dan 500 gr rood vlees eten per week, 41 % meer kans hebben op darmkanker.
Ik geloof dat jij echt extreem snel op je teentjes getrapt bent.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben serieus klaar met die opmerkingen die alleen bedoeld zijn om iemand in de zeik te nemen. Heb het lef maar om het recht in me gezicht te zeggen.
Ik wil eigenlijk naar bed, maar ik blijf nog even lurken.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee! Als je er dan zo met je neus doorheen kriebelt dat je aan het eind met je tong gelijk precies goed zit![]()
Maat 48 he, krijg je datquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt extreem snel op je teentjes getrapt bent.
Mag ik ook?quote:
eensquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het verstandig is als je eens met iemand gaat praten. Nee, geeneens bedoeld om je in de zeik te zetten.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan ga ik over jou fantaserenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je iets verder bedoelde
Oke
[..]
I know the feel
Geen probleemquote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan ga ik over jou fantaserenTja sorry, eigen schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |