Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreektquote:
Bij een serieuze gokverslaving is Holland Casino dat volgens mij zelfs verplichtquote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
quote:Klacht: Freeway Up Cassis Energy Drink tekst fout! Lidl
<weg> op 02 november 2015 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Na het lezen van de tekst op het bovenstaande product las ik: niet aanbevolen voor kinderen en vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Dit suggereert dat kinderen die niet zwanger zijn het wel mogen hebben. Dit is erg raar om te lezen en kan ernstige gevolgen voor het kind hebben. Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt!
Met vriendelijke groet,
<weg>
Gewenste Oplossing:
Wanneer de tekst aangepast wordt en een vergoeding geleverd wordt door het opsporen van een grove fout die de gezondheid en het welzijn van een kind in gevaar hebben kunnen brengen.
Een vergoedingquote:
quote:Klacht: incasso Guidion
<weg> op 10 november 2015 over Guidion in de categorie Computerwinkels
Mijn Klacht:
goedenmorgen.ik..vraag.me.af.wanneer.deafspraak.voor.de.incasso.op.de.24.ste.van.iederemaand.gedaan.word.is.van.begin.afgesproken.en.zeg
hierbij.mij.contract.op.bij.guidion.en.anders.stop.ik.ook.met.telfort..mob
06<weg>.bvd
Gewenste Oplossing:
helemaal.niet
Zou.best.wel.eens.kunnenquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:44 schreef boriq het volgende:
[..]
Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.
Overlaast dusquote:Klacht: over laast van buurman Havensteder
<weg> op 02 november 2015 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties
Mijn Klacht:
Overlaast van buurman
Gewenste Oplossing:
Overlaast
Alles verder in orde?quote:Klacht: 14010 weigert toegang tot ambtenaar, tenzij ik de wet overtreedt.
Gemeente - Rotterdam
<weg> op 11 november 2015 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente
Mijn Klacht:
vandaag om +/- 10.45 gesproken met mw. <weg>, die beweerde dat ze zonder meerdere persoonsgegevens, die tot evt. identiteitsdiefstal kunnen leiden.
en wat bij wet niet mag om dat door te geven, want zou ze daarna een pizza op mijn naam bestellen dan zou dat ‘mijn schuld’ zijn. ik heb hier al meermaals gelijk in gekregen, inclusief mail dat de opleiders dit aan de nieuwe telefonisten zouden leren. Dat is dus WEER NIET GEBEURD.
De dame weigerde mij door te verbinden, ze zei advies te vragen aan een supervisor, vervolgens zei ze dat ‘iedereen’ (?) weet dat ze niet mag doorverbinden, tenzij ik de nederlandse wet overtreedt
Gewenste Oplossing:
als jullie je aan je belofte houden, dat je telefonisten zo opleidt (of minimaal de supervisors zo opleidt) dat ik als nederlands staatsburger, de ambtenaar van de gemeente waar ik nota bene MOET zijn, ook kan bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie van LITB:quote:Klacht: Rekening van UPS Light in the box
<weg>. op 11 november 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Mijn Klacht:
Producten besteld bij Light in the box, normale standaard levering gekozen, ik kreeg ze in twee gedeelten geleverd. Eerst een doosje, daarna nog een zakje, bezorgd via UPS. Nu krijg ik van UPS een rekening voor 18,44 eur omdat de zending uit China blijkt te komen. Op de site staat dat er geleverd kan worden vanuit Europa en nergens stond bij de bestelling aangegeven dat mijn producten uit China zouden komen. Domper.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag die kosten vergoed zien door Light in the Box. Ik ben erg enthousiast over hun producten en heb al vaker besteld, maar dit is nog nooit eerder gebeurd. Ik heb niet gekozen voor UPS verzending, maar moet er nu wel voor betalen.
quote:Bericht van Light in the box
1 week geleden - Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in CHina besteld. Iedere klant kan zich hier voor verzekeren bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt! Wij zijn altijd verrast door klanten die zeggen dat ze van niets wisten. Mochten er invoerkosten zijn en de klant heeft zich verzekerd tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane berekend.
Vooral de teruggaveeeeeeeeeeeee gaat je helpenquote:Klacht: belasting teruggaveeeeeeeeeeeee Volkskrant
<weg> op 16 november 2015 over Volkskrant in de categorie Kranten
Mijn Klacht:
Altijd maar zeiken betaal dit op tijd betaal dat op tijd. Wanneer gaan ze mij/ons terugbetalen?? Jullie hoeven niks te vernieuwen jullie moeten is eerst je volk terug betalen. Ik betaal niets meer hierna en wil je wat vorderen dan zie ik je graag voor mijn deur. Ik zal je niet laten wachten tot maart 2016 je zult het meteen krijgen.
Gewenste Oplossing:
Gewoon betalen en nikste maart 2016. In al die maanden hebben ze geen flikker gedaan
quote:Klacht: Help Albert Heijn
VerlegenChick12345 op 23 november 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Er werkt een knappe kassière bij Albert Heijn Leyens, help wat doe ik!!
Gewenste Oplossing:
Als hij mijn vriendje is hij heet <weg> Volgensmij
quote:Klacht: Klacht tegen ambtenaar Sociale dienst
<weg> op 26 november 2015 over Sociale dienst in de categorie
Mijn Klacht:
Wij hadden schulden en gingen na de sociale dienst om geholpen te worden toen wij de behandelaar <weg> kregen en hij bestond op dat wij en bewindvoeder <weg> Moesten nemen .Toen begonnen de probleme de Bevindvoeder schrift email zo als heb je gezopen Korte gewoon het leefgeld met de worden ik ben de baas zo dat mij vrouw niet mer op werk kon komen de <weg> vond het goed en wij wouden ook en andere bewindvoeder hebben .Deze kregen wij niet ondanks het in de weet staat dat wij da recht op hebben word ons gezegt dat wij met hem veder moeten anders stopt hij met helpen .ik kreeg van en ongevaal en bedrag en zo dat ik uit de schuld hulp weg wou en ook gedaan heb .Heer <weg> stuurde alle schuldeissers en brief dat wij geld ontvangen hebben en dat bij ons wat te halen is .de klacht welke ik bij de Teamleider gedaan Heb Heer <weg> word niet behandelt .Het zij heel veel mensen welke mij mening zijn en zeggen dat hun tevel macht hebben en dat hun doen en laten kunnen wat ze willen .Klachten van de Heer <weg> Teamleider worden niet behandelt Klacht tegen ambtenaar krijgen wij geen brief over alles email van de Heer <weg> ik beantwoord u email niet meer dan doet hij toch goed zijn best om alles onder de tafel te vegen .
Wij vinden dat het in Nederland niet kan dat mensen die help nodig hebben bijna hun werk kwijt raken en het zo maar maag .
Sociale Dienst Zaltbommel maag gewoon doen wat hun willen en niemand kan da it s aan doen daroom deze Klacht om en keer te kijken of de mensen zijn die ons helpen kunnen .
Gewenste Oplossing:
Onderzoek Van de Sociale Dienst en dat de Klacht in behandeling genomen word van en Hogere distantie
Haha, echt hoor.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Altijd leuk om klachten te lezen over Light in the Box, met name over de invoerkosten vanuit China
Nu eentje met reactie erbij van LITB.
[..]
Reactie van LITB:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Klacht: bedoffe vlees Deen
<weg> op 20 december 2015 over Deen in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Beste deen dit.is ruim de 5x dat.ik.rund.vlees moet weg gooie het slaaatbruin.uit.smaakt bedrofen ik koop elke week voor ruim 100euro aan.boodschappen met uitkering op deze manier kan.dat niet.meer.ik.moet.me kindere wel.kunnen voeden
Gewenste Oplossing:
Met cadeu bon.van.deen.om nieuwe bodschappen te kunne. Halen ten waarden van (100)
quote:Klacht: beelt en geluet Caiway
<weg> op 20 december 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1
Mijn Klacht:
vaak storing met rtl 8
er zijn al heel wat vervanggen aan de muer kastje tv kabel gekeurt
hdmi niewe kabbel samsung kast met opname vunksi nog niet maar die is net een 1/2 jaar aut en nog stooring voor die prijs wat ik betaal baal ik er wel van met ziggo nooit last heb nu al 3 a4 keer kontakt ge hat montuer lans geweest en nog geen oplossing
Gewenste Oplossing:
als er geen storing is
Te dom om te schijtenquote:
quote:Ik speel al ruim 25 jaar mee en nog nooit is mijn postcode gevallen, je kunt wel roepen jij een auto en jij en jij of wil jij ook een kerst trui dan komen jullie weer om loten bij te kopen maar als je al vanaf het eerste uur mee speeld en je heb nog nooit iets gewonnen alleen maar betaald dan is dit diep triest als je dit ziet sorry hoor dat kan ik niet snappen als jullie niet een keer aan de langs betaalde geen geschenk hebben.
Gewenste Oplossing:
Graag een normaal antwoord bvd
Loterijen zijn echt voor kneuzen die slecht zijn in wiskundequote:
Hier krijg ik spontaan oogk*nker vanquote:Klacht: K*nker gekregen door EA! EA Games
<weg> op 25 december 2015 over EA Games in de categorie Computer Games
Mijn Klacht:
Ik heb laatst een potje fifa gespeeld maar ik heb nu helaas k*nker door uw spel. Daarom mag u opk*nkeren. InsAllah krijg je k*nker.
Gewenste Oplossing:
Als ik geen K*nker meer heb maar als EA k*nker krijgt.
WTF staat hier nou weer?quote:Klacht: Mijn telefoon repareren Dynafix
<weg> op 28 december 2015 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten
Mijn Klacht:
Ik zeg nog een keer dat ik op Tijd heb gereageerd u moet uw mailen nog lezen of vraag aan <weg> uw collega met wie had ik contact tot u had mijn telefoon zomaar weggegooien
U kunt alstublief een keer waarheid zeggen want niemand word gedood als u waarheid zegt
Ik heb nergens een nieuwe verzoek gevraagd om mijn telefoon op nieuwe in te stellen . ik heb een keer mijn telefoon gestuurd naar drmobile via hollandsnieuwe in Julie 2015 die heeft naar u gestuurd en factuur is 87,–¤ .De tweede keer dat is de probleem van jullie : drmobile en u . Ik heb niks opnieuw gevraagd .
Waarom kunt u niet de waarheid accepteren en mijn telefoon repareren ?
Ik schrijf nederlands taal niet prima maar alles wat heb ik geschreven zijn helemaal duidelijke , gelukkig voor mij , mijn klachten staan nog op klacht.nl want u houd niet van waarheid daar kunt u nog een keer goed lezen en te begrijpen .
Ik heb altijd en overal geschreven dat ik klaar ben om mijn factuur van 87,–¤ te betalen en wacht ik op uw betalingsregelings om dat te doen . U ben zo gewent om niet waarheid te zeggen dat u altijd iets verkeerd zegt
U zei ook dat meer onderdelen van mijn telefoon zijn kapot . U ben ook niet logisch want als iets zoals een telefoon word zomaar weggooien het is normaal dat het telefoon word meer kapot en WIE heeft dat gedaan ? U . En u weet dat en u wilt mij laten betalen voor uw onverrandwoodelijkheid . Nog een keer NEE
U zei ook dat u kunt niks voor mij doen. Nog een keer u zegt niet waarheid . U gaat mijn telefoon repareren want u gaan niet de eigendom van iemand meer kapot maken en u gaat niet repareren . U weet dat niet normaal is
Ik ga ook niet een ongerepareert telefoon accepteren en u mag niet nog een keer mijn telefoon weggooien maar repareren want het enig keer waar op heb ik mijn telefoon naar u gestuurd in Julie 2015 het reparatie kosten was 87¤ en er was nog niet weggegooien .
Gewenste Oplossing:
De enig en de beste oplossing voor iederen is dat :
ik mijn fout van 87,--¤ betaald en u betaald ook uw fout.Daarna word mijn telefoon gemaakt en terug gestuurd
Probleem opgelost zo simple is het als u eerlijke wil zijn.
Met vriendelijke groet
Geen idee, heb het 3 keer overgelezen en snap er nog geen kut van.quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF staat hier nou weer?
quote:Mijn Klacht:
Op 1 januari 2016 ben ik in tilburg bij westermarkt bij geldautomaat geld willen storten en kon niet verwerkt worden 10 uur later weer geprobeer lukt het steeds niet toen belde ik klantenservices van abn amro en melding gemaakt met een vraag of nog andere zo automaat in tilburg is kreeg ik antwoord ja in wagnerplein terwijl niet zo is.abn amro vind ik loop 10 jaar achter kwaa bankzaken en ze moeten voor onze mekkelijk maken niet moeilijk elke maan halen ze geld af van onze rekenen voor services waar totaal geen services is.
quote:Tijdens een bezoek aan het filiaal aan de Haagdijk te Breda werd mij verzocht na afrekenen de winkel te verlaten. Men vond dat ik aangeschoten was. Een hele geschiedenis heb ik achter mij als het gaat om tandartsen en kaakchirurgen. Om mijn gebit schoon te houden en soms enige pijnstilling gebruik werd mij verweten dat ik in beschonken toestand in een filiaal aanwezig was. Een implantatenpaspoort heb ik mijn bezit (tandheelkundig). Aan mijn gebit heb ik onderhoud nodig, meer dan anderen, soms “spoelen” met een alcoholachtige geur. Mondwater.
De politie is inmiddels op de hoogte. Niemand heb ik kwaadaardig behandeld. Afrekenen mocht dan weer wel! Bij een andere vestiging, zie bijlage, kon ik wel inkopen doen. Zonder consequentie. Iets later op de dag. Dat jullie dergelijke idiote type`s in jullie bedrijf hebben is niet te tolereren! Een biertje vind ik lekker smaken, maar geen buitensporig gebruik. Overigens blijkt uit bankafschriften dat ik een reguliere klant ben zonder enige ophef. Betalen doe ik.
quote:Klacht: DigiD Onbereikbaar daardoor dikke bekeuring die ik niet kan betalen!!! DigiD
<weg> op 05 januari 2016 over DigiD in de categorie
Mijn Klacht:
Ik heb samen met iemand het studierijsproduct aangevraagd omdat ik niet wist hoe dit werkte. Naar 3 jaar nauwelijks gebruid gemaakt te hebben van did voordeel. En er dus zeker niet bij stil gestaan te hebben dat ik dit zelf moest afmelden kreeg ik een melding op DigiD ik kon dit bericht niet bekijken omdat de website toen niet in de lucht was door werkzaamheden. Een poosje later heb ik dit weer geprobeerd maar wederom was de website niet in de lucht. Toen weer een paar dagen later heb ik mij ingelogd en kwam erachter dat ik een bekeuring had van 95 euro voor het niet opzeggen van mijn pas. ik belde de gene op die mij geholpen had om de pas aan te vragen zij vertelde mij dat ik naar een oplaatpaal moest gaan om mijn amendement op te zeggen. Ik ging met mijn pas naar zoon paal en mijn pas werd geweigerd. Ik keek op mijn pas daar stond het nummer van de ns op ik kreeg van deze vriendelijke vrouw te horen dat ik een nieuw pasje aan kon vragen en dan mijn rijsproduct stop kon zetten. De tijd van het leveren van de pas duurde ongeveer 20 dagen en koste dan ook nog eens 20 euro. Precies naar dit telefoontje kreeg ik nog een bericht in DigiD die ik wederom niet kon openen door dat de website wederom niet in de lucht was. Daarna besloot ik te bellen met DigiD maar kon ze na 5 uur niet meer bereiken aangezien ik toen een baan hat van s, morgens 6 tot s, avond 6. Het zijn lange dagen maar die heb je als bakker.. naar 20 dagen en inmiddels werkeloos te zijn kreeg ik mijn pasje binnen en ben in het dorp naar een oplaatpunt gegaan om mijn pas op te zeggen. Omdat de mevrouw van de ns zij dat ik dit ook even moest controleren op het internet. Ben ik gaan kijken en zag ik nog een bericht van DigiD en heb weer proberen in te loggen maar wederom kon ik er niet in omdat de website niet in de lucht was. Ik belde naar het nummer van DigiD en naar 5 minuten iemand ijdellijk aan de lijn te hebben kwam ik erachter dat ik een verhoging gekregen had van 90 euro waardoor de boeten al op 290 euro was beland toen ik vroeg waarom het 290 euro was als er 90 euro bij op kwam zij de man dat er 2 x een verhoging was omdat er iedere maant een verhoging bij kwam kijken van 90 euro ik heb mijn pas op 15e van de maant opgezegd en kreeg als verassing toch nog een boete verhoging van die maant bovenop. Ik moest deze boete betaalden of een klacht indienen maar het was wel verstandig alvast een betalingsregeling te treffen anders zal het boette bedrag alleen nog maar ophogen. Ik heb een regeling getroffen en heb een klacht ingediend. Een maant later kreeg ik een standard brief met een afwijzing. Waarop ik gebeld heb ik kon nog een klacht in dienen maar dan lieten ze het voor de rechter komen en kost het me nog weer 45 euro ex advocaatkosten . dus dit heb ik niet gedaan want mijn geld is op. Inmiddels zijn we 2 maanden veder en kan ik de betalingsregeling niet meer betalen wan mijn gelid is op. Nu wil ik mij inloggen op DigiD maar dit lukt niet ik kan geen mail aders vinden en ze zijn niet bereikbaar door de weersomstandigheden ik kan ze weer niet bereiken en ik mag dadelijk weer een hoop geld betalen!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik met iemand kan kontakten over deze voor mijn nutteloze hoge bekeuring!! En uiteraard als het helle of een groot gedeelte van dit bedrag kwijt gescholden wort.. alles bij elkaar vind ik dit niet mijn schuld dat DigiD niet te bereiken is en mijn bekeuringen belachelijk hoog opschroeven ter wel ik niet tot nauwelijks gebruik heb gemaakt van mijn studie rijstproduct. En helemaal niet in de tijd dat ik er geen recht op het!!!
quote:Klacht: discremeneren CBR
<weg> op 05 januari 2016 over CBR in de categorie
Mijn Klacht:
Cbr amsterdam
Vandag ben ik voor vierde keer gezakt die komt door mijn eerste examen want die examinatur was een man die was niet net als anderen
Hij was tijdens examen bos en schreuwen tegen mij terwijl ik had geen fouten gemaakt na die schreuwn . En bos heid kun ik niet meer consenteren . Toen heb ik ook aangegeven dat je expres gedan dat ik moest zaken
Wat ik jamaar vind dat mijnrij stuctuur was niet bij dat sls getuige
Masr ik ging van uit dat volgende keer komt goed maar tot nu toe ben ik bang vsn examinateur terwijl ook aardig zijn
Tijdens examen kun ik niet meer concenteren mijn lichaam wordt echt warm en natuurlijk zak ik
Gewenste Oplossing:
Ik wens dat al die kosten dat ik na die examdn heb gemaakt terug krijgen van die man want ik werd als diescremeneerd
d behandelt
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
"om mijn amendement op te zeggen"
"studie rijstproduct"
*proest*
Droom maar lekker verderquote:Klacht: Droom Dirk van den Broek
<weg> op 08 januari 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Hallo Geachte Mev./Heer.
Mijn naam is. <weg> , en helaas moet ik mij nu beklagen, ik vindt dit zo erg
Ik heb een droom cadeau gekocht voor mijn neefje, maar hij kan het niet opladen , staat niet op verpakking, ook niet dat er batterijen in moet, dus wist ik ook niet, dus heb ik binnen de termijn naar de winkel gegaan, en heel netjes uitgelegd , en dit vindt ik nog het ergste ,ik doe al vanaf bas v/d heden boodschappen hier. Maar hoe ik nu bent behandeld slaat alles.. Het is te beschamend. Ik durf de winkel niet meer in gegaan.
Ik dien een klacht in , en het zou goed zijn als het opgehelderd wordt.
Met de vriendelijke groet van, <weg>
Gewenste Oplossing:
O, zie boven, nou als ik de winkel manager kan duidelijk maken ,dat hij klant vriendelijk kan zijn. En zijn houding kan verbeteren. En dat ik de artikel gewoon kan ruilen, nou ik ben benieuwd. Groet <weg>
En dan ook gewoon niet eens vertellen hóé je bent behandeldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder
Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcoholquote:
Wthquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcoholMaar ik denk dat het in het geval van de klacht niet om die geur ging, maar om gedrag
Lekker duidelijk zegquote:Klacht: niet teveder met oplossing Scapino
<weg> op 19 februari 2016 over Scapino in de categorie Kledingwinkels
Mijn Klacht:
Ik hep twee diabetes keer schoenen aan zelfkant kapot gaan binnen4maanen en bij winkels ik geen bon meer dan kunnen nix mee hoop dat ik wel dat diabetes fons niet goed test
Gewenste Oplossing:
Jammer geen kas bon meer heb ik ben blij met zakje paas ie
Dat klopt, maar dat was op 8 januari.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:37 schreef mime_negert het volgende:
Is Scapino de 19e niet failliet gegaan?
Eerdere klacht van zelfde persoon:quote:Klacht: ONSAMENHANGEND AFGEDAAN MAAR NIET MEE WEGGEKOMEN.. Arriva
<weg> op 18 februari 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
ZOJUIST ZIE IK HET VERLOOP VAN MIJN INGEDIENDE KLACHT VAN 18-2-2015 OVER GEDRAG VAN CHAUFFEUSE ARRIVA.
VANWEGE HET KRIJGEN OP MIJN SCHERM VAN DIT BERICHT, KON IK DEZE HERINNERINGEN VAN GEMEEN ASOCIAAL GEDRAG VAN ARRIVA & SOMMIGE VAN HAAR CHAUFFEURS TERUGVINDEN:
Ik heb net een klacht geplaatst op Klacht.nl over Arriva ! Zie http://bit.ly/1AEllE8 via @KLACHT
ARRIVA HEEFT MIJN EMAILADRES OMDAT NODIG WAS REGELMATIG!!! MELDING TE DOEN VAN WILLENS EN WETENS BEWUST LICHAMELIJK LETSEL TOEVOEGEN DOOR STEEDS EN ONNODIG ABRUPT OP DE REM TE TRAPPEN. DIT WAS EEN SPELLETJE GEWORDEN VOOR SOMMIGE NIET ALLE CHAUFFEURS. ER WAREN VEEL MEER MENSEN DIE OOK LAST HADDEN VAN DEZE RARE SNUITERS. HIER ZIEN WE MET Z’N ALLEN DAT DIEGENE DIE DURFT OP TE KOMEN VOOR NORMAAL GEDRAG, DOOR DOM GEDRAG MEENT SERIEUZE REIZIGERS MONDDOOD PROBEREN TE MAKEN. ARRIVA, U ZET UW BEDRIJF GIGANTISCH VOOR SCHUT, PROBEER VERSTAND TE GEBRUIKEN!
Gewenste Oplossing:
WE ZIEN MET Z'N ALLEN DAT IEDEREEN EN <weg> WEL DE KLACHT BEGRIJPEN EN SERIEUS NEMEN MAAR ARRIVA VIND HET WEER NODIG DE SPIERPROBLEMEN TE ACCENTUEREN, DIE CHAUFFEURS AAN MIJN GEKNAKTE NEK KONSTANT BEWUST VERERGERD HEBBEN..
IK EIS AL MIJN KLACHTEN AAN ARRIVA OPGELOST TE ZIEN:
DAT IS ZOALS IK OVERAL IN EMAILS DIREKT AAN BEDRIJF ZELF HEB LATEN WETEN DE BETREFFENDE CHAUFFEURS TE SPREKEN ZODAT DIT MISHANDELEND GEDRAG STOPT. I.P.V. DAARVAN DOET ARRIVA MEE. DIT HEEFT OPLOSSING VERHOOGD NAAR HET BETALEN VAN ARRIVA JAARABONNEMENTEN EN AL MIJN MEDISCHE KOSTEN SINDS DE EERSTE KLACHT.
UITERAARD EEN ONTMOETING MET DE GROEP OVERTREDERS HOORT HIERBIJ ZODAT DIT CHRONISCH MISBRUIK AFGEHANDELD IS.
Reactie van Arriva:quote:Klacht: CLAIM + OPVRAAG VAN CAMERABEELDEN LIJN 111 BUS 8933 9.08 uur op 18-2-2015 STAMPERSGAT VLEKKEPLEIN NAAR ROOSENDAAL ROSELAAR CAMERABEELDEN
Arriva
<weg> op 18 februari 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer
Mijn Klacht:
heb multihandicaps 12 JAAR IN WAO
KWAM 0.35 TEKORT VOOR DAGKAART
CHAUFFEUSE WEIGERDE MIJN AANBOD DIT OP DE TERUGWEG TE BETALEN SIMPEL BUSNR DOORGEVEN AAN DE ONTVANGENDE CHAUFFEUR
ZE VERPLICHTTE ME EEN DUURDERE DAGKAART TE KOPEN.U ZIET DAT ZE
MEERDERE KEREN GAAT RIJDEN TERWIJL IK STA ZOGENAAMD OMDAT ZE ANDRRS TE LAAT ZOU KOMEN TERWIJL BUSSEN OP ELKAAR WACHTEN QUA AANSLUITING.
OP OUD GASTEL STOND ZE MINUTENLANG STIL..
RACED OVER DREMPELS EN
ER EEN SLEURBUSRIT VAN MAAKT WAARBIJ DE KLANT ER NIET TOE DOET IK ZAG DAT ZE BEWUST DOOR KUILEN STUURDE IPV OMZEILDE
DIT IS WRS DEZELFDE CHAUFFEUSE VAN DE KLACHT DIE DEZE ROUTE REED VAN DE KLACHT VAN 24-12-14
Gewenste Oplossing:
ALS DIT VERNIETIGEND GEDRAG STOPT
quote:1 jaar geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Het verhaal komt een beetje onsamenhangend op mij over, maar ik begrijp dat de chauffeuse sowieso te hard en te wild reed. Daarnaast wilde ze dat je gewoon het volledige bedrag betaalde en ging ze niet op jouw voorstel in om dit ontbrekende bedrag van 0,35 cent op de terugweg te betalen waardoor je uiteindelijk een duurdere kaart moest kopen? Heb ik het zo correct samengevat? Helaas kan ik de klacht van 24 december, waaraan je refereert niet meer terugvinden. Ik kan dit incident melden in de regio zodat men hier actie op kan ondernemen. Ik moet dan echter wel zeker weten of ik je klacht goed en volledig heb begrepen. Groet, ^DK Webcareteam Arriva
Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?quote:Klacht: Opstoken Stichting Dimence
<weg> op 25 februari 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen
Mijn Klacht:
Onze langs is mijn ex zoon <weg> circa 9 maanden onder behandeling bij <weg>
Die heeft hem verteld dat hét probleem dat hij heeft door mij komt waar door ik nu de grootste ruzie heb maar als ik aan <weg> vraag
Waarom dat zo is geeft ze geen gehoor. Belachelijk ze kent me helemaal niet
maar verteld wel door dat ik kontact heb gezocht om te vragen hoe zij aan deze wijsheid komt wel door aan mijn ex zoon ze heeft mijn leven met deze laagste streek die je maar kunt bedenken kapot gemaakt
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat deze persoon per direct stopen moet met dit soort werk voor dat ze nog meer mensen de vernieling in helpt
Onze langsquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?
Link!quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt
Die had ik ook al gelezenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt
Alles verder in orde?quote:Klacht: raar telefoonnummer MKBusiness
<weg> op 02 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
iemand van het nummer 02 <weg> heeft me opgebeld… en zei me dat ik kon meespelen aan “euromillions”… met meerdere mensen…
ze wouden mijn bankrekeningnummer winnen… en gaven hun internetsite “www.europelottery.eu”…
de mensen op de foto van de site… zijn de “lookalikes” van mijn buren… die op nummer <weg>… in <weg> Ramsdonk… in België leven :-) raar maar waar 😉 het zijn telepatische engels… Jehovahgetuigen die telepathie gebruiken voor de “mariage forcé de Molière” om u te forceren… multi Bella te neeuuken ! ik ken die schurken en hun strategies !! de muppet show is between us :-) De Goden daarboven put added dolls between us ! het zijn echte demonen 😉
Gewenste Oplossing:
ik ben niet tevreden !!
Duidelijkquote:Klacht: over rasitis medewerker van de tram Traffic Control
<weg> op 14 maart 2016 over Traffic Control in de categorie klachtmelden
Mijn Klacht:
pv-Nummer 3911000561 overtrading nummer 1
datum-14/3/16 11.08hr
geachte, medewerker van de tram op gemeld nummer boven op jullie college was onvriendelijk was juist pas ingestapt op tram. zij kwam tegen mee zeggen heeft u pass mijn antword was neen ben juist pas opgestapt en ik ga nu sms door sturen naar lijn maar zij weigert het dat zij mee niet gezien had. ik juist opgestapt was en zij heeft mee zonder reden boete geschrijven en heb nog gevraagd voor aan tram chauffeur t vragen maar zij wou niks vragen aan hem zij was onvriendelijk begon t schreuwen op mee in tram was redelijk druk op tram was mijn fout niet dat zij mee niet gezien had met in t’stappen in tram
Gewenste Oplossing:
als ik juist antwoord op mijn vraag krijgt
Alles verder in orde?quote:Klacht: paria van het bedrijf post.nl PostNL
<weg> op 20 maart 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn Klacht:
Ik werkte mij kapot stond altijd klaar werd belaagd door vermomde personeel van tnt <namen verwijderd> die zich voordeden als super criminelen die mijn buurvrouw aanzette tot lawaai ..ze zat in de wapenhandel ..moest mijn toevlucht zoeken naar ijsland om zo anderasom-post op te zetten …want is handwerk …krijg ik een delta rekening onder mij neus geduwd van 7000 euro en verlies mijn eigen bijdrage geen stroom geen gas geen water
Gewenste Oplossing:
als alles goed is en ik normaal werk verdiend
quote:Klacht: slechte reklame Jupiler
<weg> op 05 april 2016 over Jupiler in de categorie Bier
Mijn Klacht:
Hallo, ik wil van de actief genieten van een krat kopen en de2 de aan de helft van de prijs tot ik in de smatch in ede bij haaltert ging
Daar is niks reklame alles de volle pot mogen betalen de mensen op het verkeerde been zetten ja
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reklame overal hetzelfde is
Ik heb ne 2 bakken gekochte maar aan de volle prijs
Een schande
Omdat de moeder van klager overleden is mag de hema geen reclame meer uitzenden voor moederdagquote:Klacht: Reclame moederdag HEMA
<weg> op 19 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen
Mijn Klacht:
Alsjeblieft haal deze reclame van de tv. Hoe kunnen jullie dit doen? Moeders die er niet meer zijn kan je toch geen nagellak kado geven? Of hebben jullie een speciale postnl naar boven want dan wil ik wel wat meer versturen dan nagellak naar mijn moeder. Echt belachelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reclame weg is. Jullie is gaan nadenken. Want dit is niet de eerste reclame waar jullie problemen mee hebben.
quote:Klacht: Tv telfoon home sinmazet Media Markt
<weg> op 19 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens
Mijn Klacht:
Ik ben nu al paar keer media markt geweest keer op keer loopt het mis koop daar voor eerst met mijn vrouw tv en home sinmaset na 1 dag leuk denk iets gekocht hebben tv stuk heb uit eindelijk nieuw van ze gehart toen home sinnema stuk 4 a5 keer achter elkaar nu weer tv ik na winkel en ben op schoftig manier behandelt en ga zo maar door die mensen denk leuk vind elk weel winkel moet rijden kapot spul en steeds tv kast duiken schil betalen betaal automaat daar pff en kom daar krijg me groot mond en slecht behandelt door media markt slecht spreken over hun houden hun werk hoe ze met mensen omgaan moet tv op sturen duurt zeker maand zit zonder tv en betaal 1000 voor tv na binnen half jaar stuk is geld zelfde telfoon paar treug geweest accu porobleem zelfde werk wijzen doen allemaal niks aan terleugesteld ben ik vrouw over media markt doetichem
Gewenste Oplossing:
Na een eerlijk oplossing en oplossing waar ook voorbetaalt en niet op deze manier ben echt boos kwaat en terleugestelt in media markt doetichem dat zo met klante om gaat
quote:Denk je een zak patat te kopen die recht uit het vet komt!
Krijg je frites die al koud waren, daarboven op koude mayonaise maakte het niet veel beter
Oké ik had terug moeten gaan maar het was erg druk.
Jammer maar geen patat meer in de Efteling.
Nog eentje:quote:
quote:Mijn Klacht:
Ik moet geregeld mijn dochter afzetten ze moet het hele stuk lopen van de parkeerplek naar de ingang en bij de hotel ingang word ze ook niet doorgelaten ook al heeft ze een abbonement
Vraag 2 tot hoelaat blijven de slagbomen open staan is daar een tyd voor anders moet ik uitrij munt kopen belachelijk dus
Gewenste Oplossing:
als ik tot de ingang kan rijden zou al veel goedmaken of bij de hotelgasten ingang kan afzetten en daar naar binnen kan
quote:Klacht: JULY ANDER KEER NIET SUTUREN MJ PILLIN OF ZO IETS Alektum incasso
<weg> op 30 april 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
kreeg 30 april 2016 thuis vaN HORSEPOWER IETS WAT IK GEHEEL NIET HAD BESTELT MET REKENING VAN 169 .00 EUR BETALEN IK WIL PAKKET RETOUR AFZENDER.MAAR IK WEET NIET WELKE ADRES.IK GA DUS HELAMAL NIETS BETALEN IETS TOE
Gewenste Oplossing:
HET MJ ADRES <adresgegevens verwijderd> .IK BEN NIET TEVREDEN JULIY
"Hoe kan dit verschil nu in één keer (of ineens) ¤ 1,= per pakje omhoog gegaan zijn."quote:Op zondag 15 mei 2016 03:29 schreef Wenteleef het volgende:
Mijn Klacht:
Vd week 2 p pall mall rood a 50 gr gekocht
8.20 pstuk
Terwijl ik verleden week per pakje 7.20 betaalde
Hoe kan dit verschil nu ineke 1e per pakje omhoog gegaan zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik dit op de oude prijs kan roken
Ineke 1e per pakje?
Ohhh zo, ik snapte hem niet. Thanks!quote:Op zondag 15 mei 2016 07:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Hoe kan dit verschil nu in één keer (of ineens) ¤ 1,= per pakje omhoog gegaan zijn."
quote:Klacht: over mijn oude aboniment niet totaly dicht Vodafone
<weg> op 15 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
Ik was Klant van vodafone 2 jaar contract van december 2014 tot december 2016. Mijn opdracht is afgewerkt, maar ik spreek met werknemers, ze zeggen dat mijn telefoon is geblokkeerd en ik moet ¤ 163 betalen en alles is van en eindig en ik Didit. Ik wil opnieuw om nieuwe orde van de winkel, maar zij weigeren mij nieuw contract voor onother phone.Please u zijn corect mijn oude abonimet totaly, dus ik kan nieuwe abonimen te maken. mijn oude aboniment nummer is 06-<weg>. en mijn e-mail <weg>@ hotmail. com.
Dit is mijn nieuwe Costomer nummer <weg>
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden, omdat de bloked van het oude contract van invloed op mijn nieuwe bestelling. Corrigeer alles en laat me nieuwe bestelling plaatsen.
Maak maar een politie zaken recht zaakquote:Mijn Klacht:
Ik heb niets besteld en krijgt rekening van fitkiller ik de spullen weer opgestuurd ik maak een politie zaken recht zaak
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden
Hieronder de oplossing van Essent.quote:Klacht: wanbestuurders energiebedrijf Essent
<weg> op 04 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers
Mijn Klacht:
———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: <weg>
Datum: 3 mei 2016 10:29
Onderwerp: Fwd: Bericht van Essent
Aan: <weg>
———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: <weg>
Datum: 3 mei 2016 10:29
Onderwerp: Re: Bericht van Essent
Aan: Essent
3-5-2-16
Neen: u heeft mij niet goed geïnformeerd, en ik word door uwent bedrijf niet netjes geholpen.
Hierbij heeft het bedrijf Essent contactbreuk gepleegd, op mijn driejarig contract afgesloten op: 1-11-2014.
En wat doet u!
U laat <weg> op haar tijdig betaalde maand facturen zogenaamd afsluiten, en met een hoop kabaal en agressie vuurt u Enexis op <weg> af. Op haar betaalde maandfacturen! En dan komt u met de innige vrienden der Regiopolitie, en uit dit rapport blijkt dat u in samenhangend dit alles in voorgenomen handelen te zijn bekronkeld, en om <weg> ten schande word gezet in het openbaar in de winkelstraat. En <weg> heel wel haar facturen heeft voldaan aan Essent, en die dan wel worden behouden, en niet erkend als keurig verrichte betalingen.
Verder laat de politierapportage blijken dat u met samenhangende bedrijven <weg> opzettelijk te schande laat zetten, en achter de rug om van <weg> alles in werking heeft gezet: om <weg> te laten ontruimen. En dat een niet erkend energiebedrijf de opdrachtgever is om <weg> zogenaamd af te sluiten> Het GGZ. ik heb met dit crimineel bedrijf niets van doen. En dat is dan het energiebedrijf Essent, Enexis die zegt: de energieleverancier te zijn aan burgers, en in feiten: loopt u uwent klanten te verhandelen aan criminelen GGZ. Pur Sang!
Ik ga deze gehele zaak voorleggen aan de edelachtbare waarbij ik op 14 april 2016 een uitgebreid gesprek over bovengenoemde delicten heeft plaatsgevonden. Want zo gaat het energiebedrijf en netbeheerders niet met mijn persoon om.
Betaald is betaald!
En allen schade die ik <weg> door uw wanpraktijken heb geleden, en allen bijkomende administratieonkosten die hierdoor zijn ontstaan van bovengenoemde delicten en terreuraanslagen eis ik op.
Hoogachtend,
<weg>
Op 2 mei 2016 14:30 schreef Essent :
Bericht van Essent
Uw klantnummer: 0171437182
Inloggen Mijn Essent
Essent
Bericht van Essent
Klantnummer: <weg>
Beste mevrouw <weg>,
Naar aanleiding van uw e-mail geef ik u hierbij graag een antwoord.
In uw e-mail geeft u aan dat er dingen hebben gespeeld met Enexis en Essent. Hierdoor moet u wachten op uw jaarafrekening en eist u een schadevergoeding. Wij hebben al meerdere keren u geïnformeerd over de procedures vanuit Essent. Er heeft ook al een correctie plaatsgevonden en hier bent u al over geïnformeerd. Indien het zo is dat er inderdaad nog zaken afgehandeld moeten worden in verband met de meters dient u dit op te pakken met Enexis. Wij zijn momenteel geen partij in deze zaak. Zodra wij een verzoek krijgen van de netbeheerder, dan pas komen wij in beeld.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 0900 1550 (0,35 euro per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur.
Met vriendelijke groet,
<weg>
Essent Klantenservice
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als het energiebedrijf zich gedraagt als een energieleverancier aan hun klanten, en niet dat achter klanten hun ruggen en openbare vergaderingen worden gevoerd op allen tijdige en netten bankbetalingen aan Essent, en om dan hun klanten aan het GGZ te verhandelen. Pur Sang!
De allen hieruit voortgekomen onkosten worden door Essent volledig vergoed! dat zijn: advocaten onkosten, 183,00 euro, dat zijn 240,00 euro bel en administratie onkosten in deze zaak.
Daarbij vorder ik een schadevergoeding op van: Art: 05, 261-271 Sr.
Laster, Belediging, Smaad, in het openbaar! Verder heb ik het recht opeen vergoeding opdat de nabetaling van mijn eindejaar afrekening 2015 negen volle maanden heeft voortgeduurd, eer dat Essent tot uitbetaling overgaat. Ik vind dit bedrijf te ranzig voor woorden. En de schade die hiermee word aangericht op mijn persoon door Essent, Enexis, en betrokkenen. Is ongepast!!! Zo ga je niet met mij om.
Hieronder reactie van klagerquote:Geboden Oplossing:
Beste <weg>,
Wij hebben uw klacht behandeld op 8 april 2016. Op uw verzoek hebben wij ook contact gehad met uw advocaat. Wij zijn van mening dat wij u een passend oplossingsvoorstel hebben gedaan. Helaas gaat u niet akkoord. Verder dan de reeds geboden oplossing zal Essent niet gaan.
Met vriendelijke groet,
<weg>
Essent Webcare
quote:<weg> Heeft op 04 mei 2016 om 12:01 geantwoord
Neen: want ik heb onnodige onkosten moeten maken dat zijn: 183,00 euro advocatenkosten, hierbij beltegoeden en administratieve onkosten. En dit had zowel Essent alsmede Enexis heel wel kunnen voorkomen, want ik had op 1-11-2014 een driejarig contract afgesloten met Essent, en dan komen onwillekeurig derden vanuit gemeente Delfzijl, en in samenhangende overheidsorganen die het niet kunnen verkroppen dat <weg> een woning heeft, waarbij voornoemde haar het wonen in groepsverbanden onmogelijk maken. En dit door het aanhoudend getreiter heb ik mijn lamp aan worden dit in het openbaar allen bovengenoemde geraadpleegd, zijn mijn lichten uit ook dan moet dit in het openbaar worden gemeld. Het is te schandelijk voor woorden, hoe energiebedrijven wel allen maandpremies tijdig ontvangen, en het gebruikersrecht zodanig word ontnomen. Ik betaal voor mijn diensten, en het rechthebbende om hier ook gebruik van te maken. En dat Essent, Enexis, politie, gemeentelijke bestuursorganen en het GGZ als Macht inroepen is te triest voor woorden. ik heb met het GGZ niets van doen. En ja dat was me al duidelijk dat er met de advocaat onderlinge afspraken zijn, vandaar dat ik mij gedwongen \"vrijwillig maar moet melden bij het Leger der Hel (heils) te Hoogezand. dit is echt bespottelijk voor woorden!!!
En neen: ik meld mij niet als zwerver aan, ik heb het recht op een woning en het bestaansrecht in de Nederlandse Staat ART: 1-10 geld voor elke Nederlander!!! En het is duidelijk dat ik niet meer met een energie te maken heb, als met bedrijven die zeggen die energieleverancier zijn en het niet zijn. Ze verhandelen hun klanten op grove leugens aan GGZ criminelen, zie Jesse van wierem, die kan het niet meer navertellen!!! En ik word van allen kanten hierin Delfzijl opzettelijk extreem belaagd zowel op mijn betaalde maandpremies als dat ik opzettelijk onder de zware armoedegrens word gehouden, door gemeente Delfzijl, en zijn aanhangers. En nu uit wraak worden meters uit mijn woning gedreigd te halen opdat ik mijn niet aanmeld bij het Leger der Hel( Heils). En de advocaat de zijde van zijn cliënt behoort bij te staan laat zijn oren naar de macht hangen, en dat is een zeer kwalijke zaak!!! Het behoort de plicht van de advocaat te zijn, zo zei ook de edelachtbare.
En Essent is verplicht om mij al mijn onnodige onkosten die hieruit zijn voortgekomen te vergoeden. want Essent heeft contractbreuk gepleegd. Niet ik!!!
quote:Klacht: Ik ben heel erg kwaad Holland Casino
<weg> op 28 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment
Mijn Klacht:
Ik ben zo kwaad dat ik veel wil zeggen dat jullie niet zou fijn vinden om te horen maar ik ga me best doen om te kunnen nu uitleggen wat aan de hand is allemaal… Jullie en jullie bedrijf hebben allemaal schijt aan u bezoekers gasten of wat dan ook… Ik vind dat de duivel speel van jullie dus Roulette helemaal nep is dus dat word niet eerlijk gespeeld bedoel ik en de personeel bevalt mij niet vooral die kale hoofde en zo met blonde haren vrouw ben hun namen kwijt , de non verbale communicatie en soms ook de verbale is niet normaal. ik vind sommige mensen rasistish ik snap niet hoe kunnen Zoke mensen in zo plek werken. Jullie dus De Holland casino Nijmegen !!! Gaan mensen leven kapot maken dan kan jullie rustig gaan slapen, ik vind of misschien jullie zijn illuminatie of zo… IK BRN IN DEZE MAND 6 OF 7 keer of meer NAAR HOLLAND CASINO IN NIJMEGEN GEWEEST ALLEN DEZE MAND HE ELKE KEER 1000 misschien of 1500 euro verloren zonder na te denken waar ik mee bezig ben. Ik ben een gokverslaafde denk ik ven nu in behandeling in verschillende plekken zonder te beheersen heb ik geld uitgegeven terwijl ik het niet mog doen ik kan me huur niet betalen ik kan niet gaan eten drinken roken en cetra dat is verslaving he ik ben zo vaak gesproken door jullie collega’s als jullie zien dat mens verslaafd is Wrm laat jullie nog binnen ? Ik heb gezondheid problemen gekrijgen door gokken. Hier voor heb ik 1 jaar verbod gekrijgen van jullie maar nu heb ik zelf aangevraagd is niet normaal wat jullie doen denk zelf na als je gaat 6 of 7 keer gokken en elke keer duizend of soms meer hoe kan je na zoveel geld te spelen niet eens klein beetje van je geld terug krijgen winnen… Jullie krijgen miljoenen ik wil graag mijn geld terug dat ik kan me huur betalen en eten… Ik ben heel erg kwaad ik vind tog dat niet eerlijk gespeeld word kan jullie ook kameras terug draaien kijken allemaal. Ik ben zo kwaad dat jullie kunnen niet voorstellen.
Gewenste Oplossing:
Als ik me geld terug krijg dat ik me huur kan betalen en eten dan is goed en wil nooit meer niet binnen komen het gaat niet goed!
En de gewenste oplossingquote:Klacht: Chicken sensation uit het assortiment! McDonalds
ChickenSensation op 02 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens
Mijn Klacht:
Ik ben zo verdrietig! van mn a propos, ik baal ik haat het leven! waarom???!! ik eet dat elke dag! elke dag of chickensensation of BigMac duhhh… nee ik na dit dit niet verdragen een dag geen Mac een dag niet geleefd! Dat zeg ik altijd hahahahha!! dus wat gaan we doen doen?? Hoe gaan jullie dit tegmoet komen? Je denkt ik overdrijf en een drama Queen ben?? ook goed! ik ben 35 en kan niet zonder mn vaste eetgewoontes wat ik eet etc. mn maag rammelt en heb er nu al weer zin in!! nee Ik ben nog niet boos maar erg verdrietig nee echt!
ps. dus nu nooit meer chickensanation?? dus vanfa nu alleen maar bicmaccie das altijd nr1!!!! maar mn chicken…ik ga je missen …
afzender <weg>
Gewenste Oplossing:
ik wil 1 jaar lang gratis Bic Mac eten. Jah dat wil ik.
Dat klinkt als een dikke autistische Priscilla ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Drama omdat de Chicken Sensation niet meer wordt verkocht bij McDonalds
[..]
En de gewenste oplossing
Elke dag dat eten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dikke autistische Priscilla ofzo
quote:Klacht: Geen respect voor medewerkersLidl
<weg> op 06 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Mijn dochter is in apriel begonen met werken bij lidl in Valkenswaard zij was echt blij van en trots, vorige week geeft zij fout met de plenieng gehad en zij wist niet dat zij moet werken, toen krijgt zij telefon van filialmenager hij was heel erg arogant en heeft zo geschrieuwd dat mijn man geeft dat in woonkamer gehoord, hij geeft mijn dochter gefragt – warom ben jij niet op het werken? Mijn dochter geeft gezecht – sory ik wist niet maar ik woon in de buurt en ik kan in 5 min. Langs kommen zij geeft angekleden en snel naar werk gegaan om exiuz anbieden en blijven werken, maar de filiaalmanager was nog steeds arogant en heeft gezegd – gaa weg ! Ik wil met jouw niet praten kom vrijdag voor een gespreek- verschrikkelijk! Mijn dochter is huilend naar huis gekomen ik was echt boos en ben nog steeds. Het is bij lidl geen respect voor mensen hoe kan man zo met mensen praten ik kom noit meer naar lidl voor bodshapen mijn familie en vrienden ook niet.
Gewenste Oplossing:
........
quote:Klacht: Klacht namens Dhr. <weg> Slangenreizen
<weg>@yahoo.com op 20 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus
Mijn Klacht:
Geachte heer, mevrouw
De heer <weg> is bij mij op het Juridisch spreekuur verschenen met een klacht over Slangenreizen.nl. De opstapplaats van meneer is gewijzigd en nu met hij et 13 personen zonder dat er OV beschikbaar is reizen naar Amersfoort. Meneer heeft met collega <weg> gesproken en na een wat heftig gesprek heeft <weg> de haak erop gegooid, meneer <weg> is hier niet over te spreken en wilt u hiervan op de hoogte brengen.
Verder heb ik uw algemene voorwaarden bekeken en heb gezien dat de heer daarmee akkoord is gegaan en dat er wat dat betreft geen mogelijkheden openstaan. Ter compensatie heeft meer een vergoeding ontvangen om te reizen naar Amersfoort.
Indien u van mening bent dat de heer <weg> onheus bejegent is telefonisch, verzoek ik nog eens contact op te nemen met hem en dit verder uit te spreken.
Met vriendelijke groet,
<weg>
Leger Des Heils Apeldoorn
06-<weg>
Gegevens van de heer <weg>:
<weg>
<straat en huisnummer>
<postcode> Apeldoorn
Telefoon: <nummer>
Boekingsnummer: <weg>
Gewenste Oplossing:
Als opstapplaats vanaf Apeldoorn.
en meneer <weg> de haak straaf krijgen
Juridisch spreekuur van het Leger des Heils ? Is Dhr. <weg> dakloze ?quote:
Godkelerequote:Op zondag 3 juli 2016 12:08 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Twee klachten waar ik alleen maar metkan reageren.
Klacht 1:
[..]
Eerste reactie bedrijf:
[..]
Oplossing bedrijf:
[..]
Klacht 2
[..]
Eerste reactie
[..]
Oplossing
[..]
WTF staat hier nou weerquote:Klacht: geen goor mijn aanchifte <weg> Ayden
<weg> op 02 augustus 2016 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten
Mijn Klacht:
Besten mw. mijn heer
ik heb 13-11-2013 aangifte gedan bij politie bureau in Rijswijk vanaf aangifte heb ik totaal 45 x gebel Elek keer vertelsels dat Toeareg gebeld zo voorden ik hoort niets ging ik weer bellen afgelopen wek heb ik veer gebel mij voord vertel dat doses gesloten zijn
dus mijn aangeeft helemaal niet in behandeling
ik begrippen niet als zo is waarom hebbes mij niet verteld ik blijf bellen plus ik ben mijn zaak kwijt tussen tij mij en mijn personele voorden bedreigd
afgelopen mandag de gene heb mij wier lopen bedreigen mij veerde vertel da hij hogen mensen kende bij de politie daarom mij aangifte niet behandeling opgenomen
ik ga bijen golf vat hij verteld om dat ik bij politie belt voord vertel dat zo terug gebeld voord belles niet terug
hebbes mij 3 jaar in lijnde gehouden
en Nu afgelopen mandag mij lopen dreigen als ik voor vrijdag 5 -8-2016 geen papier afgeeft of verklaring Tekin ander snijmes mij mee kome niet mier terug
ik hop hier ic aan gedan voor in houd mijn verhaal zier proces verbaal nummer <weg>
mijn tel.<weg>
met vriendelijke grote,
<weg>
Gewenste Oplossing:
als de probleem opgesloten is
Ze hebben hem 3 jaar in de lijndje gehoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:21 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF staat hier nou weer
quote:Klacht: MOSK Van Es deurwaarders
<weg> op 19 augustus 2016 over Van Es deurwaarders in de categorie klachtmelden
Mijn Klacht:
IK SPREK MET MEVROU <weg> UIT SCHIEDAM JIJ BEN 500 EURO GESPELT MOET TE TEURGTEL <weg> EN JIJ BELASTDIEST PAER KEER GELD GEVRAAGTE 2015 TOE IK WONDE <weg> 8B WAAR VOOR NIEMAND GEWEEST BIJ MEE
Gewenste Oplossing:
HET EERST MOSK EEN TANDARTS
DE TWEEDE IS VAN BELASTDIENST 16 04 2015
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |