abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 20:09:09 #201
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157253794
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 05:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen? :')
Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreekt
:')
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 20:38:25 #202
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_157254831
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
:')
Bij een serieuze gokverslaving is Holland Casino dat volgens mij zelfs verplicht
:')
  maandag 2 november 2015 @ 08:59:02 #203
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157263702
quote:
Klacht: Freeway Up Cassis Energy Drink tekst fout! Lidl

<weg> op 02 november 2015 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Na het lezen van de tekst op het bovenstaande product las ik: niet aanbevolen voor kinderen en vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Dit suggereert dat kinderen die niet zwanger zijn het wel mogen hebben. Dit is erg raar om te lezen en kan ernstige gevolgen voor het kind hebben. Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt!

Met vriendelijke groet,

<weg>

Gewenste Oplossing:
Wanneer de tekst aangepast wordt en een vergoeding geleverd wordt door het opsporen van een grove fout die de gezondheid en het welzijn van een kind in gevaar hebben kunnen brengen.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 2 november 2015 @ 09:01:23 #204
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_157263725
quote:
Een vergoeding :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:36:23 #205
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157445991
quote:
Klacht: incasso Guidion

<weg> op 10 november 2015 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Mijn Klacht:
goedenmorgen.ik..vraag.me.af.wanneer.deafspraak.voor.de.incasso.op.de.24.ste.van.iederemaand.gedaan.word.is.van.begin.afgesproken.en.zeg
hierbij.mij.contract.op.bij.guidion.en.anders.stop.ik.ook.met.telfort..mob
06<weg>.bvd

Gewenste Oplossing:
helemaal.niet
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 10 november 2015 @ 12:44:18 #206
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_157446161
quote:
Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.
  dinsdag 10 november 2015 @ 13:50:58 #207
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157447621
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:44 schreef boriq het volgende:

[..]

Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.
Zou.best.wel.eens.kunnen :P
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:47:50 #208
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157468841
quote:
Klacht: over laast van buurman Havensteder

<weg> op 02 november 2015 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Mijn Klacht:
Overlaast van buurman

Gewenste Oplossing:
Overlaast
Overlaast dus :')

quote:
Klacht: 14010 weigert toegang tot ambtenaar, tenzij ik de wet overtreedt.
Gemeente - Rotterdam

<weg> op 11 november 2015 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Mijn Klacht:
vandaag om +/- 10.45 gesproken met mw. <weg>, die beweerde dat ze zonder meerdere persoonsgegevens, die tot evt. identiteitsdiefstal kunnen leiden.
en wat bij wet niet mag om dat door te geven, want zou ze daarna een pizza op mijn naam bestellen dan zou dat ‘mijn schuld’ zijn. ik heb hier al meermaals gelijk in gekregen, inclusief mail dat de opleiders dit aan de nieuwe telefonisten zouden leren. Dat is dus WEER NIET GEBEURD.
De dame weigerde mij door te verbinden, ze zei advies te vragen aan een supervisor, vervolgens zei ze dat ‘iedereen’ (?) weet dat ze niet mag doorverbinden, tenzij ik de nederlandse wet overtreedt

Gewenste Oplossing:
als jullie je aan je belofte houden, dat je telefonisten zo opleidt (of minimaal de supervisors zo opleidt) dat ik als nederlands staatsburger, de ambtenaar van de gemeente waar ik nota bene MOET zijn, ook kan bereiken.
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157470550
Anders schrijf je even een boek in 2 alinea's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:46:16 #210
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157488928
Altijd leuk om klachten te lezen over Light in the Box, met name over de invoerkosten vanuit China :')
Nu eentje met reactie erbij van LITB.

quote:
Klacht: Rekening van UPS Light in the box

<weg>. op 11 november 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn Klacht:
Producten besteld bij Light in the box, normale standaard levering gekozen, ik kreeg ze in twee gedeelten geleverd. Eerst een doosje, daarna nog een zakje, bezorgd via UPS. Nu krijg ik van UPS een rekening voor 18,44 eur omdat de zending uit China blijkt te komen. Op de site staat dat er geleverd kan worden vanuit Europa en nergens stond bij de bestelling aangegeven dat mijn producten uit China zouden komen. Domper.

Gewenste Oplossing:
Ik zou graag die kosten vergoed zien door Light in the Box. Ik ben erg enthousiast over hun producten en heb al vaker besteld, maar dit is nog nooit eerder gebeurd. Ik heb niet gekozen voor UPS verzending, maar moet er nu wel voor betalen.
Reactie van LITB:
quote:
Bericht van Light in the box
1 week geleden - Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in CHina besteld. Iedere klant kan zich hier voor verzekeren bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt! Wij zijn altijd verrast door klanten die zeggen dat ze van niets wisten. Mochten er invoerkosten zijn en de klant heeft zich verzekerd tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane berekend.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 16 november 2015 @ 13:23:13 #211
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157597288
quote:
Klacht: belasting teruggaveeeeeeeeeeeee Volkskrant

<weg> op 16 november 2015 over Volkskrant in de categorie Kranten

Mijn Klacht:
Altijd maar zeiken betaal dit op tijd betaal dat op tijd. Wanneer gaan ze mij/ons terugbetalen?? Jullie hoeven niks te vernieuwen jullie moeten is eerst je volk terug betalen. Ik betaal niets meer hierna en wil je wat vorderen dan zie ik je graag voor mijn deur. Ik zal je niet laten wachten tot maart 2016 je zult het meteen krijgen.

Gewenste Oplossing:
Gewoon betalen en nikste maart 2016. In al die maanden hebben ze geen flikker gedaan
Vooral de teruggaveeeeeeeeeeeee gaat je helpen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 23 november 2015 @ 11:54:50 #212
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157759545
quote:
Klacht: Help Albert Heijn

VerlegenChick12345 op 23 november 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Er werkt een knappe kassière bij Albert Heijn Leyens, help wat doe ik!!

Gewenste Oplossing:
Als hij mijn vriendje is hij heet <weg> Volgensmij
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 26 november 2015 @ 13:46:04 #213
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157833403
quote:
Klacht: Klacht tegen ambtenaar Sociale dienst

<weg> op 26 november 2015 over Sociale dienst in de categorie

Mijn Klacht:
Wij hadden schulden en gingen na de sociale dienst om geholpen te worden toen wij de behandelaar <weg> kregen en hij bestond op dat wij en bewindvoeder <weg> Moesten nemen .Toen begonnen de probleme de Bevindvoeder schrift email zo als heb je gezopen Korte gewoon het leefgeld met de worden ik ben de baas zo dat mij vrouw niet mer op werk kon komen de <weg> vond het goed en wij wouden ook en andere bewindvoeder hebben .Deze kregen wij niet ondanks het in de weet staat dat wij da recht op hebben word ons gezegt dat wij met hem veder moeten anders stopt hij met helpen .ik kreeg van en ongevaal en bedrag en zo dat ik uit de schuld hulp weg wou en ook gedaan heb .Heer <weg> stuurde alle schuldeissers en brief dat wij geld ontvangen hebben en dat bij ons wat te halen is .de klacht welke ik bij de Teamleider gedaan Heb Heer <weg> word niet behandelt .Het zij heel veel mensen welke mij mening zijn en zeggen dat hun tevel macht hebben en dat hun doen en laten kunnen wat ze willen .Klachten van de Heer <weg> Teamleider worden niet behandelt Klacht tegen ambtenaar krijgen wij geen brief over alles email van de Heer <weg> ik beantwoord u email niet meer dan doet hij toch goed zijn best om alles onder de tafel te vegen .
Wij vinden dat het in Nederland niet kan dat mensen die help nodig hebben bijna hun werk kwijt raken en het zo maar maag .
Sociale Dienst Zaltbommel maag gewoon doen wat hun willen en niemand kan da it s aan doen daroom deze Klacht om en keer te kijken of de mensen zijn die ons helpen kunnen .

Gewenste Oplossing:
Onderzoek Van de Sociale Dienst en dat de Klacht in behandeling genomen word van en Hogere distantie
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157952046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Altijd leuk om klachten te lezen over Light in the Box, met name over de invoerkosten vanuit China :')
Nu eentje met reactie erbij van LITB.

[..]

Reactie van LITB:

[..]

Haha, echt hoor. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 december 2015 @ 08:03:59 #215
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158401689
quote:
Klacht: bedoffe vlees Deen

<weg> op 20 december 2015 over Deen in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Beste deen dit.is ruim de 5x dat.ik.rund.vlees moet weg gooie het slaaatbruin.uit.smaakt bedrofen ik koop elke week voor ruim 100euro aan.boodschappen met uitkering op deze manier kan.dat niet.meer.ik.moet.me kindere wel.kunnen voeden

Gewenste Oplossing:
Met cadeu bon.van.deen.om nieuwe bodschappen te kunne. Halen ten waarden van (100)
:')

quote:
Klacht: beelt en geluet Caiway

<weg> op 20 december 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Mijn Klacht:
vaak storing met rtl 8

er zijn al heel wat vervanggen aan de muer kastje tv kabel gekeurt
hdmi niewe kabbel samsung kast met opname vunksi nog niet maar die is net een 1/2 jaar aut en nog stooring voor die prijs wat ik betaal baal ik er wel van met ziggo nooit last heb nu al 3 a4 keer kontakt ge hat montuer lans geweest en nog geen oplossing

Gewenste Oplossing:
als er geen storing is
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator / Redactie FP maandag 21 december 2015 @ 08:09:47 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_158401745
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:49 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF :')
Te dom om te schijten :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 december 2015 @ 16:19:18 #217
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_158412509
quote:
Ik speel al ruim 25 jaar mee en nog nooit is mijn postcode gevallen, je kunt wel roepen jij een auto en jij en jij of wil jij ook een kerst trui dan komen jullie weer om loten bij te kopen maar als je al vanaf het eerste uur mee speeld en je heb nog nooit iets gewonnen alleen maar betaald dan is dit diep triest als je dit ziet sorry hoor dat kan ik niet snappen als jullie niet een keer aan de langs betaalde geen geschenk hebben.

Gewenste Oplossing:

Graag een normaal antwoord bvd
:')
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:36:47 #218
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_158436432
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:19 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

:')
Loterijen zijn echt voor kneuzen die slecht zijn in wiskunde :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 26 december 2015 @ 09:07:26 #219
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158535319
quote:
Klacht: K*nker gekregen door EA! EA Games

<weg> op 25 december 2015 over EA Games in de categorie Computer Games

Mijn Klacht:
Ik heb laatst een potje fifa gespeeld maar ik heb nu helaas k*nker door uw spel. Daarom mag u opk*nkeren. InsAllah krijg je k*nker.

Gewenste Oplossing:
Als ik geen K*nker meer heb maar als EA k*nker krijgt.
Hier krijg ik spontaan oogk*nker van :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 28 december 2015 @ 15:26:23 #220
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158602315
quote:
Klacht: Mijn telefoon repareren Dynafix

<weg> op 28 december 2015 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn Klacht:
Ik zeg nog een keer dat ik op Tijd heb gereageerd u moet uw mailen nog lezen of vraag aan <weg> uw collega met wie had ik contact tot u had mijn telefoon zomaar weggegooien
U kunt alstublief een keer waarheid zeggen want niemand word gedood als u waarheid zegt
Ik heb nergens een nieuwe verzoek gevraagd om mijn telefoon op nieuwe in te stellen . ik heb een keer mijn telefoon gestuurd naar drmobile via hollandsnieuwe in Julie 2015 die heeft naar u gestuurd en factuur is 87,–¤ .De tweede keer dat is de probleem van jullie : drmobile en u . Ik heb niks opnieuw gevraagd .
Waarom kunt u niet de waarheid accepteren en mijn telefoon repareren ?
Ik schrijf nederlands taal niet prima maar alles wat heb ik geschreven zijn helemaal duidelijke , gelukkig voor mij , mijn klachten staan nog op klacht.nl want u houd niet van waarheid daar kunt u nog een keer goed lezen en te begrijpen .
Ik heb altijd en overal geschreven dat ik klaar ben om mijn factuur van 87,–¤ te betalen en wacht ik op uw betalingsregelings om dat te doen . U ben zo gewent om niet waarheid te zeggen dat u altijd iets verkeerd zegt
U zei ook dat meer onderdelen van mijn telefoon zijn kapot . U ben ook niet logisch want als iets zoals een telefoon word zomaar weggooien het is normaal dat het telefoon word meer kapot en WIE heeft dat gedaan ? U . En u weet dat en u wilt mij laten betalen voor uw onverrandwoodelijkheid . Nog een keer NEE
U zei ook dat u kunt niks voor mij doen. Nog een keer u zegt niet waarheid . U gaat mijn telefoon repareren want u gaan niet de eigendom van iemand meer kapot maken en u gaat niet repareren . U weet dat niet normaal is
Ik ga ook niet een ongerepareert telefoon accepteren en u mag niet nog een keer mijn telefoon weggooien maar repareren want het enig keer waar op heb ik mijn telefoon naar u gestuurd in Julie 2015 het reparatie kosten was 87¤ en er was nog niet weggegooien .

Gewenste Oplossing:
De enig en de beste oplossing voor iederen is dat :
ik mijn fout van 87,--¤ betaald en u betaald ook uw fout.Daarna word mijn telefoon gemaakt en terug gestuurd
Probleem opgelost zo simple is het als u eerlijke wil zijn.
Met vriendelijke groet
WTF staat hier nou weer? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_158753590
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF staat hier nou weer? :')
Geen idee, heb het 3 keer overgelezen en snap er nog geen kut van.
pi_158753595
quote:
Mijn Klacht:
Op 1 januari 2016 ben ik in tilburg bij westermarkt bij geldautomaat geld willen storten en kon niet verwerkt worden 10 uur later weer geprobeer lukt het steeds niet toen belde ik klantenservices van abn amro en melding gemaakt met een vraag of nog andere zo automaat in tilburg is kreeg ik antwoord ja in wagnerplein terwijl niet zo is.abn amro vind ik loop 10 jaar achter kwaa bankzaken en ze moeten voor onze mekkelijk maken niet moeilijk elke maan halen ze geld af van onze rekenen voor services waar totaal geen services is.
:')___!
pi_158753599
quote:
Tijdens een bezoek aan het filiaal aan de Haagdijk te Breda werd mij verzocht na afrekenen de winkel te verlaten. Men vond dat ik aangeschoten was. Een hele geschiedenis heb ik achter mij als het gaat om tandartsen en kaakchirurgen. Om mijn gebit schoon te houden en soms enige pijnstilling gebruik werd mij verweten dat ik in beschonken toestand in een filiaal aanwezig was. Een implantatenpaspoort heb ik mijn bezit (tandheelkundig). Aan mijn gebit heb ik onderhoud nodig, meer dan anderen, soms “spoelen” met een alcoholachtige geur. Mondwater.
De politie is inmiddels op de hoogte. Niemand heb ik kwaadaardig behandeld. Afrekenen mocht dan weer wel! Bij een andere vestiging, zie bijlage, kon ik wel inkopen doen. Zonder consequentie. Iets later op de dag. Dat jullie dergelijke idiote type`s in jullie bedrijf hebben is niet te tolereren! Een biertje vind ik lekker smaken, maar geen buitensporig gebruik. Overigens blijkt uit bankafschriften dat ik een reguliere klant ben zonder enige ophef. Betalen doe ik.
:')
pi_158753625
Wat een idioten lopen er ook rond in Nederland :N
pi_158753636
quote:
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:56:07 #226
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158846009
quote:
Klacht: DigiD Onbereikbaar daardoor dikke bekeuring die ik niet kan betalen!!! DigiD

<weg> op 05 januari 2016 over DigiD in de categorie

Mijn Klacht:
Ik heb samen met iemand het studierijsproduct aangevraagd omdat ik niet wist hoe dit werkte. Naar 3 jaar nauwelijks gebruid gemaakt te hebben van did voordeel. En er dus zeker niet bij stil gestaan te hebben dat ik dit zelf moest afmelden kreeg ik een melding op DigiD ik kon dit bericht niet bekijken omdat de website toen niet in de lucht was door werkzaamheden. Een poosje later heb ik dit weer geprobeerd maar wederom was de website niet in de lucht. Toen weer een paar dagen later heb ik mij ingelogd en kwam erachter dat ik een bekeuring had van 95 euro voor het niet opzeggen van mijn pas. ik belde de gene op die mij geholpen had om de pas aan te vragen zij vertelde mij dat ik naar een oplaatpaal moest gaan om mijn amendement op te zeggen. Ik ging met mijn pas naar zoon paal en mijn pas werd geweigerd. Ik keek op mijn pas daar stond het nummer van de ns op ik kreeg van deze vriendelijke vrouw te horen dat ik een nieuw pasje aan kon vragen en dan mijn rijsproduct stop kon zetten. De tijd van het leveren van de pas duurde ongeveer 20 dagen en koste dan ook nog eens 20 euro. Precies naar dit telefoontje kreeg ik nog een bericht in DigiD die ik wederom niet kon openen door dat de website wederom niet in de lucht was. Daarna besloot ik te bellen met DigiD maar kon ze na 5 uur niet meer bereiken aangezien ik toen een baan hat van s, morgens 6 tot s, avond 6. Het zijn lange dagen maar die heb je als bakker.. naar 20 dagen en inmiddels werkeloos te zijn kreeg ik mijn pasje binnen en ben in het dorp naar een oplaatpunt gegaan om mijn pas op te zeggen. Omdat de mevrouw van de ns zij dat ik dit ook even moest controleren op het internet. Ben ik gaan kijken en zag ik nog een bericht van DigiD en heb weer proberen in te loggen maar wederom kon ik er niet in omdat de website niet in de lucht was. Ik belde naar het nummer van DigiD en naar 5 minuten iemand ijdellijk aan de lijn te hebben kwam ik erachter dat ik een verhoging gekregen had van 90 euro waardoor de boeten al op 290 euro was beland toen ik vroeg waarom het 290 euro was als er 90 euro bij op kwam zij de man dat er 2 x een verhoging was omdat er iedere maant een verhoging bij kwam kijken van 90 euro ik heb mijn pas op 15e van de maant opgezegd en kreeg als verassing toch nog een boete verhoging van die maant bovenop. Ik moest deze boete betaalden of een klacht indienen maar het was wel verstandig alvast een betalingsregeling te treffen anders zal het boette bedrag alleen nog maar ophogen. Ik heb een regeling getroffen en heb een klacht ingediend. Een maant later kreeg ik een standard brief met een afwijzing. Waarop ik gebeld heb ik kon nog een klacht in dienen maar dan lieten ze het voor de rechter komen en kost het me nog weer 45 euro ex advocaatkosten . dus dit heb ik niet gedaan want mijn geld is op. Inmiddels zijn we 2 maanden veder en kan ik de betalingsregeling niet meer betalen wan mijn gelid is op. Nu wil ik mij inloggen op DigiD maar dit lukt niet ik kan geen mail aders vinden en ze zijn niet bereikbaar door de weersomstandigheden ik kan ze weer niet bereiken en ik mag dadelijk weer een hoop geld betalen!!

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik met iemand kan kontakten over deze voor mijn nutteloze hoge bekeuring!! En uiteraard als het helle of een groot gedeelte van dit bedrag kwijt gescholden wort.. alles bij elkaar vind ik dit niet mijn schuld dat DigiD niet te bereiken is en mijn bekeuringen belachelijk hoog opschroeven ter wel ik niet tot nauwelijks gebruik heb gemaakt van mijn studie rijstproduct. En helemaal niet in de tijd dat ik er geen recht op het!!!
:')

quote:
Klacht: discremeneren CBR

<weg> op 05 januari 2016 over CBR in de categorie

Mijn Klacht:
Cbr amsterdam
Vandag ben ik voor vierde keer gezakt die komt door mijn eerste examen want die examinatur was een man die was niet net als anderen
Hij was tijdens examen bos en schreuwen tegen mij terwijl ik had geen fouten gemaakt na die schreuwn . En bos heid kun ik niet meer consenteren . Toen heb ik ook aangegeven dat je expres gedan dat ik moest zaken
Wat ik jamaar vind dat mijnrij stuctuur was niet bij dat sls getuige
Masr ik ging van uit dat volgende keer komt goed maar tot nu toe ben ik bang vsn examinateur terwijl ook aardig zijn
Tijdens examen kun ik niet meer concenteren mijn lichaam wordt echt warm en natuurlijk zak ik

Gewenste Oplossing:
Ik wens dat al die kosten dat ik na die examdn heb gemaakt terug krijgen van die man want ik werd als diescremeneerd
d behandelt
:')

[ Bericht 12% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 06-01-2016 07:38:24 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_158892227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')

[..]

:')
Godverdomme wat lopen er ook een stel mongolen in dit land. Niet te geloven :') :') :')
  PR en moderator donderdag 7 januari 2016 @ 03:51:41 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158892353
quote:
"om mijn amendement op te zeggen"
"studie rijstproduct"
*proest* _O-
Fuck the EBU.
pi_158920738
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

"om mijn amendement op te zeggen"
"studie rijstproduct"
*proest* _O-
_O-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:20:59 #230
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158922153
quote:
Klacht: Droom Dirk van den Broek

<weg> op 08 januari 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Hallo Geachte Mev./Heer.

Mijn naam is. <weg> , en helaas moet ik mij nu beklagen, ik vindt dit zo erg
Ik heb een droom cadeau gekocht voor mijn neefje, maar hij kan het niet opladen , staat niet op verpakking, ook niet dat er batterijen in moet, dus wist ik ook niet, dus heb ik binnen de termijn naar de winkel gegaan, en heel netjes uitgelegd , en dit vindt ik nog het ergste ,ik doe al vanaf bas v/d heden boodschappen hier. Maar hoe ik nu bent behandeld slaat alles.. Het is te beschamend. Ik durf de winkel niet meer in gegaan.
Ik dien een klacht in , en het zou goed zijn als het opgehelderd wordt.
Met de vriendelijke groet van, <weg>

Gewenste Oplossing:
O, zie boven, nou als ik de winkel manager kan duidelijk maken ,dat hij klant vriendelijk kan zijn. En zijn houding kan verbeteren. En dat ik de artikel gewoon kan ruilen, nou ik ben benieuwd. Groet <weg>
Droom maar lekker verder :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  PR en moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 17:14:47 #231
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158933327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Droom maar lekker verder :')
En dan ook gewoon niet eens vertellen hóé je bent behandeld :') Wat is je probleem? :')
Fuck the EBU.
pi_158942656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Droom maar lekker verder :')
:')
pi_158943726
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 05:26 schreef Calcio het volgende:

:')
Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcohol :D Maar ik denk dat het in het geval van de klacht niet om die geur ging, maar om gedrag 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158990381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcohol :D Maar ik denk dat het in het geval van de klacht niet om die geur ging, maar om gedrag 8-)
Wth :D
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:49:50 #235
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160037123
quote:
Klacht: niet teveder met oplossing Scapino

<weg> op 19 februari 2016 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Mijn Klacht:
Ik hep twee diabetes keer schoenen aan zelfkant kapot gaan binnen4maanen en bij winkels ik geen bon meer dan kunnen nix mee hoop dat ik wel dat diabetes fons niet goed test

Gewenste Oplossing:
Jammer geen kas bon meer heb ik ben blij met zakje paas ie
Lekker duidelijk zeg :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:37:26 #236
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_160043004
Is Scapino de 19e niet failliet gegaan?
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:17:13 #237
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160063398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:37 schreef mime_negert het volgende:
Is Scapino de 19e niet failliet gegaan?
Dat klopt, maar dat was op 8 januari.
Op 19 januari is er een doorstart gekomen nadat Scapino is overgenomen door Ziengs Schoenen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:59:09 #238
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160197812
Er onsamenhangend verhaal :')

quote:
Klacht: ONSAMENHANGEND AFGEDAAN MAAR NIET MEE WEGGEKOMEN.. Arriva

<weg> op 18 februari 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
ZOJUIST ZIE IK HET VERLOOP VAN MIJN INGEDIENDE KLACHT VAN 18-2-2015 OVER GEDRAG VAN CHAUFFEUSE ARRIVA.

VANWEGE HET KRIJGEN OP MIJN SCHERM VAN DIT BERICHT, KON IK DEZE HERINNERINGEN VAN GEMEEN ASOCIAAL GEDRAG VAN ARRIVA & SOMMIGE VAN HAAR CHAUFFEURS TERUGVINDEN:
Ik heb net een klacht geplaatst op Klacht.nl over Arriva ! Zie http://bit.ly/1AEllE8 via @KLACHT

ARRIVA HEEFT MIJN EMAILADRES OMDAT NODIG WAS REGELMATIG!!! MELDING TE DOEN VAN WILLENS EN WETENS BEWUST LICHAMELIJK LETSEL TOEVOEGEN DOOR STEEDS EN ONNODIG ABRUPT OP DE REM TE TRAPPEN. DIT WAS EEN SPELLETJE GEWORDEN VOOR SOMMIGE NIET ALLE CHAUFFEURS. ER WAREN VEEL MEER MENSEN DIE OOK LAST HADDEN VAN DEZE RARE SNUITERS. HIER ZIEN WE MET Z’N ALLEN DAT DIEGENE DIE DURFT OP TE KOMEN VOOR NORMAAL GEDRAG, DOOR DOM GEDRAG MEENT SERIEUZE REIZIGERS MONDDOOD PROBEREN TE MAKEN. ARRIVA, U ZET UW BEDRIJF GIGANTISCH VOOR SCHUT, PROBEER VERSTAND TE GEBRUIKEN!

Gewenste Oplossing:
WE ZIEN MET Z'N ALLEN DAT IEDEREEN EN <weg> WEL DE KLACHT BEGRIJPEN EN SERIEUS NEMEN MAAR ARRIVA VIND HET WEER NODIG DE SPIERPROBLEMEN TE ACCENTUEREN, DIE CHAUFFEURS AAN MIJN GEKNAKTE NEK KONSTANT BEWUST VERERGERD HEBBEN..

IK EIS AL MIJN KLACHTEN AAN ARRIVA OPGELOST TE ZIEN:
DAT IS ZOALS IK OVERAL IN EMAILS DIREKT AAN BEDRIJF ZELF HEB LATEN WETEN DE BETREFFENDE CHAUFFEURS TE SPREKEN ZODAT DIT MISHANDELEND GEDRAG STOPT. I.P.V. DAARVAN DOET ARRIVA MEE. DIT HEEFT OPLOSSING VERHOOGD NAAR HET BETALEN VAN ARRIVA JAARABONNEMENTEN EN AL MIJN MEDISCHE KOSTEN SINDS DE EERSTE KLACHT.
UITERAARD EEN ONTMOETING MET DE GROEP OVERTREDERS HOORT HIERBIJ ZODAT DIT CHRONISCH MISBRUIK AFGEHANDELD IS.
Eerdere klacht van zelfde persoon:
quote:
Klacht: CLAIM + OPVRAAG VAN CAMERABEELDEN LIJN 111 BUS 8933 9.08 uur op 18-2-2015 STAMPERSGAT VLEKKEPLEIN NAAR ROOSENDAAL ROSELAAR CAMERABEELDEN
Arriva

<weg> op 18 februari 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
heb multihandicaps 12 JAAR IN WAO
KWAM 0.35 TEKORT VOOR DAGKAART
CHAUFFEUSE WEIGERDE MIJN AANBOD DIT OP DE TERUGWEG TE BETALEN SIMPEL BUSNR DOORGEVEN AAN DE ONTVANGENDE CHAUFFEUR
ZE VERPLICHTTE ME EEN DUURDERE DAGKAART TE KOPEN.U ZIET DAT ZE
MEERDERE KEREN GAAT RIJDEN TERWIJL IK STA ZOGENAAMD OMDAT ZE ANDRRS TE LAAT ZOU KOMEN TERWIJL BUSSEN OP ELKAAR WACHTEN QUA AANSLUITING.
OP OUD GASTEL STOND ZE MINUTENLANG STIL..

RACED OVER DREMPELS EN
ER EEN SLEURBUSRIT VAN MAAKT WAARBIJ DE KLANT ER NIET TOE DOET IK ZAG DAT ZE BEWUST DOOR KUILEN STUURDE IPV OMZEILDE

DIT IS WRS DEZELFDE CHAUFFEUSE VAN DE KLACHT DIE DEZE ROUTE REED VAN DE KLACHT VAN 24-12-14

Gewenste Oplossing:
ALS DIT VERNIETIGEND GEDRAG STOPT
Reactie van Arriva:
quote:
1 jaar geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Het verhaal komt een beetje onsamenhangend op mij over, maar ik begrijp dat de chauffeuse sowieso te hard en te wild reed. Daarnaast wilde ze dat je gewoon het volledige bedrag betaalde en ging ze niet op jouw voorstel in om dit ontbrekende bedrag van 0,35 cent op de terugweg te betalen waardoor je uiteindelijk een duurdere kaart moest kopen? Heb ik het zo correct samengevat? Helaas kan ik de klacht van 24 december, waaraan je refereert niet meer terugvinden. Ik kan dit incident melden in de regio zodat men hier actie op kan ondernemen. Ik moet dan echter wel zeker weten of ik je klacht goed en volledig heb begrepen. Groet, ^DK Webcareteam Arriva
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:27:48 #239
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160201454
quote:
Klacht: Opstoken Stichting Dimence

<weg> op 25 februari 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Mijn Klacht:
Onze langs is mijn ex zoon <weg> circa 9 maanden onder behandeling bij <weg>
Die heeft hem verteld dat hét probleem dat hij heeft door mij komt waar door ik nu de grootste ruzie heb maar als ik aan <weg> vraag
Waarom dat zo is geeft ze geen gehoor. Belachelijk ze kent me helemaal niet
maar verteld wel door dat ik kontact heb gezocht om te vragen hoe zij aan deze wijsheid komt wel door aan mijn ex zoon ze heeft mijn leven met deze laagste streek die je maar kunt bedenken kapot gemaakt

Gewenste Oplossing:
Ik vind dat deze persoon per direct stopen moet met dit soort werk voor dat ze nog meer mensen de vernieling in helpt
Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_160201608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?
Onze langs :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:27:43 #241
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160372374
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:43:35 #242
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_160372713
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt :')
Link!
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:55:17 #243
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160384509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt :')
Die had ik ook al gelezen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:57:13 #244
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160384531
quote:
Klacht: raar telefoonnummer MKBusiness

<weg> op 02 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn Klacht:
iemand van het nummer 02 <weg> heeft me opgebeld… en zei me dat ik kon meespelen aan “euromillions”… met meerdere mensen…
ze wouden mijn bankrekeningnummer winnen… en gaven hun internetsite “www.europelottery.eu”…
de mensen op de foto van de site… zijn de “lookalikes” van mijn buren… die op nummer <weg>… in <weg> Ramsdonk… in België leven :-) raar maar waar 😉 het zijn telepatische engels… Jehovahgetuigen die telepathie gebruiken voor de “mariage forcé de Molière” om u te forceren… multi Bella te neeuuken ! ik ken die schurken en hun strategies !! de muppet show is between us :-) De Goden daarboven put added dolls between us ! het zijn echte demonen 😉

Gewenste Oplossing:
ik ben niet tevreden !!
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 14 maart 2016 @ 12:15:57 #245
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160657328
quote:
Klacht: over rasitis medewerker van de tram Traffic Control

<weg> op 14 maart 2016 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Mijn Klacht:
pv-Nummer 3911000561 overtrading nummer 1
datum-14/3/16 11.08hr
geachte, medewerker van de tram op gemeld nummer boven op jullie college was onvriendelijk was juist pas ingestapt op tram. zij kwam tegen mee zeggen heeft u pass mijn antword was neen ben juist pas opgestapt en ik ga nu sms door sturen naar lijn maar zij weigert het dat zij mee niet gezien had. ik juist opgestapt was en zij heeft mee zonder reden boete geschrijven en heb nog gevraagd voor aan tram chauffeur t vragen maar zij wou niks vragen aan hem zij was onvriendelijk begon t schreuwen op mee in tram was redelijk druk op tram was mijn fout niet dat zij mee niet gezien had met in t’stappen in tram

Gewenste Oplossing:
als ik juist antwoord op mijn vraag krijgt
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:53:50 #246
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160861414
quote:
Klacht: paria van het bedrijf post.nl PostNL

<weg> op 20 maart 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht:
Ik werkte mij kapot stond altijd klaar werd belaagd door vermomde personeel van tnt <namen verwijderd> die zich voordeden als super criminelen die mijn buurvrouw aanzette tot lawaai ..ze zat in de wapenhandel ..moest mijn toevlucht zoeken naar ijsland om zo anderasom-post op te zetten …want is handwerk …krijg ik een delta rekening onder mij neus geduwd van 7000 euro en verlies mijn eigen bijdrage geen stroom geen gas geen water

Gewenste Oplossing:
als alles goed is en ik normaal werk verdiend
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:29:13 #247
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161195513
quote:
Klacht: slechte reklame Jupiler

<weg> op 05 april 2016 over Jupiler in de categorie Bier

Mijn Klacht:
Hallo, ik wil van de actief genieten van een krat kopen en de2 de aan de helft van de prijs tot ik in de smatch in ede bij haaltert ging
Daar is niks reklame alles de volle pot mogen betalen de mensen op het verkeerde been zetten ja

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reklame overal hetzelfde is
Ik heb ne 2 bakken gekochte maar aan de volle prijs
Een schande
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:31:30 #248
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161544070
quote:
Klacht: Reclame moederdag HEMA

<weg> op 19 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Mijn Klacht:
Alsjeblieft haal deze reclame van de tv. Hoe kunnen jullie dit doen? Moeders die er niet meer zijn kan je toch geen nagellak kado geven? Of hebben jullie een speciale postnl naar boven want dan wil ik wel wat meer versturen dan nagellak naar mijn moeder. Echt belachelijk.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reclame weg is. Jullie is gaan nadenken. Want dit is niet de eerste reclame waar jullie problemen mee hebben.
Omdat de moeder van klager overleden is mag de hema geen reclame meer uitzenden voor moederdag :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:52:44 #249
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161567916
Ook een leuke :')

quote:
Klacht: Tv telfoon home sinmazet Media Markt

<weg> op 19 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn Klacht:
Ik ben nu al paar keer media markt geweest keer op keer loopt het mis koop daar voor eerst met mijn vrouw tv en home sinmaset na 1 dag leuk denk iets gekocht hebben tv stuk heb uit eindelijk nieuw van ze gehart toen home sinnema stuk 4 a5 keer achter elkaar nu weer tv ik na winkel en ben op schoftig manier behandelt en ga zo maar door die mensen denk leuk vind elk weel winkel moet rijden kapot spul en steeds tv kast duiken schil betalen betaal automaat daar pff en kom daar krijg me groot mond en slecht behandelt door media markt slecht spreken over hun houden hun werk hoe ze met mensen omgaan moet tv op sturen duurt zeker maand zit zonder tv en betaal 1000 voor tv na binnen half jaar stuk is geld zelfde telfoon paar treug geweest accu porobleem zelfde werk wijzen doen allemaal niks aan terleugesteld ben ik vrouw over media markt doetichem

Gewenste Oplossing:
Na een eerlijk oplossing en oplossing waar ook voorbetaalt en niet op deze manier ben echt boos kwaat en terleugestelt in media markt doetichem dat zo met klante om gaat
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:56:18 #250
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_161567957
Pff hoe kunnen die mensen zo schrijven... ;(
pi_161649152
quote:
Denk je een zak patat te kopen die recht uit het vet komt!
Krijg je frites die al koud waren, daarboven op koude mayonaise maakte het niet veel beter
Oké ik had terug moeten gaan maar het was erg druk.
Jammer maar geen patat meer in de Efteling.
pi_161654619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:26 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

:')__! Hardop
pi_161654699
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

:')__! Hardop
Nog eentje:

quote:
Mijn Klacht:
Ik moet geregeld mijn dochter afzetten ze moet het hele stuk lopen van de parkeerplek naar de ingang en bij de hotel ingang word ze ook niet doorgelaten ook al heeft ze een abbonement
Vraag 2 tot hoelaat blijven de slagbomen open staan is daar een tyd voor anders moet ik uitrij munt kopen belachelijk dus

Gewenste Oplossing:
als ik tot de ingang kan rijden zou al veel goedmaken of bij de hotelgasten ingang kan afzetten en daar naar binnen kan
pi_161654764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')

[..]

:')
_O_ _O-
  zondag 1 mei 2016 @ 10:00:05 #255
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161841207
quote:
Klacht: JULY ANDER KEER NIET SUTUREN MJ PILLIN OF ZO IETS Alektum incasso

<weg> op 30 april 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Mijn Klacht:
kreeg 30 april 2016 thuis vaN HORSEPOWER IETS WAT IK GEHEEL NIET HAD BESTELT MET REKENING VAN 169 .00 EUR BETALEN IK WIL PAKKET RETOUR AFZENDER.MAAR IK WEET NIET WELKE ADRES.IK GA DUS HELAMAL NIETS BETALEN IETS TOE

Gewenste Oplossing:
HET MJ ADRES <adresgegevens verwijderd> .IK BEN NIET TEVREDEN JULIY
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 15 mei 2016 @ 03:29:39 #256
450442 Wenteleef
Wenteleef
pi_162208856
Mijn Klacht:
Vd week 2 p pall mall rood a 50 gr gekocht
8.20 pstuk
Terwijl ik verleden week per pakje 7.20 betaalde
Hoe kan dit verschil nu ineke 1e per pakje omhoog gegaan zijn.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik dit op de oude prijs kan roken

Ineke 1e per pakje?
heroes always get remembered but you know legends never die.
  zondag 15 mei 2016 @ 03:35:39 #257
450442 Wenteleef
Wenteleef
pi_162208900
Over de McDonalds

Mijn Klacht:
Hoi beste mensen ik vind het hygiëne belangerijk maar jullie draagen geen hand schoene dat vind ik niet lekker fris en ik stond bij de mac gister en toen de der iemand zen vinger in zen mond en ging gwn verder met eten maken sorry maar vind ik vies

Gewenste Oplossing:
Gister

Hygiëne goed schrijven maar dragen, belangrijk, zijn en handschoenen niet... :')
heroes always get remembered but you know legends never die.
  zondag 15 mei 2016 @ 07:32:36 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162209381
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 03:29 schreef Wenteleef het volgende:
Mijn Klacht:
Vd week 2 p pall mall rood a 50 gr gekocht
8.20 pstuk
Terwijl ik verleden week per pakje 7.20 betaalde
Hoe kan dit verschil nu ineke 1e per pakje omhoog gegaan zijn.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik dit op de oude prijs kan roken

Ineke 1e per pakje?
"Hoe kan dit verschil nu in één keer (of ineens) ¤ 1,= per pakje omhoog gegaan zijn."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 mei 2016 @ 17:38:32 #259
450442 Wenteleef
Wenteleef
pi_162223102
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 07:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

"Hoe kan dit verschil nu in één keer (of ineens) ¤ 1,= per pakje omhoog gegaan zijn."
Ohhh zo, ik snapte hem niet. Thanks!
heroes always get remembered but you know legends never die.
  maandag 16 mei 2016 @ 09:57:02 #260
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_162238117
quote:
Klacht: over mijn oude aboniment niet totaly dicht Vodafone

<weg> op 15 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn Klacht:
Ik was Klant van vodafone 2 jaar contract van december 2014 tot december 2016. Mijn opdracht is afgewerkt, maar ik spreek met werknemers, ze zeggen dat mijn telefoon is geblokkeerd en ik moet ¤ 163 betalen en alles is van en eindig en ik Didit. Ik wil opnieuw om nieuwe orde van de winkel, maar zij weigeren mij nieuw contract voor onother phone.Please u zijn corect mijn oude abonimet totaly, dus ik kan nieuwe abonimen te maken. mijn oude aboniment nummer is 06-<weg>. en mijn e-mail <weg>@ hotmail. com.
Dit is mijn nieuwe Costomer nummer <weg>

Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden, omdat de bloked van het oude contract van invloed op mijn nieuwe bestelling. Corrigeer alles en laat me nieuwe bestelling plaatsen.
:')

quote:
Mijn Klacht:
Ik heb niets besteld en krijgt rekening van fitkiller ik de spullen weer opgestuurd ik maak een politie zaken recht zaak

Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden
Maak maar een politie zaken recht zaak :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:35:15 #261
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_162459093
quote:
Klacht: wanbestuurders energiebedrijf Essent

<weg> op 04 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Mijn Klacht:
———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: <weg>
Datum: 3 mei 2016 10:29
Onderwerp: Fwd: Bericht van Essent
Aan: <weg>

———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: <weg>
Datum: 3 mei 2016 10:29
Onderwerp: Re: Bericht van Essent
Aan: Essent

3-5-2-16

Neen: u heeft mij niet goed geïnformeerd, en ik word door uwent bedrijf niet netjes geholpen.

Hierbij heeft het bedrijf Essent contactbreuk gepleegd, op mijn driejarig contract afgesloten op: 1-11-2014.

En wat doet u!

U laat <weg> op haar tijdig betaalde maand facturen zogenaamd afsluiten, en met een hoop kabaal en agressie vuurt u Enexis op <weg> af. Op haar betaalde maandfacturen! En dan komt u met de innige vrienden der Regiopolitie, en uit dit rapport blijkt dat u in samenhangend dit alles in voorgenomen handelen te zijn bekronkeld, en om <weg> ten schande word gezet in het openbaar in de winkelstraat. En <weg> heel wel haar facturen heeft voldaan aan Essent, en die dan wel worden behouden, en niet erkend als keurig verrichte betalingen.

Verder laat de politierapportage blijken dat u met samenhangende bedrijven <weg> opzettelijk te schande laat zetten, en achter de rug om van <weg> alles in werking heeft gezet: om <weg> te laten ontruimen. En dat een niet erkend energiebedrijf de opdrachtgever is om <weg> zogenaamd af te sluiten> Het GGZ. ik heb met dit crimineel bedrijf niets van doen. En dat is dan het energiebedrijf Essent, Enexis die zegt: de energieleverancier te zijn aan burgers, en in feiten: loopt u uwent klanten te verhandelen aan criminelen GGZ. Pur Sang!

Ik ga deze gehele zaak voorleggen aan de edelachtbare waarbij ik op 14 april 2016 een uitgebreid gesprek over bovengenoemde delicten heeft plaatsgevonden. Want zo gaat het energiebedrijf en netbeheerders niet met mijn persoon om.

Betaald is betaald!

En allen schade die ik <weg> door uw wanpraktijken heb geleden, en allen bijkomende administratieonkosten die hierdoor zijn ontstaan van bovengenoemde delicten en terreuraanslagen eis ik op.

Hoogachtend,

<weg>

Op 2 mei 2016 14:30 schreef Essent :

Bericht van Essent

Uw klantnummer: 0171437182

Inloggen Mijn Essent

Essent

Bericht van Essent

Klantnummer: <weg>

Beste mevrouw <weg>,

Naar aanleiding van uw e-mail geef ik u hierbij graag een antwoord.

In uw e-mail geeft u aan dat er dingen hebben gespeeld met Enexis en Essent. Hierdoor moet u wachten op uw jaarafrekening en eist u een schadevergoeding. Wij hebben al meerdere keren u geïnformeerd over de procedures vanuit Essent. Er heeft ook al een correctie plaatsgevonden en hier bent u al over geïnformeerd. Indien het zo is dat er inderdaad nog zaken afgehandeld moeten worden in verband met de meters dient u dit op te pakken met Enexis. Wij zijn momenteel geen partij in deze zaak. Zodra wij een verzoek krijgen van de netbeheerder, dan pas komen wij in beeld.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 0900 1550 (0,35 euro per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur.

Met vriendelijke groet,

<weg>

Essent Klantenservice

Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als het energiebedrijf zich gedraagt als een energieleverancier aan hun klanten, en niet dat achter klanten hun ruggen en openbare vergaderingen worden gevoerd op allen tijdige en netten bankbetalingen aan Essent, en om dan hun klanten aan het GGZ te verhandelen. Pur Sang!

De allen hieruit voortgekomen onkosten worden door Essent volledig vergoed! dat zijn: advocaten onkosten, 183,00 euro, dat zijn 240,00 euro bel en administratie onkosten in deze zaak.

Daarbij vorder ik een schadevergoeding op van: Art: 05, 261-271 Sr.
Laster, Belediging, Smaad, in het openbaar! Verder heb ik het recht opeen vergoeding opdat de nabetaling van mijn eindejaar afrekening 2015 negen volle maanden heeft voortgeduurd, eer dat Essent tot uitbetaling overgaat. Ik vind dit bedrijf te ranzig voor woorden. En de schade die hiermee word aangericht op mijn persoon door Essent, Enexis, en betrokkenen. Is ongepast!!! Zo ga je niet met mij om.
Hieronder de oplossing van Essent.

quote:
Geboden Oplossing:
Beste <weg>,

Wij hebben uw klacht behandeld op 8 april 2016. Op uw verzoek hebben wij ook contact gehad met uw advocaat. Wij zijn van mening dat wij u een passend oplossingsvoorstel hebben gedaan. Helaas gaat u niet akkoord. Verder dan de reeds geboden oplossing zal Essent niet gaan.

Met vriendelijke groet,
<weg>
Essent Webcare
Hieronder reactie van klager
quote:
<weg> Heeft op 04 mei 2016 om 12:01 geantwoord
Neen: want ik heb onnodige onkosten moeten maken dat zijn: 183,00 euro advocatenkosten, hierbij beltegoeden en administratieve onkosten. En dit had zowel Essent alsmede Enexis heel wel kunnen voorkomen, want ik had op 1-11-2014 een driejarig contract afgesloten met Essent, en dan komen onwillekeurig derden vanuit gemeente Delfzijl, en in samenhangende overheidsorganen die het niet kunnen verkroppen dat <weg> een woning heeft, waarbij voornoemde haar het wonen in groepsverbanden onmogelijk maken. En dit door het aanhoudend getreiter heb ik mijn lamp aan worden dit in het openbaar allen bovengenoemde geraadpleegd, zijn mijn lichten uit ook dan moet dit in het openbaar worden gemeld. Het is te schandelijk voor woorden, hoe energiebedrijven wel allen maandpremies tijdig ontvangen, en het gebruikersrecht zodanig word ontnomen. Ik betaal voor mijn diensten, en het rechthebbende om hier ook gebruik van te maken. En dat Essent, Enexis, politie, gemeentelijke bestuursorganen en het GGZ als Macht inroepen is te triest voor woorden. ik heb met het GGZ niets van doen. En ja dat was me al duidelijk dat er met de advocaat onderlinge afspraken zijn, vandaar dat ik mij gedwongen \"vrijwillig maar moet melden bij het Leger der Hel (heils) te Hoogezand. dit is echt bespottelijk voor woorden!!!
En neen: ik meld mij niet als zwerver aan, ik heb het recht op een woning en het bestaansrecht in de Nederlandse Staat ART: 1-10 geld voor elke Nederlander!!! En het is duidelijk dat ik niet meer met een energie te maken heb, als met bedrijven die zeggen die energieleverancier zijn en het niet zijn. Ze verhandelen hun klanten op grove leugens aan GGZ criminelen, zie Jesse van wierem, die kan het niet meer navertellen!!! En ik word van allen kanten hierin Delfzijl opzettelijk extreem belaagd zowel op mijn betaalde maandpremies als dat ik opzettelijk onder de zware armoedegrens word gehouden, door gemeente Delfzijl, en zijn aanhangers. En nu uit wraak worden meters uit mijn woning gedreigd te halen opdat ik mijn niet aanmeld bij het Leger der Hel( Heils). En de advocaat de zijde van zijn cliënt behoort bij te staan laat zijn oren naar de macht hangen, en dat is een zeer kwalijke zaak!!! Het behoort de plicht van de advocaat te zijn, zo zei ook de edelachtbare.

En Essent is verplicht om mij al mijn onnodige onkosten die hieruit zijn voortgekomen te vergoeden. want Essent heeft contractbreuk gepleegd. Niet ik!!!
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_162459575
wow die is ver heen :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:21:23 #263
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_162558660
quote:
Klacht: Ik ben heel erg kwaad Holland Casino

<weg> op 28 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Mijn Klacht:
Ik ben zo kwaad dat ik veel wil zeggen dat jullie niet zou fijn vinden om te horen maar ik ga me best doen om te kunnen nu uitleggen wat aan de hand is allemaal… Jullie en jullie bedrijf hebben allemaal schijt aan u bezoekers gasten of wat dan ook… Ik vind dat de duivel speel van jullie dus Roulette helemaal nep is dus dat word niet eerlijk gespeeld bedoel ik en de personeel bevalt mij niet vooral die kale hoofde en zo met blonde haren vrouw ben hun namen kwijt , de non verbale communicatie en soms ook de verbale is niet normaal. ik vind sommige mensen rasistish ik snap niet hoe kunnen Zoke mensen in zo plek werken. Jullie dus De Holland casino Nijmegen !!! Gaan mensen leven kapot maken dan kan jullie rustig gaan slapen, ik vind of misschien jullie zijn illuminatie of zo… IK BRN IN DEZE MAND 6 OF 7 keer of meer NAAR HOLLAND CASINO IN NIJMEGEN GEWEEST ALLEN DEZE MAND HE ELKE KEER 1000 misschien of 1500 euro verloren zonder na te denken waar ik mee bezig ben. Ik ben een gokverslaafde denk ik ven nu in behandeling in verschillende plekken zonder te beheersen heb ik geld uitgegeven terwijl ik het niet mog doen ik kan me huur niet betalen ik kan niet gaan eten drinken roken en cetra dat is verslaving he ik ben zo vaak gesproken door jullie collega’s als jullie zien dat mens verslaafd is Wrm laat jullie nog binnen ? Ik heb gezondheid problemen gekrijgen door gokken. Hier voor heb ik 1 jaar verbod gekrijgen van jullie maar nu heb ik zelf aangevraagd is niet normaal wat jullie doen denk zelf na als je gaat 6 of 7 keer gokken en elke keer duizend of soms meer hoe kan je na zoveel geld te spelen niet eens klein beetje van je geld terug krijgen winnen… Jullie krijgen miljoenen ik wil graag mijn geld terug dat ik kan me huur betalen en eten… Ik ben heel erg kwaad ik vind tog dat niet eerlijk gespeeld word kan jullie ook kameras terug draaien kijken allemaal. Ik ben zo kwaad dat jullie kunnen niet voorstellen.

Gewenste Oplossing:
Als ik me geld terug krijg dat ik me huur kan betalen en eten dan is goed en wil nooit meer niet binnen komen het gaat niet goed!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:28:38 #264
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_162562874
Godver :') _O-
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 13:42:37 #265
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_162563130
Leuk, die vluchtelingen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:26:19 #266
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_162688115
Drama omdat de Chicken Sensation niet meer wordt verkocht bij McDonalds :')

quote:
Klacht: Chicken sensation uit het assortiment! McDonalds

ChickenSensation op 02 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Mijn Klacht:
Ik ben zo verdrietig! van mn a propos, ik baal ik haat het leven! waarom???!! ik eet dat elke dag! elke dag of chickensensation of BigMac duhhh… nee ik na dit dit niet verdragen een dag geen Mac een dag niet geleefd! Dat zeg ik altijd hahahahha!! dus wat gaan we doen doen?? Hoe gaan jullie dit tegmoet komen? Je denkt ik overdrijf en een drama Queen ben?? ook goed! ik ben 35 en kan niet zonder mn vaste eetgewoontes wat ik eet etc. mn maag rammelt en heb er nu al weer zin in!! nee Ik ben nog niet boos maar erg verdrietig nee echt!

ps. dus nu nooit meer chickensanation?? dus vanfa nu alleen maar bicmaccie das altijd nr1!!!! maar mn chicken…ik ga je missen …

afzender <weg>

Gewenste Oplossing:
ik wil 1 jaar lang gratis Bic Mac eten. Jah dat wil ik.
En de gewenste oplossing :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  PR en moderator donderdag 2 juni 2016 @ 15:42:16 #267
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_162694027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Drama omdat de Chicken Sensation niet meer wordt verkocht bij McDonalds :')

[..]

En de gewenste oplossing :')
Dat klinkt als een dikke autistische Priscilla ofzo :D
Fuck the EBU.
  donderdag 2 juni 2016 @ 16:11:50 #268
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_162694821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat klinkt als een dikke autistische Priscilla ofzo :D
Elke dag dat eten. :') Het moet haast wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:38:57 #269
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_162809724
quote:
Klacht: Geen respect voor medewerkersLidl

<weg> op 06 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Mijn dochter is in apriel begonen met werken bij lidl in Valkenswaard zij was echt blij van en trots, vorige week geeft zij fout met de plenieng gehad en zij wist niet dat zij moet werken, toen krijgt zij telefon van filialmenager hij was heel erg arogant en heeft zo geschrieuwd dat mijn man geeft dat in woonkamer gehoord, hij geeft mijn dochter gefragt – warom ben jij niet op het werken? Mijn dochter geeft gezecht – sory ik wist niet maar ik woon in de buurt en ik kan in 5 min. Langs kommen zij geeft angekleden en snel naar werk gegaan om exiuz anbieden en blijven werken, maar de filiaalmanager was nog steeds arogant en heeft gezegd – gaa weg ! Ik wil met jouw niet praten kom vrijdag voor een gespreek- verschrikkelijk! Mijn dochter is huilend naar huis gekomen ik was echt boos en ben nog steeds. Het is bij lidl geen respect voor mensen hoe kan man zo met mensen praten ik kom noit meer naar lidl voor bodshapen mijn familie en vrienden ook niet.

Gewenste Oplossing:
........
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 16 juni 2016 @ 22:09:25 #270
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_163073405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:38 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
'Mijn dochter gefragt' dus is ze nu doodgeschoten?
Forza TOP Oss
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:05:29 #271
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_163369797
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:38 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Dit had ik dus ook :') _O-
pi_163633194
Wat ik nog het minst begrijp is dat men denkt dat dit dé manier is om bij een bedrijf te klagen

Neem bv dit

Mijn Klacht:
Het is niet mogelijk om je retourstand door te geven van energielevering via zonnepanelen.

Gewenste Oplossing:
Als NLE de mogelijkheid geeft om retourstand aan te leveren.

:') Ga lekker een brief schrijven naar het bedrijf ipv op een externe site klagen
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:07:53 #273
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_163880900
quote:
Klacht: Klacht namens Dhr. <weg> Slangenreizen

<weg>@yahoo.com op 20 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn Klacht:
Geachte heer, mevrouw

De heer <weg> is bij mij op het Juridisch spreekuur verschenen met een klacht over Slangenreizen.nl. De opstapplaats van meneer is gewijzigd en nu met hij et 13 personen zonder dat er OV beschikbaar is reizen naar Amersfoort. Meneer heeft met collega <weg> gesproken en na een wat heftig gesprek heeft <weg> de haak erop gegooid, meneer <weg> is hier niet over te spreken en wilt u hiervan op de hoogte brengen.

Verder heb ik uw algemene voorwaarden bekeken en heb gezien dat de heer daarmee akkoord is gegaan en dat er wat dat betreft geen mogelijkheden openstaan. Ter compensatie heeft meer een vergoeding ontvangen om te reizen naar Amersfoort.

Indien u van mening bent dat de heer <weg> onheus bejegent is telefonisch, verzoek ik nog eens contact op te nemen met hem en dit verder uit te spreken.

Met vriendelijke groet,

<weg>
Leger Des Heils Apeldoorn
06-<weg>

Gegevens van de heer <weg>:

<weg>
<straat en huisnummer>
<postcode> Apeldoorn

Telefoon: <nummer>
Boekingsnummer: <weg>

Gewenste Oplossing:
Als opstapplaats vanaf Apeldoorn.
en meneer <weg> de haak straaf krijgen
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:33:22 #274
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163883385
quote:
Juridisch spreekuur van het Leger des Heils ? Is Dhr. <weg> dakloze ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:04:19 #275
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_163885710
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:08 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Twee klachten waar ik alleen maar met :') kan reageren.

Klacht 1:

[..]

Eerste reactie bedrijf:

[..]

Oplossing bedrijf:

[..]

Klacht 2

[..]

Eerste reactie

[..]

Oplossing

[..]

Godkelere :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:21:03 #276
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_164179623
quote:
Klacht: geen goor mijn aanchifte <weg> Ayden

<weg> op 02 augustus 2016 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten

Mijn Klacht:
Besten mw. mijn heer

ik heb 13-11-2013 aangifte gedan bij politie bureau in Rijswijk vanaf aangifte heb ik totaal 45 x gebel Elek keer vertelsels dat Toeareg gebeld zo voorden ik hoort niets ging ik weer bellen afgelopen wek heb ik veer gebel mij voord vertel dat doses gesloten zijn

dus mijn aangeeft helemaal niet in behandeling

ik begrippen niet als zo is waarom hebbes mij niet verteld ik blijf bellen plus ik ben mijn zaak kwijt tussen tij mij en mijn personele voorden bedreigd

afgelopen mandag de gene heb mij wier lopen bedreigen mij veerde vertel da hij hogen mensen kende bij de politie daarom mij aangifte niet behandeling opgenomen

ik ga bijen golf vat hij verteld om dat ik bij politie belt voord vertel dat zo terug gebeld voord belles niet terug

hebbes mij 3 jaar in lijnde gehouden
en Nu afgelopen mandag mij lopen dreigen als ik voor vrijdag 5 -8-2016 geen papier afgeeft of verklaring Tekin ander snijmes mij mee kome niet mier terug

ik hop hier ic aan gedan voor in houd mijn verhaal zier proces verbaal nummer <weg>
mijn tel.<weg>

met vriendelijke grote,

<weg>

Gewenste Oplossing:
als de probleem opgesloten is
WTF staat hier nou weer :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_164195337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:21 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF staat hier nou weer :')
Ze hebben hem 3 jaar in de lijndje gehouden :'(
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:26:04 #278
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_164674948
quote:
Klacht: MOSK Van Es deurwaarders

<weg> op 19 augustus 2016 over Van Es deurwaarders in de categorie klachtmelden

Mijn Klacht:
IK SPREK MET MEVROU <weg> UIT SCHIEDAM JIJ BEN 500 EURO GESPELT MOET TE TEURGTEL <weg> EN JIJ BELASTDIEST PAER KEER GELD GEVRAAGTE 2015 TOE IK WONDE <weg> 8B WAAR VOOR NIEMAND GEWEEST BIJ MEE

Gewenste Oplossing:
HET EERST MOSK EEN TANDARTS
DE TWEEDE IS VAN BELASTDIENST 16 04 2015
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_164675102
quote:
Rip Nederlands :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')