quote:Denk je een zak patat te kopen die recht uit het vet komt!
Krijg je frites die al koud waren, daarboven op koude mayonaise maakte het niet veel beter
Oké ik had terug moeten gaan maar het was erg druk.
Jammer maar geen patat meer in de Efteling.
Nog eentje:quote:
quote:Mijn Klacht:
Ik moet geregeld mijn dochter afzetten ze moet het hele stuk lopen van de parkeerplek naar de ingang en bij de hotel ingang word ze ook niet doorgelaten ook al heeft ze een abbonement
Vraag 2 tot hoelaat blijven de slagbomen open staan is daar een tyd voor anders moet ik uitrij munt kopen belachelijk dus
Gewenste Oplossing:
als ik tot de ingang kan rijden zou al veel goedmaken of bij de hotelgasten ingang kan afzetten en daar naar binnen kan
quote:Klacht: JULY ANDER KEER NIET SUTUREN MJ PILLIN OF ZO IETS Alektum incasso
<weg> op 30 april 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus
Mijn Klacht:
kreeg 30 april 2016 thuis vaN HORSEPOWER IETS WAT IK GEHEEL NIET HAD BESTELT MET REKENING VAN 169 .00 EUR BETALEN IK WIL PAKKET RETOUR AFZENDER.MAAR IK WEET NIET WELKE ADRES.IK GA DUS HELAMAL NIETS BETALEN IETS TOE
Gewenste Oplossing:
HET MJ ADRES <adresgegevens verwijderd> .IK BEN NIET TEVREDEN JULIY
"Hoe kan dit verschil nu in één keer (of ineens) ¤ 1,= per pakje omhoog gegaan zijn."quote:Op zondag 15 mei 2016 03:29 schreef Wenteleef het volgende:
Mijn Klacht:
Vd week 2 p pall mall rood a 50 gr gekocht
8.20 pstuk
Terwijl ik verleden week per pakje 7.20 betaalde
Hoe kan dit verschil nu ineke 1e per pakje omhoog gegaan zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik dit op de oude prijs kan roken
Ineke 1e per pakje?
Ohhh zo, ik snapte hem niet. Thanks!quote:Op zondag 15 mei 2016 07:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Hoe kan dit verschil nu in één keer (of ineens) ¤ 1,= per pakje omhoog gegaan zijn."
quote:Klacht: over mijn oude aboniment niet totaly dicht Vodafone
<weg> op 15 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie
Mijn Klacht:
Ik was Klant van vodafone 2 jaar contract van december 2014 tot december 2016. Mijn opdracht is afgewerkt, maar ik spreek met werknemers, ze zeggen dat mijn telefoon is geblokkeerd en ik moet ¤ 163 betalen en alles is van en eindig en ik Didit. Ik wil opnieuw om nieuwe orde van de winkel, maar zij weigeren mij nieuw contract voor onother phone.Please u zijn corect mijn oude abonimet totaly, dus ik kan nieuwe abonimen te maken. mijn oude aboniment nummer is 06-<weg>. en mijn e-mail <weg>@ hotmail. com.
Dit is mijn nieuwe Costomer nummer <weg>
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden, omdat de bloked van het oude contract van invloed op mijn nieuwe bestelling. Corrigeer alles en laat me nieuwe bestelling plaatsen.
Maak maar een politie zaken recht zaakquote:Mijn Klacht:
Ik heb niets besteld en krijgt rekening van fitkiller ik de spullen weer opgestuurd ik maak een politie zaken recht zaak
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden
Hieronder de oplossing van Essent.quote:Klacht: wanbestuurders energiebedrijf Essent
<weg> op 04 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers
Mijn Klacht:
———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: <weg>
Datum: 3 mei 2016 10:29
Onderwerp: Fwd: Bericht van Essent
Aan: <weg>
———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: <weg>
Datum: 3 mei 2016 10:29
Onderwerp: Re: Bericht van Essent
Aan: Essent
3-5-2-16
Neen: u heeft mij niet goed geïnformeerd, en ik word door uwent bedrijf niet netjes geholpen.
Hierbij heeft het bedrijf Essent contactbreuk gepleegd, op mijn driejarig contract afgesloten op: 1-11-2014.
En wat doet u!
U laat <weg> op haar tijdig betaalde maand facturen zogenaamd afsluiten, en met een hoop kabaal en agressie vuurt u Enexis op <weg> af. Op haar betaalde maandfacturen! En dan komt u met de innige vrienden der Regiopolitie, en uit dit rapport blijkt dat u in samenhangend dit alles in voorgenomen handelen te zijn bekronkeld, en om <weg> ten schande word gezet in het openbaar in de winkelstraat. En <weg> heel wel haar facturen heeft voldaan aan Essent, en die dan wel worden behouden, en niet erkend als keurig verrichte betalingen.
Verder laat de politierapportage blijken dat u met samenhangende bedrijven <weg> opzettelijk te schande laat zetten, en achter de rug om van <weg> alles in werking heeft gezet: om <weg> te laten ontruimen. En dat een niet erkend energiebedrijf de opdrachtgever is om <weg> zogenaamd af te sluiten> Het GGZ. ik heb met dit crimineel bedrijf niets van doen. En dat is dan het energiebedrijf Essent, Enexis die zegt: de energieleverancier te zijn aan burgers, en in feiten: loopt u uwent klanten te verhandelen aan criminelen GGZ. Pur Sang!
Ik ga deze gehele zaak voorleggen aan de edelachtbare waarbij ik op 14 april 2016 een uitgebreid gesprek over bovengenoemde delicten heeft plaatsgevonden. Want zo gaat het energiebedrijf en netbeheerders niet met mijn persoon om.
Betaald is betaald!
En allen schade die ik <weg> door uw wanpraktijken heb geleden, en allen bijkomende administratieonkosten die hierdoor zijn ontstaan van bovengenoemde delicten en terreuraanslagen eis ik op.
Hoogachtend,
<weg>
Op 2 mei 2016 14:30 schreef Essent :
Bericht van Essent
Uw klantnummer: 0171437182
Inloggen Mijn Essent
Essent
Bericht van Essent
Klantnummer: <weg>
Beste mevrouw <weg>,
Naar aanleiding van uw e-mail geef ik u hierbij graag een antwoord.
In uw e-mail geeft u aan dat er dingen hebben gespeeld met Enexis en Essent. Hierdoor moet u wachten op uw jaarafrekening en eist u een schadevergoeding. Wij hebben al meerdere keren u geïnformeerd over de procedures vanuit Essent. Er heeft ook al een correctie plaatsgevonden en hier bent u al over geïnformeerd. Indien het zo is dat er inderdaad nog zaken afgehandeld moeten worden in verband met de meters dient u dit op te pakken met Enexis. Wij zijn momenteel geen partij in deze zaak. Zodra wij een verzoek krijgen van de netbeheerder, dan pas komen wij in beeld.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 0900 1550 (0,35 euro per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur.
Met vriendelijke groet,
<weg>
Essent Klantenservice
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als het energiebedrijf zich gedraagt als een energieleverancier aan hun klanten, en niet dat achter klanten hun ruggen en openbare vergaderingen worden gevoerd op allen tijdige en netten bankbetalingen aan Essent, en om dan hun klanten aan het GGZ te verhandelen. Pur Sang!
De allen hieruit voortgekomen onkosten worden door Essent volledig vergoed! dat zijn: advocaten onkosten, 183,00 euro, dat zijn 240,00 euro bel en administratie onkosten in deze zaak.
Daarbij vorder ik een schadevergoeding op van: Art: 05, 261-271 Sr.
Laster, Belediging, Smaad, in het openbaar! Verder heb ik het recht opeen vergoeding opdat de nabetaling van mijn eindejaar afrekening 2015 negen volle maanden heeft voortgeduurd, eer dat Essent tot uitbetaling overgaat. Ik vind dit bedrijf te ranzig voor woorden. En de schade die hiermee word aangericht op mijn persoon door Essent, Enexis, en betrokkenen. Is ongepast!!! Zo ga je niet met mij om.
Hieronder reactie van klagerquote:Geboden Oplossing:
Beste <weg>,
Wij hebben uw klacht behandeld op 8 april 2016. Op uw verzoek hebben wij ook contact gehad met uw advocaat. Wij zijn van mening dat wij u een passend oplossingsvoorstel hebben gedaan. Helaas gaat u niet akkoord. Verder dan de reeds geboden oplossing zal Essent niet gaan.
Met vriendelijke groet,
<weg>
Essent Webcare
quote:<weg> Heeft op 04 mei 2016 om 12:01 geantwoord
Neen: want ik heb onnodige onkosten moeten maken dat zijn: 183,00 euro advocatenkosten, hierbij beltegoeden en administratieve onkosten. En dit had zowel Essent alsmede Enexis heel wel kunnen voorkomen, want ik had op 1-11-2014 een driejarig contract afgesloten met Essent, en dan komen onwillekeurig derden vanuit gemeente Delfzijl, en in samenhangende overheidsorganen die het niet kunnen verkroppen dat <weg> een woning heeft, waarbij voornoemde haar het wonen in groepsverbanden onmogelijk maken. En dit door het aanhoudend getreiter heb ik mijn lamp aan worden dit in het openbaar allen bovengenoemde geraadpleegd, zijn mijn lichten uit ook dan moet dit in het openbaar worden gemeld. Het is te schandelijk voor woorden, hoe energiebedrijven wel allen maandpremies tijdig ontvangen, en het gebruikersrecht zodanig word ontnomen. Ik betaal voor mijn diensten, en het rechthebbende om hier ook gebruik van te maken. En dat Essent, Enexis, politie, gemeentelijke bestuursorganen en het GGZ als Macht inroepen is te triest voor woorden. ik heb met het GGZ niets van doen. En ja dat was me al duidelijk dat er met de advocaat onderlinge afspraken zijn, vandaar dat ik mij gedwongen \"vrijwillig maar moet melden bij het Leger der Hel (heils) te Hoogezand. dit is echt bespottelijk voor woorden!!!
En neen: ik meld mij niet als zwerver aan, ik heb het recht op een woning en het bestaansrecht in de Nederlandse Staat ART: 1-10 geld voor elke Nederlander!!! En het is duidelijk dat ik niet meer met een energie te maken heb, als met bedrijven die zeggen die energieleverancier zijn en het niet zijn. Ze verhandelen hun klanten op grove leugens aan GGZ criminelen, zie Jesse van wierem, die kan het niet meer navertellen!!! En ik word van allen kanten hierin Delfzijl opzettelijk extreem belaagd zowel op mijn betaalde maandpremies als dat ik opzettelijk onder de zware armoedegrens word gehouden, door gemeente Delfzijl, en zijn aanhangers. En nu uit wraak worden meters uit mijn woning gedreigd te halen opdat ik mijn niet aanmeld bij het Leger der Hel( Heils). En de advocaat de zijde van zijn cliënt behoort bij te staan laat zijn oren naar de macht hangen, en dat is een zeer kwalijke zaak!!! Het behoort de plicht van de advocaat te zijn, zo zei ook de edelachtbare.
En Essent is verplicht om mij al mijn onnodige onkosten die hieruit zijn voortgekomen te vergoeden. want Essent heeft contractbreuk gepleegd. Niet ik!!!
quote:Klacht: Ik ben heel erg kwaad Holland Casino
<weg> op 28 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment
Mijn Klacht:
Ik ben zo kwaad dat ik veel wil zeggen dat jullie niet zou fijn vinden om te horen maar ik ga me best doen om te kunnen nu uitleggen wat aan de hand is allemaal… Jullie en jullie bedrijf hebben allemaal schijt aan u bezoekers gasten of wat dan ook… Ik vind dat de duivel speel van jullie dus Roulette helemaal nep is dus dat word niet eerlijk gespeeld bedoel ik en de personeel bevalt mij niet vooral die kale hoofde en zo met blonde haren vrouw ben hun namen kwijt , de non verbale communicatie en soms ook de verbale is niet normaal. ik vind sommige mensen rasistish ik snap niet hoe kunnen Zoke mensen in zo plek werken. Jullie dus De Holland casino Nijmegen !!! Gaan mensen leven kapot maken dan kan jullie rustig gaan slapen, ik vind of misschien jullie zijn illuminatie of zo… IK BRN IN DEZE MAND 6 OF 7 keer of meer NAAR HOLLAND CASINO IN NIJMEGEN GEWEEST ALLEN DEZE MAND HE ELKE KEER 1000 misschien of 1500 euro verloren zonder na te denken waar ik mee bezig ben. Ik ben een gokverslaafde denk ik ven nu in behandeling in verschillende plekken zonder te beheersen heb ik geld uitgegeven terwijl ik het niet mog doen ik kan me huur niet betalen ik kan niet gaan eten drinken roken en cetra dat is verslaving he ik ben zo vaak gesproken door jullie collega’s als jullie zien dat mens verslaafd is Wrm laat jullie nog binnen ? Ik heb gezondheid problemen gekrijgen door gokken. Hier voor heb ik 1 jaar verbod gekrijgen van jullie maar nu heb ik zelf aangevraagd is niet normaal wat jullie doen denk zelf na als je gaat 6 of 7 keer gokken en elke keer duizend of soms meer hoe kan je na zoveel geld te spelen niet eens klein beetje van je geld terug krijgen winnen… Jullie krijgen miljoenen ik wil graag mijn geld terug dat ik kan me huur betalen en eten… Ik ben heel erg kwaad ik vind tog dat niet eerlijk gespeeld word kan jullie ook kameras terug draaien kijken allemaal. Ik ben zo kwaad dat jullie kunnen niet voorstellen.
Gewenste Oplossing:
Als ik me geld terug krijg dat ik me huur kan betalen en eten dan is goed en wil nooit meer niet binnen komen het gaat niet goed!
En de gewenste oplossingquote:Klacht: Chicken sensation uit het assortiment! McDonalds
ChickenSensation op 02 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens
Mijn Klacht:
Ik ben zo verdrietig! van mn a propos, ik baal ik haat het leven! waarom???!! ik eet dat elke dag! elke dag of chickensensation of BigMac duhhh… nee ik na dit dit niet verdragen een dag geen Mac een dag niet geleefd! Dat zeg ik altijd hahahahha!! dus wat gaan we doen doen?? Hoe gaan jullie dit tegmoet komen? Je denkt ik overdrijf en een drama Queen ben?? ook goed! ik ben 35 en kan niet zonder mn vaste eetgewoontes wat ik eet etc. mn maag rammelt en heb er nu al weer zin in!! nee Ik ben nog niet boos maar erg verdrietig nee echt!
ps. dus nu nooit meer chickensanation?? dus vanfa nu alleen maar bicmaccie das altijd nr1!!!! maar mn chicken…ik ga je missen …
afzender <weg>
Gewenste Oplossing:
ik wil 1 jaar lang gratis Bic Mac eten. Jah dat wil ik.
Dat klinkt als een dikke autistische Priscilla ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Drama omdat de Chicken Sensation niet meer wordt verkocht bij McDonalds
[..]
En de gewenste oplossing
Elke dag dat eten. Het moet haast wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dikke autistische Priscilla ofzo
quote:Klacht: Geen respect voor medewerkersLidl
<weg> op 06 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Mijn dochter is in apriel begonen met werken bij lidl in Valkenswaard zij was echt blij van en trots, vorige week geeft zij fout met de plenieng gehad en zij wist niet dat zij moet werken, toen krijgt zij telefon van filialmenager hij was heel erg arogant en heeft zo geschrieuwd dat mijn man geeft dat in woonkamer gehoord, hij geeft mijn dochter gefragt – warom ben jij niet op het werken? Mijn dochter geeft gezecht – sory ik wist niet maar ik woon in de buurt en ik kan in 5 min. Langs kommen zij geeft angekleden en snel naar werk gegaan om exiuz anbieden en blijven werken, maar de filiaalmanager was nog steeds arogant en heeft gezegd – gaa weg ! Ik wil met jouw niet praten kom vrijdag voor een gespreek- verschrikkelijk! Mijn dochter is huilend naar huis gekomen ik was echt boos en ben nog steeds. Het is bij lidl geen respect voor mensen hoe kan man zo met mensen praten ik kom noit meer naar lidl voor bodshapen mijn familie en vrienden ook niet.
Gewenste Oplossing:
........
'Mijn dochter gefragt' dus is ze nu doodgeschoten?quote:
quote:Klacht: Klacht namens Dhr. <weg> Slangenreizen
<weg>@yahoo.com op 20 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus
Mijn Klacht:
Geachte heer, mevrouw
De heer <weg> is bij mij op het Juridisch spreekuur verschenen met een klacht over Slangenreizen.nl. De opstapplaats van meneer is gewijzigd en nu met hij et 13 personen zonder dat er OV beschikbaar is reizen naar Amersfoort. Meneer heeft met collega <weg> gesproken en na een wat heftig gesprek heeft <weg> de haak erop gegooid, meneer <weg> is hier niet over te spreken en wilt u hiervan op de hoogte brengen.
Verder heb ik uw algemene voorwaarden bekeken en heb gezien dat de heer daarmee akkoord is gegaan en dat er wat dat betreft geen mogelijkheden openstaan. Ter compensatie heeft meer een vergoeding ontvangen om te reizen naar Amersfoort.
Indien u van mening bent dat de heer <weg> onheus bejegent is telefonisch, verzoek ik nog eens contact op te nemen met hem en dit verder uit te spreken.
Met vriendelijke groet,
<weg>
Leger Des Heils Apeldoorn
06-<weg>
Gegevens van de heer <weg>:
<weg>
<straat en huisnummer>
<postcode> Apeldoorn
Telefoon: <nummer>
Boekingsnummer: <weg>
Gewenste Oplossing:
Als opstapplaats vanaf Apeldoorn.
en meneer <weg> de haak straaf krijgen
Juridisch spreekuur van het Leger des Heils ? Is Dhr. <weg> dakloze ?quote:
Godkelerequote:Op zondag 3 juli 2016 12:08 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Twee klachten waar ik alleen maar met kan reageren.
Klacht 1:
[..]
Eerste reactie bedrijf:
[..]
Oplossing bedrijf:
[..]
Klacht 2
[..]
Eerste reactie
[..]
Oplossing
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |