twitter:waylonline twitterde op zondag 11-05-2014 om 00:32:28Europe!!! We thank you and love you!!:) reageer retweet
Nee hoor, als ze nou met 8 punten ofzo verschil had gewonnen had je een punt.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat hebben we aan onszelf te danken, met onze 12 punten voor de vijand
Dit moet je morgen nog even herhalenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel knap dat je nu zo foutloos kunt zingen na alle welgevoelde emoties die we in beeld hebben gezien. Oh nee, wacht
Dan had ik julli allemaal KEIHARD uitgelachenquote:
Daar verheugde ik me ook op.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef roos85 het volgende:
En wat had ik graag Albert de kruk zien opeten..
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens bedankt voor de gezellige avond in dit topic![]()
![]()
Tot elders!
elders it isquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Tot elders!
Dan had ik franklop op je afgestuurd..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik julli allemaal KEIHARD uitgelachen
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel knap dat je nu zo foutloos kunt zingen na alle welgevoelde emoties die we in beeld hebben gezien. Oh nee, wacht
Dit wordt zeker geen hit.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Mevrouw Wurst heeft nu een internationale hit, Ilse en Waylon een international carriere
We hebben regelmatig 12 punten gekregen, Ilse & Waylon weten precies welke landen ze af kunnen voor promotie, en waar hun markt ligt. Het is verre van een afgang, ik denk dat niemand ergens spijt van hoeft te hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef aarontje112 het volgende:
Wat geweldig deze plaats! Voelt ook als winnen
Dit wordt gevaarlijkquote:
quote:The Common Linnets kregen twaalf punten van Polen, IJsland, Duitsland, Estland, Noorwegen, Hongarije, Litouwen en Letland.
Dat is het enige jammere inderdaad. Die had ik best graag even op zijn mui willen zien gaan. Maar ik vind dat ie toch al zeer nederig zijn ongelijk zou moeten bekennen. Het scbeelt maar een haartjequote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef roos85 het volgende:
En dat gaat ie helaas dus niet doenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is het enige jammere inderdaad. Die had ik best graag even op zijn mui willen zien gaan. Maar ik vind dat ie toch al zeer nederig zijn ongelijk zou moeten bekennen. Het scbeelt maar een haartje
Jammer van het gehaat op de winnaar, verder eensquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Tot elders!
Ik zie hem er zo voor aan om gewoon te zeggen: "Ik zei toch dat ze niet zouden winnen"quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is het enige jammere inderdaad. Die had ik best graag even op zijn mui willen zien gaan. Maar ik vind dat ie toch al zeer nederig zijn ongelijk zou moeten bekennen. Het scbeelt maar een haartje
Dat zal de tolerantie eerder een zet de verkeerde kant op hebben gegeven. En dit zeg ik echt zonder lach op m'n gezicht, want dit is echt heel erg ernstig.... je kan ook het tegenovergestelde bereiken met dit soort gespeelde 'dhwama'...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Susi het volgende:
Hoe zou het nu zijn in Rusland ?
De Russische meisjes werden uitgejouwd en een travestiet wint de show
Wees maar blij dat Putin geheelonthouder isquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Susi het volgende:
Hoe zou het nu zijn in Rusland ?
De Russische meisjes werden uitgejouwd en een travestiet wint de show
Dat jaquote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zie hem er zo voor aan om gewoon te zeggen: "Ik zei toch dat ze niet zouden winnen"
De 3J's waren allerallerlaatste.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef Ole het volgende:
We zijn jarenlang tweede van onderen geweest. Met de Toppers bijvoorbeeld . (Of waren we toen laatste)
Stromae draait zich om in zijn grafquote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Frankrijk laatste met 2 punten.
Haha ik zei het nog!
Onzin. Is een heel duidelijk signaal dat we kwaliteit moeten sturen. Winnen komt dan vanzelf binnen 2-3 jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef TLC het volgende:
Wel een nadeel aan dit alles voor Nederland ; dit is volgend jaar bijna niet te verbeteren
Ja, dat laatste denk ik eerlijk gezegd ook. Dit doet m.i. niets goeds voor echte homo-emancipatie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal de tolerantie eerder een zet de verkeerde kant op hebben gegeven. En dit zeg ik echt zonder lach op m'n gezicht, want dit is echt heel erg ernstig.... je kan ook het tegenovergestelde bereiken met dit soort gespeelde 'dhwama'...
Ik zei het toch: heel veel Westerse landen wilden een politiek statement maken richting fuckin' mr. Putin ... stick this in your ass.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef marcodej het volgende:
Iemand al een goeie puntenanalyse? Ik denk dat de winst van Oostenrijk puur uit West-europa komt.
en toch was het een lekker nummer. Beter dan Sienekequote:
Dit soort posts zijn het enige echte nadeel van de avond. Bah.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
Jammer dat aanstellerij wint van muzikaliteit. Het nummer was niks bijzonders gewoon een ballad. Dit was echt een kans, toch jammer dat men vol in dat neppe gejank van die Conchita trapt. Bij ELK shot dat gejank alsjeblieft zeg. Treed aub nooit meer op afgrijselijk. Dat je een statement wilt maken tot daaraan toe maar om je als de plaatselijke dorpsidioot te gedragen die van elke wind moet janken nee dankjewel.
GAAT HET NOG???quote:
Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn het enige echte nadeel van de avond. Bah.
Want? Hij heeft gelijk. Ik heb me verschrikkelijk aan dat figuur gestoord. Hij deed het geweldig en het is een prima lied in zijn soort, maar zijn gedrag was om te kotsen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn het enige echte nadeel van de avond. Bah.
En de tattoo voor cornald en janquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef roos85 het volgende:
+ Als hij in zijn normale kloffie had opgetreden had het van zijn levensdagen niet gewonnen. Conclusie statement wint dus niet het liedje en dat is juist waar het ESF wel om moet gaan toch?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb erg genoten!!!!!! En 57 keer gestemd met 3 telefoonsquote:
Misschien, maar een heel goed gezongen nummer en zeer terechte winnaar in al je posts wegzetten als kansloze troll is zulke grote onzinquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb erg genoten!!!!!! En 57 keer gestemd met 3 telefoons
Maar dat was ook niet de boodschap van Conchita he. Conchita's boodschap is:quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat laatste denk ik eerlijk gezegd ook. Dit doet m.i. niets goeds voor echte homo-emancipatie.
Om het uiterlijk dus. Om de kindertjes met flaporen en sproeten. Rode haren en hamertenen. Om hoe je eruit ziet, niet om wie je van binnen bent.quote:Ik ben mijn hele leven lang geconfronteerd met discriminatie en daarom besloot ik dit te doen. Het is een oproep tot verdraagzaamheid. Ieder mens moet geaccepteerd worden, hoe hij of zij er ook uitziet
Dat zei ik tochquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
schijnt dat NL eerste was in z'n halve finale.
Dat zou zo fijn zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
2de is verlies. Dit was DE kans om te winnen, maar je verliest nu van een carnavalsnummer tja...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
Christus, wat een zuur gezeik hier
Dacht even de tweede plaats te komen vieren
Wie boven het maaiveld uitsteekt, krijgt het te verduren. Welkom in Nederland.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
Superquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
Terechte winnaar ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien, maar een heel goed gezongen nummer en zeer terechte winnaar in al je posts wegzetten als kansloze troll is zulke grote onzin
Ik ook wel ja. Megalomaan typje.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zie hem er zo voor aan om gewoon te zeggen: "Ik zei toch dat ze niet zouden winnen"
Vond het nummer niks bijzonders. Gewoon een ballad zoals Zweden dat ook had. Wel goed gezongen maar als een statement wint waarom heet het dat song festival?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Terechte winnaar ben ik niet met je eens.
En door het aanstellerige gedrag wat CW liet zien, dan kan je een hoop kritiek en negativiteit verwachten.
Heb je je niet een klein pietsie beetje geërgerd aan het gedramaqueen? Want dat maakte bij mij het 'ik verlies niet graag, maar als het dan moet dan maar van Conchita Wurst' in een 'stop met janken en stel je niet zo aan!' ....quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
TWEEDE!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
En daarom heeft ze ook gewonnen. Om hoe ze er uit ziet, niet om hoe goed het lied was.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet de boodschap van Conchita he. Conchita's boodschap is:
[..]
Om het uiterlijk dus. Om de kindertjes met flaporen en sproeten. Rode haren en hamertenen. Om hoe je eruit ziet, niet om wie je van binnen bent.
Ja, dat was echt gaafquote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Greys het volgende:
Oh en voor Waylon vind ik het zo gaaf dat die ene puntengever zijn hoed opzette
Maar het is niet puur alleen door het nummer dat ze gewonnen heeft, dat snap je zelf ook wel... Niet dat het een clowninzending was hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien, maar een heel goed gezongen nummer en zeer terechte winnaar in al je posts wegzetten als kansloze troll is zulke grote onzin
Ik heb me er zo over geergerd, die doodsverwensingen, die scheldpartijen, afgrijselijk. En waarschijnlijk ook nog van die mensen die twee weken geleden nog geen stuiver gaven voor heel het nederlandse nummer.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
Oh, mag ik mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar Oostenrijk volgend jaar
hoe heb je de avond beleeft kon je het wel volhouden tijdens de puntentelling?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar Oostenrijk volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |