Onzin. Is een heel duidelijk signaal dat we kwaliteit moeten sturen. Winnen komt dan vanzelf binnen 2-3 jaarquote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef TLC het volgende:
Wel een nadeel aan dit alles voor Nederland ; dit is volgend jaar bijna niet te verbeteren
Ja, dat laatste denk ik eerlijk gezegd ook. Dit doet m.i. niets goeds voor echte homo-emancipatie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal de tolerantie eerder een zet de verkeerde kant op hebben gegeven. En dit zeg ik echt zonder lach op m'n gezicht, want dit is echt heel erg ernstig.... je kan ook het tegenovergestelde bereiken met dit soort gespeelde 'dhwama'...
Ik zei het toch: heel veel Westerse landen wilden een politiek statement maken richting fuckin' mr. Putin ... stick this in your ass.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef marcodej het volgende:
Iemand al een goeie puntenanalyse? Ik denk dat de winst van Oostenrijk puur uit West-europa komt.
en toch was het een lekker nummer. Beter dan Sienekequote:
Dit soort posts zijn het enige echte nadeel van de avond. Bah.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
Jammer dat aanstellerij wint van muzikaliteit. Het nummer was niks bijzonders gewoon een ballad. Dit was echt een kans, toch jammer dat men vol in dat neppe gejank van die Conchita trapt. Bij ELK shot dat gejank alsjeblieft zeg. Treed aub nooit meer op afgrijselijk. Dat je een statement wilt maken tot daaraan toe maar om je als de plaatselijke dorpsidioot te gedragen die van elke wind moet janken nee dankjewel.
GAAT HET NOG???quote:
Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn het enige echte nadeel van de avond. Bah.
Want? Hij heeft gelijk. Ik heb me verschrikkelijk aan dat figuur gestoord. Hij deed het geweldig en het is een prima lied in zijn soort, maar zijn gedrag was om te kotsen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn het enige echte nadeel van de avond. Bah.
En de tattoo voor cornald en janquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef roos85 het volgende:
En wat had ik graag Albert de kruk zien opeten..
+ Als hij in zijn normale kloffie had opgetreden had het van zijn levensdagen niet gewonnen. Conclusie statement wint dus niet het liedje en dat is juist waar het ESF wel om moet gaan toch?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb erg genoten!!!!!! En 57 keer gestemd met 3 telefoonsquote:
Misschien, maar een heel goed gezongen nummer en zeer terechte winnaar in al je posts wegzetten als kansloze troll is zulke grote onzinquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb erg genoten!!!!!! En 57 keer gestemd met 3 telefoons
Maar dat was ook niet de boodschap van Conchita he. Conchita's boodschap is:quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat laatste denk ik eerlijk gezegd ook. Dit doet m.i. niets goeds voor echte homo-emancipatie.
Om het uiterlijk dus. Om de kindertjes met flaporen en sproeten. Rode haren en hamertenen. Om hoe je eruit ziet, niet om wie je van binnen bent.quote:Ik ben mijn hele leven lang geconfronteerd met discriminatie en daarom besloot ik dit te doen. Het is een oproep tot verdraagzaamheid. Ieder mens moet geaccepteerd worden, hoe hij of zij er ook uitziet
Dat zei ik tochquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
schijnt dat NL eerste was in z'n halve finale.
Dat zou zo fijn zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Maanvis het volgende:
schijnt dat NL eerste was in z'n halve finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |