Teach-in in 75 was de laatste keer en toen waren er misschien 16 landen of zo ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Tweede plaats toch? Is niet sleeeeeeeeeeeeeeeecht
Dat is niet waarquote:
Heb je een boot dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga Conchita boeken voor de Canal Parade, daar moet geld mee te verdienen zijn...
Grote nepzooi vind ik het.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga Conchita boeken voor de Canal Parade, daar moet geld mee te verdienen zijn...
Heks zal ook wel blij worden van deze uitslag... Wie eigenlijk niet ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef FANN het volgende:
Ik had Heks beloofd dat ik even zou posten wie gewonnen heeft, dus ga ik maar even doen
Ow.......... een heleboel mensen niet hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heks zal ook wel blij worden van deze uitslag... Wie eigenlijk niet ...
Het viel me mee het niveau, het stemmen is dan wel weer tenenkrommend.quote:
Ja ga dat daar echt niet bijhouden met 33 topics in 4 uur of zo ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.......... een heleboel mensen niet hoormaar dan moet je bij ESF gaan kijken
![]()
er zullen er vast een paar over de zeik zijn
Amusement en ik houd van muziek en probeer het kaf van het koren te scheiden.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heb je wel gekeken dan? Waarom kijk je dan?
Varen, varen, over de baarden...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat dan een boot voor mannen met baarden zoals Jan Piet Joris en Conchita ?
En dan bleef in principe inderdaad Nederland over ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amusement en ik houd van muziek en probeer het kaf van het koren te scheiden.
Nee ze heeft een apart topicquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ga dat daar echt niet bijhouden met 33 topics in 4 uur of zo ...
Ah... 1x per jaar vind ik wel lollig...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amusement en ik houd van muziek en probeer het kaf van het koren te scheiden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een rondvaarttocht.
Krijgt iedereen die 2e wordt in Nederland...
Ook dat nog ..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ze heeft een apart topic![]()
ESF / [2014] Oostenrijk - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix
Frankrijk vond ik ook erg goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan bleef in principe inderdaad Nederland over ...
Ik ging voor Armeniëquote:
Neptieten?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet volgende keer jurk aantrekken met neptieten en zijn baard laten staan.
Ja freak showquote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou het een stunt vinden als volgend jaar iedereen met baard en in een jurk zou moeten komen... Behalve Rusland ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Polen deed zijn best, niet dat ze nep zijn maar toch.quote:
Zie je wel dat je niet hebt gekeken...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geval uit Oostenrijk had toch tieten?
Die pruiken waren nep ..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Polen deed zijn best, niet dat ze nep zijn maar toch.
Ik heb daar behoorlijke tegenpolen gezien inderdaad...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Polen deed zijn best, niet dat ze nep zijn maar toch.
Of PP is tevreden met A-quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet hebt gekeken...
Ik heb het niet gezien, ik was uit eten en kwam pas rond 23.30 thuis...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet groot maar ze waren er wel hoor..
Je was wat afgeleid hier en daar waarschijnlijk.
Triggerfinger op NED3quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik let meer op de muzikale kwaliteiten.
Dan was 95% toch echt bagger...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik let meer op de muzikale kwaliteiten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben dol op goed gemaakte bagger.
Kan je een leuk spinneweb diagrammetje van maken...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het stemmen bij dat festival is altijd wel leerzaam vind ik.
Maakt ineens duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Goed nummer en weer helemaal actueel voor vele.quote:
Of waar de ex bewoners nu wonen ...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het stemmen bij dat festival is altijd wel leerzaam vind ik.
Maakt ineens duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Je wilt niet weten wat voor diagrammen er al in mijn hoofd rond gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je een leuk spinneweb diagrammetje van maken...
Ik laat hem deze week staan.. Ik krijg mn Oostenrijkse bebaarde collegaa weer over de vloer komende week...quote:
En dat van jaren terug .... Laat maar idd PPquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor diagrammen er al in mijn hoofd rond gaan.
Mijn muts heeft het einde van ESF niet gehaald.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat van jaren terug .... Laat maar idd PP
Dat is 25 nummer in een moordend tempen met een hoop bambarie en het gaat alleen maar over baarden ...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom weer helemaal tot rust nu, zo;n ESF hakt er toch in.
Ik ook Maar eens kijken of er nog iets van onze Oostenrijkse collegas te horen valt komende week .. steken onder de gordel en zo ...quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook Maar eens kijken of er nog iets van onze Oostenrijkse collegas te horen valt komende week .. steken onder de gordel en zo ...
ARD check ... geen idee waar het over gaat ... ,lijkt een music film of zoquote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Shit concert is afgelopen, ga weer iets anders zoeken nu,
Ik ben van alle markten thuis.quote:
Dat klinkt space.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef chufi het volgende:
1998 film about fictional '70s British glam rock star Brian Slade; starring Jonathan Rhys Meyers and Ewan McGregor. Based on David Bowie's Ziggy Stardust.
Heb geen idee waar je het nu over hebt?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
Kende je die nog niet ? Of dat ie er mee stopt
Of er nou een homo, dwerg en/of travestiet wint, zal me een wurst zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:52 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb even vluchtig wat door ESF gescrolt en weet meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan dat soort nationalistische onzin. Wat een gescheld en gevloek en haat tegen andere landen/mensen zeg. De kuttten, kankers en tyfussen vliegen je om de oren.
Veel verder als een primitieve apenkolonie hebben we ons nog niet echt ontwikkeld. Straks in overtreffende trap weer tijdens het WK voetbal te bewonderen.
Emoties zijn leuk hoor, maar als mensen dit soort reacties gaan geven, dan wordt het de hoogste tijd dat ze hun pilletjes weer eens gaan slikken:quote:Op zondag 11 mei 2014 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of er nou een homo, dwerg en/of travestiet wint, zal me een wurst zijn.
Andere mensen kunnen zich daar wel erg over opwinden, tot in het idiote aan toe.
Wel heerlijk om die even met beide beentjes op de grond te kunnen zetten.
Gelukkig ben ik ook niet pro-Oranje als het om voetbal gaat, dus dat biedt ook dan weer mogelijkheden om wat tegengas te geven...
Dan ben je toch echt een beetje van het padje af als je je zover mee laat slepen en dat ook nog zonodig op een i-net forum meent te moeten posten. Lekker publiekelijk ongegeneerd razen en tieren, omdat....ja....waarom eigenlijk?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:23 schreef richolio het volgende:
Geschokt man. Sterf lekker af vies kanker wijf. Stort in van je gehuil.
Het staat er nog ... helaas ..quote:Op zondag 11 mei 2014 16:53 schreef FANN het volgende:
Die reactie staat zeker ergens in o'n ESF topic?
Idioot gewoon... ik hoop dat ze zo'n reactie weghalen eigenlijk...
Nou ja, iedereen heeft recht op zijn mening natuurlijk, maar dit gaat wel ver hoor ..quote:
mja.. was hier gezelliger denk ikquote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef chufi het volgende:
Daarom eigenlijk best wel een wijs besluit van ons om het er hier maar over te hebben ..
Als je op de blauwe link in een quote klikt (waar tijd en datum staat), dan kom je automatisch terecht bij het originele bericht en dus ook het topic.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.. was hier gezelliger denk ikmaar ik heb toch even daaro gereageerd, niet waar die reactie
vandaan kwam want ik weet niet in welk topic die staat, maar hoef ik ook niet te weten eigenlijk
Gut nooit gewetenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je op de blauwe link in een quote klikt (waar tijd en datum staat), dan kom je automatisch terecht bij het originele bericht en dus ook het topic.
Hebben ze gisteren pas ingevoerd.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Gut nooit gewetenwas dat altijd al zo, of is dan nieuw?
nee, zag er ook niet uit, maar stel dat hij 300 kg had gewogen en zo mooi had gezongen en een boodschapquote:Op zondag 11 mei 2014 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Wees eerlijk Fann, het zag er toch niet uit?
Er zijn ook zat gesprekken hier waar ik de ballen van snap. Uit de context kan ik wel.e.e.a halen, maar soms zit ik ook met een groot vraagteken boven m'n hoofd. Een paar dagen geleden hadden jullie het steeds over Conchita en ik maar denken....hebben ze het nu over die voormalige Spaanse tennisster?....dat zal toch niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
godwist ik niet
![]()
nah jah... een mens kan niet alles weten
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn ook zat gesprekken hier waar ik de ballen van snap. Uit de context kan ik wel.e.e.a halen, maar soms zit ik ook met een groot vraagteken boven m'n hoofd. Een paar dagen geleden hadden jullie het steeds over Conchita en ik maar denken....hebben ze het nu over die voormalige Spaanse tennisster?....dat zal toch niet.
Werd me vandaag pas duidelijk nadat ik ergens de uitslag van het ESF las.
Een man van 300 kg is reëel, een vrouw met een baard nietquote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, zag er ook niet uit, maar stel dat hij 300 kg had gewogen en zo mooi had gezongen en een boodschap
had gehad om dikke mensen te accepteren ozo... ik zeg maar effe wat... dan had het ook kunnen winnen.
Het was gewoon een heel mooi liedje en heel mooi gezongen en dat er dan ook nog een ''boodschap''
in zat van tolerantie enzo, is alleen maar extra denk ik dan.
Ik heb dan geen problemen met die baard eigenlijk
Een vrouw met een snor dan weer wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een man van 300 kg is reëel, een vrouw met een baard niet![]()
Ik snapte daar afgelopen week ook niets van, ook niet van de tt met "Es ist mir Wurst", maar bij mij viel het kwartje gisteravond alquote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn ook zat gesprekken hier waar ik de ballen van snap. Uit de context kan ik wel.e.e.a halen, maar soms zit ik ook met een groot vraagteken boven m'n hoofd. Een paar dagen geleden hadden jullie het steeds over Conchita en ik maar denken....hebben ze het nu over die voormalige Spaanse tennisster?....dat zal toch niet.
Werd me vandaag pas duidelijk nadat ik ergens de uitslag van het ESF las.
Oh... maar ik vond het liedje en de stem écht mooi, serieus dat zeg ik niet om wat dan ook,quote:Op zondag 11 mei 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een man van 300 kg is reëel, een vrouw met een baard niet![]()
Ik vind dat een liedje moet winnen omdat het een mooi liedje is en niet omdat er een boodschap uitgedragen moet worden.
Ik vond het liedje en de stem niet mooi, maar dat is persoonlijk.
Volgens mij deed Turkije helemaal niet mee dit jaarquote:
Zoals ik al zei, of je het wel of niet mooi vind heeft te maken met smaak en verder vind ik dat ESF liedjes niet om boodschappen waar dan ook over horen te gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... maar ik vond het liedje en de stem écht mooi, serieus dat zeg ik niet om wat dan ook,
ik heb ook nog geluisterd zķnder te kijken om zeker te weten, naar een toepje dan...
en toen wist ik het zéker![]()
Nee, maar de boodschap gaat over travestie enzo, niet dat wij vrouwen een baard moeten laten
groeien, als dat wel zo is heb ik het vast niet goed begrepen
Dat topic idd! Jij hebt gisteren dan wrs gekeken?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte daar afgelopen week ook niets van, ook niet van de tt met "Es ist mir Wurst", maar bij mij viel het kwartje gisteravond al
Ik vond die oude Russische vrouwtje van vorig jaar, was dat vorig jaar?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij deed Turkije helemaal niet mee dit jaar
Weeet je hoeveel liedjes er al zijn geweest met de boodschap ''vrede op aarde''?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, of je het wel of niet mooi vind heeft te maken met smaak en verder vind ik dat ESF liedjes niet om boodschappen waar dan ook over horen te gaan.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Weeet je hoeveel liedjes er al zijn geweest met de boodschap ''vrede op aarde''?
Heeft ook niet geholpen trouwens
Ja, ik heb wel gekeken vanaf nummer 15 ofzo, het is altijd een hele zit, maar hier op Fok! lekker commentaar leveren maakt het wel leuk.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic idd! Jij hebt gisteren dan wrs gekeken?
Ik heb wel een muziekprogramma gezien, maar dat ging over de rol en ontwikkeling van voruwen in de popmuziek. Hoop leuke oude beelden, artiestes en nummers gezien.
Zoals het hoortquote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Weeet je hoeveel liedjes er al zijn geweest met de boodschap ''vrede op aarde''?
Heeft ook niet geholpen trouwens
Had ze ook nog eens een naam met een boodschapquote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
Conchita in het Spaans kun je ook zien als kutje ... En Wurst hoef ik volgens mij niet uit te leggen ..
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
Conchita in het Spaans kun je ook zien als kutje ... En Wurst hoef ik volgens mij niet uit te leggen ..
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt als een leuk programma wat jij hebt gekeken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
Dit liedje was wel een beetje anti Rusland (en aanhang) met hun homo haat...
De hele ambiance in Denemarken was anti Rusland... EN dat is dan weer lullig voor die zusjes die er verder ook niets aan konden doen ..quote:
Tja, maar ja... wat er in Rusland gebeurt is ook niet écht normaal...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
De hele ambiance in Denemarken was anti Rusland... EN dat is dan weer lullig voor die zusjes die er verder ook niets aan konden doen ..
Ja, die twee blondjes die telkens uitgejoeld werden.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef FANN het volgende:
De inzending van Rusland? waren dat zusjes ofzo?
tweeling zelfs volgens mijquote:Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef FANN het volgende:
De inzending van Rusland? waren dat zusjes ofzo?
Ik vond het zielig dat ze elke keer zo uitgejoeld werden als ze punten kregen, alsof die jonge meisjes van 17 er iets aan kunnen doen dat Poetin een homo-hater is.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
Ah..... die was ik al zo goed als vergetenmaar ik heb ook maar voor de helft zitten kijken
jullie hebben me teveel af zitten leiden
Ja, da's lullig... ik moet eerlijk zeggen dat ik meer hier bezig was dan daarquote:Op zondag 11 mei 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het zielig dat ze elke keer zo uitgejoeld werden als ze punten kregen, alsof die jonge meisjes van 17 er iets aan kunnen doen dat Poetin een homo-hater is.
Ik type ook niet blind, maar ik blijf wel altijd luisteren ...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's lullig... ik moet eerlijk zeggen dat ik meer hier bezig was dan daar![]()
ik kan niet blind typendus ik denk dat ik wel meer gemist heb
Je zit mij altijd te vertellen dat ik moet googelen, dus ik heb je wijze advies opgevolgd.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
Ah..... die was ik al zo goed als vergetenmaar ik heb ook maar voor de helft zitten kijken
jullie hebben me teveel af zitten leiden
ja, TV stond aan, maar als ik typ moet ik op mijn toetsenbordd kijken en dan ontgaat me een hele hoopquote:Op zondag 11 mei 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik type ook niet blind, maar ik blijf wel altijd luisteren ...
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit mij altijd te vertellen dat ik moet googelen, dus ik heb je wijze advies opgevolgd.![]()
"Zusjes Rusland" was voldoende om ze bij 1 van de eerste hits bij afbeeldingen te vinden.
Ik zit alweer volquote:Op zondag 11 mei 2014 19:33 schreef FANN het volgende:
Ik sterf van de honger trouwens, nog niet gegeten, paar boterhammen, dus ik moet de keuken in![]()
zooooooooo geen zin inmisschien ligt er nog iets in de vriezer
Succes.. Ik had nog iets van gisteren ..quote:Op zondag 11 mei 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dus nog niet... ik ga effe neuzen ik de keuken...
Voor de volledigheid ook maar onder het uitstaande zonnescherm gezet...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n overdekte BBQ was inderdaad wel nodig vandaag.
Zodat alle rook het huis in kwam?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de volledigheid ook maar onder het uitstaande zonnescherm gezet...
Nee, in relatie tot een BBQ buiten...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als in voor een dichte deur komen staan ?
Geen idee of dat hier mag, ik doe het gewoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
Ik bbq nooit op mn balcon... mag niet eens of elektrisch of zo ...
Jij huurt toch? Dan kan het je geen reet boeien.. Staat hier in de statuten van de VVEquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee of dat hier mag, ik doe het gewoon.
Ik heb een gril bbq voor binnen, tof ding. en je staat niet in de rook.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
Ik bbq nooit op mn balcon... mag niet eens of elektrisch of zo ...
En wat gaan ze doen als je het toch doet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij huurt toch? Dan kan het je geen reet boeien.. Staat hier in de statuten van de VVE
Ja dat heb ik me ook wel eens afgevraagd... Hoe ruik je het verschil en wie gaat het zien ... Alleen als het fout gaat zul je waarschijnlijk een probleem hebben ..quote:Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen als je het toch doet?
Wat kan er fout gaan? De frituurpan is gevaarlijker.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik me ook wel eens afgevraagd... Hoe ruik je het verschil en wie gaat het zien ... Alleen als het fout gaat zul je waarschijnlijk een probleem hebben ..
Ja vraag het Soury maar eensquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat kan er fout gaan? De frituurpan is gevaarlijker.
Dit is gewoon een opengewerkte, eenzijdige broodrooster...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een gril bbq voor binnen, tof ding. en je staat niet in de rook.
Water gaat onder de gril. super aanschaf.
[ afbeelding ]
Weet je dat ik nog nooit een BBQ heb meegemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben vandaag 'Smoke on the Water' gedaan:
[ afbeelding ]
In de afwasmachinequote:
Het is de aanschaf van mijn leven.Al jaren plezier vanquote:Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is gewoon een opengewerkte, eenzijdige broodrooster...
Da's het echte werk.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
wel een ''soort van'' in Griekenland, maar dat was gewoon een rooster op een hoop stenen
en een paar karbonaadjes eropbeetje primitief enzo...
Ik niet, was mijn eerste moederdag zonder moederquote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Owja het was Moederdag vandaag, helemaal vergeten.
Ach Fannetjequote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik niet, was mijn eerste moederdag zonder moeder
En andere dagen denk je er minder aan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zover ben ik nog niet, komt nog wel...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En andere dagen denk je er minder aan?
Ik weet nog wel dat ik dat ook heel moeilijk vond en spijt van de keren dat ik had geklaagd over moederdagbezoek.quote:
Heb je goede herinneringen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zover ben ik nog niet, komt nog wel...
Zo lang is het nog niet geleden...
Ja, ik ben de laatste jaren gelukkig wel altijd gegaan, omdat ik al jaren dacht misschien is ditquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik dat ook heel moeilijk vond en spijt van de keren dat ik had geklaagd over moederdagbezoek.
Ik ben ook altijd gegaan, maar mopperde er weleens over en inderdaad, het slijt, maar daar heb je nu weinig aan....quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ben de laatste jaren gelukkig wel altijd gegaan, omdat ik al jaren dacht misschien is dit
de laatste keer, maar toch bedenk ik nu soms dat ik nog iets had willen zeggen enzo...
en dat kan niet meer, da's een kutgevoelkan er niks aan doen, maar zal wel slijten ...
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je goede herinneringen?
Neem je die mee en Moederdag is slechts een commerciele uitvinding.
Dat zegt elke moederquote:Op zondag 11 mei 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]ja gelukkig wel, al was het de laatste jaren heel moeilijk voor haar, en dat was verdrietig enzo...
weet ik wel hoor van dat moederdag, commercieel enzo, maar toch ws ze wel blij als je er weer stond
met een bloemetje ofzoal zei ze altijd, dat het niet hoefde
Maar je blijft altijd haar kind....Mijn vader is al 23 jaar dood en het krijgt een plaats, maar echt wennen doet het nooitquote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]komt wel goed ...
Ik ben een grote meid nu
BBQ'en is ook niks anders dan iets roken of roosteren boven/naast een kolenvuurtje.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit een BBQ heb meegemaaktserieus...
wel een ''soort van'' in Griekenland, maar dat was gewoon een rooster op een hoop stenen
maar zo'n Nederlandse BBQ heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk bedenk ik me nu...
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je blijft altijd haar kind....Mijn vader is al 23 jaar dood en het krijgt een plaats, maar echt wennen doet het nooit
Is dat een statement?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
De band met mijn nog levende moeder is niet zo goed helaas.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt elke moeder![]()
Ik ook, maar ik meen het wel echt, zei van de week tegen mijn 22-jarige dochter dat ik liever had dat ze een tekening voor me maakte dan een kadootje voor me koopt, maar ze had een grouponbon gekocht en we zijn samen uit eten geweest donderdag
Goed zo, wees maar zuinig op haarquote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag een brand en koolmonoxide melder gekregen
Dat is wel heel jammerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee. niet in Nederland, écht niet dus!quote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BBQ'en is ook niks anders dan iets roken of roosteren boven/naast een kolenvuurtje.
Dat heb je dus wel eens meegemaakt in Griekenland. Maar zelfs als vega zal je dit toch ook wel eens in NL hebben meegemaakt?
Hebben we daar dan nog geen app voor?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef Laysa het volgende:
Is zeker heel lief, maar mijn dochter is maf genoeg om met een tekening aan te komenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]nah... is toch liefffffffff en een 22 jarige dochter gaat geen tekening meer maken hoor
![]()
geniet er nou maar gewoon van
Onder welke steengril heb jij dan al die jaren gelegen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. niet in Nederland, écht niet dus!Ook niet toen ik nog vlees at, dus best raar...
die karbonaadjes in Griekenland vrat ik wel op hoor, toen was ik nog geen Vega
Dat snapt ze vast nietquote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we daar dan nog geen app voor?
Ik dan juist weer helemaal niet, maar gelukkig woont ze in Duitsland.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan het beter vinden met mijn schoonmoeder dat zegt wel wat.
Ik ook, want die leeft nog...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan het beter vinden met mijn schoonmoeder dat zegt wel wat.
Ik ooit boven op een berg in Spanje met 1000+ man of zo en een grill van 20 meter lang en heel lekkere lams kotelletjes ... En we mochten gewoon bij de VIPS aan tafel ( half jaar later stonden ze op te treden in de ROn Brandsteders show )quote:Op zondag 11 mei 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit een BBQ heb meegemaaktserieus...
maar zo'n Nederlandse BBQ heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk bedenk ik me nu...
Ik heb wel eens een schilderijtje voor mijn vader gemaakt voor zijn Vaderdag, járen geleden en diequote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is zeker heel lief, maar mijn dochter is maf genoeg om met een tekening aan te komen
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit boven op een berg in Spanje met 1000+ man of zo en een grill van 20 meter lang en heel lekkere lams kotelletjes ... En we mochten gewoon bij de VIPS aan tafel ( half jaar later stonden ze op te treden in de ROn Brandsteders show )
Nee, dan ben je een VIP...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit boven op een berg in Spanje met 1000+ man of zo en een grill van 20 meter lang en heel lekkere lams kotelletjes ... En we mochten gewoon bij de VIPS aan tafel ( half jaar later stonden ze op te treden in de ROn Brandsteders show )
Heb je ook een Duiste Weener?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dan juist weer helemaal niet, maar gelukkig woont ze in Duitsland.
Dat hoor je wel vakerquote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een schilderijtje voor mijn vader gemaakt voor zijn Vaderdag, járen geleden en die
hangt nu op de gang waar hij woont, naast zijn ''voordeur'' zodat hij zijn kamer kan vinden![]()
Dat schilderijtje herkent hij nog wel... want hij is steeds de weg kwijt daar![]()
zo dement als een deur, wordt wel héél erg nu
Nee, Donald is Hollands, ik heb mijn schoonouders net zo lang gepest totdat ze naar Duitsland vertrokkenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ook een Duiste Weener?![]()
Is Donald een Duitser bedoel ik
*Piet hand geeft*quote:Op zondag 11 mei 2014 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Nee, Donald is Hollands, ik heb mijn schoonouders net zo lang gepest totdat ze naar Duitsland vertrokken
Ja. en nog eigenwijzer dan ik.quote:
Ja zo speelden we ooit een voetbal wedstrijd met Groningse en Utrechtse studente in Spanje tegen het lokale voetbalteam... ... Ik ben de uitslag vergeten, maar "s avonds werd er een heel lam op het vuur gegooid en de plaatselijke wijn vloeide rijkelijkquote:
Die van mij is 71 of zo.quote:
Maar goed dat ze geen vergissing hebben gemaakt en jou lam op het vuur hebben gegooidquote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo speelden we ooit een voetbal wedstrijd met Groningse en Utrechtse studente in Spanje tegen het lokale voetbalteam... ... Ik ben de uitslag vergeten, maar "s avonds werd er een heel lam op het vuur gegooid en de plaatselijke wijn vloeide rijkelijk
En hier zoek ik wat er raar is in deze belevenis...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo speelden we ooit een voetbal wedstrijd met Groningse en Utrechtse studente in Spanje tegen het lokale voetbalteam... ... Ik ben de uitslag vergeten, maar "s avonds werd er een heel lam op het vuur gegooid en de plaatselijke wijn vloeide rijkelijk
Ik verlies die denk ik ook wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja. en nog eigenwijzer dan ik.
We hebben ook ooit zuipwedstrijd gehouden, ik verloor.![]()
Heb zelf het contact afgebroken omdat ik me na 2 minuten alweer gigantisch ging irriteren aan d'r.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
*Piet hand geeft*
en ik heb 'helaas' ook achter mij gelaten
knap van jequote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zelf het contact afgebroken omdat ik me na 2 minuten alweer gigantisch ging irriteren aan d'r.
Een heel lam op het vuur is wat omslachtig en geeft veel rookoverlast.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hier zoek ik wat er raar is in deze belevenis...
Ben benieuwd... Ik vind het jammer dat ik geen fotos heb van mijn ervaring in 1984 denk ik dat het was ...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een VIP...![]()
Over 3 weken zal ik je de foto's tonen van mijn BBQ in Spanje...
Op het vuur is ook een iets te directe bereidingswijze, misschien is dat het bijzondere geweest...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heel lam op het vuur is wat omslachtig en geeft veel rookoverlast.
nee joh, niets van dat alles, ik gedoog haar omdat Oma van Aapquote:Op zondag 11 mei 2014 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij niet zelf het contact verbroken Sas? Heeft zij dat gedaan?
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als buitenstaander houd je het na 5 minuten ook voor gezien.
Ah... dan begreep ik het verkeerd, dus nog wel contact, dat is an wel knap van je als je zo e pestquote:Op zondag 11 mei 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh, niets van dat alles, ik gedoog haar omdat Oma van Aap
Tis gebeurt en OK er waren 2 studentes (ut Grunn) en de rest waren mannen ...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heel lam op het vuur is wat omslachtig en geeft veel rookoverlast.
Het hele voetbalteam over de studentes heen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gebeurt en OK er waren 2 studentes (ut Grunn) en de rest waren mannen ...
Hoe is het afgelopen met die 2 studentes?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gebeurt en OK er waren 2 studentes (ut Grunn) en de rest waren mannen ...
Droom je daar weleens van?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Het hele voetbalteam over de studentes heen?
Ik denk dat Ian wel klaar is met Fokquote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of jij niet stiekum een kloon van Ian bent
1 ging het verkeerde pad op en kwam Youp v/h Hek tegen .....quote:Op zondag 11 mei 2014 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die 2 studentes?
Yupquote:
Ahaquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yup
De tetten van sas der UI lokken mij hierheen
Tja, met die tetten van mij maak je geen vriendenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yup
De tetten van sas der UI lokken mij hierheen
Haleauquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook wel voorstellen eigenlijk![]()
Maar hij ''praat'' net zo... met zeaux enzo...
Te klein?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, met die tetten van mij maak je geen vrienden
die dubbel A van mij is gewoon leuk in beeld gebrachtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, met die tetten van mij maak je geen vrienden
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
die dubbel A van mij is gewoon leuk in beeld gebracht
Als er een nipple op zit is het een tet.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
die dubbel A van mij is gewoon leuk in beeld gebracht
Ach, ik doe er al mijn hele leven mee, ik ben aan ze gehechtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op die grote krijgt de zwaartekracht en tijd meer vat.
Ian is ijs aan het verkopen in de Oekrainequote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Pavement het volgende:
Waar is ian eigenlijk gebleven, veel offtopique bagger gelachen met hem
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ian is ijs aan het verkopen in de Oekraine
Ik kom hem regelmatig tegenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
1 ging het verkeerde pad op en kwam Youp v/h Hek tegen .....
jij ook toch ..?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
Toen ik twaalf jaar was leken ze ENORM maar sindsdien zijn ze gestopt met groeien
maar natuurlijk, als Conchita een jurk draagt...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als er een nipple op zit is het een tet.
Je hebt geen kinderen waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
Toen ik twaalf jaar was leken ze ENORM maar sindsdien zijn ze gestopt met groeien
Nopequote:Op zondag 11 mei 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt geen kinderen waarschijnlijk.
Truequote:Op zondag 11 mei 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dikke tieten en geen kont is een no go.
We hebben dezelfde groetenboerquote:
Op een berg in Spanje waar een lam op het vuur lag?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
1 ging het verkeerde pad op en kwam Youp v/h Hek tegen .....
Daar kijk ik altijd het 1e naar.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
True![]()
Ben ook meer een billen man denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |