Teach-in in 75 was de laatste keer en toen waren er misschien 16 landen of zo ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Tweede plaats toch? Is niet sleeeeeeeeeeeeeeeecht
Dat is niet waarquote:
Heb je een boot dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga Conchita boeken voor de Canal Parade, daar moet geld mee te verdienen zijn...
Grote nepzooi vind ik het.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga Conchita boeken voor de Canal Parade, daar moet geld mee te verdienen zijn...
Heks zal ook wel blij worden van deze uitslag... Wie eigenlijk niet ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef FANN het volgende:
Ik had Heks beloofd dat ik even zou posten wie gewonnen heeft, dus ga ik maar even doen
Ow.......... een heleboel mensen niet hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heks zal ook wel blij worden van deze uitslag... Wie eigenlijk niet ...
Het viel me mee het niveau, het stemmen is dan wel weer tenenkrommend.quote:
Ja ga dat daar echt niet bijhouden met 33 topics in 4 uur of zo ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.......... een heleboel mensen niet hoormaar dan moet je bij ESF gaan kijken
![]()
er zullen er vast een paar over de zeik zijn
Amusement en ik houd van muziek en probeer het kaf van het koren te scheiden.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heb je wel gekeken dan? Waarom kijk je dan?
Varen, varen, over de baarden...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat dan een boot voor mannen met baarden zoals Jan Piet Joris en Conchita ?
En dan bleef in principe inderdaad Nederland over ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amusement en ik houd van muziek en probeer het kaf van het koren te scheiden.
Nee ze heeft een apart topicquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ga dat daar echt niet bijhouden met 33 topics in 4 uur of zo ...
Ah... 1x per jaar vind ik wel lollig...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amusement en ik houd van muziek en probeer het kaf van het koren te scheiden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een rondvaarttocht.
Krijgt iedereen die 2e wordt in Nederland...
Ook dat nog ..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ze heeft een apart topic![]()
ESF / [2014] Oostenrijk - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix
Frankrijk vond ik ook erg goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan bleef in principe inderdaad Nederland over ...
Ik ging voor Armeniëquote:
Neptieten?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet volgende keer jurk aantrekken met neptieten en zijn baard laten staan.
Ja freak showquote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou het een stunt vinden als volgend jaar iedereen met baard en in een jurk zou moeten komen... Behalve Rusland ...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Polen deed zijn best, niet dat ze nep zijn maar toch.quote:
Zie je wel dat je niet hebt gekeken...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geval uit Oostenrijk had toch tieten?
Die pruiken waren nep ..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Polen deed zijn best, niet dat ze nep zijn maar toch.
Ik heb daar behoorlijke tegenpolen gezien inderdaad...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Polen deed zijn best, niet dat ze nep zijn maar toch.
Of PP is tevreden met A-quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet hebt gekeken...
Ik heb het niet gezien, ik was uit eten en kwam pas rond 23.30 thuis...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet groot maar ze waren er wel hoor..
Je was wat afgeleid hier en daar waarschijnlijk.
Triggerfinger op NED3quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik let meer op de muzikale kwaliteiten.
Dan was 95% toch echt bagger...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik let meer op de muzikale kwaliteiten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben dol op goed gemaakte bagger.
Kan je een leuk spinneweb diagrammetje van maken...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het stemmen bij dat festival is altijd wel leerzaam vind ik.
Maakt ineens duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Goed nummer en weer helemaal actueel voor vele.quote:
Of waar de ex bewoners nu wonen ...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het stemmen bij dat festival is altijd wel leerzaam vind ik.
Maakt ineens duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Je wilt niet weten wat voor diagrammen er al in mijn hoofd rond gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je een leuk spinneweb diagrammetje van maken...
Ik laat hem deze week staan.. Ik krijg mn Oostenrijkse bebaarde collegaa weer over de vloer komende week...quote:
En dat van jaren terug .... Laat maar idd PPquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor diagrammen er al in mijn hoofd rond gaan.
Mijn muts heeft het einde van ESF niet gehaald.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat van jaren terug .... Laat maar idd PP
Dat is 25 nummer in een moordend tempen met een hoop bambarie en het gaat alleen maar over baarden ...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom weer helemaal tot rust nu, zo;n ESF hakt er toch in.
Ik ook Maar eens kijken of er nog iets van onze Oostenrijkse collegas te horen valt komende week .. steken onder de gordel en zo ...quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook Maar eens kijken of er nog iets van onze Oostenrijkse collegas te horen valt komende week .. steken onder de gordel en zo ...
ARD check ... geen idee waar het over gaat ... ,lijkt een music film of zoquote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Shit concert is afgelopen, ga weer iets anders zoeken nu,
Ik ben van alle markten thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |