Glaasje melk erbij?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even een pizza in de oven gezet.
Zo zie je maar dat zelfs de grootste chef ook wel eens lui is.
En hoe kunnen wij het verschil zien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga bergen kots produceren als Vitesse wint.
Hard voor die blokkendoosjosti. Die denkt dat mooi voetbal ook een vereiste is in de playoffs.quote:
Hierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef alors het volgende:
Aangezien Heerenveen ongetwijfeld geen 3-0 achterstand gaat goedmaken, zal ik als jullie tegen AZ moeten, fier met de Grunnegse vlag zwaaien
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier
[ afbeelding ]
Je kan alvast wat gaan oefenen
Jij weet dit soort dingen: als FCG wint spelen ze zeker woensdag uit en zaterdag thuis, mits AZ doorgaat?quote:
Donderdag uit, zondag thuis. Mits az doorgatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij weet dit soort dingen: als FCG wint spelen ze zeker woensdag uit en zaterdag thuis?
Oh topquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag uit, zondag thuis. Mits az doorgat
Nog twee keer zal ik met een megafoon in mijn hand de menigte in dit topic opzwepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt dus hopelijk nog een wedstrijdje in de Euroborg
Jouw steun is onmisbaar voor de uitstraling van de FC. Gezien ik hier louter mensen zie die willen dat Groningen doorgaat denk ik dat je tevreden mag zijn over je gedane werkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog twee keer zal ik met een megafoon in mijn hand de menigte in dit topic opzwepen.
Alleen CaptainCookie heb ik nog niet weten te overtuigen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jouw steun is onmisbaar voor de uitstraling van de FC. Gezien ik hier louter mensen zie die willen dat Groningen doorgaat denk ik dat je tevreden mag zijn over je gedane werk
CaptainCookie is een apart geval.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen CaptainCookie heb ik nog niet weten te overtuigen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:21 schreef Fokker101 het volgende:
Haha PAXcon moet volgende week weer bij frederik kor zitten hahaha
hahaah wat een kansloze sukkel is hij zeg niet normaal ik zit bij groningen fanatics volgende week naar elkaar zwaaien? :$quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij z'n laatste rapportage had hij niet eens de gemiste penal opgenomen
picsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
ah voetbal
zwaar nice deze pudding croissant hier
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je kwaliteiten.
Bedankt Erik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je kwaliteiten.
;$ ;$ spannendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hahaah wat een kansloze sukkel is hij zeg niet normaal ik zit bij groningen fanatics volgende week naar elkaar zwaaien? :$
dat zei me vrouw vannacht ook nog hihihihihihiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
werk net de laatste hap naar binnen, sorry
Ik zou post #18 van dit topic even bekijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet nog eten maar heb geen zin in koken en bestellen is mij even te duur.
Dit leed staat wel gelijk aan de kwaliteit van deze wedstrijd
Ik had dus al trek potverdorie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou post #18 van dit topic even bekijken
Leuk grapjen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die geeft wel een signaal af.
Kunnen we dit ook volgen op twitch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een enorme zaadpot. Ik start de PS4 wel op.
Als je dat wilt, kan dat ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen we dit ook volgen op twitch?
Pan met heet water uit de kraan op hoog vuur zetten, Pasta erin. Wok op het vuur, volgas. Hak groentes in stukken en smijt erin. Nu tomatensaus en wat kruiden, of Pesto o.i.d erbij, opscheppen en eten.quote:
Oh sorry, dan is het wel lekker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die krijg je er gratis bij als je een pizza salami koopt
Hoe kan Groningen al 3 keer tegen Vitesse gespeeld hebben dan ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Alles loopt gesmeerd.
Gezien het feit dat Groningen dit seizoen Vitesse twee keer heeft verslagen en eenmaal gelijkspeelde moet dit in de tas zitten.
Hoe hebben ze het tegen AZ gedaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Alles loopt gesmeerd.
Gezien het feit dat Groningen dit seizoen Vitesse twee keer heeft verslagen en eenmaal gelijkspeelde moet dit in de tas zitten.
competitie (2) + play-offs (1 achter de rug) = 3quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hoe kan Groningen al 3 keer tegen Vitesse gespeeld hebben dan ?
2x competitie 1x play-offsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Groningse illuminatie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Hier, Johannes: http://www.twitch.tv/skip2lvlylou
Uit 2-0 verloren, thuis 2-1 winstquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het tegen AZ gedaan?
Door wie? Maradona? Platini?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nickgod werd een mooie speler genoemd die goed en handig in de kleine ruimtes is
Erik Meijer en Perez. Beter kan niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door wie? Maradona? Platini?
Dat wel. Qua ranking zullen zij makkelijk loten in het begin. Al zou ik het Groningen ook wel gunnen, al liggen die er in augustus al uit waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Az in Europa zou wel veel beter zijn voor Nederland.
Lachwekkend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Grote grunn-factor inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wel. Qua ranking zullen zij makkelijk loten in het begin. Al zou ik het Groningen ook wel gunnen, al liggen die er in augustus al uit waarschijnlijk
Met het nieuwe beleid daar nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Hier wacht nog een taak voor onze missionaris van de FC, johannesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Een glimlach kon ik niet onderdrukkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grote grunn-factor inderdaad.
Paxcon lacht zich nu suf.
Precies die flikkeren er meteen uit. AZ loot simpel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wel. Qua ranking zullen zij makkelijk loten in het begin. Al zou ik het Groningen ook wel gunnen, al liggen die er in augustus al uit waarschijnlijk
De winnaar van de play-offs moet ook nog eerst 3 rondes overleven voordat ze in de poule zitten. Dan heb ik liever AZ, want PEC zie ik de poule sowieso niet halen. Twente en PSV wel waarschijnlijk en Feyenoord zal het wel weer verneukenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies die flikkeren er meteen uit. AZ loot simpel waarschijnlijk.
Wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax maakt het niet uit als je ook een zwakbegaafde voetballer bent.
aah vandaar al die zwakbegaafdenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kampioen worden we uiteindelijk toch wel inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stond jij woensdag omgekeerd naar een spandoek dat van de sponsor kwam?
ja hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Fokker101 het volgende:
wat een supporters ook he die van vitesse en wat een sportzaal is het ook
Dakje open dakje dicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef Fokker101 het volgende:
wat een supporters ook he die van vitesse en wat een sportzaal is het ook
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vinden wij allen heel prettig. Ook Happel.
Mogen we het noteren?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Peter Bosz out gaat.
Ja, echt.
Je kan ook niet vastlopende stream kijken met Engels commentaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet via een constant vastlopende stream kijken met Turks commentaar![]()
![]()
Of gewoon Nederlands.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook niet vastlopende stream kijken met Engels commentaar.
engels commentaar bij een wedstrijd van fc groningen??quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
They enjoy Nickgod very much.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
engels commentaar bij een wedstrijd van fc groningen??
+1quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bosz: 'Wij gaan winnen, maak je daar maar geen zorgen over'
geef is een linkje danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
They enjoy Nickgod very much.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een sneu figuur.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een sneu figuur is die Bosz eigenlijk ook.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een sneu figuur is die Bosz eigenlijk ook.
Ja daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi plaatje, ik overweeg hevig daar een UI van te nemen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bosz: 'Wij gaan winnen, maak je daar maar geen zorgen over'
xDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan.
Tot Liverpool een 3-0 voorsprong weggaf
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een debielen bij Groningen. NickGod naar Barcelona.
Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes, zal ik Trials streamen ipv dit?
Pics.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef Mansjester het volgende:
Hallo allemaal. Ik kijk ook en eet ondertussen aardappelpuree, vissticks en salade
Dat ligt aan twitch, doe je niets aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
En doe wat aan je lag.
Of doe wat aan mijn lag.
Heb jij al een zak tijgernoten op?quote:
Daar dacht ik ook meteen aanquote:
Homoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Dit succes belooft veel goeds voor het ESF straks
Tuurlijk ik gun Groningen het beste en Vitesse mag van mij alles verliezen tot Jordania terug is.quote:
Dat zou lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door zijn nog hele jonge leeftijd staat hij straks wereldwijd bekend als Ajax product.
Ook dat nog iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door zijn nog hele jonge leeftijd staat hij straks wereldwijd bekend als Ajax product.
Hihi.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, 5 aangezien Groningen 2 uitdoelpunten maakt die 2 keer meetellen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje veel mozarella alleen![]()
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet kijken, misschien even de uitslagen. Van de week zag ik zoiets live op straat lopen, toch wel een apart gezicht.quote:
wtfquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie saladequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga wel kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ga ik niet kijken, misschien even de uitslagen. Van de week zag ik zoiets live op straat lopen, toch wel een apart gezicht.
Dit ziet er gezonder uit dan een niet nader te noemen zalmsalade.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heeft uit de medicijnkast van Johan Derksen lopen snoepen.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De pillendoosjes van HMF zijn weer aangeslagen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft uit de medicijnkast van Johan Derksen lopen snoepen.
Wat? Een half vol vak in de Gelredome?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is jullie trouwens ook al opgevallen dat het vak van de ''harde kern'' ook halfvol zit?
Vrouwen en voetbal.......quote:
Dat is altijd zo bij Vitas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is jullie trouwens ook al opgevallen dat het vak van de ''harde kern'' ook halfvol zit?
Loopt echt geweldig vrij elke keer, Bergkamp zal hem aan de bal beter en rustiger moeten maken.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vak is meestal het enige vak dat vol zit, dus vandaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Een half vol vak in de Gelredome?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Loopt echt geweldig vrij elke keer, Bergkamp zal hem aan de bal beter en rustiger moeten maken.
*veranderdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaag nog van een mening verandert Stijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |