Glaasje melk erbij?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even een pizza in de oven gezet.
Zo zie je maar dat zelfs de grootste chef ook wel eens lui is.
En hoe kunnen wij het verschil zien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga bergen kots produceren als Vitesse wint.
Hard voor die blokkendoosjosti. Die denkt dat mooi voetbal ook een vereiste is in de playoffs.quote:
Hierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef alors het volgende:
Aangezien Heerenveen ongetwijfeld geen 3-0 achterstand gaat goedmaken, zal ik als jullie tegen AZ moeten, fier met de Grunnegse vlag zwaaien
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier
[ afbeelding ]
Je kan alvast wat gaan oefenen
Jij weet dit soort dingen: als FCG wint spelen ze zeker woensdag uit en zaterdag thuis, mits AZ doorgaat?quote:
Donderdag uit, zondag thuis. Mits az doorgatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij weet dit soort dingen: als FCG wint spelen ze zeker woensdag uit en zaterdag thuis?
Oh topquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdag uit, zondag thuis. Mits az doorgat
Nog twee keer zal ik met een megafoon in mijn hand de menigte in dit topic opzwepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt dus hopelijk nog een wedstrijdje in de Euroborg
Jouw steun is onmisbaar voor de uitstraling van de FC. Gezien ik hier louter mensen zie die willen dat Groningen doorgaat denk ik dat je tevreden mag zijn over je gedane werkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog twee keer zal ik met een megafoon in mijn hand de menigte in dit topic opzwepen.
Alleen CaptainCookie heb ik nog niet weten te overtuigen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jouw steun is onmisbaar voor de uitstraling van de FC. Gezien ik hier louter mensen zie die willen dat Groningen doorgaat denk ik dat je tevreden mag zijn over je gedane werk
CaptainCookie is een apart geval.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen CaptainCookie heb ik nog niet weten te overtuigen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:21 schreef Fokker101 het volgende:
Haha PAXcon moet volgende week weer bij frederik kor zitten hahaha
hahaah wat een kansloze sukkel is hij zeg niet normaal ik zit bij groningen fanatics volgende week naar elkaar zwaaien? :$quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij z'n laatste rapportage had hij niet eens de gemiste penal opgenomen
picsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
ah voetbal
zwaar nice deze pudding croissant hier
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je kwaliteiten.
Bedankt Erik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je kwaliteiten.
;$ ;$ spannendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hahaah wat een kansloze sukkel is hij zeg niet normaal ik zit bij groningen fanatics volgende week naar elkaar zwaaien? :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |