Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een debielen bij Groningen. NickGod naar Barcelona.
Ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes, zal ik Trials streamen ipv dit?
Pics.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef Mansjester het volgende:
Hallo allemaal. Ik kijk ook en eet ondertussen aardappelpuree, vissticks en salade
Dat ligt aan twitch, doe je niets aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
En doe wat aan je lag.
Of doe wat aan mijn lag.
Heb jij al een zak tijgernoten op?quote:
Daar dacht ik ook meteen aanquote:
Homoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Dit succes belooft veel goeds voor het ESF straks
Tuurlijk ik gun Groningen het beste en Vitesse mag van mij alles verliezen tot Jordania terug is.quote:
Dat zou lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door zijn nog hele jonge leeftijd staat hij straks wereldwijd bekend als Ajax product.
Ook dat nog iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door zijn nog hele jonge leeftijd staat hij straks wereldwijd bekend als Ajax product.
Hihi.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, 5 aangezien Groningen 2 uitdoelpunten maakt die 2 keer meetellen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje veel mozarella alleen![]()
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet kijken, misschien even de uitslagen. Van de week zag ik zoiets live op straat lopen, toch wel een apart gezicht.quote:
wtfquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie saladequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga wel kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ga ik niet kijken, misschien even de uitslagen. Van de week zag ik zoiets live op straat lopen, toch wel een apart gezicht.
Dit ziet er gezonder uit dan een niet nader te noemen zalmsalade.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heeft uit de medicijnkast van Johan Derksen lopen snoepen.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De pillendoosjes van HMF zijn weer aangeslagen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft uit de medicijnkast van Johan Derksen lopen snoepen.
Wat? Een half vol vak in de Gelredome?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is jullie trouwens ook al opgevallen dat het vak van de ''harde kern'' ook halfvol zit?
Vrouwen en voetbal.......quote:
Dat is altijd zo bij Vitas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is jullie trouwens ook al opgevallen dat het vak van de ''harde kern'' ook halfvol zit?
Loopt echt geweldig vrij elke keer, Bergkamp zal hem aan de bal beter en rustiger moeten maken.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vak is meestal het enige vak dat vol zit, dus vandaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Een half vol vak in de Gelredome?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Loopt echt geweldig vrij elke keer, Bergkamp zal hem aan de bal beter en rustiger moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |