Het Rotterdams havengebied, zoals Botlek en Maasvlakte (diepwater) is meer aan de rand van Rotterdam, dus zo'n 40 km vanaf het centrum. Ik werk wel bij een scheepsreparatiebedrijf (maar dat wist jij al ), maar door beperkte diepgang voor onze wal gaan wij meestal naar de schepen toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch aan de haven ... Ja ik kom er nooit dus geen idee..
Of een iPad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
We gaan weer snel vandaag... Ik kan het bijna niet bijhouden op mn laptop... Misschien dat ik iets anders nodig heb ... iets met Chrome....
Lijkt me verstandig idd dat je naar de schepen toe gaat ... STel je voor dat de schepen naar jullie toe komen ... Bereikbaar op eigen risico zou ik dan als motto gebruiken..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Rotterdams havengebied, zoals Botlek en Maasvlakte (diepwater) is meer aan de rand van Rotterdam, dus zo'n 40 km vanaf het centrum. Ik werk wel bij een scheepsreparatiebedrijf (maar dat wist jij al ), maar door beperkte diepgang voor onze wal gaan wij meestal naar de schepen toe.
Ik ben nog aan het two times lovenquote:
Ik kan niet zo goed wennen aan een tablet. Ik pik die van mijn moeder wel eensquote:
Nog veel meer nummers zijn de moeite zeker waard.quote:
dat was lekkerquote:
Zeker, zie mijn laatste post in het vorig topic...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog veel meer nummers zijn de moeite zeker waard.
Pillen van een ander innemen is niet aan te raden...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed wennen aan een tablet. Ik pik die van mijn moeder wel eens
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pillen van een ander innemen is niet aan te raden...
Ja klopt... Ik ben ze op latere leeftijd pas weten te waarderen... Waarschijnlijk was ik toen toch net iets te jong..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog veel meer nummers zijn de moeite zeker waard.
Doe het niet!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak er eind aan hier, genoeg getypt en gemiept voor nu...
nog eentjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig hoeft hij dat niet meer mee te makenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef sacha het volgende:
http://lijn17.nl/wp-conte(...)rrison-457x640-1.jpg
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef sacha het volgende:
http://lijn17.nl/wp-conte(...)rrison-457x640-1.jpg
Met dronken kop in bad gaan liggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Eerst de vrouw in mekaar sloan... En dan de polsje door..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met dronken kop in bad gaan liggen.
Moest je googelenquote:
In bad is dat best te doen, niet aan te raden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de vrouw in mekaar sloan... En dan de polsje door..
Da's voor watjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de vrouw in mekaar sloan... En dan de polsje door..
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik snapte hem zo maar in één keer, knap hé
Misschien is hij wel moe, komt voorquote:
Nou dat vind ik weer wat overdreven hoor, een goedzak is niet gelijk een watje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, jij bent het watje hier
Deisyy is nog wakker iigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, jij bent het watje hier
Anouk ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
Ik wil nog een ploatje draaien voor Heks, maar ik weet effe niet wat
suggesties?
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
suggesties?
Spam dat topic maar vol, ik zie dat al aankomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
suggesties?
Doe maar iets van Aneukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
suggesties?
Waarom gelijk weer zo negatief?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Spam dat topic maar vol, ik zie dat al aankomen.
Niet? Maar ik bedoelde het niet lelijk, chufi is inderdaad een goedzakquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou dat vind ik weer wat overdreven hoor, een goedzak is niet gelijk een watje.
En zeker geen watje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Maar ik bedoelde het niet lelijk, chufi is inderdaad een goedzak
Dat overdreven, daar hou ik niet zo van.quote:
Is je kaartje al aangekomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat overdreven, daar hou ik niet zo van.
Jij vond het maar wat leuk dat topic voor jou met je heup, en de kaartjes, kadootjes, bloemen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet het beetje leuk maken zo'n SC toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet net zo veel al jouquote:
Daar had ik het ook niet overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet het beetje leuk maken zo'n SC toch?
Mmmn nou laat maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij vond het maar wat leuk dat topic voor jou met je heup, en de kaartjes, kadootjes, bloemen..
dus gun Heks ook wat
heeft wel gewerkt want de post is leeg nu toch ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... was reactie in topic van Heks, maar ik wil daar niet daar op reageren...
Je snapt het wel hoop ik.quote:
Ha! Mooi zo!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft wel gewerkt want de post is leeg nu toch ...
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft wel gewerkt want de post is leeg nu toch ...
hmmm nou ja, reageer dan niet denk ik dan, maar goed, dit is al ietsje beter...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee helaas heeft ie m aangepast .. toen ik eerst keek was ie leeg nu staat er wat anders
Ook 27 geworden, schijnt toch een drempel te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook 27 geworden, schijnt toch een drempel te zijn.
Club van 27 ja ..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook 27 geworden, schijnt toch een drempel te zijn.
Gelukkig wel ja...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het kan ook anders gaan en dan krijg je veel mooiere verhalen.
Genoeg invloedrijke muzikanten die nog ergens uithangen en soms in de vreemdste omstandigheden.
KLF is gonna rock youquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooi voorbeeld is de KLF, verdiende miljoenen met hun aardig geniale muziek, kochten een eiland en daarna is er weinig meer van vernomen.
In MuMu land, justified and ancientquote:
All bound for MuMu land, met Tammy Wynettequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In MuMu land, justified and ancient
Helemaal te gek nummer vind ik dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
All bound for MuMu land, met Tammy Wynette
Ik vind de KLF sowieso goed, maar deze is hun bestequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal te gek nummer vind ik dat.
YTquote:
Moest wel ff checken of die nog niet al gepost was... Nee dus ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja best wel goede nummers hebben die gemaakt.
Ja echt vrolijk zul je nooit worden op een begraafplaatsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
MIjn vrouw had al de LP's ervan en toen we in Parijs waren zijn we naar Pere Lachaise geweest omdat ze er 1 keer wilde zijn.
Was niet veel aan overigens,
Van die graftombes met open deur ..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb meer mijn ogen uitgekeken bij andere graven daar, sommige kun je gewoon naar binnen lopen.
Ja, was echt wel apart om daar rond te lopen, uiteraard ging ik op eigen houtje graf wel ff vinden maar dat viel tegen, tijdens die zoektocht kwam ik echt in een soort andere wereld en ergens op een beetje treurige plek met boel graffiti lag er een steen.quote:
IK dacht Google staat er vol mee maar dat valt dan weer tegen ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, was echt wel apart om daar rond te lopen, uiteraard ging ik op eigen houtje graf wel ff vinden maar dat viel tegen, tijdens die zoektocht kwam ik echt in een soort andere wereld en ergens op een beetje treurige plek met boel graffiti lag er een steen.
[ afbeelding ]
Dat is de schoongemaakte versie.
Was in Parijs en mijn muts wilde het graag zien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:49 schreef chufi het volgende:
Ik kom nooit op begraafplatsen... terwijl mn ex schoonfamilie begrafenis ondernemer zijn..
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de KLF sowieso goed, maar deze is hun beste
kan je met een Chromebook alles doen wat je op een laptop ook kan?quote:
Heb jij er ook net eentje gekocht? Of had je hem al?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ja, je kan met een muis werken op een chromebook, want ik kreeg er gratis een muis bij van die meneer![]()
En terwijl ik dit tik kan ik naar de yt van MM luisteren
Gefeliciteerd Dees.. Wat is je eerste indruk? En welke heb je ? 11" of 14"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ja, je kan met een muis werken op een chromebook, want ik kreeg er gratis een muis bij van die meneer![]()
Dees is alweer vertrokkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dees.. Wat is je eerste indruk? En welke heb je ? 11" of 14"
Ja, mijn lappie is zo goed al opquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef Deisyy het volgende:
We zijn hem vanmorgen wezen kopen, het is een HP 14" en ik denk dat we samen heel gelukkig worden![]()
Hij is zo makkelijk in gebruik en ik ben zo blij met mijn normale toetsenbord en yt's![]()
Is jouw laptop aan vervanging toe Fann?
Je hebt 'm echt gekocht...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Jawel HP is het merk en die hebben volgens mij 3 dezelfde modellen met een verschillende kleur..quote:
oe........ ziet er goed uitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.google.nl/intl(...)ebooks.html#hp-cb-14
Deze denk ik...
ja ik zag het alquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel HP is het merk en die hebben volgens mij 3 dezelfde modellen met een verschillende kleur..
Ja, natuurlijk heb ik hem echt gekochtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt 'm echt gekocht...![]()
Ik niet, heb net een godsvermogen aan nieuw matrassen en whisky uitgegeven.
Geld moet rollen, ik heb mijn bijdrage weer geleverd metntussendoor een biertje in de Jopenkerk te Haarlem...
Nee ledlicht van het scherm?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik hem echt gekocht![]()
Je kan niet alles tegelijk willen, een goed matras en lekkere whisky is ook belangrijk.
Jij hebt het allemaal dus al gevonden Fann. Maar je vroeg of er led op zit, je bedoelt de toetsen? Nee, die zijn niet verlicht.
En de bluetooth muis doet het ook!
Voor huis, tuin en keukengebruik is het een prima apparaat voor weinig geld. Er zit geen Office op, maar je werkt in de Drive, makkelijke is dat je je bestanden dan vanaf elke locatie kan benaderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
maar eh... deze is dus wel een hele goeie?
http://www.google.nl/intl(...)mebook.html#hp-cb-14
Ik wil hemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor huis, tuin en keukengebruik is het een prima apparaat voor weinig geld. Er zit geen Office op, maar je werkt in de Drive, makkelijke is dat je je bestanden dan vanaf elke locatie kan benaderen.
Hier staat dat het inderdaad een led scherm is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ledlicht van het scherm?
Ik kan alleen tegen ledlicht, ik heb nu speciaal folie op mijn scherm, heb ik ook op mijn ramen...
Ze hebben ook kleinere van Samsung en Toshiba, die zijn 11,1".quote:
Ah! Thanks, dat is voor mij heel belangrijk, mooi, en lekker licht, die van mij weegt geloof ik bijna 5 kgquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat dat het inderdaad een led scherm is.
http://www.mediamarkt.nl/(...)5844.html?langId=-11
Neh.. is zo klein, 14 is prettigerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben ook kleinere van Samsung en Toshiba, die zijn 11,1".
1,8 kg is dezequote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Thanks, dat is voor mij heel belangrijk, mooi, en lekker licht, die van mij weegt geloof ik bijna 5 kg
Nah, tafeltje blijft wel handig want dan staan ie zo schuin, maar was eigenlijk niet nodig geweestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1,8 kg is dezeKan je je tafeltje ook weg doen.
Je hebt het ook in roze en turquoise, maar ik heb een witte.
Dat vindt jouw Griek vast niet erg als jij hem bij zijn lurven gaat pakkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe die Griek bij zijn lurven pakken, maar tis MIJN vakantiegeld dus
Gewoon ff online bestellen... klik klik en maandag of dinsdag in huis...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe die Griek bij zijn lurven pakken, maar tis MIJN vakantiegeld dus
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vindt jouw Griek vast niet erg als jij hem bij zijn lurven gaat pakken![]()
Nee, daarom lukt het Dees niet om de boel te installeren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:26 schreef chufi het volgende:
Die chromebooks hebben geen touchscreen toch?
Ja dat is idd even wennen .. Tegenwoordig tik je overal op het scherm..en het werkt.. Op mn werk werkt dat niet maar soms heb ik nog wel de neiging op 1 van de schermen te klikken...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom lukt het Dees niet om de boel te installeren.
Ze heeft wel al 80 Ledjes kapot gedrukt...
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vindt jouw Griek vast niet erg als jij hem bij zijn lurven gaat pakken![]()
Ja, komt goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon ff online bestellen... klik klik en maandag of dinsdag in huis...
Geen touchscreen?!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom lukt het Dees niet om de boel te installeren.
Ze heeft wel al 80 Ledjes kapot gedrukt...
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
Op mn werk werkt dat niet maar soms heb ik nog wel de neiging op 1 van de schermen te klikken...
In het begin was het erger, want toen gebruikte ik mn eigen laptop met touchscreen ... Nu heb ik een company laptop en daar werkt het niet mee dus is de neiging ook minder daarquote:
doet me denken aan die twee oudjes dat die vrouw haar muis zo tegen het scherm houdtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin was het erger, want toen gebruikte ik mn eigen laptop met touchscreen ... Nu heb ik een company laptop en daar werkt het niet mee dus is de neiging ook minder daar
"Ga met uw muis naar de rechter bovenhoek".quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
doet me denken aan die twee oudjes dat die vrouw haar muis zo tegen het scherm houdt![]()
zulk soort kaartjes krijg ik altijd van mijn vriendin
Ja, dat soortquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ga met uw muis naar de rechter bovenhoek".
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit kaartje heb ik ook gekregen van die truttekop![]()
[ afbeelding ]
Ze gaat hierop geen nee zeggen ook al zou het zo zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja snap ikzit je nu op je chroomboekkie?
Als ze er wel op zit kan ze dit toepje kijken, word ik altijd vrolijk vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaat hierop geen nee zeggen ook al zou het zo zijn
Kalimeraquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ze er wel op zit kan ze dit toepje kijken, word ik altijd vrolijk van![]()
dit is de tekstquote:
Echt op mn werk ... Word er gek van... De spanjolen kan ik verstaan, maar de rest niet ... Dus bij jouw dat ik eigenlijk zonder te denken aan Grieks...quote:
Maar waarom halen ze hun personeel van zo ver dan, terwijl er hier genoeg ITérs werk zoeken volgensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt op mn werk ... Word er gek van... De spanjolen kan ik verstaan, maar de rest niet ... Dus bij jouw dat ik eigenlijk zonder te denken aan Grieks...
Omdat ze ook netwerken in Polen, Romania, Hongarije, Slovakije, Chechie, Oostenrijk, Zwitserland en zo hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar waarom halen ze hun personeel van zo ver dan, terwijl er hier genoeg ITérs werk zoeken volgens
mij. da's toch best raar of heeft dat een speciale reden?
Ah... dus het heeft wel een reden, dan snap ik het wel...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze ook netwerken in Polen, Romania, Hongarije, Slovakije, Chechie, Oostenrijk, Zwitserland en zo hebben
Ik weet niet of dat de echte reden zou zijn, want dan zouden die mensen gewoon daar kunnen blijven werken... Bij mn vorige werk hadden we ook veel mensen uit die regionen maar we waren puur en alleen een Nederlands ISP... Goedkoop zal het wel zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus het heeft wel een reden, dan snap ik het wel...
Tja,,, dat kan ook de reden zijn natuurlijk, wel jammer voor al die Nederlanders die werk zoeken dan...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de echte reden zou zijn, want dan zouden die mensen gewoon daar kunnen blijven werken... Bij mn vorige werk hadden we ook veel mensen uit die regionen maar we waren puur en alleen een Nederlands ISP... Goedkoop zal het wel zijn
Ja dat is idd mazzel, maar tijdelijk... Maar wie weet verlengen ze wel... Gisteren kreeg ik de vraag of ik mijn opdracht af zou krijgen... Ik had aan gegeven dat dat niet ging lukken in de beschikbare tijd ..... We gaan het zien...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja,,, dat kan ook de reden zijn natuurlijk, wel jammer voor al die Nederlanders die werk zoeken dan...
Heb jij toch wel mazzel dan
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is idd mazzel, maar tijdelijk... Maar wie weet verlengen ze wel... Gisteren kreeg ik de vraag of ik mijn opdracht af zou krijgen... Ik had aan gegeven dat dat niet ging lukken in de beschikbare tijd ..... We gaan het zien...
Met die 8 maanden werk kan ik ook wel een jaar rond komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jezal voor je duimen...
je mag ook gewoon vertellen wat je verdient hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die 8 maanden werk kan ik ook wel een jaar rond komen
Dit jaar kan ik me daar nog niet over uitlaten.... Simpelweg omdat niets gegarandeert is momenteelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
je mag ook gewoon vertellen wat je verdient hoor
Is er geen SC ESF? Maar goed ... We komen pas aan het eind....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
Nah... eens kijken hoe Ilse het straks doet![]()
ik ga maar niet naar dat ESF topic want dan gaat me te snel
Ja misschien wel, ik zal een even kijken daar...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er geen SC ESF? Maar goed ... We komen pas aan het eind....
Ajb!:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ik zal een even kijken daar...
Wil je me hier weg hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb!:
ESF / [ESF 2014] LIVE Finale #1 Nog even tot de start! Wees erbij!
Zoek jij een topic voor mij op waar ik kan praten over de docu over Mesopotamië waar ik nu naar zit te kijken?
beetje oud topic maar jah...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
Zoek jij een topic voor mij op waar ik kan praten over de docu over Mesopotamië waar ik nu naar zit te kijken?
hahahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje oud topic maar jah...
C&H / Oude beschavingen van Mesopotamië
blaas jij het gewoon even nieuw leven in
Ik wil iedereen weghebben, maar dat lukt me nooit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je me hier weg hebben?![]()
Ik zal even voor je kijken, wat is dat voor docu dan?
Ik ga ook niet naar het TV topic hoor, ik kijk gewoon wel zo in mijn eentje danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil iedereen weghebben, maar dat lukt me nooit.![]()
Lief dat je wilt kijken, maar dat hoeft niet.....TV-topics post ik zelden/nooit.
Wel een toepasselijk topic.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje oud topic maar jah...
C&H / Oude beschavingen van Mesopotamië
blaas jij het gewoon even nieuw leven in
ow... ga ik effe klikken ik wist niet dat het muziek wasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
en dat clipje van chufi is ook altijd lekker om te horen.
Tssssk....ga je schamen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ga ik effe klikken ik wist niet dat het muziek was
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef sacha het volgende:
cola koffie *check*
sjips 2 mergpijpies *check*
goed humeur *check*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat kan ik doen om dat goede humeur te verzieken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:48 schreef sacha het volgende:
cola *check*
sjips *check*
goed humeur *check*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nou ik zit met mijn hoofd bij de TVquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....ga je schamen!![]()
Love Shack ken je mss van the B'52's? of Rock Lobster?
Zit je op dezelfde manier bij de TV als bij de pc op dat kaartje van je vriendin?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, nou ik zit met mijn hoofd bij de TVik keek effe snel en dacht dat het een docu was
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je op dezelfde manier bij de TV als bij de pc op dat kaartje van je vriendin?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om dat goede humeur te verzieken?
ik moest opblijven ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef sacha het volgende:
het was 1975![]()
cola en sjips![]()
ik mocht een soort van opblijven
Wat een feest was dat altijd toch? Ik met mijn grote familie, kan je je voorstellen ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:52 schreef sacha het volgende:
het was 1975![]()
cola en sjips![]()
ik mocht een soort van opblijven
Ik had toen al geen bedtijd regeling meer volgens mij ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had ik met Mohammed Ali.
Werd ik 'snachts uit bed gehaald om boksen te kijken.
Heks heeft gepost in haar topicquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toen al geen bedtijd regeling meer volgens mij ...
Om 4 uur snachts met je pa aan het beeld gekluisterd
Al gedaan Fanniequote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nnie
Heks heeft gepost in haar topicje kan haar gaan kussen
Ergens in de jaren zeventig, dus ik zal een jaar of 10 zijn geweest.....maar idd leuke herinnering!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toen al geen bedtijd regeling meer volgens mij ...
Om 4 uur snachts met je pa aan het beeld gekluisterd
Ik denk Oostenrijk ook welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed ...
Denk dat Ukraine vast een hooop punten krijgt
mwa waarom? ik zit hier wel goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Moeten we dit eigenlijk niet in het ESF topic doen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Zolang we geen klachten krijgen blijven, wij oudjes maar fijn hier
Ik vind het afschuwelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
deze vin ik wel mooi trouwens silent storm..
wel rustig,,,
Dat ging te snel voor onsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Moeten we dit eigenlijk niet in het ESF topic doen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
Doet me denken aan mijn zussen Lay's!
Zo zaten we thuis ook altijd
Smaken verschillen nou eenmaal, maar we vinden wel allebei een chromebook mooiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... ik ben het gewend dat ik iets mooi vind en dat niemand het er dan mee eens was
Heb jij eigenlijk zussen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Welke vrouw heeft dat dan niet gedaan als kind![]()
Joah, dat in elk geval!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal, maar we vinden wel allebei een chromebook mooi
Is óók leukquote:
Ik heb een hele goede ban met mijn broerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Is óók leuk, daar heb ik je weleens over horen schrijven, daar kan je goed mee overweg toch?
Dan is het harstikke leuk, maar zussen is dan toch nét effe anderskan je lekker álles aan
kwijt enzo alsjebegrijptwatikbedoel
Ik vind driekwart van de liedjes sws niks...Het is maar goed dat NL dit jaar weer een goed nummer heeftquote:
1 broer en 2 schoonzussen, hoe dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede ban met mijn broer![]()
Ik heb 2 schoonzussen, 1 ouder en 1 jonger en daar kan ik ook heel veel mee bespreken
Ah... als je leuke schoonzussen heb scheelt ook, met ééntje kan ik héeeeeeeeeeeeeel goed opschietenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede ban met mijn broer![]()
Ik heb 2 schoonzussen, 1 ouder en 1 jonger en daar kan ik ook heel veel mee bespreken
Ja dat kan, ik dacht heel even dat je broer 2 vrouwen had, een oudere en een jongerequote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
De vrouw van mijn broer en de zus van DK....dat kan toch
Een moslimbroer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik dacht heel even dat je broer 2 vrouwen had, een oudere en een jongere![]()
Dat kan ook
Niet mijn broer hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik dacht heel even dat je broer 2 vrouwen had, een oudere en een jongere![]()
Dat kan ook
Ja echt hè, maar ik zal er nu over op houdenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Laysa het volgende:
Die trut maakt allemaal krassen op de vloer
Wel zo rustigquote:
ow... dat hoor ik niet eensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Laysa het volgende:
Ik zap naar de BBC...dat Nederlandse commentaar is echt slecht
De meeste vrouwen vinden dat inderdaad niet goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was mijn Spaanse zwageris dus ook niet meer mijn zwager natuurlijk...
Mijn zus was er wel kapot van hoor, die had 2 kinderen van hem, maar hij bleek nog een vrouw metquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden dat inderdaad niet goed
Echt?! Die vent leidde dus gewoon een dubbelleven, ik kan me wel voorstellen dat je daar als vrouw kapot van bent en wist vrouw 2 ook van vrouw 1 (je zus)?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus was er wel kapot van hoor, die had 2 kinderen van hem, maar hij bleek nog een vrouw met
2 kinderen te hebben... nah heel drama, bewaar maar voor een andere keer
Nope... ze wisten het allebei niet...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Die vent leidde dus gewoon een dubbelleven, ik kan me wel voorstellen dat je daar als vrouw kapot van bent en wist vrouw 2 ook van vrouw 1 (je zus)?
Hij was dus echt 2 x getrouwd! Heeft die ander hem ook de deur uit gezet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nope... ze wisten het allebei niet...
maar hij was eerst getrouwd met mijn zus dus dat andere huwelijk was nog ongeldig ook...
Ik had het nog over de Griekse deelnemers, jij denk ook over mevrouw Worst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarom gaat ze ook winnen....Ik vind haar/hem wel echt mooi
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het nog over de Griekse deelnemers, jij denk ook over mevrouw Worst.
Ja, en toen was hij met de Noorderzon vertrokken, paar jaar spoorloos geweest.. nah... héél gedoe,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was dus echt 2 x getrouwd! Heeft die ander hem ook de deur uit gezet?
Ik kijk Horizon via internet, dus ik denk dat ik wat vertraging hebquote:
Poeh hee, wat een verhaal, ik denk dat het ondermijnend is voor je zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en toen was hij met de Noorderzon vertrokken, paar jaar spoorloos geweest.. nah... héél gedoe,
maar mijn nichtjes hebben wel weer contact met hem en ook met hun halfbroer en zus
Dus het is allemaal nog redelijk verlopen... op het einde an, heeft even geduurd natuurlijk
effe deze kijken hoorWurst is aan de beurt!
Ik dacht dat je bookie ze snel was ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk Horizon via internet, dus ik denk dat ik wat vertraging heb![]()
Nu ben ik best ruimdenkend, maar ik vind dit eng om naar te kijken en met die stem weet ik ook niet of ik naar een mannetje of een vrouwtje luister
Ze is er overheen hoor en haalt lekker haar schade inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poeh hee, wat een verhaal, ik denk dat het ondermijnend is voor je zelfvertrouwen.
Mijn boekie wel, maar mijn internet niet dusquote:
Groot gelijk heeft ze!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze is er overheen hoor en haalt lekker haar schade in![]()
Good for her!! zou ik zeggenmaar trouwen doet ze nooooooooit meer, samenwonen ook niet
Daar zit idd standaard een vertraging inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn boekie wel, maar mijn internet niet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |