Het Rotterdams havengebied, zoals Botlek en Maasvlakte (diepwater) is meer aan de rand van Rotterdam, dus zo'n 40 km vanaf het centrum. Ik werk wel bij een scheepsreparatiebedrijf (maar dat wist jij al ), maar door beperkte diepgang voor onze wal gaan wij meestal naar de schepen toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch aan de haven ... Ja ik kom er nooit dus geen idee..
Of een iPad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
We gaan weer snel vandaag... Ik kan het bijna niet bijhouden op mn laptop... Misschien dat ik iets anders nodig heb ... iets met Chrome....
Lijkt me verstandig idd dat je naar de schepen toe gaat ... STel je voor dat de schepen naar jullie toe komen ... Bereikbaar op eigen risico zou ik dan als motto gebruiken..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Rotterdams havengebied, zoals Botlek en Maasvlakte (diepwater) is meer aan de rand van Rotterdam, dus zo'n 40 km vanaf het centrum. Ik werk wel bij een scheepsreparatiebedrijf (maar dat wist jij al ), maar door beperkte diepgang voor onze wal gaan wij meestal naar de schepen toe.
Ik ben nog aan het two times lovenquote:
Ik kan niet zo goed wennen aan een tablet. Ik pik die van mijn moeder wel eensquote:
Nog veel meer nummers zijn de moeite zeker waard.quote:
dat was lekkerquote:
Zeker, zie mijn laatste post in het vorig topic...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog veel meer nummers zijn de moeite zeker waard.
Pillen van een ander innemen is niet aan te raden...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed wennen aan een tablet. Ik pik die van mijn moeder wel eens
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pillen van een ander innemen is niet aan te raden...
Ja klopt... Ik ben ze op latere leeftijd pas weten te waarderen... Waarschijnlijk was ik toen toch net iets te jong..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog veel meer nummers zijn de moeite zeker waard.
Doe het niet!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak er eind aan hier, genoeg getypt en gemiept voor nu...
nog eentjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig hoeft hij dat niet meer mee te makenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef sacha het volgende:
http://lijn17.nl/wp-conte(...)rrison-457x640-1.jpg
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef sacha het volgende:
http://lijn17.nl/wp-conte(...)rrison-457x640-1.jpg
Met dronken kop in bad gaan liggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Eerst de vrouw in mekaar sloan... En dan de polsje door..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met dronken kop in bad gaan liggen.
Moest je googelenquote:
In bad is dat best te doen, niet aan te raden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de vrouw in mekaar sloan... En dan de polsje door..
Da's voor watjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de vrouw in mekaar sloan... En dan de polsje door..
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik snapte hem zo maar in één keer, knap hé
Misschien is hij wel moe, komt voorquote:
Nou dat vind ik weer wat overdreven hoor, een goedzak is niet gelijk een watje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, jij bent het watje hier
Deisyy is nog wakker iigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, jij bent het watje hier
Anouk ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
Ik wil nog een ploatje draaien voor Heks, maar ik weet effe niet wat
suggesties?
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
suggesties?
Spam dat topic maar vol, ik zie dat al aankomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
suggesties?
Doe maar iets van Aneukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
suggesties?
Waarom gelijk weer zo negatief?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Spam dat topic maar vol, ik zie dat al aankomen.
Niet? Maar ik bedoelde het niet lelijk, chufi is inderdaad een goedzakquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou dat vind ik weer wat overdreven hoor, een goedzak is niet gelijk een watje.
En zeker geen watje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Maar ik bedoelde het niet lelijk, chufi is inderdaad een goedzak
Dat overdreven, daar hou ik niet zo van.quote:
Is je kaartje al aangekomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat overdreven, daar hou ik niet zo van.
Jij vond het maar wat leuk dat topic voor jou met je heup, en de kaartjes, kadootjes, bloemen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet het beetje leuk maken zo'n SC toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet net zo veel al jouquote:
Daar had ik het ook niet overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet het beetje leuk maken zo'n SC toch?
Mmmn nou laat maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij vond het maar wat leuk dat topic voor jou met je heup, en de kaartjes, kadootjes, bloemen..
dus gun Heks ook wat
heeft wel gewerkt want de post is leeg nu toch ...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... was reactie in topic van Heks, maar ik wil daar niet daar op reageren...
Je snapt het wel hoop ik.quote:
Ha! Mooi zo!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft wel gewerkt want de post is leeg nu toch ...
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft wel gewerkt want de post is leeg nu toch ...
hmmm nou ja, reageer dan niet denk ik dan, maar goed, dit is al ietsje beter...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee helaas heeft ie m aangepast .. toen ik eerst keek was ie leeg nu staat er wat anders
Ook 27 geworden, schijnt toch een drempel te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook 27 geworden, schijnt toch een drempel te zijn.
Club van 27 ja ..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook 27 geworden, schijnt toch een drempel te zijn.
Gelukkig wel ja...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het kan ook anders gaan en dan krijg je veel mooiere verhalen.
Genoeg invloedrijke muzikanten die nog ergens uithangen en soms in de vreemdste omstandigheden.
KLF is gonna rock youquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooi voorbeeld is de KLF, verdiende miljoenen met hun aardig geniale muziek, kochten een eiland en daarna is er weinig meer van vernomen.
In MuMu land, justified and ancientquote:
All bound for MuMu land, met Tammy Wynettequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In MuMu land, justified and ancient
Helemaal te gek nummer vind ik dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
All bound for MuMu land, met Tammy Wynette
Ik vind de KLF sowieso goed, maar deze is hun bestequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal te gek nummer vind ik dat.
YTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |