abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 01:02:46 #101
47102 Elvi
miemkwien
pi_139812843
Die baard vond ik nog het minst rare. Wat ik erger vond was dat nep-gehuil. Dat kwam heel onsympathiek over.
pi_139813277
Aan die baard raak je snel gewend. Zag net foto's van haar als hem en dan zonder baard, is dit een stuk beter :D

En dat huilen. ..tsja. ..waarschijnlijk is dat haar idee hoe een vrouw zou reageren. Gelukkig pikte ze het met het zingen weer goed op.
  zondag 11 mei 2014 @ 03:37:32 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139817605
Ze is idd beetje dramaqueen, maar je zag wel dat t haar echt wat deed. Zeker toen ze het nr nog eens op t eind zong.
Daarbij ook een goed nr, goed gezongen en mooie achtergrond. Enige nummer waar ik kippenvel van kreeg. Dus terechte winnaar :)
  zondag 11 mei 2014 @ 03:52:59 #104
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_139817768
Grr. Niet kunnen slapen.
Goed om dan weer eens mee te lezen bij mijn vrienden van het D&A topic.
Erg surrealistisch trouwens om Gray zo ontdaan te zien, meestal is hij de stabiele factor hier. :D. Luduvudu sucks, sterkte Gray!

Over mindfulness gesproken: die bodyscan is wel echt koning! Twee weken zat mijn lichaam vol angst, echt niet normaal! Wat ik ook probeerde, ik kreeg het er niet uit. Gestoorde gedachtegang, the whole shebang!
Toen kwam ik mijn mindfulness boek weer tegen. Die was nog opengeslagen bij de uitleg van de bodyscan whehehe. Nog eens goed de instructies tot me genomen en echt zo goed mogelijk naar mijn lichaamsdelen "toe-geademd" zoals dat in mindfulness krijgen heet. En I'll be damned! Zowaar de spanning die totaal uit mijn lichaam verdween! Van zware stress naar ontspanning!

Het grappige is dat je denken meeverandert als de stress in het lichaam verdwenen is. Van een gitzwart humeur naar een zonnetje met wat wolkjes her en der toe! :D.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_139819091
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:52 schreef Detroit het volgende:
Grr. Niet kunnen slapen.
Erg surrealistisch trouwens om Gray zo ontdaan te zien, meestal is hij de stabiele factor hier. :D. Luduvudu sucks, sterkte Gray!

Over mindfulness gesproken: die bodyscan is wel echt koning! Twee weken zat mijn lichaam vol angst, echt niet normaal! Wat ik ook probeerde, ik kreeg het er niet uit. Gestoorde gedachtegang, the whole shebang!
Toen kwam ik mijn mindfulness boek weer tegen. Die was nog opengeslagen bij de uitleg van de bodyscan whehehe. Nog eens goed de instructies tot me genomen en echt zo goed mogelijk naar mijn lichaamsdelen "toe-geademd" zoals dat in mindfulness krijgen heet. En I'll be damned! Zowaar de spanning die totaal uit mijn lichaam verdween! Van zware stress naar ontspanning!

Het grappige is dat je denken meeverandert als de stress in het lichaam verdwenen is. Van een gitzwart humeur naar een zonnetje met wat wolkjes her en der toe! :D.
Hey dude, long time no see! :W

Hoe komt dat, het niet kunnen slapen? Door de stress? Zelf ook last van. Zelfs m'n slaaplekkerthee werkt niet echt goed meer; blijkbaar slaap ik nog steeds onrustig en rust ik er niet van uit. Wellicht ook ff zo'n bodyscan gaan doen, al zou het relaxter zijn als m'n ex geen contact op zou blijven nemen. }:|

Zij heeft zichzelf laten gaan, nu laat ik 'r gaan; zo moeilijk is dat niet.
  zondag 11 mei 2014 @ 09:33:41 #106
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139819242
Word om half 9 wakker gebeld door mijn baas. Ben vandaag vrij stond een foutje op het rooster en de nieuwe collega heeft een inwerk dagje.

En over haar(die met baard). Ik kon me er gister avond weinig voorstelling van maken en aangezien ik redelijk beelddenker ben zag ik het direct voor me. Een heel knap vrouwtje en dan boem een monsterlijk dikke baard. Dus heb net meer eens gegoogled en valt wel mee bij die van het songfestival. Maar songfestival was gisteren dus en nederland is 2e geworden? Lol mis echt heel erg veel nieuws de laatste tijd.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139819298
Volg al jaren geen nieuws meer, werd er alleen maar depressief down van. Nieuws krijg ik meestal van anderen te horen, en dat is meestal dan het nieuws dat écht interessant of belangrijk is. En het songfestival was toeval; een maat WhatsAppte of ik een biertje wilde doen en waarschuwde al dat hij dat op had staan. Dus, sure! :D

Lekker baas. :') Heb je wel lekker een lange dag nu. Of ga je terug je bed in?
  zondag 11 mei 2014 @ 09:44:58 #108
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139819377
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Gray het volgende:
Volg al jaren geen nieuws meer, werd er alleen maar depressief down van. Nieuws krijg ik meestal van anderen te horen, en dat is meestal dan het nieuws dat écht interessant of belangrijk is. En het songfestival was toeval; een maat WhatsAppte of ik een biertje wilde doen en waarschuwde al dat hij dat op had staan. Dus, sure! :D

Even met me moeder mit to church. Daarna heerlijk lang dagje niks doen en een dagje opladen concentratie opbouwen morgen weer school. Hopen dat het lukt haha. Goed weekend jongens!
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139819498
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:44 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Even met me moeder mit to church. Daarna heerlijk lang dagje niks doen en een dagje opladen concentratie opbouwen morgen weer school. Hopen dat het lukt haha. Goed weekend jongens!
Lukt vast wel. :) Geniet ervan!
  zondag 11 mei 2014 @ 10:02:22 #110
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139819547
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:52 schreef Detroit het volgende:
Grr. Niet kunnen slapen.

O+ *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 11 mei 2014 @ 10:46:09 #111
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_139820145
quote:
99s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoe komt dat, het niet kunnen slapen? Door de stress? Zelf ook last van. Zelfs m'n slaaplekkerthee werkt niet echt goed meer; blijkbaar slaap ik nog steeds onrustig en rust ik er niet van uit. Wellicht ook ff zo'n bodyscan gaan doen, al zou het relaxter zijn als m'n ex geen contact op zou blijven nemen. }:|

Bitches be trippin' he.
Ignorance is bliss
pi_139820595
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:46 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Bitches be trippin' he.
Yeah man. Bitches be bitches. Laat een man lijden in vrede.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:31:10 #113
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139822227
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Gray het volgende:

Ik doe al jaren mijn best om alles van het ESF te weren. Helaas word het waar dan ook dwars door de strot gedrukt. ESF, die liedjes, Sieneke ( :')!!! ) en ga zo maar door. Ik kan me alleen het ESF met Lordi goed herinneren toen die hele pauperige ESF kliek het verschrikkelijk vond heb ik flink gelachen. Want dat was wel leuk en geeft aan wat voor kut contest dat ESF wel niet is :').

Aldus de mening van s_e :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:53:52 #114
47102 Elvi
miemkwien
pi_139822803
Dit is wat je dit jaar bij het ESF hebt gemist:

pi_139822845
ESF weer ik niet, maar loop het gewoon altijd mis. Heb geen interesse daarin, in televisie en kranten, dus dan heb je dat allemaal niet. Lezen, zitten, internetten en hopelijk snel weer eten en goed slapen, daar doe ik het voor. En in de nabije toekomst weer sporten en wie weet (goed) sexen. O-)
  zondag 11 mei 2014 @ 13:29:55 #116
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139823747
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Elvi het volgende:
Dit is wat je dit jaar bij het ESF hebt gemist:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niks dus!

Maar ik snap best dat bepaalde mensen dit leuk vinden hoor. Zo zijn er ook mensen die vrijwillig naar HvN kijken of alle ins en outs van Yolanthe volgen (terwijl ze op de wc een Prive, Story, Weekend en Cosmopolitan hebben liggen).

Mij niet gezien. Het 1 is of overigens niet beter als het ander. ;)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 11 mei 2014 @ 13:30:57 #117
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139823786
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:55 schreef Gray het volgende:
ESF weer ik niet, maar loop het gewoon altijd mis. Heb geen interesse daarin, in televisie en kranten, dus dan heb je dat allemaal niet. Lezen, zitten, internetten en hopelijk snel weer eten en goed slapen, daar doe ik het voor. En in de nabije toekomst weer sporten en wie weet (goed) sexen. O-)
Helemaal geen nieuws? Ik volg alleen een beetje de FT.

Je moet wel echt goed je best doen wil je het nieuws kunnen ontlopen. De FP van FOK, de metro krantjes, etc.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:33:14 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139823850
Gister gezellig met een kennis gekeken. Beetje hangen op de bank, beetje lichamelijk contact.

Was wel lekker. Maar t sexen laat ik nog effe met rust :)
pi_139823955
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Helemaal geen nieuws? Ik volg alleen een beetje de FT.

Je moet wel echt goed je best doen wil je het nieuws kunnen ontlopen. De FP van FOK, de metro krantjes, etc.
Ik kom nauwelijks bij het station of plekken voor dat soort krantjes momenteel. M'n bookmark linkt direct door naar MyAT, dus no FP of ander nieuws. :{w

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Gister gezellig met een kennis gekeken. Beetje hangen op de bank, beetje lichamelijk contact.

Was wel lekker. Maar t sexen laat ik nog effe met rust :)
Knuffelen is soms fijner dan seks.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:37:30 #120
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139823995
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik kom nauwelijks bij het station of plekken voor dat soort krantjes momenteel. M'n bookmark linkt direct door naar MyAT, dus no FP of ander nieuws. :{w

Dat ga ik dan ook maar doen :D
  zondag 11 mei 2014 @ 13:39:20 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139824056
Ik haal t nieuws uit de metro en spits. Vind ik voldoende, want t meeste vind ik ook niet interessant.

En idd knuffelen en gewoon lihamelijk contact vind ik momenteel lekkerder dan seks. Of nouja lekkerder, meer behoefte aan en zin in. Kan je ook met meer mensen doen he :P
pi_139824120
Get. Out. Of. My. Head.

And social media.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:42:19 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139824149
quote:
18s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Gray het volgende:
Get. Out. Of. My. Head.

:?
  zondag 11 mei 2014 @ 13:45:03 #124
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139824239
quote:
18s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Gray het volgende:
Get. Out. Of. My. Head.

And social media.
Je hebt hierin toch echt 2 keuzes. Juist niks doen, het opzoeken en omarmen, of juist sociale activiteiten doen zodat je er niet over na hoeft te denken. Toen het bij mij uitging deed ik de 2e optie eerst. Dat werkte niet, toen de 1e. Dat werkte wel.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:46:43 #125
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_139824290
quote:
99s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien dat jij zo direct ook een ex from hell krijgt, net zoals s_e. :P.
Ik vind ook dat ze jou met rust moet laten. We need you here Buck!

Ik denk dat ik niet kon slapen vanwege het tot te laat laptoppen (melatonine killer) en het mediteren (te alert). Resultaat: alert naar het plafond staren. ;).
Geen stress gelukkig. O+.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_139824450
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:?
Girl trouble :P

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je hebt hierin toch echt 2 keuzes. Juist niks doen, het opzoeken en omarmen, of juist sociale activiteiten doen zodat je er niet over na hoeft te denken. Toen het bij mij uitging deed ik de 2e optie eerst. Dat werkte niet, toen de 1e. Dat werkte wel.
Bezig, maar is af en toe gewoon irritant. Ik houd niet van irritant. :+

quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:46 schreef Detroit het volgende:

[..]

Misschien dat jij zo direct ook een ex from hell krijgt, net zoals s_e. :P.
Ik vind ook dat ze jou met rust moet laten. We need you here Buck!
Volgens mij is ze niet zo erg, maar erg genoeg en erger dan ik dacht. Al vrees ik dat het nog niet klaar is... Damnit, zonder die stomme actie van d'r had ik er heel anders in gestaan. Maar ja, accepteren en stuff. Grrr.

Gelukkig heb ik wat vrienden om me heen die me steunen, dat scheelt. O+

quote:
Ik denk dat ik niet kon slapen vanwege het tot te laat laptoppen (melatonine killer) en het mediteren (te alert). Resultaat: alert naar het plafond staren. ;).
Geen stress gelukkig. O+.
Dat ken ik ja. :Y Heb je het programma f.lux geinstalleerd? Dat helpt. hmmm, volgens mij heb ik dat na een schone installatie ook niet meer staan... oO<
  zondag 11 mei 2014 @ 14:06:42 #127
47102 Elvi
miemkwien
pi_139824875
Ik ben vandaag een beetje huilerig en ik weet niet waarom ;(
Kan door het weer komen, of de gedachte van de GGZ intake aankomende dinsdag, of dat hele moederdag omdat ik gisteravond nog dacht dat ik ook wel een ontbijtje op bed had gewild en een zelfgeknutselt kadootje ;(
  zondag 11 mei 2014 @ 14:09:48 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139824978
Ben je moeder dan elvi?

Ik voel me hoogstens beetje schuldig dan ik er al tig jaar neit aan gedaan heb, maar niet schuldig genoeg om er iets aan te doen.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:12:44 #129
47102 Elvi
miemkwien
pi_139825067
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Ben je moeder dan elvi?

Ik voel me hoogstens beetje schuldig dan ik er al tig jaar neit aan gedaan heb, maar niet schuldig genoeg om er iets aan te doen.
Nee ik ben geen moeder maar ik heb wel een grote kinderwens. Dus ik denk dat ik er daarom aan dacht. Ik had op mn 30ste wel graag moeder willen zijn.
pi_139825192
Herkenbaar Elvi. En dan alle vrolijke mama's op facebook en de reclames enzo
pi_139825194
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:12 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik ben geen moeder maar ik heb wel een grote kinderwens. Dus ik denk dat ik er daarom aan dacht. Ik had op mn 30ste wel graag moeder willen zijn.
Aw... ;(

Maar adoptie etc gaat een stap te ver? Of heb je liever een gezinnetje?

Je kan altijd nog de kinderen die je kent van anderen bemoederen. Dat doe ik iig, terwijl ik zelf echt geen kinderen hoef. Ik smolt bij het voeren en wiegen van m'n neefje, maar dan denk ik niet: dat wil ik ook! :{w tot grote verbazing van z'n moeder oO<
  zondag 11 mei 2014 @ 14:31:32 #132
47102 Elvi
miemkwien
pi_139825569
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef kvd het volgende:
Herkenbaar Elvi. En dan alle vrolijke mama's op facebook en de reclames enzo
Ja vooral Facebook ja... En mn beste vriendin is nu voor het eerst zwanger en ik heb het daar soms wel moeilijk mee. Niet dat ik het haar niet gun, maar meer zo van "dat wil ik ook!".

quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Aw... ;(

Maar adoptie etc gaat een stap te ver? Of heb je liever een gezinnetje?

Je kan altijd nog de kinderen die je kent van anderen bemoederen. Dat doe ik iig, terwijl ik zelf echt geen kinderen hoef. Ik smolt bij het voeren en wiegen van m'n neefje, maar dan denk ik niet: dat wil ik ook! :{w tot grote verbazing van z'n moeder oO<
Vroeger als kind wilde ik altijd 2 kinderen van mezelf en 2 geadopteerde _O- Het allerliefst wil ik een gezinnetje, maar ook wel met pleegkinderen later. Maar ja hoe lang moet ik nog wachten? :( En bovendien kan ik er nu toch niet voor zorgen. Zit werkeloos bij mn ouders :') Ook niet ideaal.

Ik word dus wel een soort-van-tante van het kind van mn beste vriendin :P We hebben beide geen broers of zussen dus dit komt het dichtste in de buurt (we kennen elkaar 26 jaar). Maar hoe meer ik bemoeder, hoe groter de wens wordt.
pi_139825682
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:31 schreef Elvi het volgende:

Vroeger als kind wilde ik altijd 2 kinderen van mezelf en 2 geadopteerde _O- Het allerliefst wil ik een gezinnetje, maar ook wel met pleegkinderen later. Maar ja hoe lang moet ik nog wachten? :( En bovendien kan ik er nu toch niet voor zorgen. Zit werkeloos bij mn ouders :') Ook niet ideaal.
Das niet zo handig nee. :D

quote:
Ik word dus wel een soort-van-tante van het kind van mn beste vriendin :P We hebben beide geen broers of zussen dus dit komt het dichtste in de buurt (we kennen elkaar 26 jaar). Maar hoe meer ik bemoeder, hoe groter de wens wordt.
Is toch ook hartstikke mooi? Maar waarom heb je die wens eigenlijk?
  zondag 11 mei 2014 @ 14:42:38 #134
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139825957
Mja, op je 30e kinderen. Ik zie nu al figuren van 20/21/22 kinderen krijgen. Dan ben je 30 en heb je al een kind van 10. Dat is natuurlijk ook een optie.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:44:50 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_139826029
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Gray het volgende:
Is toch ook hartstikke mooi? Maar waarom heb je die wens eigenlijk?
Geen idee. Ik heb altijd al moeder willen worden maar ik denk dat dat gewoon meer een gevoel is dan een bewuste afweging?
pi_139826261
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, op je 30e kinderen. Ik zie nu al figuren van 20/21/22 kinderen krijgen. Dan ben je 30 en heb je al een kind van 10. Dat is natuurlijk ook een optie.
He bah. Ben net 30 geworden maar moet er niet aan denken joh. :o

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb altijd al moeder willen worden maar ik denk dat dat gewoon meer een gevoel is dan een bewuste afweging?
Dat kan. ^O^

Het kan echter ook als pleister op de wond van ongelukkig zijn dienen, zoals je bij sommigen ziet wanneer hun relatie sleurt. Dan is het een heel ongezonde, onverstandige wens in mijn ogen. :{w
  zondag 11 mei 2014 @ 15:05:16 #137
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139826593
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Gray het volgende:

[..]

He bah. Ben net 30 geworden maar moet er niet aan denken joh. :o

Ik ben hierin veel te financieel. Een kid kost veel te veel geld. :') Dan maar een hond + kat + evt. andere dieren.
pi_139826671
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben hierin veel te financieel. Een kid kost veel te veel geld. :') Dan maar een hond + kat + evt. andere dieren.
Dat kan ook.

Zelf koos ik er ooit voor om ze niet te nemen omdat ik ze ten eerste niet bloot wilde stellen aan mijzelf, en ten tweede niet aan de wereld. Iets dat ik voor mezelf ook af en toe wens. :')
  zondag 11 mei 2014 @ 15:09:55 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139826735
Ik wil mij niet blootstellen aan kinderen :') Lijkt me echt totaal niets. Heb er ook niets mee, ze moeten uit m'n buurt blijven hehe.
pi_139826822
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Zo zag ik mezelf ook. Het liefst voor mijn 20ste kinderen. En moet je me nu zien...
  zondag 11 mei 2014 @ 15:13:16 #141
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139826852
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat kan ook.

Zelf koos ik er ooit voor om ze niet te nemen omdat ik ze ten eerste niet bloot wilde stellen aan mijzelf, en ten tweede niet aan de wereld. Iets dat ik voor mezelf ook af en toe wens. :')
Haha, inderdaad.

Ik krijg ook gewoon kriebels wanneer ik dames hoor over 'hoe verschrikkelijk mooi' hun kind wel niet is :'). En dat 'awwwww' krijg ik echt kippenvel van. En dat oeverloze gezemel over hoeveel liefde ze wel niet krijgen van een 2 jarige peuter. Of dat het zelfs nog verder gaat met 'onvoorwaardelijke liefde' van zo'n dreumes :').
  zondag 11 mei 2014 @ 15:15:24 #142
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139826924
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:12 schreef kvd het volgende:

[..]

Zo zag ik mezelf ook. Het liefst voor mijn 20ste kinderen. En moet je me nu zien...
Ach, ik snap het wel. Ik wou ook kinderen en een familie. Toen kwam die ex en toen liep die droom heel ver bij me vandaan :P
  zondag 11 mei 2014 @ 15:16:28 #143
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139826957
pi_139826983
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, inderdaad.

Ik krijg ook gewoon kriebels wanneer ik dames hoor over 'hoe verschrikkelijk mooi' hun kind wel niet is :'). En dat 'awwwww' krijg ik echt kippenvel van. En dat oeverloze gezemel over hoeveel liefde ze wel niet krijgen van een 2 jarige peuter. Of dat het zelfs nog verder gaat met 'onvoorwaardelijke liefde' van zo'n dreumes :').
Overigens ben ik inmiddels van standpunt veranderd, namelijk dat als het gebeurt, dan gebeurt het. En dan word ik de beste vader die een kind kan wensen. Dan zal ik het alle liefde geven dat ik heb, en meer.

En blijkt het een aars te zijn, jammer voor mij, maar hij zal op me kunnen rekenen. Had ik maar voorzichtiger of terughoudender moeten wezen.
pi_139827010
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:17 schreef Gray het volgende:
En blijkt het een aars te zijn, jammer voor mij, maar hij zal op me kunnen rekenen. Had ik maar voorzichtiger of terughoudender moeten wezen.
quote:
:')
pi_139827107
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ach, ik snap het wel. Ik wou ook kinderen en een familie. Toen kwam die ex en toen liep die droom heel ver bij me vandaan :P
Als die geboortedatum klopt, ben jij 10 jaar jonger. Zou willen dat ik jouw leeftijd had, dan had er misschien nu nog een kind kunnen komen.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:20:53 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139827108
Ik zei dan wel dat ik momneteel meer behoefte heb aan knuffelen. Maar als je de hele tijd seksende mensen ziet in een serie... :X :')
  zondag 11 mei 2014 @ 15:34:18 #148
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139827525
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik zei dan wel dat ik momneteel meer behoefte heb aan knuffelen. Maar als je de hele tijd seksende mensen ziet in een serie... :X :')
Jij lijkt me veel te nuchter om series naar realiteit te trekken. Ik had ooit zo'n ex die zo'n beetje elke drama/romance serie van Amerikaanse afkomst keek. Verschrikkelijk naief en als je dat soort rommel te veel kijkt denk je dat zoiets ook nog in het echt kan gebeuren.
pi_139827626
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij lijkt me veel te nuchter om series naar realiteit te trekken. Ik had ooit zo'n ex die zo'n beetje elke drama/romance serie van Amerikaanse afkomst keek. Verschrikkelijk naief en als je dat soort rommel te veel kijkt denk je dat zoiets ook nog in het echt kan gebeuren.
Of je gaat het juist creëren, zoals de mijne. Maar ik ben geen Chuck Bass en zij geen Blair Waldorf. Was het maar zo. :P
  zondag 11 mei 2014 @ 15:36:57 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139827629
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef sitting_elfling het volgende:

Seks gebeurd ook in het echt hoor ;)
En het is depri zondag, dus dan mag ik dat ook :6
  zondag 11 mei 2014 @ 15:37:56 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139827666
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Of je gaat het juist creëren, zoals de mijne. Maar ik ben geen Chuck Bass en zij geen Blair Waldorf. Was het maar zo. :P
Blair waldorf willen (zijn). Neh dat zusje van die lekkere kerel was veel leuker. Maarja dan iets met mode moeten doen, geen zin in :P

Wel wil ik het lichaam hebben van.. nouja boeiend, van wie dan ook die op tv komt :')
pi_139827754
Mmm... troostaardbeien. :9
  zondag 11 mei 2014 @ 15:40:47 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139827790
quote:
17s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef Gray het volgende:
Mmm... troostaardbeien. :9
Lekker!
Ik heb ze al op ;(
pi_139827813
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blair waldorf willen (zijn). Neh dat zusje van die lekkere kerel was veel leuker. Maarja dan iets met mode moeten doen, geen zin in :P
Serena vanderwoodsen of whatever, mag ook wel bij me aankloppen. :9

quote:
Wel wil ik het lichaam hebben van.. nouja boeiend, van wie dan ook die op tv komt :')
Tja, die krijgen het ook niet voor niets, moet je maar denken. oO<
  zondag 11 mei 2014 @ 15:42:33 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139827865
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:41 schreef Gray het volgende:
Tja, die krijgen het ook niet voor niets, moet je maar denken. oO<
:') uhm tnx? :')
pi_139827948
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') uhm tnx? :')
Bedoel het niet lullig hoor, maar de oplossing is vrij simpel. De arbeid lastiger, dat besef ik. Of je moet net als ik een knoop in je maag hebben doordat een ex op je hart gestampt heeft. Maar of ik je dat nou moet aanraden... Nope! Dat wens ik niemand toe. :N
  zondag 11 mei 2014 @ 15:45:46 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139827997
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Bedoel het niet lullig hoor, maar de oplossing is vrij simpel. De arbeid lastiger, dat besef ik. Of je moet net als ik een knoop in je maag hebben doordat een ex op je hart gestampt heeft. Maar of ik je dat nou moet aanraden... Nope! Dat wens ik niemand toe. :N
Not the talk i'm needing now....
Weet ook wel hoe het werkt en hoe niet. Maargoed ben effe pleitte
pi_139828019
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Not the talk i'm needing now....
Weet ook wel hoe het werkt en hoe niet. Maargoed ben effe pleitte
Sawwwry... :'(
  zondag 11 mei 2014 @ 15:48:43 #159
47102 Elvi
miemkwien
pi_139828081
Ik ben allergisch geworden voor aardbeien -O-
  zondag 11 mei 2014 @ 15:56:46 #160
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139828330
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:48 schreef Elvi het volgende:
:' (

Aardbeien! :D D'r gaan standaard per week wel een bakje of 4/5 doorheen.
  zondag 11 mei 2014 @ 16:02:01 #161
103397 minthy
Lief-ish
pi_139828522
Om het even weer ontopic te maken; in de afgelopen dagen een fikse inkakker gehad. Woensdagnacht met spoed met m'n moeder naar het ziekenhuis gereden omdat ze weer een interne bloeding had. Ondanks dat het enorm onzeker was en nog steeds is (vanochtend had ze ontslag) en dat ik aardig wiebelig was en ben, sta ik nog steeds. Weinig slaap maar ook weinig gepieker en geen last gehad van angst.
Ik ga ervan uit dat het komt door de AD aangezien ik een paar jaar geleden de pan uit flipte qua angst. Bizar om dat verschil te merken.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 11 mei 2014 @ 16:03:14 #162
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139828556
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef minthy het volgende:
Om het even weer ontopic te maken; in de afgelopen dagen een fikse inkakker gehad. Woensdagnacht met spoed met m'n moeder naar het ziekenhuis gereden omdat ze weer een interne bloeding had. Ondanks dat het enorm onzeker was en nog steeds is (vanochtend had ze ontslag) en dat ik aardig wiebelig was en ben, sta ik nog steeds. Weinig slaap maar ook weinig gepieker en geen last gehad van angst.
Ik ga ervan uit dat het komt door de AD aangezien ik een paar jaar geleden de pan uit flipte qua angst. Bizar om dat verschil te merken.
Sterkte! :) Dat is altijd kut, en ook geen andere manier om dat te verbloemen. Je klinkt in deze post alleen wel een stuk stabieler als in vergelijking met een jaar geleden :)
pi_139828672
quote:
Oeh, pittig! ;( Inkakken is echt niet vreemd na zoiets, maar fijn om te zien dat het piekeren en panieken op een laag pitje bleef. Sterkte, met je moeder en jou. :)
pi_139832212
Ik ben er nog hoor, beetje stil... flinke koppijn en de paracetamolletjes doen nog niet zoveel. En dinsdag heb ik een examen waarvoor ik dus aan t leren ben... (brrrrr)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  zondag 11 mei 2014 @ 17:33:42 #165
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139832435
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef zomertje het volgende:
Ik ben er nog hoor, beetje stil... flinke koppijn en de paracetamolletjes doen nog niet zoveel. En dinsdag heb ik een examen waarvoor ik dus aan t leren ben... (brrrrr)
Je bent aan het leren! Dat is al heel wat. Als ik sommige hier moet geloven hebben ze ook een studie, alleen leren ze er niet voor en/of gaan ze niet naar het examen! Kop op dus!

Voor de rest, zijn er hier eigenlijk nog mannelijke fokkers die een gezinnetje willen? De kliek van Elvi en consorten die het wel willen weten nu wel maar was wel benieuwd naar hoe de heren daar over dachten?
  zondag 11 mei 2014 @ 17:35:22 #166
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139832519

Ben al wat dingen aan het inpakken hier en daar. En nog even heel veel lijntjes uitgooien zodat ik misschien nog een betere job weet te fixen.
pi_139832628
quote:
Je bent tenminste bezig, en dat is goed!
  zondag 11 mei 2014 @ 17:58:00 #168
47102 Elvi
miemkwien
pi_139833467
"De kliek van Elvi en consorten"?! Holy shit ik heb een kliek :')
  zondag 11 mei 2014 @ 18:08:14 #169
103397 minthy
Lief-ish
pi_139833823
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sterkte! :) Dat is altijd kut, en ook geen andere manier om dat te verbloemen. Je klinkt in deze post alleen wel een stuk stabieler als in vergelijking met een jaar geleden :)
quote:
11s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Oeh, pittig! ;( Inkakken is echt niet vreemd na zoiets, maar fijn om te zien dat het piekeren en panieken op een laag pitje bleef. Sterkte, met je moeder en jou. :)
Dank heren! Inderdaad fijn dat dat gepieker wegblijft, het geeft echt zoveel meer rust. Onvoorstelbaar haast :D
Ik vraag me af hoe ik dit een jaar geleden zou hebben doorstaan. Waarschijnlijk op wilskracht en doorzettingsvermogen maar dan was de knal erachteraan veel harder geweest. Ik ben een moe maar best tevreden mens eigenlijk :Y
Tante minthy!! O+
  zondag 11 mei 2014 @ 18:09:51 #170
103397 minthy
Lief-ish
pi_139833866
quote:
Respect!! Goed dat je ermee bezig bent/kan ^O^
Tante minthy!! O+
  zondag 11 mei 2014 @ 18:34:31 #171
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139834723
Ik ben gestopt met citalopram. Vrijdagavond voor het laatst genomen en ga niet afbouwen. Merk vanzelf wel of het goed gaat. Vandaag heb ik de hele dag golfjes van een raar, licht gevoel in mijn hoofd. Niet constant dus maar wel de hele tijd achter elkaar. Maar ik stoor me er niet zo aan. Voelt ergens ook wel lekker of zo.

Ik heb het niet overlegd trouwens, maar het helpt niet en ik had een nieuw recept nodig deze week maar dat vergat ik en toen kon ik het vrijdag zelf vragen i.p.v. de receptenlijn bellen maar dat durfde ik niet. Dus ik dacht, dan stop ik er wel gewoon mee.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 11 mei 2014 @ 18:36:03 #172
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139834776
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:34 schreef kuolema het volgende:
Ik ben gestopt met citalopram. Vrijdagavond voor het laatst genomen en ga niet afbouwen. Merk vanzelf wel of het goed gaat. Vandaag heb ik de hele dag golfjes van een raar, licht gevoel in mijn hoofd. Niet constant dus maar wel de hele tijd achter elkaar. Maar ik stoor me er niet zo aan. Voelt ergens ook wel lekker of zo.

Ik heb het niet overlegd trouwens, maar het helpt niet en ik had een nieuw recept nodig deze week maar dat vergat ik en toen kon ik het vrijdag zelf vragen i.p.v. de receptenlijn bellen maar dat durfde ik niet. Dus ik dacht, dan stop ik er wel gewoon mee.
Euuuw, maar dit gaat toch ook in tegen jou gedachtenpatroon? Ik bedoel, soms kunnen mensen het hier niet altijd even goed met elkaar vinden, dat is 1 ding, maar cold turkey stoppen met medicatie lijkt me toch wel ver gaan ( ? ). Ik denk dat de meeste hier zich wel in kunnen vinden ( ? ).
  zondag 11 mei 2014 @ 18:39:22 #173
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139834884
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Euuuw, maar dit gaat toch ook in tegen jou gedachtenpatroon? Ik bedoel, soms kunnen mensen het hier niet altijd even goed met elkaar vinden, dat is 1 ding, maar cold turkey stoppen met medicatie lijkt me toch wel ver gaan ( ? ). Ik denk dat de meeste hier zich wel in kunnen vinden ( ? ).
Ik ben er gewoon klaar mee. Als het niet goed gaat merk ik dat vanzelf en dat kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Ik had ook weinig last van bijwerkingen met het opbouwen dus ik probeer het gewoon zo.
  zondag 11 mei 2014 @ 18:43:48 #174
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139835027
quote:

[..]

Done it before maar dat lag wel wat anders haha. Maar zoals jij het al zegt zolang het om AD of iets dergelijks gaat zou ik het ook absoluut niet doen.

@kuo wel rustig en voorzichtig aan doen meis!
  zondag 11 mei 2014 @ 18:54:21 #175
103397 minthy
Lief-ish
pi_139835304
Ik had na het een dag vergeten te zijn weer last van allerlei bijwerkingen toen ik ze weer innam.
Erg verstandig is het niet om maar zo te stoppen maar goed, je hebt het nu al gedaan :P
Mocht je alsnog problemen ondervinden dan kan je altijd contact opnemen met je behandelaar.
Tante minthy!! O+
pi_139837245
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:48 schreef Elvi het volgende:
wassen met warm water helpt nog wel eens
(even in heet water en daarna pas de kroontjes er af)
Worry is a misuse of imagination
  zondag 11 mei 2014 @ 19:43:17 #177
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139837350
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Done it before maar dat lag wel wat anders haha. Maar zoals jij het al zegt zolang het om AD of iets dergelijks gaat zou ik het ook absoluut niet doen.

@kuo wel rustig en voorzichtig aan doen meis!
Oh, ben zelf ook wel eens cold turkey gestopt. Maar dat was nooit echt een doordachte beslissings zoals Kuo dat nu laat blijken :P
pi_139837425
Ik stopte cold turkey met blowen, maar dat ging me niet in de kouwe kleren zitten hoor! :o
  zondag 11 mei 2014 @ 19:53:44 #179
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139837788
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:44 schreef Gray het volgende:
Ik stopte cold turkey met blowen, maar dat ging me niet in de kouwe kleren zitten hoor! :o
Ha, mja, dat heb ik nooit gedaan gezien ik ontzettend allergisch ben voor alles wat met roken te maken heeft. En die chocolade variant, ach, je slaapt er wat beter van :P.

Na de film Wolf of Wall Street had ik overigens wel interesse in die quaalude pilletjes :D. Shame dat dat soort rommel van de markt is.
pi_139838016
Hm, ik denk dat ik een love addict ben.

Verklaart veel. oO<
  zondag 11 mei 2014 @ 20:02:38 #181
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139838137
quote:
15s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:59 schreef Gray het volgende:
Hm, ik denk dat ik een love addict ben.

Verklaart veel. oO<
U sure bra?

Ik denk (denk!) dat het wel meevalt. Iedereen voelt zich kut na het uitgaan van een relatie. Hoe of wat dan ook.

Maar insert liegen, bedriegen en kut gedrag en je brein kan dat gewoon niet accepteren (en rationaliseren). Dan mis je het oude gevoel van weleer, en dan vergelijk je dat met nu en is dat gewoon kut.

Kop op gast! Ook voor jou komen er weer betere tijden aan. Ik zat met een rare ex opgescheept maar zit inmiddels ook al weer in een nieuwe relatie.
pi_139838843
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

U sure bra?

Ik denk (denk!) dat het wel meevalt. Iedereen voelt zich kut na het uitgaan van een relatie. Hoe of wat dan ook.

Maar insert liegen, bedriegen en kut gedrag en je brein kan dat gewoon niet accepteren (en rationaliseren). Dan mis je het oude gevoel van weleer, en dan vergelijk je dat met nu en is dat gewoon kut.

Kop op gast! Ook voor jou komen er weer betere tijden aan. Ik zat met een rare ex opgescheept maar zit inmiddels ook al weer in een nieuwe relatie.
Oh, ik vind het niet erg hoor! Wellicht helpt me dit juist beter grip te hebben op de situatie. :)
  zondag 11 mei 2014 @ 20:43:23 #183
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139840191
Iemand die nieuwe no-kidding reclame gezien? die shit is heavy...
pi_139840510
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je bent aan het leren! Dat is al heel wat. Als ik sommige hier moet geloven hebben ze ook een studie, alleen leren ze er niet voor en/of gaan ze niet naar het examen! Kop op dus!

Voor de rest, zijn er hier eigenlijk nog mannelijke fokkers die een gezinnetje willen? De kliek van Elvi en consorten die het wel willen weten nu wel maar was wel benieuwd naar hoe de heren daar over dachten?
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Je bent tenminste bezig, en dat is goed!
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Respect!! Goed dat je ermee bezig bent/kan ^O^

Ja, ik wil graag dat examen halen. Ben al lang geen student meer maar moet Oracle certificaten halen voor mn werk (ICT). Echt veel leren is me nog niet gelukt, maar elke keer een stukje is hopelijk genoeg.
-Albert Camus.
pi_139840621
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon klaar mee. Als het niet goed gaat merk ik dat vanzelf en dat kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Ik had ook weinig last van bijwerkingen met het opbouwen dus ik probeer het gewoon zo.
Hoe lang heb je ze geslikt? Want ook dat maakt uit of je moet afbouwen of niet. Hoe langer je er aan gezeten hebt, hoe trager afbouwen.

Ik merk het wel hoor, als ik een stukje naar beneden ga, en ik doe het echt langzaam. Zit nu bijna op mn einddoel voorlopig: halveren :) En ben daar ruim een half jaar mee bezig geweest. Maar Paroxetine staat er ook om bekend een bitch te zijn :P
-Albert Camus.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:51:21 #186
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139840676
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:43 schreef Raggingbull het volgende:
Iemand die nieuwe no-kidding reclame gezien? die shit is heavy...
Vind je? Ik vind dat wel meevallen. Kon mijn inziens nog wel een tikkeltje zwaarder.
pi_139842393
quote:
Sterkte! Goed dat de antidepressiva zo'n stabiliserende werking hebben. Veel beterschap voor je moeder :).

Vandaag 5 uur gepraat met mijn huisgenoot, veel over gevoelens ook. Beter een goede buur dan een verre vriend. Alleen jammer dat het gesprek met een ex-date weer is verzet. Ik keek er tegenop, maar ook naar uit, omdat het voor de eerste keer is dat ik heb gezegd dat ik met iets zit en erover wil praten.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:46:46 #188
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139844243
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:50 schreef zomertje het volgende:

[..]

Hoe lang heb je ze geslikt? Want ook dat maakt uit of je moet afbouwen of niet. Hoe langer je er aan gezeten hebt, hoe trager afbouwen.

Ik merk het wel hoor, als ik een stukje naar beneden ga, en ik doe het echt langzaam. Zit nu bijna op mn einddoel voorlopig: halveren :) En ben daar ruim een half jaar mee bezig geweest. Maar Paroxetine staat er ook om bekend een bitch te zijn :P
Sinds september of zo op deze dosis, maar in totaal ruim een jaar.
Ik heb 2 uur geleden toch maar wel weer ingenomen nadat ik het een en ander had gelezen over anderen die cold turkey stopten en maanden last hadden van die schokjes in het hoofd.
En het is gek maar ik lijk er meteen geen last meer van te hebben.

Ik heb dus ook gelezen dat paroxetine de heftigste ontwenningsverschijnselen heeft van alle ad. Dus rustig aan doen lijkt me een heel goed plan.
pi_139844756
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef kuolema het volgende:

[..]

Sinds september of zo op deze dosis, maar in totaal ruim een jaar.
Ik heb 2 uur geleden toch maar wel weer ingenomen nadat ik het een en ander had gelezen over anderen die cold turkey stopten en maanden last hadden van die schokjes in het hoofd.
En het is gek maar ik lijk er meteen geen last meer van te hebben.

Ik heb dus ook gelezen dat paroxetine de heftigste ontwenningsverschijnselen heeft van alle ad. Dus rustig aan doen lijkt me een heel goed plan.
Als het je niet helpt, kun je toch rustig gaan afbouwen? Elke keer een stukje eraf en dan een paar weken volhouden :)
-Albert Camus.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:56:03 #190
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139844994
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef zomertje het volgende:

[..]

Als het je niet helpt, kun je toch rustig gaan afbouwen? Elke keer een stukje eraf en dan een paar weken volhouden :)
Ja ik ga het nog wel bespreken.
  zondag 11 mei 2014 @ 22:01:14 #191
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_139845384
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja. Dat van de paroxetine en ontwenning kan ik bevestigen uit ervaring. Pure hel!

Doe voorzichtig met afbouwen kuo! :).
  zondag 11 mei 2014 @ 22:07:10 #192
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139845867
Eigenlijk is het toch ook wel logisch dat abrupt afbouwen soms gekke gevoelens op kan wekken?
  zondag 11 mei 2014 @ 23:21:31 #193
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139851340
Owke just letting you guys know. Heb pas een goeie dude ontmoet met uitgaan. Daarna nog 2 keer gezien enzo. Vandaag besloten hem het 1 en ander te vertellen en hij begrijpt me en shit. Kortom mijn hele verhaal gestuurd en hij snapt het en zegt. Dude beter gaan we vaker chillen.

Hij zegt:
aiight ik weet dat je een goeie jonge bent en ik wil graag zulke mensen net zoals jou hebben als goeie mattie

Ik voel een enorme opluchting door me heen gaan nu. En wil jullie in elk geval bedanken mede door de tips etc. die ik hier gekregen heb is dit gelukt. Iets wat me al in geen jaren meer gelukt is. Thx guys!

@feeling god damn proud about myself.
pi_139851542
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:21 schreef Raggingbull het volgende:
Owke just letting you guys know. Heb pas een goeie dude ontmoet met uitgaan. Daarna nog 2 keer gezien enzo. Vandaag besloten hem het 1 en ander te vertellen en hij begrijpt me en shit. Kortom mijn hele verhaal gestuurd en hij snapt het en zegt. Dude beter gaan we vaker chillen.

Hij zegt:
aiight ik weet dat je een goeie jonge bent en ik wil graag zulke mensen net zoals jou hebben als goeie mattie

Ik voel een enorme opluchting door me heen gaan nu. En wil jullie in elk geval bedanken mede door de tips etc. die ik hier gekregen heb is dit gelukt. Iets wat me al in geen jaren meer gelukt is. Thx guys!

@feeling god damn proud about myself.
*O*
Goed om te horen. Je bent stappen vooruit aan het maken deze week ^O^
pi_139853488
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk is het toch ook wel logisch dat abrupt afbouwen soms gekke gevoelens op kan wekken?
Ja, net zoals abrupt stoppen met medicatie en plotsklap vertrekken naar het buitenland voor werk, alles achterlatend, soms gewoon een dom idee kan zijn :P
  maandag 12 mei 2014 @ 00:10:20 #196
47102 Elvi
miemkwien
pi_139853947
quote:

[..]

Wait... wut :?
  maandag 12 mei 2014 @ 00:18:12 #197
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139854350
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, net zoals abrupt stoppen met medicatie en plotsklap vertrekken naar het buitenland voor werk, alles achterlatend, soms gewoon een dom idee kan zijn :P
Eens. Maar ik bouw nog wel af (zo ver ik kan) met de huidige medicatie die ik nu heb. :) Dat is wat anders als helemaal cold turkey stoppen.
pi_139854786
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens. Maar ik bouw nog wel af (zo ver ik kan) met de huidige medicatie die ik nu heb. :) Dat is wat anders als helemaal cold turkey stoppen.
Afbouwen met 4 pilletjes die doormiddengebroken zijn, das toch geen afbouwen man :P
  maandag 12 mei 2014 @ 00:32:56 #199
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139854843
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Afbouwen met 4 pilletjes die doormiddengebroken zijn, das toch geen afbouwen man :P
Fair, maar het is net dat tikkeltje beter ivg met cold turkey stoppen. Nu kan ik een stukje nemen wanneer ik afkick verschijnselen voel.

Ik voel ze overigens nu al ( :') ). Trillende benen. Eigenlijk de enige echte bijwerking die ik al die jaren heb gehad van die meuk.
pi_139855160
Tsja
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fair, maar het is net dat tikkeltje beter ivg met cold turkey stoppen. Nu kan ik een stukje nemen wanneer ik afkick verschijnselen voel.

Ik voel ze overigens nu al ( :') ). Trillende benen. Eigenlijk de enige echte bijwerking die ik al die jaren heb gehad van die meuk.
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb ook ooit wat te snel afgebouwd (rekenfoutje :@ ) en kreeg van die schokjes in mn hoofd :')
Duurde wel een tijdje voordat dat weg was en ik bouwde slechts 2x zo snel af als gepland :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')