Blair waldorf willen (zijn). Neh dat zusje van die lekkere kerel was veel leuker. Maarja dan iets met mode moeten doen, geen zin inquote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Of je gaat het juist creëren, zoals de mijne. Maar ik ben geen Chuck Bass en zij geen Blair Waldorf. Was het maar zo.
Serena vanderwoodsen of whatever, mag ook wel bij me aankloppen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blair waldorf willen (zijn). Neh dat zusje van die lekkere kerel was veel leuker. Maarja dan iets met mode moeten doen, geen zin in
Tja, die krijgen het ook niet voor niets, moet je maar denken.quote:Wel wil ik het lichaam hebben van.. nouja boeiend, van wie dan ook die op tv komt
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:41 schreef Gray het volgende:
Tja, die krijgen het ook niet voor niets, moet je maar denken.
Bedoel het niet lullig hoor, maar de oplossing is vrij simpel. De arbeid lastiger, dat besef ik. Of je moet net als ik een knoop in je maag hebben doordat een ex op je hart gestampt heeft. Maar of ik je dat nou moet aanraden... Nope! Dat wens ik niemand toe.quote:
Not the talk i'm needing now....quote:Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Bedoel het niet lullig hoor, maar de oplossing is vrij simpel. De arbeid lastiger, dat besef ik. Of je moet net als ik een knoop in je maag hebben doordat een ex op je hart gestampt heeft. Maar of ik je dat nou moet aanraden... Nope! Dat wens ik niemand toe.
Sawwwry...quote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Not the talk i'm needing now....
Weet ook wel hoe het werkt en hoe niet. Maargoed ben effe pleitte
:' (quote:
Sterkte!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef minthy het volgende:
Om het even weer ontopic te maken; in de afgelopen dagen een fikse inkakker gehad. Woensdagnacht met spoed met m'n moeder naar het ziekenhuis gereden omdat ze weer een interne bloeding had. Ondanks dat het enorm onzeker was en nog steeds is (vanochtend had ze ontslag) en dat ik aardig wiebelig was en ben, sta ik nog steeds. Weinig slaap maar ook weinig gepieker en geen last gehad van angst.
Ik ga ervan uit dat het komt door de AD aangezien ik een paar jaar geleden de pan uit flipte qua angst. Bizar om dat verschil te merken.
Oeh, pittig!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef minthy het volgende:
Om het even weer ontopic te maken; in de afgelopen dagen een fikse inkakker gehad. Woensdagnacht met spoed met m'n moeder naar het ziekenhuis gereden omdat ze weer een interne bloeding had. Ondanks dat het enorm onzeker was en nog steeds is (vanochtend had ze ontslag) en dat ik aardig wiebelig was en ben, sta ik nog steeds. Weinig slaap maar ook weinig gepieker en geen last gehad van angst.
Ik ga ervan uit dat het komt door de AD aangezien ik een paar jaar geleden de pan uit flipte qua angst. Bizar om dat verschil te merken.
Je bent aan het leren! Dat is al heel wat. Als ik sommige hier moet geloven hebben ze ook een studie, alleen leren ze er niet voor en/of gaan ze niet naar het examen! Kop op dus!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef zomertje het volgende:
Ik ben er nog hoor, beetje stil... flinke koppijn en de paracetamolletjes doen nog niet zoveel. En dinsdag heb ik een examen waarvoor ik dus aan t leren ben... (brrrrr)
Je bent tenminste bezig, en dat is goed!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef zomertje het volgende:
Ik ben er nog hoor, beetje stil... flinke koppijn en de paracetamolletjes doen nog niet zoveel. En dinsdag heb ik een examen waarvoor ik dus aan t leren ben... (brrrrr)
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sterkte!Dat is altijd kut, en ook geen andere manier om dat te verbloemen. Je klinkt in deze post alleen wel een stuk stabieler als in vergelijking met een jaar geleden
Dank heren! Inderdaad fijn dat dat gepieker wegblijft, het geeft echt zoveel meer rust. Onvoorstelbaar haastquote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Oeh, pittig!Inkakken is echt niet vreemd na zoiets, maar fijn om te zien dat het piekeren en panieken op een laag pitje bleef. Sterkte, met je moeder en jou.
Respect!! Goed dat je ermee bezig bent/kanquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef zomertje het volgende:
Euuuw, maar dit gaat toch ook in tegen jou gedachtenpatroon? Ik bedoel, soms kunnen mensen het hier niet altijd even goed met elkaar vinden, dat is 1 ding, maar cold turkey stoppen met medicatie lijkt me toch wel ver gaan ( ? ). Ik denk dat de meeste hier zich wel in kunnen vinden ( ? ).quote:Op zondag 11 mei 2014 18:34 schreef kuolema het volgende:
Ik ben gestopt met citalopram. Vrijdagavond voor het laatst genomen en ga niet afbouwen. Merk vanzelf wel of het goed gaat. Vandaag heb ik de hele dag golfjes van een raar, licht gevoel in mijn hoofd. Niet constant dus maar wel de hele tijd achter elkaar. Maar ik stoor me er niet zo aan. Voelt ergens ook wel lekker of zo.
Ik heb het niet overlegd trouwens, maar het helpt niet en ik had een nieuw recept nodig deze week maar dat vergat ik en toen kon ik het vrijdag zelf vragen i.p.v. de receptenlijn bellen maar dat durfde ik niet. Dus ik dacht, dan stop ik er wel gewoon mee.
Ik ben er gewoon klaar mee. Als het niet goed gaat merk ik dat vanzelf en dat kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Ik had ook weinig last van bijwerkingen met het opbouwen dus ik probeer het gewoon zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Euuuw, maar dit gaat toch ook in tegen jou gedachtenpatroon? Ik bedoel, soms kunnen mensen het hier niet altijd even goed met elkaar vinden, dat is 1 ding, maar cold turkey stoppen met medicatie lijkt me toch wel ver gaan ( ? ). Ik denk dat de meeste hier zich wel in kunnen vinden ( ? ).
Done it before maar dat lag wel wat anders haha. Maar zoals jij het al zegt zolang het om AD of iets dergelijks gaat zou ik het ook absoluut niet doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Euuuw, maar dit gaat toch ook in tegen jou gedachtenpatroon? Ik bedoel, soms kunnen mensen het hier niet altijd even goed met elkaar vinden, dat is 1 ding, maar cold turkey stoppen met medicatie lijkt me toch wel ver gaan ( ? ). Ik denk dat de meeste hier zich wel in kunnen vinden ( ? ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |