1:57-1:58 dacht ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk moment in het filmpje is dat?
1.58 / 1.59quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk moment in het filmpje is dat?
Dan is het : Denewattus???quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
1.58 / 1.59
Die Wenkbrauw, die gaat het hem doen!
We gaan winnuhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan is het : Denewattus???![]()
DE WEKNBRAUW from The Netherlands
Tis 'maar' een repetitie. Die van vanavond is belangrijker. Dan moeten Ilse en Waylon de jury inpakken. Doe de wenkbrauw-move Waylonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Zweden heeft weer een sterke repetitie afgeleverd volgens de blogs, versterkt door de puinhoop die Frankrijk klaarblijkelijk is
Ja, nu is de eerste rehearsal voor de finale, vanavond die voor de jury.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Is er vanavond een rehearsel met publiek?
Als we het zo ver weg van de meeste Nederlanders willen laten organiseren, zouden we België wel laten winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Greys het volgende:
http://www.wijlimburg.nl/(...)winnen/#.U2zcAIF_vPZ
Als we winnen wil Maastricht wel de organiserende stad zijn
Ik zeg het 'm wel even.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Waylonline op twitter?
Hij leest zijn @tweets, wil iemand even roepen dat hij De Wenkbrauw niet moet vergeten op te trekken in de camera? Ah?
Ik vind dit persoonlijk een meer representatieve verdeling van de verhouding tussen onze landen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:46 schreef Strani het volgende:
Ter overtuiging van eventuele Scandinavische stemmers heb ik onze vlag licht aangepast:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk een meer representatieve verdeling van de verhouding tussen onze landen.
[ afbeelding ]
Ik heb dit geschreven:quote:
Da's toch de bedoeling?quote:
Hoort bij de vernieuwde act. Veel spectaculairder.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:46 schreef Strani het volgende:
Ter overtuiging van eventuele Scandinavische stemmers heb ik onze vlag licht aangepast:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit geschreven:
@waylonline In naam van alle vrouwen op FOK.nl - Niet je wenkbrauw-move vergeten hè, tijdens de finale! Succes morgen!
Ja maar hij vliegt er zo wat uit en eindigt dan eerst op de grond voordat ie naast haar staat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch de bedoeling?
Zodat hij naast haar kan komen staan?
[..]
Ik heb dit geschreven:
@waylonline In naam van alle vrouwen op FOK.nl - Niet je wenkbrauw-move vergeten hè, tijdens de finale! Succes morgen!
Haha, hij lost het wel heel smooth op!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoort bij de vernieuwde act. Veel spectaculairder.
[..]
Ik heb dit geschreven:
Go Waylon!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit geschreven:
Daar denken ze ook net zo conservatief over sexualiteit als in Rusland volgens mij...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Max23 het volgende:
Valt trouwens op bij de iTunes charts dat Oostenrijk totaal niet aanslaat bij de Baltische Staten
Alles behalve Maastrichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Greys het volgende:
http://www.wijlimburg.nl/(...)winnen/#.U2zcAIF_vPZ
Als we winnen wil Maastricht wel de organiserende stad zijn
Almere? Net als de KNSB, lekker centraal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Alles behalve MaastrichtJe wilt een representatieve stad (NEDERLAND), geen duitsland/wallonie/limburg
Dan zou alleen Amsterdam kunnen dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Alles behalve MaastrichtJe wilt een representatieve stad (NEDERLAND), geen duitsland/wallonie/limburg
Dacht ik ook, maar Oostenrijk scoort in Rusland dan weer welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Daar denken ze ook net zo conservatief over sexualiteit als in Rusland volgens mij...
Ik zou eigenlijk alleen Amsterdam willen zien als gaststad. En dat zal voor de rest van Europa ook zo zijn, gok ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Maaskantje 2015quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou alleen Amsterdam kunnen dus.
Rotterdam en dinges... Gelredome vallen dan ook af.
En ik denk dat de bestaande muzieklocaties niet goed en groot genoeg zijn voor ESF.
Dat is toch láng niet groot genoeg joh, die zaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ziggo Dome 100% ivm akoestiek die daar het beste naar voren komt
hm Arnhem is opzicht geen slecht idee.. maar Amsterdam heeft meer te biedenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou alleen Amsterdam kunnen dus.
Rotterdam en dinges... Gelredome vallen dan ook af.
En ik denk dat de bestaande muzieklocaties niet goed en groot genoeg zijn voor ESF.
Ik vind Arnhem nog minder een representatieve stad voor Nederland dan Maastrichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
hm Arnhem is opzicht geen slecht idee.. maar Amsterdam heeft meer te bieden
Mag ik dan bij je logeren?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Strani het volgende:
Als het aan de TROS ligt wordt het Benidorm. Wel leuk voor mij, is lekker dichtbij.
Dan kun je het nergens organiseren want we hebben geen zalen voor 30.000+ mensen, ja voetbalstadions....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch láng niet groot genoeg joh, die zaal
Echt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Er is een break tussen Denemarken en Nederland.
Zodat Denemarken wat beter blijft hangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Een break, drie nummers voor het eind? WTF?
Dat is eigenlijk wel gunstig toch? Of juist nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Na die pauze acts tuned de helft te laat weer in. Of zitten nog op de wc ofzo. Dan is CATS ineens al op de helft als ze weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel gunstig toch? Of juist niet
Lijkt me ook. Even vol de aandacht op onsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel gunstig toch? Of juist niet
Ja, ik begrijp dit ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Greys het volgende:
Als dat écht zo is, dan is het wel behoorlijke naaierij hoor
uithuilen en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Mensen komen halverwege NL terug van het toilet, dat is niet gunstig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Even vol de aandacht op ons
Dit is geen pauze act toch? Gewoon een record van Eurovisiesongfestival?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Na die pauze acts tuned de helft te laat weer in. Dan is CATS ineens al op de helft ofzo
Of Volendam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Strani het volgende:
Als het aan de TROS ligt wordt het Benidorm. Wel leuk voor mij, is lekker dichtbij.
In sommige landen is er dan reclame op TV,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is geen pauze act toch? Gewoon een record van Eurovisiesongfestival?
Wat nu is wil niet zeggen dat dat morgen ook zo is hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Greys het volgende:
Als er één break is, is hij na 13.
Als er twee breaks zijn, is dat meestal na 6 en 18 (net teruggezocht in een FB bericht van Sietse).
De break na 23 slaat HELEMAAL nergens op
Ah, dat is wel jammer. Hopelijk valt de schade mee en gaat iedereen al tijdens Malta naar de wc. Ideale plaspauzequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In sommige landen is er dan reclame op TV,
Chantal Janzen /einde discussiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Kinga het volgende:
Wow, jullie fantaseren er al lekker op los zie ik![]()
Oke, mijn vraag is dan, wie zien jullie het graag presenteren dan? Moet in ieder geval iemand zijn die een beetje fatsoenlijk vloeiend Engels spreekt... en daar zijn we al gelijk fucked. Wat is dat toch met onze presentatoren?!
In Rusland als Conchita Wurst optreed natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In sommige landen is er dan reclame op TV,
Wellicht omdat het Deense spektakel nog opgeruimd moet worden... maar het voelt wel een beetje mwah jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Greys het volgende:
Als er één break is, is hij na 13.
Als er twee breaks zijn, is dat meestal na 6 en 18 (net teruggezocht in een FB bericht van Sietse).
De break na 23 slaat HELEMAAL nergens op
Ah, dus geen echte break hopelijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
More apparent technical difficulties - and this time it is the turn of Pilou to try to cover up the issues! It could be that there aren't any actual issues, but the technical team are trying out what they would do should something actually go wrong. A short pre-prepared video is now played showing some of the 'greatest hits' from previous Eurovision contests, until the difficulties are resolved.
Er zijn er echt wel genoeg die gewoon prima Engels spreken hoor. En zonder accent is totaal niet nodig, want dat doet geen enkele presentator in een niet-Engelstalig land.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Kinga het volgende:
Wow, jullie fantaseren er al lekker op los zie ik![]()
Oke, mijn vraag is dan, wie zien jullie het graag presenteren dan? Moet in ieder geval iemand zijn die een beetje fatsoenlijk vloeiend Engels spreekt... en daar zijn we al gelijk fucked. Wat is dat toch met onze presentatoren?!
Nee natuurlijk niet, zou ook niet kloppen he. Break doe je altijd in het midden, niet aan het einde van een show.quote:
En de bookmakers oostenrijk omhoog halen, in de hoop dat je erop stemt!!!!! Niet doen dus!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Max23 het volgende:
Valt trouwens op bij de iTunes charts dat Oostenrijk totaal niet aanslaat bij de Baltische Staten
Huh, ik dacht dat de jury-optredens vanavond waren?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
https://twitter.com/Eurovision/status/464768846197710848/photo/1
vers van de Eurovision twitter.
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat de jury-optredens vanavond waren?
Klopt, vanavond is voor de juryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat de jury-optredens vanavond waren?
De bookmakers halen Oostenrijk omhoog omdat er schijnbaar op Oostenrijk ingezet wordt, omdat er schijnbaar meer mensen denken dat ze kan winnen dan voor de halve finalequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef petrovpalski het volgende:
[..]
En de bookmakers oostenrijk omhoog halen, in de hoop dat je erop stemt!!!!! Niet doen dus!
Niks mis mee maar liever Chantalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we Yolanthe als presentatrice krijgen
(Serieus)
Oh, als jij het zegt zal dat wel kloppenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn ze ook.
Maandag was er 's middags toch ook een generale en 's avonds jury?
Kan niet, zolang Jan Smit erbij betrokken is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Greys het volgende:
(Serieus)
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, als jij het zegt zal dat wel kloppen
In haar bavaria jurkje?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Greys het volgende:
(Serieus)
Wellus, ze presenteerde ook het Nationaal Songfestival met de 3Js...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet, zolang Jan Smit erbij betrokken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |