abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139741883
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb dan denk ik gewoon een wansmaak johannes, daar komt het op neer ben ik bang :')
Want ik vind het écht een tof liedje en ik denk dat die zaal daar vol thuispubliek helemaal ontploft tijdens dat nummer.
Denemarken kan Nederland maken of breken. Als Bruno Mars het ook maar iets verprutst of té over the top is, komt Nederland nog beter uit met hun kwaliteitsnummer. Als Denemarken de zaal plat speelt, lijkt het nummer van Nederland nogal onbetekenend ben ik bang.
pi_139741893
Zullen we dit nummer sturen naar iedereen die onze inzending niets vindt?

pi_139741898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Deze man is legendarisch om zijn verkeerde voorspellingen, dus een van de twee wint :o
Hij voorspelde eerder dat Nederland de finale niet zou halen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:29:02 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139741902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef Greys het volgende:
Maar krijg ik wel even een 'je had gelijk Greys, mag ik je voeten kussen' als Denemarken het heel goed gaat doen morgen? Want ik weet het eigenlijk gewoon zeker :{w
Ja prima, zo durf ik ook best te beloven dat ik van een flatgebouw spring als Jezus morgen terugkeert op aarde.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:29:12 #255
163650 Greys
pi_139741907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef MaLo het volgende:

[..]

Denemarken kan Nederland maken of breken. Als Bruno Mars het ook maar iets verprutst of té over the top is, komt Nederland nog beter uit met hun kwaliteitsnummer. Als Denemarken de zaal plat speelt, lijkt het nummer van Nederland nogal onbetekenend ben ik bang.
En dat láátste, dat gaat dus gewoon gebeuren.
Wat ik je brom!

Want dat hij het live kán hebben we al gehoord en dat de zaal vol hysterisch wapperende gillende Denen staat weten we ook al.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:29:20 #256
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_139741916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef Greys het volgende:
Maar krijg ik wel even een 'je had gelijk Greys, mag ik je voeten kussen' als Denemarken het heel goed gaat doen morgen? Want ik weet het eigenlijk gewoon zeker :{w
Jawel die krijg je, en wat kus jij van mij als Denemarken het niet goed doet...? :9
Hey ho. Let's go!
pi_139741917
Wel een beetje heel erg The Police dat nummer
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:29:46 #258
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_139741928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef MaLo het volgende:

[..]

Denemarken kan Nederland maken of breken. Als Bruno Mars het ook maar iets verprutst of té over the top is, komt Nederland nog beter uit met hun kwaliteitsnummer. Als Denemarken de zaal plat speelt, lijkt het nummer van Nederland nogal onbetekenend ben ik bang.
Natuurlijk speelt DK de zaal plat.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_139741931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat kan niet want mijn TT impliceert dat Nederland al zeker is van de zege en dat de rest om plek twee strijdt. En ik heb heel veel verstand van deze dingen.
Ben je waarzegstegster?
pi_139741944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja prima, zo durf ik ook best te beloven dat ik van een flatgebouw spring als Jezus morgen terugkeert op aarde.
Jezus schijnt zich de laatste tijd te manifesteren in diverse users. En nu heb ik het niet over tjaptjoep.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:30:23 #261
163650 Greys
pi_139741950
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef yorrick69 het volgende:

[..]

Jawel die krijg je, en wat kus jij van mij als Denemarken het niet goed doet...? :9
:D

Wat is 'heel goed'?
Top 5? Top 10?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:30:41 #262
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139741959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef MaLo het volgende:

[..]

Denemarken kan Nederland maken of breken. Als Bruno Mars het ook maar iets verprutst of té over the top is, komt Nederland nog beter uit met hun kwaliteitsnummer. Als Denemarken de zaal plat speelt, lijkt het nummer van Nederland nogal onbetekenend ben ik bang.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139741965
Hoe staat NL erop bij de bookies na gisteren?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_139741967

Nee, lijkt totaal niet op onze inzending.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:31:35 #265
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139741985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Unites het volgende:

Nee, lijkt totaal niet op onze inzending.
Ik vind het wel op onze inzending lijken! :o
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139741994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Unites het volgende:

Nee, lijkt totaal niet op onze inzending.
Dat begin echt wel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:32:07 #267
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139742002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Muto het volgende:
Hoe staat NL erop bij de bookies na gisteren?
We staan nu op 1/1.1, niks aan de hand.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139742016
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja lach maar }:| Ik hoop dat ik geen gelijk heb :)
En ik haat Nicholas Cage.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:32:51 #269
163650 Greys
pi_139742018
Luister dit dan, dit is Every Breath gemixt met CATS.
Het lijkt echt wel _O-

https://soundcloud.com/dj(...)e&utm_medium=twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139742038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef Greys het volgende:
Luister dit dan, dit is Every Breath gemixt met CATS.
Het lijkt echt wel _O-

https://soundcloud.com/dj(...)e&utm_medium=twitter
Dat is toch alleen maar goed nieuws? Every Breath You Take is een enorme hit geworden!

Radio Veronica vindt het zelfs zó goed dat ze het nog elke dag draaien!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:33:52 #271
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_139742053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Greys het volgende:
Want dat hij het live kán hebben we al gehoord en dat de zaal vol hysterisch wapperende gillende Denen staat weten we ook al.
Maar die mogen toch niet op hun eigen land stemmen :+ Dus hoe meer er daarvan in de zaal staan, hoe minder stemmen Denemarken vanuit de zaal zal krijgen :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:34:11 #272
163650 Greys
pi_139742067
Ik zag de clip van de uitzending van de Spaanse televisie, daar kwamen tweets onderin beeld tijdens de uitvoering van Ilse en Waylon en die gingen ook al over The Police :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139742075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

Maar die mogen toch niet op hun eigen land stemmen :+ Dus hoe meer er daarvan in de zaal staan, hoe minder stemmen Denemarken vanuit de zaal zal krijgen :D
Deze logica ontgaat mij een beetje.
pi_139742076
Ik hoorde vanochtend op Sky Radio P.Diddy ft Faith Evans ofzo met Every step you take. Dacht eerst dat het ons liedjes was toen ik de eerste 3/4 seconden hoorde
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:34:38 #275
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139742082
Ik ben wel tevreden met m'n voorspellingen in de halve finales: twee maal negen van de tien goed. Alleen San Marino en Wit-Rusland zag ik echt niet aankomen.

Voor de finale durf ik geen voorspellingen te doen..
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:34:47 #276
163650 Greys
pi_139742087
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

Maar die mogen toch niet op hun eigen land stemmen :+ Dus hoe meer er daarvan in de zaal staan, hoe minder stemmen Denemarken vanuit de zaal zal krijgen :D
Maar in de zaal zitten misschien 2000 Denen en thuis zit 200 miljoen man publiek.
Als die de zaal uit hun dak zien gaan op tv werkt dat écht wel aanstekelijk voor het optreden :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139742108
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar in de zaal zitten misschien 2000 Denen en thuis zit 200 miljoen man publiek.
Als die de zaal uit hun dak zien gaan op tv werkt dat écht wel aanstekelijk voor het optreden :D
Vrees het ook.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:36:01 #278
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139742121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

Maar die mogen toch niet op hun eigen land stemmen :+ Dus hoe meer er daarvan in de zaal staan, hoe minder stemmen Denemarken vanuit de zaal zal krijgen :D
Ze hebben daar van die kleine apparaatjes waarmee je op afstand met mensen kan praten en ze berichten kan sturen. Geen idee hoe het werkt hoor, verder ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:36:44 #279
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_139742143
Bij Zweden ontplofte de zaal vorig jaar ook . Volgens mij heeft dat toen ook nauwelijks geholpen bij het stemmen
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:37:06 #280
163650 Greys
pi_139742152
Vanaf 2.25-2.30 ongeveer, daar gaat het ontploffen morgen in die zaal morgen hoor :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:37:09 #281
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_139742154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Unites het volgende:

Nee, lijkt totaal niet op onze inzending.
Zit The Police nou verdomme muziek van The Common Linnets te jatten? Schande :(
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:37:37 #282
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_139742163
Nederland wordt ook wel beschouwd als het vijfde Scandinavische land. Ik denk dat we op veel sympathie kunnen rekenen van de organisatoren.
floep floep
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:37:47 #283
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139742175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Zit The Police nou verdomme muziek van The Common Linnets te jatten? Schande :(
Werkwoord: Sting - stang - stole!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139742179
Ik maak me niet zo druk om Denemarken. Then again, ik heb het deze editie al vaker mis gehad :')
pi_139742188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Greys het volgende:
Vanaf 2.25-2.30 ongeveer, daar gaat het ontploffen morgen in die zaal morgen hoor :D

Het is wel positief dat Nederland na 4 relatief vlotte liedjes komt. Zeker als het voor Denemarken al los gaat.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139742189
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Natuurlijk speelt DK de zaal plat.
Als het tot de zaal beperkt blijft geen probleem. Sommigen menen dat je de zaal moet vermaken. Nee dus, je moet de stemmer die gewoon voor een TV zit vermaken. De opzet van The Common Linnets is dus geniaal. Ga naar de kijker en laat de zaal maar lekker waaien
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_139742195
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Zit The Police nou verdomme muziek van The Common Linnets te jatten? Schande :(
Schandalige diefstal. Wacht, ik haal de politie er bij. Whoehoehoe
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:38:33 #288
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139742211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Nederland wordt ook wel beschouwd als het vijfde Scandinavische land. Ik denk dat we op veel sympathie kunnen rekenen van de organisatoren.
Arm IJsland!

Maar serieus, ik vind Nederland ook op cultureel gebied bijna scandinavisch. We zouden daar als landen veel meer mee moeten doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:39:18 #289
163650 Greys
pi_139742237
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als het tot de zaal beperkt blijft geen probleem. Sommigen menen dat je de zaal moet vermaken. Nee dus, je moet de stemmer die gewoon voor een TV zit vermaken. De opzet van The Common Linnets is dus geniaal. Ga naar de kijker en laat de zaal maar lekker waaien
Dat IS ook zo, maar een optreden op tv waarbij de zaal hysterisch joelt en wappert en meezingt en juicht komt ook op tv stukken toffer over... bij de thuisstemmers.

En wat denk je van die recaps, een stuk of 15, hoe suf we daarna overkomen daarin :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 15:39:35 #290
375570 crew  Cyan9
pi_139742249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Greys het volgende:
Kijk... ik dacht dat Nederland de finale NIET ging halen --> wel
Ik dacht dat als we de finale zouden halen, het ergens onderin ging eindigen --> zeer waarschijnlijk hoog
Ik wist zeker dat Israël door zou gaan, ondanks graftaknummer --> niet

Dus:
Nu denk ik dat Denemarken heel erg goed gaat zijn --> zal dan wel niet

Tegenvaller hier:
Ik denk dat de UK absoluut NIET gaat winnen --> zal dan dus wel winnen :{ :{

Afgelopen dinsdag deed ik Shabu vóór het Songfestival, dat hielp.
Dus dat doe ik zaterdag weer.
Dinsdag had ik een Waylonhoed op, doe ik zaterdag weer.
Mijn visite krijgt dezelfde Waylonhoed op, maar dan rood en blauw (leuk met mijn wit :') )

Dus eindconclusie na al mijn gefaal en verkeerd voorspellen:
We worden tweede. Na Engeland -O-
Molly!! *O* *O* *O*
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_139742261
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat IS ook zo, maar een optreden op tv waarbij de zaal hysterisch joelt en wappert en meezingt en juicht komt ook op tv stukken toffer over... bij de thuisstemmers.

En wat denk je van die recaps, een stuk of 15, hoe suf we daarna overkomen daarin :X
Ze moeten De Wenkbrauw recappen, dan valt de schade mee misschien ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:39:58 #292
163650 Greys
pi_139742262
Zolang Waylon 'de wenkbrauw' maar in de camera doet komt het goed.
Als hij die vergeet kunnen we het shaken.

Dat daar nou nog steeds geen gifje van is :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139742263
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Arm IJsland!

Maar serieus, ik vind Nederland ook op cultureel gebied bijna scandinavisch. We zouden daar als landen veel meer mee moeten doen.
Dat heb ik ook met de taal.


Kijk, aan het begin lijkt het Nederlands, maar rond minuut 10 hoor ik echt alleen nog maar een obscuur Deens dialect.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:40:09 #294
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_139742269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Arm IJsland!

Maar serieus, ik vind Nederland ook op cultureel gebied bijna scandinavisch. We zouden daar als landen veel meer mee moeten doen.
Finland is cultureel en taalkundig geen Scandinavie
floep floep
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:40:30 #295
163650 Greys
pi_139742275
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Molly!! *O* *O* *O*
Ik dacht al, waar blijft ie _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139742279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef Nappie-Oleon het volgende:

[..]

Finland is cultureel en taalkundig geen Scandinavie
Op het ESF is zelfs Estland Scandinavisch ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 15:40:46 #297
163650 Greys
pi_139742284
Wie maakt er een De Wenkbrauw gifje? Ah?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139742286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Greys het volgende:
Zolang Waylon 'de wenkbrauw' maar in de camera doet komt het goed.
Als hij die vergeet kunnen we het shaken.

Dat daar nou nog steeds geen gifje van is :(

Welk moment in het filmpje is dat?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:40:59 #299
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139742289
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met de taal.


Kijk, aan het begin lijkt het Nederlands, maar rond minuut 10 hoor ik echt alleen nog maar een obscuur Deens dialect.
Haha. De talen zijn inderdaad ook erg aan elkaar gelinkt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139742300
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Greys het volgende:
Zolang Waylon 'de wenkbrauw' maar in de camera doet komt het goed.
Als hij die vergeet kunnen we het shaken.

Dat daar nou nog steeds geen gifje van is :(
:D _O-
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')