Dat hij zo laag eindigde in de finale kwam vooral omdat hij helemaal aan het begin moest zingen... dat doet zo'n liedje vaak geen goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
In de halve finale was iedereen positief verbaasd over onze belichting en het camerawerk.
Dit doet me een beetje denken aan Paradise Oskar uit 2011.
Vlak voor het refrein komt de wereldbol op en hoor je het publiek juichen. In de halve finale kreeg het daardoor flink wat stemmen, maar in de finale eindigde het ergens onderaan. Ik hoop niet dat hetzelfde met The Common Linnets gaat gebeuren.
Noorwegen toch ook een keer?quote:
Ik vind het echt een leuk liedje maar origineel is het niet en dit soort liedjes doen het nooit goed op het songfestival. Zaleilah van Roemenië en Haba Haba van Noorwegen vond ik ook leuke zomerse liedjes maar sloeg totaal niet aan. De zaal ging uit z'n dak maar jury's gaven er niks voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jullie Denemarken zwáár onderschatten
Dat wordt een feestje, hoor!!!
Ik denk het ook, alleen hebben ze de act wel wat verbouwd met die vlag en zo en dat kan het net té over de top maken, waardoor NL er weer van kan profiterenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Denemarken morgen wint neem ik een jaar lang een Sieneke avatar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
twitter:waylonline twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 11:36:07Nieuwe album van Dolly Parton & Kenny Rogers... Prachtig!! #yolanthetweet https://t.co/eiYpLLSJGm reageer retweet
Ik vind het net niet, verwacht het allebei rond plaats 10-15quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog best veel nummers helemaal niet gehoord.
Spanje, Italië, is dat wat, die twee? Iemand die dat weet?
Dank. Het valt me me hoeveel 'vroege' nummers gewonnen hebben. In die zin is een lage startplek dus best ok. Maar het lijstje is ook een beetje misleidend, want op deze manier lijkt het of het laatste of een-na-laatste nummer nooit hebben gewonnen en dat is niet zo. Tegenwoordig heeft de finale 26 plaatsen. Maar het zijn er vaker minder geweest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
http://www.eschome.net/databaseoutput117.php
Spanje kan wel eens in het vaarwater van de Wurst en Zweden zitten, is ook een poweballad en zij is ook wel een aardig goeie zangeresquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef Greys het volgende:
Die Denen kunnen er toch geen ene kut van, laten we het nou objectief bekijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat 90% van de finalekijkers ook beide halve finales kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje begint heel mooi imo, maar vervalt tot standaard op het moment dat ze Engels gaat zingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb dan denk ik gewoon een wansmaak johannes, daar komt het op neer ben ik bangquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Denen kunnen er toch geen ene kut van, laten we het nou objectief bekijken.
Je kunt maar beter blij zijn altijd als ik het tegenovergestelde roep van wat jij hoopt, want ik heb toch nooit gelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat 90% van de finalekijkers ook beide halve finales kijken
Haha heb je die zanger gezien johannes? Die kan er toch he-le-maal geen ene kut van? Schei toch uit man, met je Denemarken. Die worden laatste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Denen kunnen er toch geen ene kut van, laten we het nou objectief bekijken.
Klopt, maar een betere (compleet en duidelijk) lijst dan dit heb ik niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:15 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Dank. Het valt me me hoeveel 'vroege' nummers gewonnen hebben. In die zin is een lage startplek dus best ok. Maar het lijstje is ook een beetje misleidend, want op deze manier lijkt het of het laatste of een-na-laatste nummer nooit hebben gewonnen en dat is niet zo. Tegenwoordig heeft de finale 26 plaatsen. Maar het zijn er vaker minder geweest.
Ik kan me voorstellen dat de Deense omroep er niet echt op zit te wachten dat Denemarken nog een keer wint. Het is een dure grap, om zo'n songfestival te organiseren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:43 schreef yorrick69 het volgende:
Het lijkt wel of hier op het forum iedereen het een nadeel vindt om na Basim te moeten. Maar ik snap eigenlijk niet waarom de (Deense) organisatie (of bepaalt de EBU de volgord?e) hun eigen nummer vlak voor een van de favorieten plaatst, waarvan iedereen op zijn klompen aanvoelt dat die tien keer zuiverder zingen dan Basim, die verder ook gewoon te kort komt om het overtuigend te brengen. Ergens anders had Basim nog een kans gehad. Vlak voor CATS... No way...
Die gedachte is ook door mij heen gegaan. Evenals dat het volgend jaar de 60e keer is, en reken maar dat UK (een van de Big Five) dat graag zou willen organiseren (en misschien past dat ook wel in het straatje van de EBUquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:20 schreef freako het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de Deense omroep er niet echt op zit te wachten dat Denemarken nog een keer wint. Het is een dure grap, om zo'n songfestival te organiseren.
Nu denk je dus dat we 2e worden, en dat worden we dan dus nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Greys het volgende:
Kijk... ik dacht dat Nederland de finale NIET ging halen --> wel
Ik dacht dat als we de finale zouden halen, het ergens onderin ging eindigen --> zeer waarschijnlijk hoog
Ik wist zeker dat Israël door zou gaan, ondanks graftaknummer --> niet
Dus:
Nu denk ik dat Denemarken heel erg goed gaat zijn --> zal dan wel niet
Tegenvaller hier:
Ik denk dat de UK absoluut NIET gaat winnen --> zal dan dus wel winnen![]()
![]()
Afgelopen dinsdag deed ik Shabu vóór het Songfestival, dat hielp.
Dus dat doe ik zaterdag weer.
Dinsdag had ik een Waylonhoed op, doe ik zaterdag weer.
Mijn visite krijgt dezelfde Waylonhoed op, maar dan rood en blauw (leuk met mijn wit)
Dus eindconclusie na al mijn gefaal en verkeerd voorspellen:
We worden tweede. Na Engeland
Dat kan niet want mijn TT impliceert dat Nederland al zeker is van de zege en dat de rest om plek twee strijdt. En ik heb heel veel verstand van deze dingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Greys het volgende:
Dus eindconclusie na al mijn gefaal en verkeerd voorspellen:
We worden tweede. Na Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |