Ik vind Arnhem nog minder een representatieve stad voor Nederland dan Maastrichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
hm Arnhem is opzicht geen slecht idee.. maar Amsterdam heeft meer te bieden
Mag ik dan bij je logeren?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Strani het volgende:
Als het aan de TROS ligt wordt het Benidorm. Wel leuk voor mij, is lekker dichtbij.
Dan kun je het nergens organiseren want we hebben geen zalen voor 30.000+ mensen, ja voetbalstadions....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch láng niet groot genoeg joh, die zaal
Echt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Er is een break tussen Denemarken en Nederland.
Zodat Denemarken wat beter blijft hangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Een break, drie nummers voor het eind? WTF?
Dat is eigenlijk wel gunstig toch? Of juist nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Na die pauze acts tuned de helft te laat weer in. Of zitten nog op de wc ofzo. Dan is CATS ineens al op de helft als ze weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel gunstig toch? Of juist niet
Lijkt me ook. Even vol de aandacht op onsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel gunstig toch? Of juist niet
Ja, ik begrijp dit ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef Greys het volgende:
Als dat écht zo is, dan is het wel behoorlijke naaierij hoor
uithuilen en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Mensen komen halverwege NL terug van het toilet, dat is niet gunstig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Even vol de aandacht op ons
Dit is geen pauze act toch? Gewoon een record van Eurovisiesongfestival?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Na die pauze acts tuned de helft te laat weer in. Dan is CATS ineens al op de helft ofzo
Of Volendam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Strani het volgende:
Als het aan de TROS ligt wordt het Benidorm. Wel leuk voor mij, is lekker dichtbij.
In sommige landen is er dan reclame op TV,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is geen pauze act toch? Gewoon een record van Eurovisiesongfestival?
Wat nu is wil niet zeggen dat dat morgen ook zo is hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Greys het volgende:
Als er één break is, is hij na 13.
Als er twee breaks zijn, is dat meestal na 6 en 18 (net teruggezocht in een FB bericht van Sietse).
De break na 23 slaat HELEMAAL nergens op
Ah, dat is wel jammer. Hopelijk valt de schade mee en gaat iedereen al tijdens Malta naar de wc. Ideale plaspauzequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In sommige landen is er dan reclame op TV,
Chantal Janzen /einde discussiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Kinga het volgende:
Wow, jullie fantaseren er al lekker op los zie ik![]()
Oke, mijn vraag is dan, wie zien jullie het graag presenteren dan? Moet in ieder geval iemand zijn die een beetje fatsoenlijk vloeiend Engels spreekt... en daar zijn we al gelijk fucked. Wat is dat toch met onze presentatoren?!
In Rusland als Conchita Wurst optreed natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In sommige landen is er dan reclame op TV,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |