Wat lees ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
Zei jij nu dat die Oekraïners dan naar de EU geëmigreerd zouden zijn of was dat ook die hun?
Ik snap de zin serieus nietquote:
Misschien omdat ik de posting waar ik op reageer niet heb gequote maar misschien omdat jij scherp wilde zijn en graag iets wilt lezenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik snap de zin serieus niet
"of was dat ook die hun?" ?
quote:Ukraine crisis: over 20 killed in Mariupol
Ukraine interior ministry states 20 pro-Russian rebels killed in port city of Mariupol
Interior Minister Arsen Avakov said an attempt by "terrorists" to seize police headquarters turned into a pitched battle inside the building with Ukrainian army, national guard and security forces.
twitter:johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:08:38Locals go into burning police station in #Mariupol and bring out the body of a policeman reageer retweet
twitter:johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:35:06It seems the policemen inside were pro Russian. Ukrainian forces launched the operation to clear them out and deny locals use of weapons reageer retweet
Stad binnenrijden met tanks, politiekantoor aanvallen, in de fik zetten, ongewapende burgers neerschieten, dan weer de stad uitvluchten...twitter:dandemoustier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:56:14Looks like the fight in #Mariupol is over now. Don't think the #Ukraine army has won hearts and minds here. People are incredibly angry. reageer retweet
Bizar wat er gebeurd is, onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]twitter:johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:08:38Locals go into burning police station in #Mariupol and bring out the body of a policeman reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:35:06It seems the policemen inside were pro Russian. Ukrainian forces launched the operation to clear them out and deny locals use of weapons reageer retweet
Stad binnenrijden met tanks, politiekantoor aanvallen, in de fik zetten, ongewapende burgers neerschieten, dan weer de stad uitvluchten...twitter:dandemoustier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:56:14Looks like the fight in #Mariupol is over now. Don't think the #Ukraine army has won hearts and minds here. People are incredibly angry. reageer retweet
Incompetente soldaten, blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]twitter:johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:08:38Locals go into burning police station in #Mariupol and bring out the body of a policeman reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:35:06It seems the policemen inside were pro Russian. Ukrainian forces launched the operation to clear them out and deny locals use of weapons reageer retweet
Vandaar dat de bevolking niet de toekomst van hun eigen gebied mag kiezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
Voor alle Rusland-fanboys, zeg ik het nog een keer.
EU is vrijheid, Rusland is tyrannie.
En over twintig jaar vraagt de bevolking weer een referendum aan en dat willen ze bij België horen. Goed plan, nu maar hopen dat de mensen uit jouw straat of woonplaats geen gekke ideeën in het hoofd halen en ze zijn natuurlijk al jaren bezig met onafhankelijkheid...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vandaar dat de bevolking niet de toekomst van hun eigen gebied mag kiezen.
Als ik een aantal huizen bezit en mijn huurders eisen een referendum waarbij ze de keuze hebben om mij te onteigenen en voortaan huur te betalen aan een andere pandjesbaas, is dat dan correct?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Vandaar dat de bevolking niet de toekomst van hun eigen gebied mag kiezen.
“There was a fight in the building, which turned into a full-scale military clash after reinforcements arrived from the police and Omega unit of the National Guard,” Avakov wrote on his Facebook page. http://www.kyivpost.com/c(...)-updates-347033.htmlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:26 schreef poemojn het volgende:
Maar was het het leger? Ik zag foto's die moesten aantonen dat het de National Guard was.
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik een aantal huizen bezit en mijn huurders eisen een referendum waarbij ze de keuze hebben om mij te onteigenen en voortaan huur te betalen aan een andere pandjesbaas, is dat dan correct?
Het huis is jouw persoonlijk bezit direct of indirect verkregen door jouw arbeid en de aarde is van allen. Oekraine is niet van bestuurders in Kiev maar van alle mensen die er wonen. Die mensen mogen zelf kiezen of, hoe en door wie ze bestuurd willen worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik een aantal huizen bezit en mijn huurders eisen een referendum waarbij ze de keuze hebben om mij te onteigenen en voortaan huur te betalen aan een andere pandjesbaas, is dat dan correct?
Sovjet-Unie heeft landjepik gespeeld. Beetje raar om die te noemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede vergelijking![]()
Mocht de Sovjet-Unie, Soedan en Joegoslavië van je ook niet uit elkaar vallen?
Precies.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het huis is jouw persoonlijk bezit direct of indirect verkregen door jouw arbeid en de aarde is van allen. Oekraine is niet van bestuurders in Kiev maar van alle mensen die er wonen. Die mensen mogen zelf kiezen of, hoe en door wie ze bestuurd willen worden.
Ik zou eens opzoeken hoe Oekraïne is ontstaan, ook 'landjepik'.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sovjet-Unie heeft landjepik gespeeld. Beetje raar om die te noemen.
Joegoslavië en Soedan heb ik me niet in verdiept.
Essentie is dat je je niet zomaar kunt afscheiden omdat een paar mensen dat willen. Nogmaals, dat land is eigendom van Oekraine.
Direct democratie! Daar ben ik ook wel voor te porren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies.
Tijd voor een referendum in Nederland of men lagere of hogere belastingen wil.
Of wij armer of rijker willen worden of dat het warmer of kouder moet worden.
Nou laat die referenda maar komen!
Wat is jouw achtergrond aangezien je zo pro Rusland bent?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoeken hoe Oekraïne is ontstaan, ook 'landjepik'.
Niet een paar maar de meerderheid.
Hadden we dat eerder al niet besproken, ontwapenen van al de milities?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Incompetente soldaten, blijkbaar.
Overigens was het ook wel prettig geweest als de separatisten de wapens hadden neergelegd, zoals afgesproken.
Het tuig nog meer wapens geven en ze "national guard" noemen.twitter:hdevreij twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 12:56:56@johnangier Doesn't look like regular army troops. More likely: National Guard (which includes Pravy Sektor / 'Right Sector') reageer retweet
Ik ben niet pro-Rusland. Ik steun gewoon dat de bevolking mag kiezen waarbij ze horen, en in dit geval steunt Rusland dat. Maar goed dat heb ik nu al honderden keren vertelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond aangezien je zo pro Rusland bent?
zo speel je wel 2 ongewenste groeperingen tegen elkaar uit natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hadden we dat eerder al niet besproken, ontwapenen van al de milities?
[ afbeelding ]Het tuig nog meer wapens geven en ze "national guard" noemen.twitter:hdevreij twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 12:56:56@johnangier Doesn't look like regular army troops. More likely: National Guard (which includes Pravy Sektor / 'Right Sector') reageer retweet
Ja het volk steunt Rusland! Maar dat begrijpt het Westen toch niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Rusland. Ik steun gewoon dat de bevolking mag kiezen waarbij ze horen, en in dit geval steunt Rusland dat. Maar goed dat heb ik nu al honderden keren vertelt.
Het is een of andere puber uit een communistisch hol. Hij heeft de memo niet gekregen dat de het huidige Rusland niet meer de USSR is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond aangezien je zo pro Rusland bent?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een of andere puber uit een communistisch hol. Hij heeft de memo niet gekregen dat de het huidige Rusland niet meer de USSR is.
Dat wil het westen niet begrijpen. Het westen denkt dat hun ideologie het beste is wat er bestaat en wil daar andere landen in zekere mate dwingen mee te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ja het volk steunt Rusland! Maar dat begrijpt het Westen toch niet.
Ah maar in kiev was dat anders en dat is logisch want?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Rusland. Ik steun gewoon dat de bevolking mag kiezen waarbij ze horen, en in dit geval steunt Rusland dat. Maar goed dat heb ik nu al honderden keren vertelt.
Dat heb ik nu ook al vele keren gezegd. De president was democratisch gekozen en het was geen feit dat de meerderheid de rellen tegen hem steunde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah maar in kiev was dat anders en dat is logisch want?
Jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat wil het westen niet begrijpen. Het westen denkt dat hun ideologie het beste is wat er bestaat en wil daar andere landen in zekere mate dwingen mee te doen.
Misschien moet je proberen na te denken waarom je het zo vaak moet uitleggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook al vele keren gezegd. De president was democratisch gekozen en het was geen feit dat de meerderheid de rellen tegen hem steunde.
Als West-Oekraïne zich wou afscheiden vond ik het ook prima.
Een meerderheid in het oosten was tegen Euromaidan en is tegen de huidige regering in Kiev. Een meerderheid is ook tegen afscheiding van Oekraine.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah maar in kiev was dat anders en dat is logisch want?
Goede inhoudelijke reactie man.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen na te denken waarom je het zo vaak moet uitleggen.
betyar:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat wil het westen niet begrijpen. Het westen denkt dat hun ideologie het beste is wat er bestaat en wil daar andere landen in zekere mate dwingen mee te doen.
Heb je dan ook vetorecht als bewoner? Dus als de hele straat bij Rusland wil horen en ik niet, dan mag ik in m'n uppie in Oekraine blijven wonen? Of geldt dan alsnog de dictatuur van de meerderheid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het huis is jouw persoonlijk bezit direct of indirect verkregen door jouw arbeid en de aarde is van allen. Oekraine is niet van bestuurders in Kiev maar van alle mensen die er wonen. Die mensen mogen zelf kiezen of, hoe en door wie ze bestuurd willen worden.
Bij onze soort heerst altijd de dictatuur van de meerderheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je dan ook vetorecht als bewoner? Dus als de hele straat bij Rusland wil horen en ik niet, dan mag ik in m'n uppie in Oekraine blijven wonen? Of geldt dan alsnog de dictatuur van de meerderheid?
Wat moet ik zeggen? Dat er wat schort aan je redenering? Ik had me bedacht, zonde van jouw tijd en twee zinnen en mijn tijd en geloof dat de 'discussie' al 75 topics en 100 van jouw uitleggingen bezig isquote:
Ja, anders kan je beter gewoon niks zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Dat er wat schort aan je redenering? Ik had me bedacht, zonde van jouw tijd en twee zinnen en mijn tijd en geloof dat de 'discussie' al 75 topics en 100 van jouw uitleggingen bezig is
Fijn dat je die figuren in het oosten een Russische overheersing gunt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bij onze soort heerst altijd de dictatuur van de meerderheid.
Wat is daar slechter aan dan geregeerd te worden door een coalitie van VVD en PvdA?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn dat je die figuren in het oosten een Russische overheersing gunt.
Een dictatuur van de minderheid is beter dan een dictatuur van de meerderheid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je dan ook vetorecht als bewoner? Dus als de hele straat bij Rusland wil horen en ik niet, dan mag ik in m'n uppie in Oekraine blijven wonen? Of geldt dan alsnog de dictatuur van de meerderheid?
Vind je dat oprecht hetzelfde?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat is daar slechter aan dan geregeerd te worden door een coalitie van VVD en PvdA?
Ik geef i.d.d. de voorkeur aan de Russen. Die laten me veel vrijer.quote:
quote:Liashko: Pro-Russian rebels abduct Mariupol police chief
http://www.kyivpost.com/c(...)-updates-347033.html
4:45 p.m. – Kremlin-backed “terrorists” kidnapped Mariupol police chief Valeriy Androshchuk during to today’s firefight over the local police headquarters, said lawmaker Oleh Liashko on his Facebook page who is in the Donetsk Oblast city at the moment.
He “fought until the end” but “terrorists” took him from the “burning police station in a car that was cut off by a sports utility vehicle,” wrote Liashko. “The fighters stabbed the jeep driver with a knife and placed Androshchuk inside the car trunk and drove off in an unknown direction.” – Mark Rachkevych
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |