Rijdt de tweede training ook niet door elektrisch probleemquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:28 schreef 4-elements het volgende:
Zo, stormlooptopic!
Vettel heeft een fijne eerste training achter de rug.
[ afbeelding ]
Ja hij heeft al veel profijt gehad van zijn nieuwe chassisquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Rijdt de tweede training ook niet door elektrisch probleem
En Mercedes nog mijlen ver voor op de restquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:49 schreef Fer het volgende:
Kvyat weer sneller als Vergne, waarbij laatste toch echt door de mand valt. Was vorige jaar al verdacht naast Rici. Raikonnen iets beter erbij. Button wat beter, Hulkenberg minder. En dit circuit ligt Malledonna toch wel echt. Bottas weer langzamer dan Massa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Maar wat een held is die vent!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Alan McNish: ''Gwiedo vende Guard''Gwiedo
Ah, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Goeie actie vanmorgen, dat was wel![]()
![]()
Maar ik moest hieraan denken toen die "Gwiedo'' zei
Die klopt idd niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Fer het volgende:
Volgens mij klopt die foto in de OP niet. Of rijden ze tijdens de F1 over die grijze gedeeltes. Ik mis die chicane die het opkomen rechte stuk verneukt heeft.
Oude MotoGP foto.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Fer het volgende:
Volgens mij klopt die foto in de OP niet. Of rijden ze tijdens de F1 over die grijze gedeeltes. Ik mis die chicane die het opkomen rechte stuk verneukt heeft.
1 2 3 4 | [u][b]Teamviewer Livetiming dankzij Nattekat[/b][/u] Derde Vrije Training: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m47292187]m47-292-187[/url] Kwalificatie: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m38461058]m38-461-058[/url] Race: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m31092298]m31-092-298[/url] |
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Even vlot een OP gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Circuit de Catalunya, Barcelona – circuit information
Lap data
Lap length - 4.655km (2.892 miles)
Race laps - 66
Race distance - 307.104km (190.826 miles)
Pole position - Left-hand side of the track
Lap record* - 1’21.670 (205.192 kph) by Kimi Raikkonen, 2008
Fastest lap - 1’19.954 (209.596 kph) by Rubens Barrichello, 2009
Maximum speed - 318kph (197.596 mph)
DRS zone/s (race) - Pit straight and straight after Campsa
Distance from grid to turn one - m
Car performance
Full throttle - 67%
Longest flat-out section - 1310m
Downforce level - High
Fuel use per lap - 1.7kg
Time penalty per lap of fuel - 0.051s
Strategy
Quickest complete pit stop in 2013 - 18.471s by Ferrari
2014 prime tyre - Hard (2013: Hard)
2014 option tyre - Medium (2013: Medium)
*Fastest lap set during a Grand Prix
Data sources: FIA, Williams, Mercedes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle sessies zijn live te bekijken op BBC1 (Q en race) of BBC2 (FP's)
Sports 1 Select zendt alle sessie live uit.
RTL DE zendt een samenvatting van de FP's uit voor de live-kwalificatie. Race in zondag ook live, vanaf 13.00 is de voorbeschouwing.
Streams
Zaterdag 11.00 VT3
Zaterdag 14.00 Quali
Zondag 14.00 Race
Sfeerimpressie
polelap 2012 met Malle Donna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game On!!
copy/pasta achter de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat er ook inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
VOOR IN DE OP:
Teamviewer Livetiming dankzij Nattekat
Derde Vrije Training: m47-292-187
Kwalificatie: m38-461-058
Race: m31-092-298
[ code verwijderd ]
Ik hoor niks, lang leve Sky http://hdsports.me/sky-sportsf1.phpquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van Dam zit weer eens vanaf zijn wc commentaar te geven.
Ah, nu weet ik waarom ik soms dat rare geluid hoor bij Van Dam, geluid lijkt op iets als 'Montezoemelo.. 'quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van Dam zit weer eens vanaf zijn wc commentaar te geven.
Ach ik ben blij dat Vettel niet naar Mercedes is gegaan. Nu maar hopen dat Rosberg de titel pakt tegen beter weten in.quote:
Heb altijd wel vermoeden dan Hamilton de snelste in het veld is, nu die niet meer beperkt wordt door slappe bandjes komt dat naar buiten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Rosberg de titel pakt tegen beter weten in.
Weet ik niet, hij is wel supersnel maar dat is wat anders dan een hele race goed uitrijden, dat hij beter is dan Rosberg geloof ik wel, die 2 rijden nu in hun eigen league.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
Hamilton heeft by far het meeste talent. Alleen hebben nogal wat zaken in de weg gezeten om meer dan één titel te pakken.
In 2007 was het nog net de onervarenheid die hem op brak (GP China vooral).
Vanaf 2009 hebben zijn ego, een net niet goede (soms qua snelheid, soms qua betrouwbaarheid) McLaren en nieuwe banden hem in de weg gezeten.
Nu heeft hij wat meer rust in zijn hoofd, valt alles weer op z'n plekkie en dan zie je wie de baas is in het veld.
Ze zijn allemaal snel in de snelste auto, misschien tijd dat ze 4 coureurs per team gaan doen ipv 2.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is wel supersnel maar dat is wat anders dan een hele race goed uitrijden, dat hij beter is dan Rosberg geloof ik wel, die 2 rijden nu in hun eigen league.
Ik vind het juist wel leuk zo, die race tegen de klok qua ontwikkeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal snel in de snelste auto, misschien tijd dat ze 4 coureurs per team gaan doen ipv 2.
Ferrari was slecht voorbereid op het testverbod.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:03 schreef Meike26 het volgende:
Vind het wel jammer dat Alonso nooit echt een heel goede auto onder zijn kont heeft gehad van Ferrari. Misschien dat hij er nog één jaar achter kan plakken volgend jaar, maar had hem graag eens zien domineren. In mijn ogen heeft hij het bij Ferrari meestal op eigen kracht de podia weten te halen, een constant bloedsnelle bolide heeft hij nog niet gehad.
dat is alweer zo lang geleden, is geen excuus, in dit geval denk ik dat het verschil in resources op aandrijving gebied eerder het probleem is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari was slecht voorbereid op het testverbod.
Ferrari moest het in hun 2 gouden periodes (75-83 en 98-08) voornamelijk van het geld hebben en ze hadden gewoon echt niet de spullen die nodig waren om de testverboden te counteren... de windtunnel hebben ze jaren mee gekloot bijvoorbeeld. Ze lopen achter op aero bij hun tegenstanders... en nu hebben ze ook nog eens een hele waardeloze motor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is alweer zo lang geleden, is geen excuus, in dit geval denk ik dat het verschil in resources op aandrijving gebied eerder het probleem is.
goeie tip, ik zag net in het jr. topic dat ik race 1 al gemist hadquote:
Ieder team moet het van het geld hebben, dat zij meer last hadden van het testverbod dan anderen was duidelijk maar dat is in F1 tijd alweer eeuwen geledenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari moest het in hun 2 gouden periodes (75-83 en 98-08) voornamelijk van het geld hebben en ze hadden gewoon echt niet de spullen die nodig waren om de testverboden te counteren... de windtunnel hebben ze jaren mee gekloot bijvoorbeeld. Ze lopen achter op aero bij hun tegenstanders... en nu hebben ze ook nog eens een hele waardeloze motor.
Fair enough, het had vanaf dit jaar eigenlijk niet meer uit mogen maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ieder team moet het van het geld hebben, dat zij meer last hadden van het testverbod dan anderen was duidelijk maar dat is in F1 tijd alweer eeuwen geleden
Komende week willen ze daar toch mee testen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef Tarado het volgende:
Iemand trouwens iets gemerkt van het verbeterde geluid bij Alonso's Ferrari?
OK ik dacht dat Ferrari het er bij hem nu al onder had en Mercedes pas volgende week, misschien verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komende week willen ze daar toch mee testen?
Misschien ook wel. Ik heb de trainingen tot nu toe nog niet gevolgd, maar weet dat er tijdens de testdagen in ieder geval wel aan het geluid gewerkt zal gaan wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht dat Ferrari het er bij hem nu al onder had en Mercedes pas volgende week, misschien verkeerd begrepen
Erg gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Mercedes pole position pakt.
Zeker.quote:
Zou me niet eens verbazen als je bookmakers geld moet geven mocht je winnen met Mercedes op pole.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Staat vast een quotering van 1.01 op
Caterham op polequote:
Kom je uit Letland?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Caterham op pole
Als dat gebeurt, bak ik voor het hele topic cake
Nee...ik weet namelijk wel hoe je er eentje moet makenquote:
In dat geval, hup Caterham.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...ik weet namelijk wel hoe je er eentje moet maken
Zelfs Ukyo Katayama crashte minderquote:
Op deze manier kost die kerel meer geld als dat ie mee brengtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:07 schreef Syntix het volgende:
Het is dat hij veel geld mee brengt he, maar anders zou je hem nooit meer toelaten in de F1 of andere races...
Maar denk je eens in hoe extreem frustrerend dit moet zijn voor Lotus... Ze kunnen hem niet kwijt en hij blijft maar debiel doen. En dat team maar repareren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op deze manier kost die kerel meer geld als dat ie mee brengt
Hoeveel keer heeft ie al een wagen afgeschreven dit seizoen?
Race Bahreinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoeveel keer heeft ie al een wagen afgeschreven dit seizoen?
Je weet als team in elk geval wel dat er altijd werk isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar denk je eens in hoe extreem frustrerend dit moet zijn voor Lotus... Ze kunnen hem niet kwijt en hij blijft maar debiel doen. En dat team maar repareren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar denk je eens in hoe extreem frustrerend dit moet zijn voor Lotus... Ze kunnen hem niet kwijt en hij blijft maar debiel doen. En dat team maar repareren.
Dit zegt allesquote:
Maar op deze manier ook geen geld over om de motoren te betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet als team in elk geval wel dat er altijd werk isgeen gedwongen ontslagen vanwege overbezetting.
Hoogstens wegens faillissement.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet als team in elk geval wel dat er altijd werk isgeen gedwongen ontslagen vanwege overbezetting.
quote:
Was dit zonet?quote:
Neen, van een FP in China....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |